quote:
Oh ik wist het al wel hoor maar wilde het spannend houden dus heb niks gezegdquote:Op zondag 1 december 2024 18:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Echt, dit had niemand kunnen voorspellen.
Ik denk dat er een direct verband is met het vertrek van al die mensen de laatste week/weken.quote:Op zondag 1 december 2024 18:25 schreef TweedeKlum het volgende:
Het is wel goede entertainment maar dit zootje heeft niets met sport te maken.
Dat Max zou winnen is meestal wel een kleine zekerheid, zeker als die straf gekregen heeft,.quote:Op zondag 1 december 2024 18:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Echt, dit had niemand kunnen voorspellen.
Is niet zo moeilijk: geen fouten maken betekent geen straf krijgenquote:Op zondag 1 december 2024 18:29 schreef Evenstar het volgende:
Mooi hoe F1TV nu opeens praat over dat de stewards niet consequent zijn en de coureurs niet weten waar ze aan toe zijn.
nee joh, Joe wel.quote:
Uh huhquote:Op zondag 1 december 2024 18:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh ik wist het al wel hoor maar wilde het spannend houden dus heb niks gezegd
Nee, denk het ook niet. Klaar zelfs.quote:Op zondag 1 december 2024 18:30 schreef Netsplitter het volgende:
Bottas gaat norris er echt geen drie rondes achter 'm houden vrees ik
P8 vorig jaar in Qatar en Zhou toen op P9.quote:Op zondag 1 december 2024 18:29 schreef Sabata het volgende:
Ik word gek, Bottas gaat punten pakken! Oh wacht, Norris zit er achter.
Zodra de Partij het toestaat jaquote:Op zondag 1 december 2024 18:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zodra ze in China weten hoe dat stemmen werkt is het klaar
Ja, niet gedachtquote:
Dacht dat die al gestopt wasquote:
Kijkende naar hoe deze race verloopt tot nu toe... absoluut.quote:Op zondag 1 december 2024 18:32 schreef Nebelwerfer het volgende:
Bedenk me gedoe in de opwarmronde rond piastri. Schakelde net in dus ik weet eigenlijk niet wat dat was. Hangt er een straf boven zijn hoofd?
notedquote:Op zondag 1 december 2024 18:31 schreef Gremen het volgende:
Alle Engelse een penalty, nu jack Russel nog
Hij is nu under investigationquote:Op zondag 1 december 2024 18:31 schreef Gremen het volgende:
Alle Engelse een penalty, nu jack Russel nog
Stiekem wel genot ditquote:
Kom maar naar beneden en Sla je Slag!quote:
Maar wat deed ie?quote:Op zondag 1 december 2024 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijkende naar hoe deze race verloopt tot nu toe... absoluut.
Nou...quote:
Het komt op mij over als "kut, wij hebben ons hand overspeeld met straf van Max, dus moeten nu even iets debiel doen, zodat men het daar in ieder geval niet meer over heeft".quote:
Checo bedanken voor het testen tijdens de sprintquote:Op zondag 1 december 2024 18:34 schreef Managarm het volgende:
Max super, wie had dat gedacht na de sprint.
Ik blijf erbij: als ze doorslaan, dan maar richting iederéén. Wel zo eerlijkquote:
quote:Op zondag 1 december 2024 18:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het komt op mij over als "kut, wij hebben ons hand overspeeld met straf van Max, dus moeten nu even iets debiel doen, zodat men het daar in ieder geval niet meer over heeft".
Nou, gelukt hoor.
Kennelijk zijn drie vrije trainingen toch nuttig.quote:Op zondag 1 december 2024 18:34 schreef Managarm het volgende:
Max super, wie had dat gedacht na de sprint.
Johnny en Niels hadden nog zo hun best gedaan, maar de afvalbak was niet voldoendequote:Op zondag 1 december 2024 18:33 schreef wdn het volgende:
ze hebben een regelboek gevonden bij de stewards
Ja inderdaadquote:Op zondag 1 december 2024 18:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het komt op mij over als "kut, wij hebben ons hand overspeeld met straf van Max, dus moeten nu even iets debiel doen, zodat men het daar in ieder geval niet meer over heeft".
Nou, gelukt hoor.
quote:
Kut die wilde ik net makenquote:
De stewards gaan het heel zwaar krijgen.quote:Op zondag 1 december 2024 18:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Nu al zin in de reacties op social media
Compensatiedrang inderdaad.quote:Op zondag 1 december 2024 18:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou, gelukt hoor.
Rus fucked upquote:Op zondag 1 december 2024 18:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat een enorm verschil in rijderskwaliteiten tussen VER en RUS, bijzonder pijnlijk voor de fans.
Gmtaquote:Op zondag 1 december 2024 18:38 schreef greysbones het volgende:
Hoeveel penalty punten zatten er bij al die straffen?
Wie had zijn spiegel verloren?quote:Op zondag 1 december 2024 18:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wat een spiegeltje al niet kan veroorzaken.
Albonquote:
Slechte pitstop was daar de oorzaak van. Anders waarschijnlijk tweede (zonder de penalty)quote:Op zondag 1 december 2024 18:38 schreef bedachtzaam het volgende:
Echt totaal niet verwacht dat Max hier de winst zou pakken, Red Bull en Max hebben het voortreffelijk gedaan voor de hoofdrace.
Moch Lando die penalty niet gehad hebben dan zou het een mooi gevecht geworden zijn in de laatstse ronden denk ik.
Russel wel erg matig, van pole starten en dan p4 eindigen...
Gaat spannend worden in de laatste racequote:Op zondag 1 december 2024 18:39 schreef Nober het volgende:
623 +17 McLaren 640
593 +30 Ferrari 623
Moet wel heel raar lopen...
Hoezo zou ie?quote:Op zondag 1 december 2024 18:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zou Norris spijt hebben van de wissel van gisteren?
Norris kon de hele race amper dichterbij Max komen, zonder penalty was die op P2 geinidigd.quote:Op zondag 1 december 2024 18:38 schreef bedachtzaam het volgende:
Echt totaal niet verwacht dat Max hier de winst zou pakken, Red Bull en Max hebben het voortreffelijk gedaan voor de hoofdrace.
Moch Lando die penalty niet gehad hebben dan zou het een mooi gevecht geworden zijn in de laatstse ronden denk ik.
Russel wel erg matig, van pole starten en dan p4 eindigen...
Spiegeltje, spiegeltje op de grondquote:Op zondag 1 december 2024 18:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wat een spiegeltje al niet kan veroorzaken.
Ja.quote:Op zondag 1 december 2024 18:38 schreef greysbones het volgende:
Misschien p2 in wk verliezen.quote:
MBS?quote:
Maar alleen niet Britten krijgen straf!quote:
Dat zien we wel als de decision documenten gepubliceerd worden.quote:Op zondag 1 december 2024 18:38 schreef greysbones het volgende:
Dat was op medium banden, op hard is Lando in het voordeel omdat de Red Bull daar niet zo goed op gaat.quote:Op zondag 1 december 2024 18:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Norris kon de hele race amper dichterbij Max komen, zonder penalty was die op P2 geinidigd.
quote:
In jouw buurt ook al?quote:Op zondag 1 december 2024 18:41 schreef 3rr0r het volgende:
Chinees heeft goeie zaken gedaan (de vuurwerkchinees)
Simsalabim volgens Roger Benoit. Die had flink wat kritiek op MBSquote:
Charles praat liever met Maxquote:Op zondag 1 december 2024 18:42 schreef Netsplitter het volgende:
Vond Charles maar lafjes naar de monteurs enzo lopen.
Omdat Zhou in de punten is gereden, een feestje om te vierenquote:Op zondag 1 december 2024 18:41 schreef 3rr0r het volgende:
Bro'squote:
En dan staat er ook nog zo eentje uit de koloniën op het podiumquote:Op zondag 1 december 2024 18:42 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Britten zijn woest op de FIA. Daar gaan koppen rollen.
Dan heeft hij nog een mooie penalty voor Abu.quote:Op zondag 1 december 2024 18:42 schreef TweedeKlum het volgende:
UPDATE: TURN 14 INCIDENT INVOLVING CAR 11 (PER) NOTED - DANGEROUS DRIVING
Hij gaf Gasquote:
eh, de stewards deden, op de straf voor Russell en de eerste straf voor Hamilton na, vandaag eindelijk hun werkquote:Op zondag 1 december 2024 18:42 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Nu er zoveel britten gestrafd zijn wel ja..quote:Op zondag 1 december 2024 18:42 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Dat wel. Maar consistent?quote:Op zondag 1 december 2024 18:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
eh, de stewards deden, op de straf voor Russell en de eerste straf voor Hamilton na, vandaag eindelijk hun werk
Wordt nog bekeken.quote:Op zondag 1 december 2024 18:43 schreef Breekfast het volgende:
Piastri gaat toch nog een straf krijgen voor dat incident aan het begin van de race?
nee, dat nog nietquote:Op zondag 1 december 2024 18:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat wel. Maar consistent?
Gaan ze ook langs met friet en kroketten dan zometeen?quote:Op zondag 1 december 2024 18:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Omdat Zhou in de punten is gereden, een feestje om te vieren
Kan ik eindelijk uitrustenquote:Op zondag 1 december 2024 18:43 schreef RAVW het volgende:
Nog een te gaan en dan is het weer afgelopen.
Mooi jaar wel
aat ook 5s worden, dan maakt het voor de stand niks uitquote:Op zondag 1 december 2024 18:43 schreef Breekfast het volgende:
Piastri gaat toch nog een straf krijgen voor dat incident aan het begin van de race?
Ahwquote:
Je weet in die contreien nooit of er oorlog op de achtergrond is.quote:Op zondag 1 december 2024 18:41 schreef 3rr0r het volgende:
10squote:Op zondag 1 december 2024 18:44 schreef _UserName_ het volgende:
G
[..]
aat ook 5s worden, dan maakt het voor de stand niks uit
nee. Friet is niet te vretenquote:Op zondag 1 december 2024 18:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gaan ze ook langs met friet en kroketten dan zometeen?
Geen idee maar ik ga zo wel de chinees uithangen zometeen, bloodje kloket en libbelflietquote:Op zondag 1 december 2024 18:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gaan ze ook langs met friet en kroketten dan zometeen?
Het gaat niet om het straffen ansich maar om de strafmaat.quote:Op zondag 1 december 2024 18:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
eh, de stewards deden, op de straf voor Russell en de eerste straf voor Hamilton na, vandaag eindelijk hun werk
ook niet lastigquote:Op zondag 1 december 2024 18:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zhou haalt meer punten dan Perez in de laatste 4 races
Het kan toch niet zo zijn dat Perez volgend jaar nog een stoeltje heeft.quote:Op zondag 1 december 2024 18:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zhou haalt meer punten dan Perez in de laatste 4 races
Misschien komt er nog een race director post race press conference.quote:Op zondag 1 december 2024 18:45 schreef Red_85 het volgende:
Wat een baas is het toch die Max.
Heerlijk.
Veel rare dingen weer vandaag van de wedstrijdleiding. Waarom zo lang wachten met die spiegel op de weg. Safety car binnen 2 ronden, niet 6.
quote:Op zondag 1 december 2024 18:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zhou haalt meer punten met deze race dan Perez in de laatste 4 races
Ditquote:
Verkeerde olie?quote:
Daar zat ik me wel over te verbazen ja, belachelijk.quote:Op zondag 1 december 2024 18:45 schreef Red_85 het volgende:
Heerlijk.
Veel rare dingen weer vandaag van de wedstrijdleiding. Waarom zo lang wachten met die spiegel op de weg. Safety car binnen 2 ronden, niet 6.
En dan roepen dat veiligheid alles is omdat ze door de pit rijden.. Iets gaat er dan niet goedquote:Op zondag 1 december 2024 18:45 schreef Red_85 het volgende:
Heerlijk.
Perez heeft blijkbaar de Horndog files.quote:Op zondag 1 december 2024 18:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het kan toch niet zo zijn dat Perez volgend jaar nog een stoeltje heeft.
Ik geloof er niets van tot ik het zie
Of straf consequentquote:Op zondag 1 december 2024 18:45 schreef Tijn het volgende:
Van mij hoeven al die straffen niet zo. Wel leuk dat het nu een keer positief voor Verstappen uitpakt, maar wat mij betreft laten ze die gasten het gewoon op de baan uitzoeken.
Precies. Pas SC doen nadat er twee lekke banden zijn.quote:Op zondag 1 december 2024 18:45 schreef Red_85 het volgende:
Heerlijk.
"Checo, we have to talk"quote:Op zondag 1 december 2024 18:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Perez heeft blijkbaar de Horndog files.
quote:
Erg jammerquote:
De roulette wiel moest even gesmeerd worden.quote:Op zondag 1 december 2024 18:48 schreef Nattekat het volgende:
Ben wel benieuwd waarom het zo lang duurde voor die straf van Norris werd uitgedeeld.
het kwam Ferrari en Max goed uitquote:Op zondag 1 december 2024 18:48 schreef Nattekat het volgende:
Ben wel benieuwd waarom het zo lang duurde voor die straf van Norris werd uitgedeeld.
Dartbord moest gepakt worden.quote:Op zondag 1 december 2024 18:48 schreef Nattekat het volgende:
Sky heeft er ook last van.quote:Op zondag 1 december 2024 18:49 schreef 3rr0r het volgende:
Beelden uit de cooldown room mogelijk gemaakt door Viaplay
quote:Op zondag 1 december 2024 18:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De roulette wiel moest even gesmeerd worden.
quote:Op zondag 1 december 2024 18:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dartbord moest gepakt worden.
Heb wel eens een ban gehad voor een maanden eerder geposte post. Niets verbaasd mij meer.quote:Op zondag 1 december 2024 18:48 schreef Nattekat het volgende:
Sky heeft wel van meer dingen last.quote:
Nu niet meer. VER laat een handdoek op de grond vallen en raapt 'm niet op.quote:Op zondag 1 december 2024 18:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sky heeft wel van meer dingen last.
Zal z'n moeder zo wel doen.quote:Op zondag 1 december 2024 18:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nu niet meer. VER laat een handdoek op de grond vallen en raapt 'm niet op.
F1TV wil Max gewoon niet meer zienquote:Op zondag 1 december 2024 18:49 schreef 3rr0r het volgende:
Beelden uit de cooldown room mogelijk gemaakt door Viaplay
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Taakstraf vanwege "littering".quote:Op zondag 1 december 2024 18:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nu niet meer. VER laat een handdoek op de grond vallen en raapt 'm niet op.
J, maar ze horen neutraal te zijn.quote:
grote vuurbal jongequote:Op zondag 1 december 2024 18:52 schreef schommelstoel het volgende:
Het woord vuurwerk is gevallen hier, en ik krijg vuurwerk reclame
Koste hem veel extra plekken omdat het kort na de SC was.quote:Op zondag 1 december 2024 18:48 schreef Nattekat het volgende:
Hij vloog ook over de baan.quote:Op zondag 1 december 2024 18:53 schreef Peterselieman het volgende:
De auto van Max staat op runway 34L
Het Wilhelmus is volgens mij het langste volkslied ter wereldquote:Op zondag 1 december 2024 18:54 schreef Netsplitter het volgende:
Wij moeten echt een langer volkslied hebben...
26 coupletten is toch wel genoeg?quote:Op zondag 1 december 2024 18:54 schreef Netsplitter het volgende:
We hebben 15 coupletten.quote:Op zondag 1 december 2024 18:54 schreef Netsplitter het volgende:
Ze hebben in Maleisië wel eens een improv gedaan met een tweede strofequote:Op zondag 1 december 2024 18:54 schreef Netsplitter het volgende:
quote:
quote:
quote:Op zondag 1 december 2024 18:54 schreef Netsplitter het volgende:
Hebben we in principe ook wel ...quote:Eerste couplet
Wilhelmus van Nassouwe
ben ik, van Duitsen bloed,
den vaderland getrouwe
blijf ik tot in den dood.
Een Prinse van Oranje
ben ik, vrij onverveerd,
den Koning van Hispanje
heb ik altijd geëerd.
Tweede couplet
In Godes vrees te leven
heb ik altijd betracht,
daarom ben ik verdreven,
om land, om luid gebracht.
Maar God zal mij regeren
als een goed instrument,
dat ik zal wederkeren
in mijnen regiment.
Derde couplet
Lijdt u, mijn onderzaten
die oprecht zijt van aard,
God zal u niet verlaten,
al zijt gij nu bezwaard.
Die vroom begeert te leven,
bidt God nacht ende dag,
dat Hij mij kracht zal geven,
dat ik u helpen mag.
Vierde couplet
Lijf en goed al te samen
heb ik u niet verschoond,
mijn broeders hoog van namen
hebben 't u ook vertoond:
Graaf Adolf is gebleven
in Friesland in den slag,
zijn ziel in 't eeuwig leven
verwacht den jongsten dag.
Vijfde couplet
Edel en hooggeboren,
van keizerlijken stam,[17]
een vorst des rijks verkoren,
als een vroom christenman,
voor Godes woord geprezen,
heb ik, vrij onversaagd,
als een held zonder vrezen
mijn edel bloed gewaagd.
Zesde couplet
Mijn schild ende betrouwen
zijt Gij, o God mijn Heer,
op U zo wil ik bouwen,
Verlaat mij nimmermeer.
Dat ik toch vroom mag blijven,
Uw dienaar t'aller stond,
de tirannie verdrijven
die mij mijn hart doorwondt.
Zevende couplet
Van al die mij bezwaren
en mijn vervolgers zijn,
mijn God, wil doch bewaren
den trouwen dienaar Dijn,
dat zij mij niet verrassen
in hunnen bozen moed,
hun handen niet en wassen
in mijn onschuldig bloed.
Achtste couplet
Als David moeste vluchten
voor Sauel den tiran,
zo heb ik moeten zuchten
als menig edelman.
Maar God heeft hem verheven,
verlost uit alder nood,
een koninkrijk gegeven
in Israël, zeer groot.
Negende couplet
Na 't zuur zal ik ontvangen
van God mijn Heer dat zoet,
daarna zo doet verlangen
mijn vorstelijk gemoed:
dat is, dat ik mag sterven
met eren in dat veld,
een eeuwig rijk verwerven
als een getrouwen held.
Tiende couplet
Niet doet mij meer erbarmen
in mijnen wederspoed
dan dat men ziet verarmen
des Konings landen goed.
Dat u de Spanjaards krenken,
o edel Neerland zoet,
als ik daaraan gedenke,
mijn edel hart dat bloedt.
Elfde couplet
Als een prins opgezeten
met mijner heires-kracht,
van den tiran vermeten
heb ik den slag verwacht,
die, bij Maastricht begraven,
bevreesde mijn geweld;
mijn ruiters zag men draven
zeer moedig door dat veld.
Twaalfde couplet
Zo het den wil des Heren
op Dien tijd had geweest,
had ik geern willen keren
van U dit zwaar tempeest.
Maar de Heer van hierboven,
Die alle ding regeert,
Die men altijd moet loven,
en heeft het niet begeerd.
Dertiende couplet
Zeer christlijk was gedreven
mijn prinselijk gemoed,
standvastig is gebleven
mijn hart in tegenspoed.
Den Heer heb ik gebeden
uit mijnes harten grond,
dat Hij mijn zaak wil redden,
mijn onschuld maken kond.
Veertiende couplet
Oorlof, mijn arme schapen
die zijt in groten nood,
uw herder zal niet slapen,
al zijt gij nu verstrooid.
Tot God wilt u begeven,
Zijn heilzaam woord neemt aan,
als vrome christen leven,
't zal hier haast zijn gedaan.
Vijftiende couplet
Voor God wil ik belijden
en Zijner groten macht,
dat ik tot genen tijden
den Koning heb veracht,
dan dat ik God den Heere,
der hoogsten Majesteit,
heb moeten obediëren
in der gerechtigheid.
Ja, ergens klopt dat wel een beetje. Z'n genen heeft hij gewoon gekregen, daar heeft hij niets voor hoeven te doen.quote:Op zondag 1 december 2024 18:55 schreef Questular het volgende:
Ik lees in een ander topic van een f1 kenner dat Max de overwinning cadeau heeft gekregen?
quote:
Ik heb gelijk.quote:
Spelen ze nooit compleet af verdoriequote:Op zondag 1 december 2024 18:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het Wilhelmus is volgens mij het langste volkslied ter wereld
waar zijn de overige 11?quote:Op zondag 1 december 2024 18:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
[..]
Hebben we in principe ook wel ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |