Heilige. Stront.quote:
Norris zat er idd iig een stuk dichter op na die gele vlag.quote:Op zondag 1 december 2024 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
'minimaal'
Hij verloor bijna 0,7s in de eerste sector van die ronde.
nope alleen een DT en 5squote:
Perez z'n koppeling smeulde nog na.quote:Op zondag 1 december 2024 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoor de brandweer. Is dat om de burn van Max aan Sjors te blussen?
Ze waren niet echt normaal dit weekendquote:Op zondag 1 december 2024 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee. Wordt normaal bij dat soort straffen ook niet gedaan
Max gaf daarna flink gas bij en Norris leek vlak voor de SC door zijn banden heen te zijnquote:Op zondag 1 december 2024 19:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Norris zat er idd iig een stuk dichter op na die gele vlag.
Norris was te gretig denk ik.quote:Op zondag 1 december 2024 19:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max gaf daarna flink gas bij en Norris leek vlak voor de SC door zijn banden heen te zijn
Duidelijk dat hier een hoop meer achter zit dan alleen het incident gisteren.quote:Op zondag 1 december 2024 19:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
"Ik denk dat ik heel veel respect heb voor heel veel rijders, maar na gisteravond ben ik dat bij hem wel helemaal verloren. Ik vond het gewoon belachelijk hoe hij mij een penalty wilde aansmeren over dat geval. Daar was ik ook wel zwaar pissig over tegenover hem." Gevraagd of hij het gesprek met Russell nog aangaat om de lucht te klaren, luidt het antwoord: "Nu nog even niet. Weet je wat het is, hij doet altijd heel netjes hier voor de camera, maar als je daarbinnen zit, dan is het gewoon een ander persoon. Daar kan ik heel moeilijk tegen. Dan kun je eigenlijk ook maar gewoon beter oprotten, want daar hoef ik niks mee te maken [te hebben]."
MaxGodHelemaal klaar met achterbaks mannetje RUS
Ik keek even terug. Piastri en Leclerc liften wel degelijk. Russell niet maar volgens mij is de dubbele hele vlag net weg/track clearquote:Op zondag 1 december 2024 19:45 schreef opgebaarde het volgende:
[ x ]
Interessant.
Andere kant. Heel dat 'liften' slaat nergens op en wederom is het Verstappen die dit bewijst
Wat Max voor mij zo’n mooi mens maaktquote:Op zondag 1 december 2024 20:04 schreef pmponer het volgende:
Mooi dat M4X die slang van een Russell er van langs geeft.
Terecht. Ik las elders de voetbal vergelijking met een schwalbe. Dat is precies wat Russell deed en de scheids trapt er vol in.quote:
Ja hoor, een heel gesprek dat ie zelf zijn conclusies kan trekken eind van het seizoen.quote:
HIer beseft Lando dat het nooit beter gaat worden dan dit seizoenquote:
Zeer duidelijk en kalm. Hier heeft hij (met RBR?) over nagedachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |