quote:
Oh ik wist het al wel hoor maar wilde het spannend houden dus heb niks gezegdquote:Op zondag 1 december 2024 18:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Echt, dit had niemand kunnen voorspellen.
Ik denk dat er een direct verband is met het vertrek van al die mensen de laatste week/weken.quote:Op zondag 1 december 2024 18:25 schreef TweedeKlum het volgende:
Het is wel goede entertainment maar dit zootje heeft niets met sport te maken.
Dat Max zou winnen is meestal wel een kleine zekerheid, zeker als die straf gekregen heeft,.quote:Op zondag 1 december 2024 18:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Echt, dit had niemand kunnen voorspellen.
Is niet zo moeilijk: geen fouten maken betekent geen straf krijgenquote:Op zondag 1 december 2024 18:29 schreef Evenstar het volgende:
Mooi hoe F1TV nu opeens praat over dat de stewards niet consequent zijn en de coureurs niet weten waar ze aan toe zijn.
nee joh, Joe wel.quote:
Uh huhquote:Op zondag 1 december 2024 18:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh ik wist het al wel hoor maar wilde het spannend houden dus heb niks gezegd
Nee, denk het ook niet. Klaar zelfs.quote:Op zondag 1 december 2024 18:30 schreef Netsplitter het volgende:
Bottas gaat norris er echt geen drie rondes achter 'm houden vrees ik
P8 vorig jaar in Qatar en Zhou toen op P9.quote:Op zondag 1 december 2024 18:29 schreef Sabata het volgende:
Ik word gek, Bottas gaat punten pakken! Oh wacht, Norris zit er achter.
Zodra de Partij het toestaat jaquote:Op zondag 1 december 2024 18:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zodra ze in China weten hoe dat stemmen werkt is het klaar
Ja, niet gedachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |