SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Post #42?quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:33 schreef GGMM het volgende:
Sorry ik had even geen inspiratie
Als iemand een leukere TT heeft sta ik open voor suggesties
Jammer joh, je was vroeger geen onaardige user.quote:
Ben in ieder geval niet chronisch negatief.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jammer joh, je was vroeger geen onaardige user.
Helaas heb je destijds zo’n groot trauma opgelopen met het vertrek van de pool naar Turkije, dat je echt een intense droeftoeter bent geworden.
Momentenvoetballertje, maar best met potentie.quote:
Jeetjequote:Op dinsdag 26 november 2024 22:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jammer joh, je was vroeger geen onaardige user.
Helaas heb je destijds zo’n groot trauma opgelopen met het vertrek van de pool naar Turkije, dat je echt een intense droeftoeter bent geworden.
Altijd beter dan wat er nu op het veld staatquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Momentenvoetballertje, maar best met potentie.
Vind ik nou ook.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje
Dat mag allemaal wel iets gezelliger
Ja sommige mensen reageren hun frustraties af op hun mede-usersquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vind ik nou ook.
Terwijl ik alleen op zijn eerste post reageerde waarin iedereen plots rust moest hebben voor Fortuna.
Het is een rare hype inderdaad, om iedereen maar voor alles en nog wat uit te maken.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja sommige mensen reageren hun frustraties af op hun mede-users
Beetje sneu
Toch @De_Pel ?quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hadden we iedereen nu maar rust gegeven.
FF de VAR afwachtenquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:40 schreef GGMM het volgende:
Ik pas de TT even aan dat is wel zo netjes
Laten we het nu eens gezellig houden en niet op de man spelen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:42 schreef Coco het volgende:
[ Bericht 62% gewijzigd door fetX op 26-11-2024 22:42 ]
Wat een leuk grapjequote:Op dinsdag 26 november 2024 22:42 schreef Coco het volgende:
Ok man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:42 schreef Coco het volgende:
quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ok man.3-2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie had dat nu verwacht he grote vriend.![]()
De overbuurman heeft bij 3-0 zijn tv uitgedaan zag ik (maar ik weet niet of hij voor Feyenoord is)quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gek dat al die mensen zeiden dat we helemaal kansloos waren
Het valt dus best wel mee.
(Ik heb de 70e minuut de kroeg verlaten)
We scoren ook wel twee bizarre goalsquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gek dat al die mensen zeiden dat we helemaal kansloos waren
Het valt dus best wel mee.
(Ik heb de 70e minuut de kroeg verlaten)
@Caland is voorlopig niet terug op de bank, hij deed daar toch al niet zo veel.quote:
City op zich ook welquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:45 schreef Haringkop het volgende:
[..]
We scoren ook wel twee bizarre goals
Was echt een houten hark die eerste potjes.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:45 schreef fetX het volgende:
Ik vind Lotomba dus best een aardige aankoop uiteindelijk.
Dat is een Britse vrouwquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wie is die vent met die blonde pruik?
Begon dramatisch, maar doet het ondertussen gewoon prima. Zeker voor dat bedrag.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:45 schreef fetX het volgende:
Ik ook wel. Nu vind ik het niet gek dat ik een beetje sceptisch was tegenover sommige aankopen, maar over Lotomba en Moussa ben ik ten onrechte veel te negatief geweest.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:45 schreef fetX het volgende:
Waarom zou ik gefrustreerd moeten zijn over een eventueel verlies tegen een van de titelfavorietenquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja sommige mensen reageren hun frustraties af op hun mede-users
Beetje sneu
Hahaha fuck uquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |