quote:
quote:
daar missen de 11 van Noberquote:Op zondag 1 december 2024 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Hier inclusief tekst, dus kan je uit volle borst meezingen.
Leclerc kan nog tweede worden. Let's goquote:
Meer windtunnel tijdquote:Op zondag 1 december 2024 18:59 schreef Nattekat het volgende:
Red Bull is nu definitief uitgeschakeld voor het WCC
Dankzij Perezquote:Op zondag 1 december 2024 18:59 schreef Nattekat het volgende:
Was ook niet verdiend geweest.quote:Op zondag 1 december 2024 18:59 schreef Nattekat het volgende:
Sinds 2021 is alleen het zesde couplet relevant.quote:Op zondag 1 december 2024 18:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
Mijn schild ende betrouwen
zijt Gij, o God mijn Heer,
op U zo wil ik bouwen,
Verlaat mij nimmermeer.
Dat ik toch vroom mag blijven,
Uw dienaar t'aller stond,
de tirannie verdrijven
die mij mijn hart doorwondt.
Ik heb het gevoel dat Masi aan de knoppen zat.quote:Op zondag 1 december 2024 18:57 schreef Nattekat het volgende:
Als de raceleiding hun werk had gedaan, was dit een doodsaaie race gebleven. Want hun werk = direct een VSC om die spiegel weg te halen.
Copingquote:Op zondag 1 december 2024 19:05 schreef Perox het volgende:
F1TV gaat het onderwerp van de straffen eens flink uitmelken.
is er iig gespreksstof genoegquote:Op zondag 1 december 2024 19:05 schreef Perox het volgende:
F1TV gaat het onderwerp van de straffen eens flink uitmelken.
Dat was de GP van Brazilie ook. Maar die durrde kort.quote:Op zondag 1 december 2024 19:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is er iig gespreksstof genoeg
Masi is still with us.quote:Op zondag 1 december 2024 19:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Masi aan de knoppen zat.
Die moet eens een goede mental coach gaan zoeken.quote:
Blijkbaar wordt om de zoveel tijd een steward bezeten door ghost of Michael Masi.quote:Op zondag 1 december 2024 19:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Masi was wel een baas
Jammer dat ze hem ontslagen hebben
Stewards met hun straffen idd.quote:
Ja, die interviewer kan er uiteindelijk ook niets aan doen.quote:Op zondag 1 december 2024 19:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die moet eens een goede mental coach gaan zoeken.
quote:Op zondag 1 december 2024 19:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Blijkbaar wordt om de zoveel tijd een steward bezeten door ghost of Michael Masi.
Komt aardig overeen iddquote:Op zondag 1 december 2024 19:19 schreef Middelpunt het volgende:
https://www.google.com/am(...)negeren-gele-vlaggen
Destijds was de straf 30 sec.
Redelijk vergelijkbaar met 10sec drive-trhu toch?
Dus ze zijn uiteindelijk toch best consequent.
quote:Op zondag 1 december 2024 19:19 schreef Nebelwerfer het volgende:
Hamilton zou gewoon moeten stoppen. Komt niet over alsof ie nog veel gaat toevoegen aan zijn carrière.
Dan ben je wel heel gauw door je motoronderdelen heenquote:Op zondag 1 december 2024 19:22 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zo vind ik hem niet overkomen. Ferrari zal echt een kanon van een auto moeten afleveren
10 10 10 10 10 5 10 5 10 10quote:Op zondag 1 december 2024 19:23 schreef Quyxz_ het volgende:
Leuk resultaat, maar waar zitten we nou naar te kijken? Lijkt wel een penalty lottery.
quote:Op zondag 1 december 2024 19:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Max is respect voor Russell totaal kwijt en zegt dat keihard
Komt hij nu pas achterquote:Op zondag 1 december 2024 19:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Max is echt pissed. Vindt Russell ontzettend schijnheilig![]()
Viaplay interview?quote:Op zondag 1 december 2024 19:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Max is respect voor Russell totaal kwijt en zegt dat keihard
Gespind en daarna de koppeling verbrand bij de auto rechtzetten volgens Horner.quote:
Die fuckte het weer up.quote:
Klinkt een beetje als een rookie mistakequote:Op zondag 1 december 2024 19:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Gespind en daarna de koppeling verbrand bij de auto rechtzetten volgens Horner.
Nee, hij zegt het nu pas in de mediaquote:
We can shit effurrywhere.quote:Op zondag 1 december 2024 18:57 schreef HiDiHo het volgende:
Zegt de ene kat tegen de andere kat; "Grote kattebak hé"
Nee, dat is gelul.quote:Op zondag 1 december 2024 19:29 schreef -XOR- het volgende:
VER moet daar nu niet overdreven over gaan janken. Iedereen naait elkaar voortdurend en hij doet daar zelf net zo hard aan mee.
Kijk nu al uit naar zijn F1TV interview.quote:Op zondag 1 december 2024 19:27 schreef ZaZoe het volgende:
Wow, dat was duidelijke taal van Max over Russell
Alleen niet door onwaarheden te vertellen.quote:Op zondag 1 december 2024 19:29 schreef -XOR- het volgende:
VER moet daar nu niet overdreven over gaan janken. Iedereen naait elkaar voortdurend en hij doet daar zelf net zo hard aan mee.
In dat geval terechte straf.quote:Op zondag 1 december 2024 19:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dubbel geel kennelijk toen Norris niet liftte
De winnaar van de race is nog niet aan bod gekomen...quote:Op zondag 1 december 2024 19:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk nu al uit naar zijn F1TV interview.
Zou hem sieren als ie het gewoon niet zou doen, geldt voor alle coureurs.quote:Op zondag 1 december 2024 19:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat is gelul.
Max doet dat pas sinds dit seizoen. EINDELIJK. Want hij werd genaaid waar hij bij stond.
Het gaat niet alleen om naaien op de manier zoals hij net bij Norris deed, maar het feit dat Russell heel dat incident zelf heeft veroorzaakt.quote:Op zondag 1 december 2024 19:29 schreef -XOR- het volgende:
Op Viaplay welquote:Op zondag 1 december 2024 19:33 schreef Perox het volgende:
[..]
De winnaar van de race is nog niet aan bod gekomen...
ik las iets over dat op de straight liften betekent dat je geen echte coureur bent ofzo.... dus Lando zal dan wel een coureur zijnquote:Op zondag 1 december 2024 19:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dubbel geel kennelijk toen Norris niet liftte
Die komt altijd als laatste.quote:Op zondag 1 december 2024 19:33 schreef Perox het volgende:
[..]
De winnaar van de race is nog niet aan bod gekomen...
Dat heeft hij dan ook zo'n 10 jaar volgehouden. Dit jaar werd het aannaien te gortig en ging hij het terug doen. Kan het hem niet kwalijk nemenquote:Op zondag 1 december 2024 19:33 schreef Questular het volgende:
[..]
Zou hem sieren als ie het gewoon niet zou doen, geldt voor alle coureurs.
Yeah, dat neem je ook niet meer terug.quote:Op zondag 1 december 2024 19:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, hij zegt het nu pas in de media
En ook maar eentje. Leclerc gaat hem structureel op 3 tienden zetten, dan start je waarschijnlijk 3 of 4 plekken achter hem. Dan zijn zeldzaam vele zeldzame foutjes en zwakke mentaliteit nog. Ik geeft het één jaar waarna de Britise media massaal de laatste 3 jaar negeren en naar plotselinge veroudering wijst.quote:Op zondag 1 december 2024 19:22 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zo vind ik hem niet overkomen. Ferrari zal echt een kanon van een auto moeten afleveren
Daar refereerde ik aan idd. Dat zei hij bij Viaplayquote:
Ga nou niet die gammele Impala weer erbij roepenquote:Op zondag 1 december 2024 19:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik las iets over dat op de straight liften betekent dat je geen echte coureur bent ofzo.... dus Lando zal dan wel een coureur zijn
ow ja... ssstquote:Op zondag 1 december 2024 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga nou niet die gammele Impala weer erbij roepen
5s gekregen na de vlag. maakte voor de plek niet uitquote:Op zondag 1 december 2024 19:37 schreef opgebaarde het volgende:
Russell niet meer under investigation? No?
Staat in het Algemeen topic inderdaadquote:Op zondag 1 december 2024 19:35 schreef Droopie het volgende:
Ocon wordt volgende week vervangen door Jack Dohan
Aldus Ted
Als tegenprestatie mag Ocon dit jaar bij Haas testen
Had al 5 sec penaltyquote:Op zondag 1 december 2024 19:37 schreef opgebaarde het volgende:
Kreeg al +5 seconden na de finishquote:Op zondag 1 december 2024 19:37 schreef opgebaarde het volgende:
Heeft straf gehad.quote:Op zondag 1 december 2024 19:37 schreef opgebaarde het volgende:
* Doohanquote:Op zondag 1 december 2024 19:35 schreef Droopie het volgende:
Ocon wordt volgende week vervangen door Jack Dohan
Aldus Ted
Als tegenprestatie mag Ocon dit jaar bij Haas testen
Sjenksquote:
Dat bonnenboekje moet echt leeg vandaag hequote:Op zondag 1 december 2024 19:39 schreef Nizno het volgende:
The driver and team representative are required to report to the Stewards at 21:45 in relation to the
incident below.
No / Driver 81 - Oscar Piastri
Reason Incident in Pit Entry at 18:22 during reconnaissance laps.
Goh, ja, wie zou dat nu gezegd hebben?quote:Op zondag 1 december 2024 19:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik las iets over dat op de straight liften betekent dat je geen echte coureur bent ofzo.... dus Lando zal dan wel een coureur zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |