Ooit twee gekocht uit de usa met mooie naakte vrouwen, eentje ligt nog op zolderquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:04 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die een douchegordijn in de badkamer hebben behoren zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses binnen onze samenleving.
Pics.quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:05 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ooit twee gekocht uit de usa met mooie naakte vrouwen, eentje ligt nog op zolder
Ik weet ook weer waar ik sta.quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:04 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die een douchegordijn in de badkamer hebben behoren zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses binnen onze samenleving.
Zo lang je laag staat is er nog kans op stijgen, maat.quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik weet ook weer waar ik sta.
Je bent één van de weinige niet-narrige mods.quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik weet ook weer waar ik sta.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent één van de weinige niet-narrige mods.
Verdomme typo![]()
En mensen die gekscherend 'doot' zeggen?quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:12 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat FOK! dood is die liegen.
Die moeten de eer aan zichzelf houden en het spoor op zoeken.quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
En mensen die gekscherend 'doot' zeggen?
Ik ookquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
naja je wist wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 26 november 2024 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
carpacio
Nou ja, geniet er lekker van natuurlijk!
Ik weet niet wat je met bolle bedoelt, maar carpaccio is echt extreem gezond inderdaad.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naja je wist wat ik bedoelde
volgens mij een gezonde keuze toch
Bamiquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrik van sommige blacked friday deals.
quote:Op woensdag 27 november 2024 13:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrik van sommige blacked friday deals.
Yea, she's on crack.
quote:Op woensdag 27 november 2024 13:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]Phoenix Marie die lust 'em wel of nieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrik van sommige blacked friday deals.Yea, she's on crack.
Ik pray ook voor jou. Gelukkig ben ik nu op m'n werk in Uuuuu @Paulquote:Op woensdag 27 november 2024 13:58 schreef GGMM het volgende:
Stroomstoring in Amersfoort
Pray 4 @:slobeend
Dat ligt niet aan mij maar komt voornamelijk omdat ze de wereld zien door hun rood-witgekleurde bril.quote:Op woensdag 27 november 2024 15:20 schreef GGMM het volgende:
Niemand neemt @:elan serieus in het Feyenoord-topic
Leest niet lekker weg. @KingRolandquote:Lieve KingRoland, hier is jouw vers,
Sinterklaas komt met cadeaus, heel divers.
Op je verlanglijstje stond vast veel moois,
De Big Four is voor jou geen onbekend voorhoofdshoos.
Marketing ken jij als geen ander goed,
Met strategieën die altijd werken, dat is je moed.
Maar soms denk je "Help!", dan is het even zwaar,
Gelukkig is daar de koffie, wit, altijd klaar!
Van Amsterdam naar Rotterdam, je reist veel heen,
Met de trein, door de stad, altijd in de weer, geen probleem.
Tussen al dat drukte, van werk en snel,
Even naar je Aziatische kapper, om te relaxen, wel!
Dus open snel het cadeau dat hier ligt,
Sinterklaas heeft iets voor je, dat is beslist!
Leest niet lekker weg @Cocoquote:Lieve Coco, dit gedicht is voor jou,
Sinterklaas bracht iets leuks, dus lees maar gauw.
Als **hulpje Coco** ben je altijd paraat,
Of het nu gaat om zorgverzekeringen of iets anders dat staat.
Je bent **teamleider** met veel flair,
Leidt je team met kennis, altijd klaar.
Van **Eindhoven** tot de velden van **PSV**,
Sportief en enthousiast, dat ben jij, echt een idee!
Maar na het werk, tijd voor wat lol,
Met een potje **Haxball**, altijd in control.
Ook al ben je soms een beetje ondeugend,
Met een **dildo** als grap, wat een humor, zo boeiend!
En dan is er nog de **Coco Toto**, altijd spannend,
Met geluk en strategie, ben jij zo grandioos en heel handig.
Dus open snel je cadeau, dat is zeker geen straf,
Sinterklaas brengt iets leuks, dat is geen grap!
Prachtig gedicht. @RamboDirkquote:**Voor RamboDirk, de man met stijl,**
Sinterklaas is weer in het land, dus lees dit even aandachtig, al is het maar een tijdje.
Je staat bekend om je leuke grappen, altijd scherp en snel,
Met jouw humor zit het altijd meer dan wel.
En je goede polls? Die slaan de spijker op de kop,
Altijd raak, nooit flauw – je bent echt top.
Een fijne vent, dat is wat iedereen ziet,
Met een hart van goud, een man vol krediet.
Het wordt nóg beter, want de vrouwen zijn fan,
Ze vinden je leuk – echt een droom van een man!
Een hoog libido, daar doe je niet moeilijk over,
Jouw charme laat menig hartje bedwelmen en kloppen als een rover.
En ja, 25 cm in de broek, dat mag gezegd,
Een feit dat menig Pietje toch even opmerkt.
Maar het mooiste aan jou, en dat blijft iedereen zeggen,
Is dat je altijd blijft lachen, hoe zwaar het leven ook mag wegen.
Dus geniet van dit feest, het leven is goed,
Met RamboDirk in de buurt, zit iedereen in de juiste gemoed!
**Groeten van de Sint en zijn Pieten**
Een heel gedicht over hoe geweldig ie zichzelf vindt met zelfs een stukje dat Pietje graag naar zijn lul kijktquote:
Scrummie, een man met vurige moed,quote:Op woensdag 27 november 2024 16:44 schreef Scrummie het volgende:
Waarom heb ik geen gedicht @:Rambodirk
Dit krijgt een hartje. Ik pink een traantje weg.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scrummie, een man met vurige moed,
Zijn liefde voor Woordle zit diep in het bloed.
Feyenoord, zijn club, brengt vreugd en verdriet,
Maar altijd een glimlach, zelfs bij een verlieslied.
Amerika roept met zijn sterren en strepen,
Terwijl boosheid soms door de dagen kan zwepen.
Toch blijft hij stralen, uniek in zijn ding,
En roept hij vol passie:INGDINGDINGDINGDING*
avgquote:Op woensdag 27 november 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe tomatensoep en stokbroodje gezond.
Makreel, een verse salade, aardappelschijfje.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op woensdag 27 november 2024 16:44 schreef Scrummie het volgende:
Waarom heb ik geen gedicht @:Rambodirk
quote:Beste Sinterscrummie,
Hier, bij Ajax, ligt mijn hart
Een club, fascinerend, altijd apart
Door velen genoemd naar godenzonen
Voor mij de bakermat van voetbaliconen
Mijn herinneringen gaan terug naar De Meer
Ook daar heerste een bijzondere sfeer
Nu ga ik mijn gevoelens weer achterna
En treed technisch toe in de Arena
In mijn levensfase is dit een nieuwe kans
En mijn jeugdliefde krijgt een extra stimulans
En daarom klinkt het vol overgave uit mijn mond
Vandaag is de cirkel echt rond.
Daarom een cadeau, maak het niet te bont.
**Groeten van de Sint en zijn Pieten**
Ik zag afgelopen week BKR in een nummerbord. Duurt wel lang hoor, @onlogischquote:Op woensdag 27 november 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Aan je stijl te zien ben je een keer op cursus in de Bommelerwaard geweest.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:23 schreef GGMM het volgende:
Fijn dat mijn gedicht wél een succes is
Lasagnequote:Op woensdag 27 november 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is toch ook gewoon achterlijk dat je na zo'n comeback, tegen City in de CL, niet even blij mag zijn. Dit is toch gewoon een potje waar je het over 10/15 jaar nog hebt. Sowieso vreemd dat voetballers en supporters niet blij mogen zijn want 'dan doen ze alsof de CL is gewonnen'. Ik krijg dan altijd het gevoel van zure mensen die andere mensen hun geluk niet gunnen. Successen in het leven moet je vieren!quote:Op woensdag 27 november 2024 15:20 schreef GGMM het volgende:
Niemand neemt @:elan serieus in het Feyenoord-topic
Ik bestel even wat bij thuisbezorgd, ik neig naar spareribs.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op woensdag 27 november 2024 17:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon achterlijk dat je na zo'n comeback, tegen City in de CL, niet even blij mag zijn. Dit is toch gewoon een potje waar je het over 10/15 jaar nog hebt. Sowieso vreemd dat voetballers en supporters niet blij mogen zijn want 'dan doen ze alsof de CL is gewonnen'. Ik krijg dan altijd het gevoel van zure mensen die andere mensen hun geluk niet gunnen. Successen in het leven moet je vieren!
Ja eens hoorquote:Op woensdag 27 november 2024 17:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon achterlijk dat je na zo'n comeback, tegen City in de CL, niet even blij mag zijn. Dit is toch gewoon een potje waar je het over 10/15 jaar nog hebt. Sowieso vreemd dat voetballers en supporters niet blij mogen zijn want 'dan doen ze alsof de CL is gewonnen'. Ik krijg dan altijd het gevoel van zure mensen die andere mensen hun geluk niet gunnen. Successen in het leven moet je vieren!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
quote:Op woensdag 27 november 2024 18:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]ik heb uit ellende de dartspodcast aangezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live!quote:Op woensdag 27 november 2024 18:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik heb uit ellende de dartspodcast aangezet
Ik heb het ook niet gezienquote:Op woensdag 27 november 2024 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja eens hoor
M'n broertje kon niet kijken haha
Die krijgt dat de komende 10/15 jaar nog te horen
Hoe denken we over vanavond?quote:Op donderdag 28 november 2024 10:28 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen!
Wat een heerlijke Europese week hebben we al achter de rug.
Ik ben bang dat we met 4 al onze handen dicht mogen knijpen.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe denken we over vanavond?
Ik voorspel 5 punten.
Ik heb zelfs geen stem meerquote:Op donderdag 28 november 2024 10:28 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen!
Graag een leuk verslagje, als je tijd hebt.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb zelfs geen stem meer
Wel lekker rustig met een meeting net
Ben jij Albert Mantingh?quote:Op donderdag 28 november 2024 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb zelfs geen stem meer
Wel lekker rustig met een meeting net
Gewoon elke dag in de pub gezeten, stationair een pint of 25 per dag wegtikken, aan het eind wat jagerbombs en gaan slapen.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Graag een leuk verslagje, als je tijd hebt.
Vandaag ajaxgoden nogquote:Op donderdag 28 november 2024 10:28 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen!
Zonder Taylor, Klaassen en Wappie Wout vrees ik er een beetje voor bij Sociedad uit, mijn beste.quote:
1 tip, zapp niet weg als Ajax 0-4 achter staat.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zonder Taylor, Klaassen en Wappie Wout vrees ik er een beetje voor bij Sociedad uit, mijn beste.
Doe de groeten aan de burgemeester van Darmstadtquote:Op donderdag 28 november 2024 12:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik ga zo een splinter uit m'n rug trekken.
Volgens mij glijden die van mij richting Rostock, maar dat zou ik voor de zekerheid nog eens moeten opzoeken.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Doe de groeten aan de burgemeester van Darmstadt
Uiersquote:Op donderdag 28 november 2024 12:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik ga zo een splinter uit m'n rug trekken.
Als je een uur lang naar iemand met homo wil kijken die blijkbaar niet eens de moeite heeft gedaan om te onderzoeken hoe het werkt in voetbalstadions of wat de insteek van SLO's zijn wel.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dit de moeite van het kijken nog waard?
Geen Sjon de Wolf die een dickpick stuurde praktijken dan haak ik af.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je een uur lang naar iemand met homo wil kijken die blijkbaar niet eens de moeite heeft gedaan om te onderzoeken hoe het werkt in voetbalstadions of wat de insteek van SLO's zijn wel.
Sjonnie poseert alleen met hoolies valt mee.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen Sjon de Wolf die een dickpick stuurde praktijken dan haak ik af.
Er staat wel een goede vriend van Bijlow op de foto met Sjon de Wolf. Het ultieme bewijs dat Feyenoord criminelen de hand boven het hoofd houdt!!!quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen Sjon de Wolf die een dickpick stuurde praktijken dan haak ik af.
Loopt die goede vriend ook altijd op krukken?quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Er staat wel een goede vriend van Bijlow op de foto met Sjon de Wolf. Het ultieme bewijs dat Feyenoord criminelen de hand boven het hoofd houdt!!!
Wel net zoveel wedstrijden gemist door een stadionverbod inmiddels gok ik.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Loopt die goede vriend ook altijd op krukken?
De wetenschappelijk bewezen aanpak dat als je mensen geeft wat ze willen ze sneller tevreden zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel net zoveel wedstrijden gemist door een stadionverbod inmiddels gok ik.
Wel gelachen dat uitgerekend Tim Hofman blijkbaar niet gelooft in een wetenschappelijke bewezen aanpak en pleit voor een soort verbied alles maar als het om voetbalsupporters gaat. Niet echt in lijn met zijn stemgedrag vermoed ik.
Ja, je geeft wat kruimels en daarvoor in de plaats krijg je relatieve rust terug.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
De wetenschappelijk bewezen aanpak dat als je mensen geeft wat ze willen ze sneller tevreden zijn.
Ontzettende kleinzielige tyfusjankerd is het.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel net zoveel wedstrijden gemist door een stadionverbod inmiddels gok ik.
Wel gelachen dat uitgerekend Tim Hofman blijkbaar niet gelooft in een wetenschappelijke bewezen aanpak en pleit voor een soort verbied alles maar als het om voetbalsupporters gaat. Niet echt in lijn met zijn stemgedrag vermoed ik.
Wacht. Tim is géén homofiel?quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Ontzettende kleinzielige tyfusjankerd is het.
Geen wonder dat hij niet meer op dat wijf van hem mag klimmen.
Heeft of is?quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:52 schreef maxi-mus het volgende:
FACTCHECK
[ afbeelding ]
FACTCHECK
Deze man heeft wél homo.
Denk je dat Caland het ook zo in de wedstrijd zou staan als het Ajax betrof of zou zijn mening dan ietsje anders zijn? #dtvquote:Op vrijdag 29 november 2024 10:54 schreef GGMM het volgende:
Die man is gewoon ziek natuurlijk.
Maar goed, Feyenoord is ook maar kut dus wie er ook verliest voor mij is het een feestje
Ik vind dit lang niet zo erg als daadwerkelijke inmenging in het criminele circuit wat je al jarenlang bij Ajax ziet natuurlijkquote:Op vrijdag 29 november 2024 10:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk je dat Caland het ook zo in de wedstrijd zou staan als het Ajax betrof of zou zijn mening dan ietsje anders zijn? #dtv
Ik zou maar oppassen met dat bastion aan Duitsers.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit soort praktijken heb je bij het mooie FC Emmen niet.
Nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 29 november 2024 10:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk je dat Caland het ook zo in de wedstrijd zou staan als het Ajax betrof of zou zijn mening dan ietsje anders zijn? #dtv
Valt wel op inderdaad.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit soort praktijken heb je bij het mooie FC Emmen niet.
Jammer dat @onlogisch weg is ik ben wel benieuwd hoe hij dit allemaal ziet.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:59 schreef maxi-mus het volgende:
Dat beantwoord mijn vraag wel aardig ja. Niets hypocriets is een mens vreemd.
Oei, maar goed dat ik nu weg kom met deze blunder!quote:Op vrijdag 29 november 2024 11:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat @:onlogisch weg is ik ben wel benieuwd hoe hij dit allemaal ziet.
Zo zonder onlogisch is deze SC vol met vrede en liefde.quote:Op vrijdag 29 november 2024 11:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oei, maar goed dat ik nu weg kom met deze blunder!
Allemaal de schuld van dat wijf van Bouhlarouz uit Brabant.quote:Op vrijdag 29 november 2024 11:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt wel op inderdaad.
Caland is heel neutraal in zijn formuleringen de laatste tijd. Hij neemt het zelfs op voor Joden in Amsterdam. Het lijkt er op of nu hij tegen de veertig loopt toch soort van volwassen begint te worden.
Cambuur is ook problematisch ik spreek jou als Fries daar op aan.quote:Op vrijdag 29 november 2024 11:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen met dat bastion aan Duitsers.
Bij Cambuur zijn ze anti-fries, jawel.quote:Op vrijdag 29 november 2024 11:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Cambuur is ook problematisch ik spreek jou als Fries daar op aan.
Zag die Plinius het wel goed over dat meelijwekkende volk die daar zitten op zelf opgeworpen heuvels en in de afwezigheid van bomen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij Cambuur zijn ze anti-fries, jawel.
quote:Op vrijdag 29 november 2024 11:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zag die Plinius het wel goed over dat meelijwekkende volk die daar zitten op zelf opgeworpen heuvels en in de afwezigheid van bomen.
Dat dit soort dingen spelen in de club was al (voor mij) bekend maar niemand deed er iets aan want het was “normaal” bij Feyenoord. Mooi dat dit naar buiten is gekomen. Geen idee of het wat gaat veranderen.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
Inmiddels wel weer genieten hoe mensen zich in bochten wringen om hun eigen straatje maar schoon te vegen.
Plinius schreef over Friezen dat ze een meelijwekkend volk waren op terpen en weinig bomen.quote:
Dat moet in je aard zittenquote:Op vrijdag 29 november 2024 15:08 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Is werken niet iets voor jou?
Slechts één snack? Dan niet #viesdikquote:Op vrijdag 29 november 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker simpel friet meej frikandel. #viesdik
Waarom niet gewoon een sitostick of lihanboutjequote:Op vrijdag 29 november 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker simpel friet meej frikandel. #viesdik
Uiteraard een ferme like uitgedeeldquote:Op vrijdag 29 november 2024 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kom net terug uit NWS waar ik een leuke grap heb gemaakt over dit feit
Bedankt makkerquote:Op vrijdag 29 november 2024 17:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteraard een ferme like uitgedeeld
Twee frikandellen, telt dat?quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:13 schreef ISVV het volgende:
[..]
Slechts één snack? Dan niet #viesdik
Beter. Eet smakelijk! Vrijdag friet, altijd lekker.quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Twee frikandellen, telt dat?
Dit vind ik maar een vreemde vraag.quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
Wat is jullie mening over mensen die binnen een mutsje opdoen? Al dan niet in combinatie met lang haar.
Die van mij is pittig.
Wij hadden dinsdagavond met het dartsen in de kroeg iemand met van die smerige lange krullen die een mutsje ophield. Ik werd daar agressief van.quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit vind ik maar een vreemde vraag.
Dat kun je toch nauwelijks ‘mensen’ noemen.
Die zal vast ook niet zo vaak douchen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wij hadden dinsdagavond met het dartsen in de kroeg iemand met van die smerige lange krullen die een mutsje ophield. Ik werd daar agressief van.
Het stinkt op dinsdagavond altijd een uur in de wind. Binnenkort komt Flyers weer langs.quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die zal vast ook niet zo vaak douchen.
Maar goed, dat geldt denk ik voor wel meer darters.
Klopt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:04 schreef KingRoland het volgende:
Geloof in God
In anderen
Dan mezelf
Ik hou van God
We laten jou als provinciaal ook gewoon in die Rotterdam Radicals trui rondbanjeren op zuid. Al die provincialen op safari op wedstrijddagen idioot word je er van.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zag net iemand lopen met een trui met daarop I Love Jesus.
Dan ben je dus echt knettergek.
Precies ditquote:Op zaterdag 30 november 2024 14:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
We laten jou als provinciaal ook gewoon in die Rotterdam Radicals trui rondbanjeren op zuid. Al die provincialen op safari op wedstrijddagen idioot word je er van.
Doordeweeks zie ik je niet op zuid.
Ik draag geen truien.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
We laten jou als provinciaal ook gewoon in die Rotterdam Radicals trui rondbanjeren op zuid. Al die provincialen op safari op wedstrijddagen idioot word je er van.
Doordeweeks zie ik je niet op zuid.
@capuchon_jongenquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik draag geen truien.
Macaroni met louter verse ingrediënten.quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Zalm, aardappelen, broccoliquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verse plak kaas?quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:31 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Macaroni met louter verse ingrediënten.
Zuurkool, met worst.quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ga je zo zuur van kijken!quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Er zijn weinig dingen die ik echt goor vind maar zuurkool is daar wel echt een van.
Graag je review in mijn Gladiator 2 topic: Document1 in F&S / Gladiator 2 (november 2024) (nadat je geweest bent)quote:
Niemand heeft er moeite mee dat je liever zuigt.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Beetje dezelfde ervaring als dronken menen dat je moet likken na het uitgaan.
Dan woon jij zeker niet op zuid :-)quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niemand heeft er moeite mee dat je liever zuigt.
Dus stop met deze onzekerheid.
quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Zo grappig als dat ze het vonden in het Ajax-topic vorig seizoen zo dramatisch is het nu hun eigen club weer de afgrond in glijdtquote:Op zondag 1 december 2024 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
De sfeer in het Feyenoordtopic is een dag later nog steeds grimmig.
Wel raar, nog altijd maar 1x verloren in de Eredivisie.quote:Op zondag 1 december 2024 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
Van wie was dat ook alweer?quote:Op zondag 1 december 2024 12:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wel raar, nog altijd maar 1x verloren in de Eredivisie.
Hallo makker. Goed je weer te zien.quote:
Feyenoord mist een type Wieffer; een speler die de bal bij de rechtshalf ophaalt en dan een breedtepass geeft naar de linkshalf.quote:Op zondag 1 december 2024 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
Alles dat een goede breedtepass geeft wordt echt verschrikkelijk onderschat inderdaad. Vooral eentje tussen de halfspaces door.quote:Op zondag 1 december 2024 13:48 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Feyenoord mist een type Wieffer; een speler die de bal bij de rechtshalf ophaalt en dan een breedtepass geeft naar de linkshalf.
Deed 'ie laatst tegen Bosnië ook prachtig.
Gelukkig ligt het niveau in het Feyenoord topic veelal hoger dan elders.quote:Op zondag 1 december 2024 11:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo grappig als dat ze het vonden in het Ajax-topic vorig seizoen zo dramatisch is het nu hun eigen club weer de afgrond in glijdt
Gedaan schatquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag je review in mijn Gladiator 2 topic: Document1 in F&S / Gladiator 2 (november 2024) (nadat je geweest bent)
avg (al op)quote:Op zondag 1 december 2024 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Viesdik zelfgemaakte broodjes hamburger. Vlees vanmiddag al lekker gekruid.quote:Op zondag 1 december 2024 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik sport zelf altijd op zondagochtend, kan ik je aanraden. Daarna lekker op het bankie vreten.quote:Op zondag 1 december 2024 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik ga zo sporten maar dat wil ik niet te laat doen
Ik maak zelf een pizza.quote:Op zondag 1 december 2024 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh niks bijzonders.quote:
Nou geniet er lekker vanquote:Op zondag 1 december 2024 17:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh niks bijzonders.
Tomatensaus, mozzarella, ui, kappertjes, oregano, tomaatjes, basilicum blaadjes.
Kippensoep gegeten met de familie.quote:Op zondag 1 december 2024 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Macaroni van gisteren. Was echt een enorme pan.quote:Op zondag 1 december 2024 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je kan maar beter op je hoede zijn rond dit tijdstip.quote:
Ik wissel af, deze keer waren het weer eens de Duitsers.quote:Op maandag 2 december 2024 12:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Heb je ook al het grapje gemaakt dat de russen komen?
Oh dus jij bent één van dat soort mensen met die "humor"quote:Op maandag 2 december 2024 12:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wissel af, deze keer waren het weer eens de Duitsers.
Die Duitser had ook een bromsnorquote:Op maandag 2 december 2024 12:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dus jij bent één van dat soort mensen met die "humor"
Welkom terug makker.quote:Op maandag 2 december 2024 14:43 schreef onlogisch het volgende:
No era penal stopt ermee. Geen ruggengraat die vent.
https://www.ad.nl/voetbal(...)jen-robben~ad19d39c/
Godgodquote:Op maandag 2 december 2024 14:47 schreef KingRoland het volgende:
God heeft @:onlogisch teruggestuurd
En als je wraps gaat eten?quote:Op maandag 2 december 2024 15:13 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die its a wrap zeggen mogen van mij een erge griep krijgen
Maassluis gekkenhuis.quote:Op maandag 2 december 2024 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Geef die mensen gewoon hun borreltje. Er mag hier NIETS meer.
Wat kinderachtig.quote:Op maandag 2 december 2024 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Nee kan niet. Dit haram gezuip stuit Abdul (73) Mohammed (76) en Hamid (70) namelijk tegen de borst.quote:Op maandag 2 december 2024 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Ok.quote:Op maandag 2 december 2024 16:20 schreef RamboDirk het volgende:
Sinterklaas is bij easytoys geweest @:Kukelecucktsju10
Wat een kutverhaal.quote:Op maandag 2 december 2024 16:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zojuist bijna door een groepje 10-jarige jochies op fatbikes aangereden binnen in een Albert Heijn.
Ja, ik ben weer terug in Nederland
Biefstuk met boontjes en piepers.quote:Op maandag 2 december 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Gevulde pindasoepquote:Op maandag 2 december 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pizza deeg van de supermarkt met salami en plakje kaas.quote:Op maandag 2 december 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een keurige de schijf van vijf pizza.quote:Op maandag 2 december 2024 18:22 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Pizza deeg van de supermarkt met salami en plakje kaas.
Weg zijn dat de tijden dat alleen Tong al een topic of 5 er doorheen jaste in een jaar.quote:Op maandag 2 december 2024 18:23 schreef Abid-Meher het volgende:
Fijn dat de FB TT in VBL weer relevant is een jaar later.
Ook niet echt goed voor het klimaat.. hij moet zich schamenquote:Op maandag 2 december 2024 19:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weg zijn dat de tijden dat alleen Tong al een topic of 5 er doorheen jaste in een jaar.
Ik wens je nog steeds fijne Feestdagen @GGMMquote:Op maandag 2 december 2024 18:23 schreef Abid-Meher het volgende:
Fijn dat de FB TT in VBL weer relevant is een jaar later.
Bedankt maatquote:Op maandag 2 december 2024 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wens je nog steeds fijne Feestdagen @:GGMM
Het is weer tijd voor een rel.quote:Op maandag 2 december 2024 19:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ook niet echt goed voor het klimaat.. hij moet zich schamen
Verdient het zo goed op de gaypagina?quote:Op dinsdag 3 december 2024 10:51 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Geen OnlyFans hebben waar je 500 duizend per maand mee kan verdienen.
Boterhammen met kipfilet en gekookte eierenquote:Op dinsdag 3 december 2024 12:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had tomatensoepje en een broodje. En jij makker?
@Bezsen pak 'm.quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boterhammen met kipfilet en gekookte eieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |