SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Post #42?quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:33 schreef GGMM het volgende:
Sorry ik had even geen inspiratie
Als iemand een leukere TT heeft sta ik open voor suggesties
Jammer joh, je was vroeger geen onaardige user.quote:
Ben in ieder geval niet chronisch negatief.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jammer joh, je was vroeger geen onaardige user.
Helaas heb je destijds zo’n groot trauma opgelopen met het vertrek van de pool naar Turkije, dat je echt een intense droeftoeter bent geworden.
Momentenvoetballertje, maar best met potentie.quote:
Jeetjequote:Op dinsdag 26 november 2024 22:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jammer joh, je was vroeger geen onaardige user.
Helaas heb je destijds zo’n groot trauma opgelopen met het vertrek van de pool naar Turkije, dat je echt een intense droeftoeter bent geworden.
Altijd beter dan wat er nu op het veld staatquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Momentenvoetballertje, maar best met potentie.
Vind ik nou ook.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje
Dat mag allemaal wel iets gezelliger
Ja sommige mensen reageren hun frustraties af op hun mede-usersquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vind ik nou ook.
Terwijl ik alleen op zijn eerste post reageerde waarin iedereen plots rust moest hebben voor Fortuna.
Het is een rare hype inderdaad, om iedereen maar voor alles en nog wat uit te maken.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja sommige mensen reageren hun frustraties af op hun mede-users
Beetje sneu
Toch @De_Pel ?quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hadden we iedereen nu maar rust gegeven.
FF de VAR afwachtenquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:40 schreef GGMM het volgende:
Ik pas de TT even aan dat is wel zo netjes
Laten we het nu eens gezellig houden en niet op de man spelen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:42 schreef Coco het volgende:
[ Bericht 62% gewijzigd door fetX op 26-11-2024 22:42 ]
Wat een leuk grapjequote:Op dinsdag 26 november 2024 22:42 schreef Coco het volgende:
Ok man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:42 schreef Coco het volgende:
quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ok man.3-2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie had dat nu verwacht he grote vriend.![]()
De overbuurman heeft bij 3-0 zijn tv uitgedaan zag ik (maar ik weet niet of hij voor Feyenoord is)quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gek dat al die mensen zeiden dat we helemaal kansloos waren
Het valt dus best wel mee.
(Ik heb de 70e minuut de kroeg verlaten)
We scoren ook wel twee bizarre goalsquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gek dat al die mensen zeiden dat we helemaal kansloos waren
Het valt dus best wel mee.
(Ik heb de 70e minuut de kroeg verlaten)
@Caland is voorlopig niet terug op de bank, hij deed daar toch al niet zo veel.quote:
City op zich ook welquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:45 schreef Haringkop het volgende:
[..]
We scoren ook wel twee bizarre goals
Was echt een houten hark die eerste potjes.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:45 schreef fetX het volgende:
Ik vind Lotomba dus best een aardige aankoop uiteindelijk.
Dat is een Britse vrouwquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wie is die vent met die blonde pruik?
Begon dramatisch, maar doet het ondertussen gewoon prima. Zeker voor dat bedrag.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:45 schreef fetX het volgende:
Ik ook wel. Nu vind ik het niet gek dat ik een beetje sceptisch was tegenover sommige aankopen, maar over Lotomba en Moussa ben ik ten onrechte veel te negatief geweest.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:45 schreef fetX het volgende:
Waarom zou ik gefrustreerd moeten zijn over een eventueel verlies tegen een van de titelfavorietenquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje sneu
Hahaha fuck uquote:
Misschien moeten we ze rust gevenquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:48 schreef De_Pel het volgende:
Puntje zou wel hl lekker zijn, dan kun je het mogelijk tegen Sparta Praag afmaken
Oke Pelletjequote:Op dinsdag 26 november 2024 22:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Waarom zou ik gefrustreerd moeten zijn over een eventueel verlies tegen een van de titelfavorieten
Vind het gewoon jammer dat dombo een zuigerige karikatuur is geworden van de aardige idee van een jaar of 2-3 geleden.
Later eens terugluisterenquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:48 schreef ashardalan het volgende:
Radio Rijnmond helemaal uit de plaat
Zit er weer iemand aan een van je kontmaatjes? Pak ze.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje sneu
Lijkt mij idd niet verdiend, maar goed. Punt is binnen. Ook een gestolen punt teltquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:56 schreef snabbi het volgende:
niet perse verdiend, wel de typische voetbalwet in werking
Echt iedere wissel viel uitstekend in, zelfs Zerrouki heeft afgezien van zijn eerste balcontact, een uitstekende pot gespeeld.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:59 schreef fetX het volgende:
Heerlijk voor Santi dit ook zeg. Zo terugkomen. Meteen +5 miljoen ook.
Oh Priskequote:Op dinsdag 26 november 2024 23:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Echt iedere wissel viel uitstekend in, zelfs Zerrouki heeft afgezien van zijn eerste balcontact, een uitstekende pot gespeeld.
Lotomba doet het gewoon prima ja. Rustig aan de bal, overzicht.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt een prima speler blijkt. Eerste potjes matig, maar daarna steeds beter gaan spelen.
En dan thuis kansloos verliezen van een Salzburg uit vorm. Gaat helemaal nergens over johquote:Op dinsdag 26 november 2024 23:03 schreef CR7 het volgende:
Rare campagne. Nooit verwacht dat je uit bij City en Benfica 4 punten zou halen.
Er lukt nog heel veel niet bij hem, maar hij heeft wel wat. Er gaat ook steeds meer wel lukken bij hem. Die goal was ook heel knap, moeilijke hoek. Mag wel wat sterker worden, maar had niet verwacht dat het wat zou worden.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar jongens, die Hadj-Moussa.
Wat een ongekend leuk circusprojectje is dat zeg.
Wij brachten Beelen zij De Bruynequote:Op dinsdag 26 november 2024 23:06 schreef GwaiLow het volgende:
Super comeback mannen! Ik heb ervan genoten.
Wat is die Pep waanzinnig slecht geworden trouwens. Haalt even een paar top spelers eruit in de 68ste minuut
Ik was eigenlijk vanaf z'n eerste minuten al positief verrast want de werklust en discipline die hij aan de dag legt zie je niet vaak bij dit type speler. Nu er ook nog rendement uit gaat komen wordt het wel een genottelijk spelertje.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar jongens, die Hadj-Moussa.
Wat een ongekend leuk circusprojectje is dat zeg.
Mijn amateurclub, laatste wedstrijd van het seizoen kunnen we kampioen worden vorig jaar. 75ste minuut 3-0 voor. 3 publiekswissels en......in blessuretijd wordt het 3-3.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:06 schreef GwaiLow het volgende:
Wat is die Pep waanzinnig slecht geworden trouwens. Haalt even een paar top spelers eruit in de 68ste minuut
For sure.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:15 schreef zoekeenleven het volgende:
Kan niet wachten op de volgende Priske post
Beste spits van de ED met afstand. Is geen Maccabi Tel Aviv.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:17 schreef Wotte het volgende:
"dan breng je Gimenez en direct impact"
DIE HAD IK ER OOK NOG MET MIJN VLABUKS INGEDRUKT.
Ik vind deze toch wel een stukje beter hoorquote:Op dinsdag 26 november 2024 23:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Jammer dat ze zorya Luhansk vergeten
En Lotomba, die ook uitblonk tegen Benfica. Kun je Read nog even meer tijd geven.quote:
Heel wat depressieve woedende gokkertjes van Man. City vanavondquote:
Feyenoord doet bijna elke keer precies het tegenovergestelde van wat je van ze verwacht. Ik verwacht dan ook niet dat we alsnog kampioen worden.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:56 schreef De_Pel het volgende:
Bijzondere campagne zo zeg.
Benfica compleet onverwacht maar volledig terecht helemaal scheelgespeeld, het dan gnant weggeven tegen Salzburg en vervolgens onterecht terugkomen van 3-0 tegen City, krankzinnig
Eens vriend!quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Meest overschatte spits in de ED sinds Vincent Janssen
Madrid-esquequote:Op dinsdag 26 november 2024 23:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Fortuna is gewaarschuwd.
Komt omdat hij het kwijt is sinds Slot hem van de troon stoot. Alle positieve aandacht kwijt e.d.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:06 schreef GwaiLow het volgende:
In de hoogtijdagen wellicht nu zijn ze allang blij als er berhaupt iemand hier komt.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Quotes veranderen, dat is banwaardig @:Coco
Ook weer de eerste. Done deal.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Fortuna is gewaarschuwd.
We willen Hadj coke en Moussa!quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[ x ]
We noteren deze ook even.
Zagreb lijkt me wel de favoriet tegen Celtic en kan daarmee op 10 punten komen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Donetsk, Sparta Praag, Girona, Salzburg, Bologna, Graz, Leipzig, Rode Ster, Young Boys en Slovan halen ons niet meer in denk ik. Dan moet je nog twee clubs eronder houden. Brugge en Zagreb lijken mij realistisch.
Altijd de eerste.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Fortuna is gewaarschuwd.
Ik zie Zagreb verder geen punten halen. Wel jammer dat zij en Celtic verder zo eenvoudig geloot hebben. Dat zijn twee clubs die je bij voorbaat onder ons verwacht.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zagreb lijkt me wel de favoriet tegen Celtic en kan daarmee op 10 punten komen.
PSG en Benfica staan er slechter voor denk ik.
Ja, met 11 punten komt het sowieso goed. Met 10 punten zou het nog op doelsaldo aan kunnen komen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie Zagreb verder geen punten halen. Wel jammer dat zij en Celtic verder zo eenvoudig geloot hebben. Dat zijn twee clubs die je bij voorbaat onder ons verwacht.
Wij moeten nu gewoon winnen van Sparta Praag, en nog een punt pakken uit de laatste twee. Dan komt het wel goed.
Met alleen Lille nog te gaan is het oprecht realistisch dat we uit ongeslagen blijven in de groepsfase van de CL.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wellicht kunnen we trouwens elke wedstrijd uit spelen in de CL @:FIFA
@nooitmeerkomenFquote:Op woensdag 27 november 2024 00:33 schreef klaasweetalles het volgende:
What the fuck
Ik schrik hiervan
Ik ben ergens in slaap gevallen op bed😀😀😀😀
WAT HEB IK IN HEMELSNAAM GEMIST
3 goals gemist van Feyenoord 😀
Nieuwkoop zou ik hooguit als reserve nog gebruiken, dat was niet best. Hij kan best wat energie brengen maar Read en Lotomba zijn veel beter.quote:Op woensdag 27 november 2024 00:34 schreef hhh38 het volgende:
Zaterdag tegen Fortuna weer allemaal luxekeuzes. Nieuwkoop/Read/Lotomba rechtsback, Milambo/Stengs aanvallende middenvelder, Gimenez/Carranza spits. Misschien ook Bueno weer terug?
Bij deze opgelost.quote:Op woensdag 27 november 2024 00:34 schreef hhh38 het volgende:
Zaterdag tegen Fortuna weer allemaal luxekeuzes. Nieuwkoop/Read/Lotomba rechtsback, Milambo/Stengs aanvallende middenvelder, Gimenez/Carranza spits. Misschien ook Bueno weer terug?
Ik zat met mijn vriendin en een andere Amerikaanse vriend in een kroeg daar te kijken. Ik had ze speciaal meegesleept en bij de 3-0 leek het toch wel verloren, dus ik dacht, joh ik hou ze niet langer hier vast met een chagrijnige Gurney, laten we terug gaan als mijn biertje op is. We vertrokken tussen minuut 70/75 en plots begonnen de meldingenquote:
Wat vindt mijn maat @onlogisch hiervan?quote:Op woensdag 27 november 2024 01:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zat met mijn vriendin en een andere Amerikaanse vriend in een kroeg daar te kijken. Ik had ze speciaal meegesleept en bij de 3-0 leek het toch wel verloren, dus ik dacht, joh ik hou ze niet langer hier vast met een chagrijnige Gurney, laten we terug gaan als mijn biertje op is. We vertrokken tussen minuut 70/75 en plots begonnen de meldingen
Wel een beetje zonde, maar ach. Vooral jaloers op mijn pa die daar in het stadion zat. En natuurlijk blij met het puntje want dit is geen scenario waar je rekening mee houdt. Al bijna een jaar uit ongeslagen!
en dat allemaal op basis van 15 minuten voetbal.quote:Op woensdag 27 november 2024 08:02 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik neem alles terug wat ik over meneer Te Kloese geschreven heb. Als iedereen beschikbaar is dan staat er best wel weer een monsterlijk team zonder zwakke plekken:
Wellenreuther
Lotomba (hoeft geen downgrade te zijn ten opzichte van Geertruida)
Trauner
Hanchko
Bueno
Hwang
Timber
Stengs
Hadj Messi
Gimenez
Paixao
ik moest er vroeg uit vanmorgen, maar het voordeel is dat als je naar de radio luistert je dat ook in bed kan doen. heerlijk geslapen en vanochtend fris om 5u wakker, al zag het naar nachtmerries uit tot het laatste kwartierquote:Op woensdag 27 november 2024 01:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zat met mijn vriendin en een andere Amerikaanse vriend in een kroeg daar te kijken. Ik had ze speciaal meegesleept en bij de 3-0 leek het toch wel verloren, dus ik dacht, joh ik hou ze niet langer hier vast met een chagrijnige Gurney, laten we terug gaan als mijn biertje op is. We vertrokken tussen minuut 70/75 en plots begonnen de meldingen
Wel een beetje zonde, maar ach. Vooral jaloers op mijn pa die daar in het stadion zat. En natuurlijk blij met het puntje want dit is geen scenario waar je rekening mee houdt. Al bijna een jaar uit ongeslagen!
quote:Op woensdag 27 november 2024 01:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@nooitmeerkomenFquote:Op woensdag 27 november 2024 09:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik keek zelf op de voetbalclub de 1e helft. Omdat we een beetje traag waren met weggaan miste ik het eerste kwartier van de 2e helft. Blij dat ik toch maar gewoon de TV aan heb gezet toen ik thuiskwam
Feyenoord is wereldnieuwsquote:Ongeloof bij internationale media na comeback Feyenoord in 'City-nachtmerrie'
07.30,
Vandaag
In heel Europa en ook daarbuiten hebben media vol verbazing gekeken naar Manchester City-Feyenoord. De belangrijkste vraag die wordt gesteld: wat is er aan de hand met Pep Guardiola en zijn dolende elftal?
Ongeloof bij internationale media na comeback Feyenoord in 'City-nachtmerrie'
'Het blijft spoken in Manchester!', schrijft het Belgische Sporza. 'City verspeelt driedubbele voorsprong tegen Feyenoord. Guardiola was vol ongeloof en het ongeloof viel van elk gezicht in het Etihad Stadium af te lezen. De kelk moet leeg tot op de bodem voor City, zo blijkt. Diep in het slot maakte Hancko de straffe comeback van de Nederlanders compleet. Het werd muisstil in het Etihad, de demonen zijn nog lang niet verjaagd.'
Zieke ploeg
In Itali weten ze eveneens niet wat ze zagen. 'Dit is meer dan een crisis, een ware nachtmerrie', meldt La Gazzetta dello Sport. 'Manchester City bevestigt zichzelf als een zieke ploeg, rampzalig in de verdediging en met mentale problemen. Feyenoord profiteerde van de koppigheid en het defensieve geheugenverlies bij City en veroverde een gouden punt.'
Bekijk ook:
Feyenoord in cijfers: historisch late comeback in de Champions League
Feyenoord in cijfers: historisch late comeback in de Champions League
'De crisis blijft voortduren voor The Sky Blues: ze zullen inmiddels denken dat ze vervloekt zijn, ook kijkend naar de gemiste kansen voor de rust', aldus het Franse RMC Sport. 'City lijkt als winnende machine te zijn bezweken onder het gewicht van het verlies van met name Gouden Bal-winnaar Rodri, een stabiliserende en dynamische verdedigende middenvelder, die in september werd geveld door een ernstige blessure.'
Slechtste moment
In Spanje krijgt de nieuwe dreun voor Guardiola ook veel aandacht: 'City bereikt nieuw dieptepunt: een 3-0 voorsprong verspelen n al zes duels zonder zege. Voor het eerst in 61 jaar krijgt City in zes duels twee of meer tegengoals', meldt Marca. 'Dit is het slechtste moment uit het 'Guardiola-tijdperk' bij City. De reeks nederlagen wordt onderbroken en ze hebben al een maand niet meer gewonnen.'
Pro Shots
'Er komt geen einde aan de crisis voor City', schrijft Kicker, dat keeper Timon Wellenreuther met name in de eerste helft zag 'schitteren'. 'Door individuele fouten nodigde City Feyenoord uit om nog een punt te pakken. Dvid Hancko kopte vlak voor tijd nog de 3-3 binnen, iets wat lange tijd niet voor mogelijk werd gehouden.'
Bijzondere opmerking Guardiola
Gejoel
'Het ondenkbare is gebeurd', bericht het Portugese A Bola. 'Hoe was dit mogelijk? Feyenoord stond na 75 minuten spelen met 0-3 achter... Manchester City was daarna misschien al met het hoofd bij de wedstrijd van zondag tegen Liverpool. Feyenoord behaalde een historisch punt en vergrootte de crisis bij City. Een memorabele avond voor Nederland en een nieuwe nachtmerrie voor City.'
Ook in de Verenigde Staten, bij The Athletic, wordt de nieuwe harde dreun voor City en Guardiola uitvoerig besproken. 'Wat is er aan de hand bij Manchester City? Na vijf opeenvolgende nederlagen, was het team van Guardiola aan het cruisen met een 3-0 voorsprong. Feyenoord pakte een onwaarschijnlijk punt. Het gejoel bij het publiek aan het einde liet zien dat zelfs de laagste verwachtingen niet waren waargemaakt.'
quote:Op woensdag 27 november 2024 10:18 schreef Binge-watch het volgende:
https://forums.bluemoon-m(...)1-24.366571/page-106
Leuk om de meltdown te volgen hier
Fantastisch natuurlijk, dit ga ik nog vaak terugkijken op YouTube. Maar het maakt die debiele 1-3 tegen Salzburg nog pijnlijker. Had je die 'gewoon' gewonnen dan was je er al bijna geweest.quote:Op woensdag 27 november 2024 09:18 schreef Sabata het volgende:
[..]
ik moest er vroeg uit vanmorgen, maar het voordeel is dat als je naar de radio luistert je dat ook in bed kan doen. heerlijk geslapen en vanochtend fris om 5u wakker, al zag het naar nachtmerries uit tot het laatste kwartierCongrats Feyenoord fans
Haha dat is echt pure entertainment. Kut city, opflikkeren.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:18 schreef Binge-watch het volgende:
https://forums.bluemoon-m(...)1-24.366571/page-106
Leuk om de meltdown te volgen hier
quote:Op woensdag 27 november 2024 06:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat vindt mijn maat @:onlogisch hiervan?
quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:15 schreef zoekeenleven het volgende:
Kan niet wachten op de volgende Priske post
Behalve dat hele slechte uitverdedigen de eerste helft (wat hij sowieso niet teveel moet doen) keepte hij echt ontzettend goed ja. Wel sneu dat hij dan in het weekend (volgens de volgertjes) weer moet banken.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:26 schreef Slobeend het volgende:
Wellenreuther was goed gisteren he?
Wellenreuther heeft hogere pieken dan Bijlow, maar ook diepere dalen. Lastige keuze nu hoor.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Behalve dat hele slechte uitverdedigen de eerste helft (wat hij sowieso niet teveel moet doen) keepte hij echt ontzettend goed ja. Wel sneu dat hij dan in het weekend (volgens de volgertjes) weer moet banken.
Voetballend is het echt heel matig, ja.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Behalve dat hele slechte uitverdedigen de eerste helft (wat hij sowieso niet teveel moet doen) keepte hij echt ontzettend goed ja. Wel sneu dat hij dan in het weekend (volgens de volgertjes) weer moet banken.
Die pass recht in de voeten van Foden (denk ik) op randje 16 was echt onbegrijpelijk. Stukje brainfart.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wellenreuther heeft dit seizoen echt te veel blunders gemaakt om nu wegens een paar prima reddingen weer op te stellen hoor. Dan maak je weer dezelfde fout. Leuk die goede reflexen maar hij zit er zo vaak naast. Komt bewezen (zwaar) tekort als eerste keeper.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wellenreuther heeft hogere pieken dan Bijlow, maar ook diepere dalen. Lastige keuze nu hoor.
Ontzettend goed is overdreven. Hij keepte goed ja, maar mag het. Hij komt nog steeds zenuwachtig over bij mij. Maar een paar goede reddingen ja. En dat is zijn kwaliteit ook, reflexen, anticiperen op schoten. Lange ballen en uitkomen blijft matigquote:Op woensdag 27 november 2024 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niet overdreven, hij had echt een flink aantal uitstekende reddingen.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:53 schreef alopio het volgende:
[..]
Ontzettend goed is overdreven. Hij keepte goed ja, maar mag het. Hij komt nog steeds zenuwachtig over bij mij. Maar een paar goede reddingen ja. En dat is zijn kwaliteit ook, reflexen, anticiperen op schoten. Lange ballen en uitkomen blijft matig
Ik kan me niet eens herinneren wanneer hij voor het laatst een langere periode op doel stond, laat staan zijn niveauquote:Op woensdag 27 november 2024 12:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zou lachwekkond zijn om Wellenreuther nu te laten banken. Is iedereen alweer vergeten hoe matig Bijlow keepte de laatste keer dat hij voor langere tijd op doel stond? En bij Oranje verliest hij steevast de concurrentiestrijd van de Andries Nopperts van deze wereld, ongeacht wie de bondscoach is. Ik begrijp berhaupt de discussie niet want Priske heeft voor City toch gezegd dat Wellenreuther op dit moment het beste in vorm is?
Hij kijkt hier ook wel echt uit z’n doppen alsof ‘ie zwaar onder de middelen zit.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:15 schreef Ali_boo het volgende:
ff 113 bellen voor de zekerheid
[ x ]
Iets waar @trein2000 vast heel veel over gaat posten hier.quote:Op woensdag 27 november 2024 14:41 schreef zoekeenleven het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)n-verklaring-gegeven
Wat zou het zijn?
Ach dwarse Elan.quote:Op woensdag 27 november 2024 14:47 schreef Elan het volgende:
Die 3-3 werd ook wel gevierd alsof de CL gewonnen was, tering hey wat een chanante vertoning weer
quote:Op woensdag 27 november 2024 14:47 schreef Elan het volgende:
Die 3-3 werd ook wel gevierd alsof de CL gewonnen was, tering hey wat een chanante vertoning weer
quote:Op woensdag 27 november 2024 14:47 schreef Elan het volgende:
Hij kan slecht tegen zijn verlies. Dat die nu 6 wedstrijden op rij niet weet te winnen begint nu aardig op hem in te werkenquote:Op woensdag 27 november 2024 13:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hij kijkt hier ook wel echt uit z’n doppen alsof ‘ie zwaar onder de middelen zit.
Laten we nou niet doen alsof dit een normaal beeld is, zo’n gemutileerde porem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |