Lijkt mij idd niet verdiend, maar goed. Punt is binnen. Ook een gestolen punt teltquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:56 schreef snabbi het volgende:
niet perse verdiend, wel de typische voetbalwet in werking
Echt iedere wissel viel uitstekend in, zelfs Zerrouki heeft afgezien van zijn eerste balcontact, een uitstekende pot gespeeld.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:59 schreef fetX het volgende:
Heerlijk voor Santi dit ook zeg. Zo terugkomen. Meteen +5 miljoen ook.
Oh Priskequote:Op dinsdag 26 november 2024 23:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Echt iedere wissel viel uitstekend in, zelfs Zerrouki heeft afgezien van zijn eerste balcontact, een uitstekende pot gespeeld.
Lotomba doet het gewoon prima ja. Rustig aan de bal, overzicht.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt een prima speler blijkt. Eerste potjes matig, maar daarna steeds beter gaan spelen.
En dan thuis kansloos verliezen van een Salzburg uit vorm. Gaat helemaal nergens over johquote:Op dinsdag 26 november 2024 23:03 schreef CR7 het volgende:
Rare campagne. Nooit verwacht dat je uit bij City en Benfica 4 punten zou halen.
Er lukt nog heel veel niet bij hem, maar hij heeft wel wat. Er gaat ook steeds meer wel lukken bij hem. Die goal was ook heel knap, moeilijke hoek. Mag wel wat sterker worden, maar had niet verwacht dat het wat zou worden.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar jongens, die Hadj-Moussa.
Wat een ongekend leuk circusprojectje is dat zeg.
Wij brachten Beelen zij De Bruynequote:Op dinsdag 26 november 2024 23:06 schreef GwaiLow het volgende:
Super comeback mannen! Ik heb ervan genoten.
Wat is die Pep waanzinnig slecht geworden trouwens. Haalt even een paar top spelers eruit in de 68ste minuut
Ik was eigenlijk vanaf z'n eerste minuten al positief verrast want de werklust en discipline die hij aan de dag legt zie je niet vaak bij dit type speler. Nu er ook nog rendement uit gaat komen wordt het wel een genottelijk spelertje.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar jongens, die Hadj-Moussa.
Wat een ongekend leuk circusprojectje is dat zeg.
Mijn amateurclub, laatste wedstrijd van het seizoen kunnen we kampioen worden vorig jaar. 75ste minuut 3-0 voor. 3 publiekswissels en......in blessuretijd wordt het 3-3.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:06 schreef GwaiLow het volgende:
Super comeback mannen! Ik heb ervan genoten.
Wat is die Pep waanzinnig slecht geworden trouwens. Haalt even een paar top spelers eruit in de 68ste minuut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |