https://f1destinations.co(...)ula-1-races-in-2024/quote:Op zondag 1 december 2024 21:56 schreef Twieki het volgende:
Wat me overigens ook opvalt met deze zandbakraces is dat ze dan tijdens de formation lap nooit een bezoekersaantal laten zien.
Tijdens Europese races is 't altijd van: "Weekend attendance 300.000 zoveel". Tijdens de formation lap was het dit keer "Sold Out". WTF? Waarom geen cijfer? Zeker omdat er maar 25.000 of zo zijn gekomen?
De FIA weet dondersgoed dat Europese races het goed doen qua bezoekersaantallen in tegenstelling tot die zandbakraces, maar dit gewoon niet toe willen geven.
FIA.
Of een winkel in sexspeeltjes. Heeft hij hier ook geld mee verdiend.quote:Op zondag 1 december 2024 21:43 schreef pmponer het volgende:
Ik gok een kaaswinkel beginnen, zitten al zoveel Nederlanders daar
Ja maar stel dat Max niet klaagt, zouden we er dan zelf naar hebben gekeken?quote:Op zondag 1 december 2024 21:17 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Max heeft alleen contact met Red Bull en Red Bull geeft zo'n klacht dan alleen door.
Daarom ook extra treurig dat er dan gerouleerd moet worden tussen Europese races waar het wel vol zit. Maarja ¤¤¤¤¤.quote:Op zondag 1 december 2024 21:56 schreef Twieki het volgende:
Wat me overigens ook opvalt met deze zandbakraces is dat ze dan tijdens de formation lap nooit een bezoekersaantal laten zien.
Tijdens Europese races is 't altijd van: "Weekend attendance 300.000 zoveel". Tijdens de formation lap was het dit keer "Sold Out". WTF? Waarom geen cijfer? Zeker omdat er maar 25.000 of zo zijn gekomen?
De FIA weet dondersgoed dat Europese races het goed doen qua bezoekersaantallen in tegenstelling tot die zandbakraces, maar dit gewoon niet toe willen geven.
FIA.
Natuurlijk, er zit een heel team om alles in de gaten te houden.quote:Op zondag 1 december 2024 22:04 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ja maar stel dat Max niet klaagt, zouden we er dan zelf naar hebben gekeken?
Men had de audio van Max al laten horen, de beelden zelfs in de replay terug laten zien, was raar geweest als de stewarrs er dan niks mee doen.quote:Op zondag 1 december 2024 22:04 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dat zegt ie niet, maar toch zeg ie het wel.quote:Op zondag 1 december 2024 22:05 schreef Peterselieman het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Vanaf 4.50 minuten gaat het over Perez.
Ze geven hem de kans om zijn afscheid zelf aan te kondigen, anders kondigen ze zijn ontslag aan
Misschien overschat ik de techniek van tegenwoordig, maar niet liften onder geel zou toch “automatisch” uit het systeem moeten komen?quote:Op zondag 1 december 2024 22:04 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is het voor de internationale allure van de F1 wel goed dat er ook in het midden oosten races worden gehouden.quote:Op zondag 1 december 2024 22:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Daarom ook extra treurig dat er dan gerouleerd moet worden tussen Europese races waar het wel vol zit. Maarja ¤¤¤¤¤.
Perez ken echt niet meer, maar vrees wel dat je de carrière van Lawson op het spel zet als je hem volgend jaar naast Max zetquote:Op zondag 1 december 2024 22:05 schreef Peterselieman het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Vanaf 4.50 minuten gaat het over Perez.
Ze geven hem de kans om zijn afscheid zelf aan te kondigen, anders kondigen ze zijn ontslag aan
Nee daar heb je helemaal gelijk in, maar die data wordt natuurlijk niet automatisch gedeeld met de wedstrijdleiding.quote:Op zondag 1 december 2024 22:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Misschien overschat ik de techniek van tegenwoordig, maar niet liften onder geel zou toch “automatisch” uit het systeem moeten komen?
ik denk dat Perez er al eerder uitgeschopt zou zijn als er niet het voordeel van meer windtunneltijd zou zijn geweestquote:Op zondag 1 december 2024 22:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat zegt ie niet, maar toch zeg ie het wel.
Vroeg me wel af (lijkt BNW wel), hij is wel erg blij met die windtunnel. Was Perez stiekem betaald om geen punten te halen.
Het zou heel veel ophelderen
Dank voor je bevestiging met cijfers. Bizar eigenlijk. Het gaat de FIA niet om de sport, maar om geld, geld en nog eens geld.quote:Op zondag 1 december 2024 22:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
https://f1destinations.co(...)ula-1-races-in-2024/
Klopt wel een beetje, je vermoeden.
Ja het lijkt wel een bedrijf, en tegenwoordig doen ze niet meer aan lange termijn.quote:Op zondag 1 december 2024 22:16 schreef Twieki het volgende:
[..]
Dank voor je bevestiging met cijfers. Bizar eigenlijk. Het gaat de FIA niet om de sport, maar om geld, geld en nog eens geld.
De F1 is nu in Amerikaanse handen. Ergens in de komende vijf jaar zal dat dus wel in handen vallen van die zandbanklanden, en zal de sport compleet dood gaan.
Lawson (of Tsunoda of Hadjar) hoeven ook neit beter te zijn dan Max, ze moeten punten scoren, evt Max helpen om een buffer op te bouwen.quote:Op zondag 1 december 2024 22:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Perez ken echt niet meer, maar vrees wel dat je de carrière van Lawson op het spel zet als je hem volgend jaar naast Max zet
Tsunoda kan die druk van een topteam niet aan, kan je net zo goed Perez nog een jaartje door laten rijden.quote:Op zondag 1 december 2024 22:19 schreef Droopie het volgende:
Volgend jaar 1 seizoen Tsunoda.
Trekt die zich op aan het niveau van Max en het team, prima.
Valt ie mee, kan je kijken hoe Lawson zich ontwikkelt en 2026 kiezen welk pad je wilt inslaan.
Valt ie tegen of zakt ie door het ijs kan je kijken of Lawson zich ontwikkelt en hem evt vervangen.
Lawson vind ik niet extreem goed dat ie een kans verdient.
Lawson lijkt me de enige die dat eventueel zou kunnen mentaal maar daar bestaat wel het gevaar dat je hem sloopt.quote:Op zondag 1 december 2024 22:19 schreef Droopie het volgende:
Volgend jaar 1 seizoen Tsunoda.
Trekt die zich op aan het niveau van Max en het team, prima.
Valt ie mee, kan je kijken hoe Lawson zich ontwikkelt en 2026 kiezen welk pad je wilt inslaan.
Valt ie tegen of zakt ie door het ijs kan je kijken of Lawson zich ontwikkelt en hem evt vervangen.
Lawson vind ik niet extreem goed dat ie een kans verdient.
Had opzich maar 3 races nodig om evenveel punten te habben als Zhou die er 23 races voor nodig had..quote:Op zondag 1 december 2024 22:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Lawson lijkt me de enige die dat eventueel zou kunnen mentaal maar daar bestaat wel het gevaar dat je hem sloopt.
Een deel van die data is gewoon openbaar en wordt na de race ook beschikbaar gesteld.quote:Op zondag 1 december 2024 22:13 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nee daar heb je helemaal gelijk in, maar die data wordt natuurlijk niet automatisch gedeeld met de wedstrijdleiding.
Daar zullen de stewards wel om moeten vragen. Security technisch anders ook niet heel handig dat alle data van elk team op 1 plek binnenkomt.
Is ook tijdens de race eigenlijk nergens van onder de indruk, zie laatst met Perez, doet gewoon zijn ding.quote:Op zondag 1 december 2024 22:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Had opzich maar 3 races nodig om evenveel punten te habben als Zhou die er 23 races voor nodig had..
En Ricciardo kon ook vrij weinig met die wagen.
Wat dat betreft doet ie het niet verkeerd.
Alleen zal Tsunoda het vast niet leuk gaan vinden als een rijder die 6 radces gereden heeft meteen naar RB mag terwijl Tsunoda volgend jaar al 5 jaar mee rijdt.
Wie zet je dan naast Tsunoda? Checo? The old RB/Torro Rosso switcheroo?quote:Op zondag 1 december 2024 22:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Lawson lijkt me de enige die dat eventueel zou kunnen mentaal maar daar bestaat wel het gevaar dat je hem sloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |