Geen idee maar ik ga zo wel de chinees uithangen zometeen, bloodje kloket en libbelflietquote:Op zondag 1 december 2024 18:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gaan ze ook langs met friet en kroketten dan zometeen?
Het gaat niet om het straffen ansich maar om de strafmaat.quote:Op zondag 1 december 2024 18:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
eh, de stewards deden, op de straf voor Russell en de eerste straf voor Hamilton na, vandaag eindelijk hun werk
ook niet lastigquote:Op zondag 1 december 2024 18:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zhou haalt meer punten dan Perez in de laatste 4 races
Het kan toch niet zo zijn dat Perez volgend jaar nog een stoeltje heeft.quote:Op zondag 1 december 2024 18:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zhou haalt meer punten dan Perez in de laatste 4 races
Misschien komt er nog een race director post race press conference.quote:Op zondag 1 december 2024 18:45 schreef Red_85 het volgende:
Wat een baas is het toch die Max.
Heerlijk.
Veel rare dingen weer vandaag van de wedstrijdleiding. Waarom zo lang wachten met die spiegel op de weg. Safety car binnen 2 ronden, niet 6.
quote:Op zondag 1 december 2024 18:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zhou haalt meer punten met deze race dan Perez in de laatste 4 races
Ditquote:
Verkeerde olie?quote:
Daar zat ik me wel over te verbazen ja, belachelijk.quote:Op zondag 1 december 2024 18:45 schreef Red_85 het volgende:
Heerlijk.
Veel rare dingen weer vandaag van de wedstrijdleiding. Waarom zo lang wachten met die spiegel op de weg. Safety car binnen 2 ronden, niet 6.
En dan roepen dat veiligheid alles is omdat ze door de pit rijden.. Iets gaat er dan niet goedquote:Op zondag 1 december 2024 18:45 schreef Red_85 het volgende:
Heerlijk.
Perez heeft blijkbaar de Horndog files.quote:Op zondag 1 december 2024 18:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het kan toch niet zo zijn dat Perez volgend jaar nog een stoeltje heeft.
Ik geloof er niets van tot ik het zie
Of straf consequentquote:Op zondag 1 december 2024 18:45 schreef Tijn het volgende:
Van mij hoeven al die straffen niet zo. Wel leuk dat het nu een keer positief voor Verstappen uitpakt, maar wat mij betreft laten ze die gasten het gewoon op de baan uitzoeken.
Precies. Pas SC doen nadat er twee lekke banden zijn.quote:Op zondag 1 december 2024 18:45 schreef Red_85 het volgende:
Heerlijk.
"Checo, we have to talk"quote:Op zondag 1 december 2024 18:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Perez heeft blijkbaar de Horndog files.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |