Kijkende naar hoe deze race verloopt tot nu toe... absoluut.quote:Op zondag 1 december 2024 18:32 schreef Nebelwerfer het volgende:
Bedenk me gedoe in de opwarmronde rond piastri. Schakelde net in dus ik weet eigenlijk niet wat dat was. Hangt er een straf boven zijn hoofd?
notedquote:Op zondag 1 december 2024 18:31 schreef Gremen het volgende:
Alle Engelse een penalty, nu jack Russel nog
Hij is nu under investigationquote:Op zondag 1 december 2024 18:31 schreef Gremen het volgende:
Alle Engelse een penalty, nu jack Russel nog
Stiekem wel genot ditquote:
Kom maar naar beneden en Sla je Slag!quote:
Maar wat deed ie?quote:Op zondag 1 december 2024 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijkende naar hoe deze race verloopt tot nu toe... absoluut.
Nou...quote:
Het komt op mij over als "kut, wij hebben ons hand overspeeld met straf van Max, dus moeten nu even iets debiel doen, zodat men het daar in ieder geval niet meer over heeft".quote:
Checo bedanken voor het testen tijdens de sprintquote:Op zondag 1 december 2024 18:34 schreef Managarm het volgende:
Max super, wie had dat gedacht na de sprint.
Ik blijf erbij: als ze doorslaan, dan maar richting iederéén. Wel zo eerlijkquote:
quote:Op zondag 1 december 2024 18:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het komt op mij over als "kut, wij hebben ons hand overspeeld met straf van Max, dus moeten nu even iets debiel doen, zodat men het daar in ieder geval niet meer over heeft".
Nou, gelukt hoor.
Kennelijk zijn drie vrije trainingen toch nuttig.quote:Op zondag 1 december 2024 18:34 schreef Managarm het volgende:
Max super, wie had dat gedacht na de sprint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |