quote:
Oh ik wist het al wel hoor maar wilde het spannend houden dus heb niks gezegdquote:Op zondag 1 december 2024 18:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Echt, dit had niemand kunnen voorspellen.
Ik denk dat er een direct verband is met het vertrek van al die mensen de laatste week/weken.quote:Op zondag 1 december 2024 18:25 schreef TweedeKlum het volgende:
Het is wel goede entertainment maar dit zootje heeft niets met sport te maken.
Dat Max zou winnen is meestal wel een kleine zekerheid, zeker als die straf gekregen heeft,.quote:Op zondag 1 december 2024 18:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Echt, dit had niemand kunnen voorspellen.
Is niet zo moeilijk: geen fouten maken betekent geen straf krijgenquote:Op zondag 1 december 2024 18:29 schreef Evenstar het volgende:
Mooi hoe F1TV nu opeens praat over dat de stewards niet consequent zijn en de coureurs niet weten waar ze aan toe zijn.
nee joh, Joe wel.quote:
Uh huhquote:Op zondag 1 december 2024 18:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh ik wist het al wel hoor maar wilde het spannend houden dus heb niks gezegd
Nee, denk het ook niet. Klaar zelfs.quote:Op zondag 1 december 2024 18:30 schreef Netsplitter het volgende:
Bottas gaat norris er echt geen drie rondes achter 'm houden vrees ik
P8 vorig jaar in Qatar en Zhou toen op P9.quote:Op zondag 1 december 2024 18:29 schreef Sabata het volgende:
Ik word gek, Bottas gaat punten pakken! Oh wacht, Norris zit er achter.
Zodra de Partij het toestaat jaquote:Op zondag 1 december 2024 18:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zodra ze in China weten hoe dat stemmen werkt is het klaar
Ja, niet gedachtquote:
Dacht dat die al gestopt wasquote:
Kijkende naar hoe deze race verloopt tot nu toe... absoluut.quote:Op zondag 1 december 2024 18:32 schreef Nebelwerfer het volgende:
Bedenk me gedoe in de opwarmronde rond piastri. Schakelde net in dus ik weet eigenlijk niet wat dat was. Hangt er een straf boven zijn hoofd?
notedquote:Op zondag 1 december 2024 18:31 schreef Gremen het volgende:
Alle Engelse een penalty, nu jack Russel nog
Hij is nu under investigationquote:Op zondag 1 december 2024 18:31 schreef Gremen het volgende:
Alle Engelse een penalty, nu jack Russel nog
Stiekem wel genot ditquote:
Kom maar naar beneden en Sla je Slag!quote:
Maar wat deed ie?quote:Op zondag 1 december 2024 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijkende naar hoe deze race verloopt tot nu toe... absoluut.
Nou...quote:
Het komt op mij over als "kut, wij hebben ons hand overspeeld met straf van Max, dus moeten nu even iets debiel doen, zodat men het daar in ieder geval niet meer over heeft".quote:
Checo bedanken voor het testen tijdens de sprintquote:Op zondag 1 december 2024 18:34 schreef Managarm het volgende:
Max super, wie had dat gedacht na de sprint.
Ik blijf erbij: als ze doorslaan, dan maar richting iederéén. Wel zo eerlijkquote:
quote:Op zondag 1 december 2024 18:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het komt op mij over als "kut, wij hebben ons hand overspeeld met straf van Max, dus moeten nu even iets debiel doen, zodat men het daar in ieder geval niet meer over heeft".
Nou, gelukt hoor.
Kennelijk zijn drie vrije trainingen toch nuttig.quote:Op zondag 1 december 2024 18:34 schreef Managarm het volgende:
Max super, wie had dat gedacht na de sprint.
Johnny en Niels hadden nog zo hun best gedaan, maar de afvalbak was niet voldoendequote:Op zondag 1 december 2024 18:33 schreef wdn het volgende:
ze hebben een regelboek gevonden bij de stewards
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |