Hadjar? Of Iwasa?quote:Op zondag 1 december 2024 22:31 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wie zet je dan naast Tsunoda? Checo? The old RB/Torro Rosso switcheroo?
Beetje zoals Piastri.. al geeft die al helemaal geen F{PENALTY]k om iets.quote:Op zondag 1 december 2024 22:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Is ook tijdens de race eigenlijk nergens van onder de indruk, zie laatst met Perez, doet gewoon zijn ding.
Vind dit zo'n kansloze post eigenlijk. Wat nou hij verloor bijna niets? Het gat ging van 1,8 naar 1,2quote:Op zondag 1 december 2024 22:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Een deel van die data is gewoon openbaar en wordt na de race ook beschikbaar gesteld.
Hier zie je dat Norris niet lifte, en Verstappen wel.
[ x ]
Zou kunnen, maar ik denk dat Perez met zijn sponsorinkomsten nog steeds aantrekkelijk blijft voor de Red Bull familie. Ongeacht zijn slechte prestaties dit seizoen, schrijf ik Perez echt niet zomaar af.quote:Op zondag 1 december 2024 22:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hadjar? Of Iwasa?
Eventueel Colapinto, al denk ik niet dat RB nog geïnteresseerd is , getuige de woorden van Marko.
Hadjar inderdaad, die heeft volgende week kans om kampioen in de F2 te worden en anders wordt ie 2e.quote:Op zondag 1 december 2024 22:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hadjar? Of Iwasa?
Eventueel Colapinto, al denk ik niet dat RB nog geïnteresseerd is , getuige de woorden van Marko.
Waarom niet?quote:Op zondag 1 december 2024 22:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Tsunoda kan die druk van een topteam niet aan,
Zou ook beter in het beleid passen.quote:Op zondag 1 december 2024 22:34 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hadjar inderdaad, die heeft volgende week kans om kampioen in de F2 te worden en anders wordt ie 2e.
Scheelt nu maar een half puntje
Die zit ook al bij Red Bull
Colapinto heeft ook Carlos Slim als sponsor, dus als ze die niet kwijt willen dan moeten ze voor Colapinto kiezen.quote:Op zondag 1 december 2024 22:34 schreef Rnie het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik denk dat Perez met zijn sponsorinkomsten nog steeds aantrekkelijk blijven voor de Red Bull familie. Schrijf Perez echt niet zomaar af.
Eens met dat laatste. Maar zijn ze in Saudi-Arabië bijvoorbeeld niet al bezig met een tweede baan? Is toch wat idioot als je straks daar twee keer een race hebt, maar Spa bijvoorbeeld wordt overgeslagen.quote:Op zondag 1 december 2024 22:10 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is het voor de internationale allure van de F1 wel goed dat er ook in het midden oosten races worden gehouden.
Qatar levert altijd leuke races op, hoewel het verder een kutland is.
Abu Dhabi is een internationale top bestemming anno 2025 en is volgens mij wel uitverkocht.
Ik heb liever dat we een GP minder hadden in de USA en in plaats daarvan in Vietnam/Zuid Korea/Zuid Afrika/Algerije.
Heeft Hamilton 7 wereldtitels opgeleverd.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 1 december 2024 22:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Eens met dat laatste. Maar zijn ze in Saudi-Arabië bijvoorbeeld niet al bezig met een tweede baan? Is toch wat idioot als je straks daar twee keer een race hebt, maar Spa bijvoorbeeld wordt overgeslagen.
Alleen reed die al bij een topteam.quote:Op zondag 1 december 2024 22:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Heeft Hamilton 7 wereldtitels opgeleverd.
Hadjar, dat is de Badr Hari van de F2 (gebaseerd op 1 woede uitbarsting tijdens de GP van Monaco)quote:Op zondag 1 december 2024 22:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hadjar? Of Iwasa?
Ik denk eerder dat ie iets met luxe auto's gaat doen. Aangezien hij dat nu ook doet.quote:Op zondag 1 december 2024 22:45 schreef Jane het volgende:
Doornbos naar Dubai? Is 'ie drugscrimineel geworden?
Oke, misschien luister ik teveel misdaad-podcasts, maar dat is het eerste waar ik aan denk als ik 'Dubai' hoor![]()
Lap 31 is ook een ronde later, de telemetrie van ronde 30 zou het moeten zijn.quote:Op zondag 1 december 2024 22:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vind dit zo'n kansloze post eigenlijk. Wat nou hij verloor bijna niets? Het gat ging van 1,8 naar 1,2
Waarbij ik me dan wel afvraag of zo’n kleine lift verschil maakt als de situatie echt onveilig blijkt te zijnquote:Op zondag 1 december 2024 22:55 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Lap 31 is ook een ronde later, de telemetrie van ronde 30 zou het moeten zijn.
Ronde 31 vroeg Max of er nog steeds geel was wat GP beantwoorde met ja, vandaar dus dat ook in ronde 31 Max even van het gas gaat.
Die vlaggen waren weer opgeheven vandaar dat Max weer doortrapt.quote:Op zondag 1 december 2024 22:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarbij ik me dan wel afvraag of zo’n kleine lift verschil maakt als de situatie echt onveilig blijkt te zijn
Was dit jaar in Bahrein, wat je veel ziet is dat er tijdens de race wat Bahreini even een paar rondjes met het gezin komen kijken en dan al snel weer weg zijn. Het ziet er meer uit als wat weggegeven kaartjes aan het personeel door de sponsors, en niet echt fans.quote:Op zondag 1 december 2024 21:56 schreef Twieki het volgende:
Wat me overigens ook opvalt met deze zandbakraces is dat ze dan tijdens de formation lap nooit een bezoekersaantal laten zien.
Tijdens Europese races is 't altijd van: "Weekend attendance 300.000 zoveel". Tijdens de formation lap was het dit keer "Sold Out". WTF? Waarom geen cijfer? Zeker omdat er maar 25.000 of zo zijn gekomen?
De FIA weet dondersgoed dat Europese races het goed doen qua bezoekersaantallen in tegenstelling tot die zandbakraces, maar dit gewoon niet toe willen geven.
FIA.
Ik wacht nog op het verslag van Brazilië van hemquote:Op zondag 1 december 2024 23:01 schreef AgnesGru het volgende:
Ik hoop dat RPM een tof filmpje maakt over Max vs George @:ESF1Gamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |