Dat heb ik ook niet geclaimd, wel had je dan wel tegen Salzburg gewonnenquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Niet dat het een goede transferzomer was ofzo, maar je snapt zelf hopelijk ook wel dat er geen enkele speler is die haalbaar voor Feyenoord is EN ervoor zorgt dat je uit tegen City een kans hebt.
Ondertussen rijgt hij de CL wedstrijden aaneen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:21 schreef Haringkop het volgende:
Nieuwkoop blijft ook een lachwekkende rubriek, met z’n drukke gedoe waarna er standaard een overtreding of balverlies volgt
Dat lijkt zo. City is gewoon 4 klassen beter en dan lijkt het al snel zo.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:22 schreef ashardalan het volgende:
[..]
En tegelijkertijd zijn ze vaak veel te traag
Dan ben je een week of 3 te laat met je post.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet geclaimd, wel had je dan wel tegen Salzburg gewonnen
Derde transferwindow op rij dat de ene na de andere miskoop doet
Aan de bal heel weinig goeds gezien. Timber, Milambo en vandaag ook Hwang zitten niet bepaald op het niveau van Benfica-uit. Trauner en Wellenreuther schieten ook de ballen maar alle richtingen op. En Nieuwkoop, tja, hij doet zijn bestquote:
Wat gewoon een compliment waard is als je bedenkt dat de hele Eredivisie minder tv geld krijgt dan Everton.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Tja. Feyenoord is beetje niveau Everton/Leicester city (optimistisch gezien). Helaas.
Jemig wat een kutwisselsquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:20 schreef De_Pel het volgende:
Tja, daar ga je het meubilair mee redden.
Wel logisch als ie Timber en Gernot rust wil geven voor de competitie.
Ohja Fortuna.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jemig wat een kutwissels
Brian dit kan toch niet, manmanman
Bewaar mijn rant wel voor morgenquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan ben je een week of 3 te laat met je post.
Timber loopt al weet ik hoe lang met pijntjes en loopt vandaag ook niet fit, knuppel.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ohja Fortuna.
Het is wat zeg.
Fortuna.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Timber loopt al weet ik hoe lang met pijntjes en loopt vandaag ook niet fit, knuppel.
#iedereeninhetrood
En dan volgende week huilen als ‘ie er weer 3 weken uit ligt.
Hij had allang tegen zichzelf beschermd moeten worden. Spelers gaan nooit vrijwillig aangeven dat ze niet mee kunnen spelen, maar de technische staf had dat moeten doen. Laat staan Koemanaids.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |