Ja inderdaadquote:Op zondag 1 december 2024 18:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het komt op mij over als "kut, wij hebben ons hand overspeeld met straf van Max, dus moeten nu even iets debiel doen, zodat men het daar in ieder geval niet meer over heeft".
Nou, gelukt hoor.
quote:
Kut die wilde ik net makenquote:
De stewards gaan het heel zwaar krijgen.quote:Op zondag 1 december 2024 18:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Nu al zin in de reacties op social media
Compensatiedrang inderdaad.quote:Op zondag 1 december 2024 18:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het komt op mij over als "kut, wij hebben ons hand overspeeld met straf van Max, dus moeten nu even iets debiel doen, zodat men het daar in ieder geval niet meer over heeft".
Nou, gelukt hoor.
Rus fucked upquote:Op zondag 1 december 2024 18:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat een enorm verschil in rijderskwaliteiten tussen VER en RUS, bijzonder pijnlijk voor de fans.
Gmtaquote:Op zondag 1 december 2024 18:38 schreef greysbones het volgende:
Hoeveel penalty punten zatten er bij al die straffen?
Wie had zijn spiegel verloren?quote:Op zondag 1 december 2024 18:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wat een spiegeltje al niet kan veroorzaken.
Slechte pitstop was daar de oorzaak van. Anders waarschijnlijk tweede (zonder de penalty)quote:Op zondag 1 december 2024 18:38 schreef bedachtzaam het volgende:
Echt totaal niet verwacht dat Max hier de winst zou pakken, Red Bull en Max hebben het voortreffelijk gedaan voor de hoofdrace.
Moch Lando die penalty niet gehad hebben dan zou het een mooi gevecht geworden zijn in de laatstse ronden denk ik.
Russel wel erg matig, van pole starten en dan p4 eindigen...
Gaat spannend worden in de laatste racequote:Op zondag 1 december 2024 18:39 schreef Nober het volgende:
623 +17 McLaren 640
593 +30 Ferrari 623
Moet wel heel raar lopen...
Hoezo zou ie?quote:Op zondag 1 december 2024 18:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zou Norris spijt hebben van de wissel van gisteren?
Norris kon de hele race amper dichterbij Max komen, zonder penalty was die op P2 geinidigd.quote:Op zondag 1 december 2024 18:38 schreef bedachtzaam het volgende:
Echt totaal niet verwacht dat Max hier de winst zou pakken, Red Bull en Max hebben het voortreffelijk gedaan voor de hoofdrace.
Moch Lando die penalty niet gehad hebben dan zou het een mooi gevecht geworden zijn in de laatstse ronden denk ik.
Russel wel erg matig, van pole starten en dan p4 eindigen...
Spiegeltje, spiegeltje op de grondquote:Op zondag 1 december 2024 18:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wat een spiegeltje al niet kan veroorzaken.
Ja.quote:Op zondag 1 december 2024 18:38 schreef greysbones het volgende:
Misschien p2 in wk verliezen.quote:
MBS?quote:
Maar alleen niet Britten krijgen straf!quote:
Dat zien we wel als de decision documenten gepubliceerd worden.quote:Op zondag 1 december 2024 18:38 schreef greysbones het volgende:
Dat was op medium banden, op hard is Lando in het voordeel omdat de Red Bull daar niet zo goed op gaat.quote:Op zondag 1 december 2024 18:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Norris kon de hele race amper dichterbij Max komen, zonder penalty was die op P2 geinidigd.
quote:
In jouw buurt ook al?quote:Op zondag 1 december 2024 18:41 schreef 3rr0r het volgende:
Chinees heeft goeie zaken gedaan (de vuurwerkchinees)
Simsalabim volgens Roger Benoit. Die had flink wat kritiek op MBSquote:
Charles praat liever met Maxquote:Op zondag 1 december 2024 18:42 schreef Netsplitter het volgende:
Vond Charles maar lafjes naar de monteurs enzo lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |