In jouw hoofd?quote:
quote:
quote:
daar missen de 11 van Noberquote:Op zondag 1 december 2024 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Hier inclusief tekst, dus kan je uit volle borst meezingen.
Leclerc kan nog tweede worden. Let's goquote:
Meer windtunnel tijdquote:Op zondag 1 december 2024 18:59 schreef Nattekat het volgende:
Red Bull is nu definitief uitgeschakeld voor het WCC
Dankzij Perezquote:Op zondag 1 december 2024 18:59 schreef Nattekat het volgende:
Was ook niet verdiend geweest.quote:Op zondag 1 december 2024 18:59 schreef Nattekat het volgende:
Sinds 2021 is alleen het zesde couplet relevant.quote:Op zondag 1 december 2024 18:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
Mijn schild ende betrouwen
zijt Gij, o God mijn Heer,
op U zo wil ik bouwen,
Verlaat mij nimmermeer.
Dat ik toch vroom mag blijven,
Uw dienaar t'aller stond,
de tirannie verdrijven
die mij mijn hart doorwondt.
Ik heb het gevoel dat Masi aan de knoppen zat.quote:Op zondag 1 december 2024 18:57 schreef Nattekat het volgende:
Als de raceleiding hun werk had gedaan, was dit een doodsaaie race gebleven. Want hun werk = direct een VSC om die spiegel weg te halen.
Copingquote:Op zondag 1 december 2024 19:05 schreef Perox het volgende:
F1TV gaat het onderwerp van de straffen eens flink uitmelken.
is er iig gespreksstof genoegquote:Op zondag 1 december 2024 19:05 schreef Perox het volgende:
F1TV gaat het onderwerp van de straffen eens flink uitmelken.
Dat was de GP van Brazilie ook. Maar die durrde kort.quote:Op zondag 1 december 2024 19:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is er iig gespreksstof genoeg
Masi is still with us.quote:Op zondag 1 december 2024 19:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Masi aan de knoppen zat.
Die moet eens een goede mental coach gaan zoeken.quote:
Blijkbaar wordt om de zoveel tijd een steward bezeten door ghost of Michael Masi.quote:Op zondag 1 december 2024 19:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Masi was wel een baas
Jammer dat ze hem ontslagen hebben
Stewards met hun straffen idd.quote:
Ja, die interviewer kan er uiteindelijk ook niets aan doen.quote:Op zondag 1 december 2024 19:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die moet eens een goede mental coach gaan zoeken.
quote:Op zondag 1 december 2024 19:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Blijkbaar wordt om de zoveel tijd een steward bezeten door ghost of Michael Masi.
Komt aardig overeen iddquote:Op zondag 1 december 2024 19:19 schreef Middelpunt het volgende:
https://www.google.com/am(...)negeren-gele-vlaggen
Destijds was de straf 30 sec.
Redelijk vergelijkbaar met 10sec drive-trhu toch?
Dus ze zijn uiteindelijk toch best consequent.
quote:Op zondag 1 december 2024 19:19 schreef Nebelwerfer het volgende:
Hamilton zou gewoon moeten stoppen. Komt niet over alsof ie nog veel gaat toevoegen aan zijn carrière.
Dan ben je wel heel gauw door je motoronderdelen heenquote:Op zondag 1 december 2024 19:22 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zo vind ik hem niet overkomen. Ferrari zal echt een kanon van een auto moeten afleveren
10 10 10 10 10 5 10 5 10 10quote:Op zondag 1 december 2024 19:23 schreef Quyxz_ het volgende:
Leuk resultaat, maar waar zitten we nou naar te kijken? Lijkt wel een penalty lottery.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |