Prachtig gedicht. @RamboDirkquote:**Voor RamboDirk, de man met stijl,**
Sinterklaas is weer in het land, dus lees dit even aandachtig, al is het maar een tijdje.
Je staat bekend om je leuke grappen, altijd scherp en snel,
Met jouw humor zit het altijd meer dan wel.
En je goede polls? Die slaan de spijker op de kop,
Altijd raak, nooit flauw – je bent echt top.
Een fijne vent, dat is wat iedereen ziet,
Met een hart van goud, een man vol krediet.
Het wordt nóg beter, want de vrouwen zijn fan,
Ze vinden je leuk – echt een droom van een man!
Een hoog libido, daar doe je niet moeilijk over,
Jouw charme laat menig hartje bedwelmen en kloppen als een rover.
En ja, 25 cm in de broek, dat mag gezegd,
Een feit dat menig Pietje toch even opmerkt.
Maar het mooiste aan jou, en dat blijft iedereen zeggen,
Is dat je altijd blijft lachen, hoe zwaar het leven ook mag wegen.
Dus geniet van dit feest, het leven is goed,
Met RamboDirk in de buurt, zit iedereen in de juiste gemoed!
**Groeten van de Sint en zijn Pieten**
Een heel gedicht over hoe geweldig ie zichzelf vindt met zelfs een stukje dat Pietje graag naar zijn lul kijktquote:
Scrummie, een man met vurige moed,quote:Op woensdag 27 november 2024 16:44 schreef Scrummie het volgende:
Waarom heb ik geen gedicht @:Rambodirk
Dit krijgt een hartje. Ik pink een traantje weg.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scrummie, een man met vurige moed,
Zijn liefde voor Woordle zit diep in het bloed.
Feyenoord, zijn club, brengt vreugd en verdriet,
Maar altijd een glimlach, zelfs bij een verlieslied.
Amerika roept met zijn sterren en strepen,
Terwijl boosheid soms door de dagen kan zwepen.
Toch blijft hij stralen, uniek in zijn ding,
En roept hij vol passie:INGDINGDINGDINGDING*
avgquote:Op woensdag 27 november 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe tomatensoep en stokbroodje gezond.
Makreel, een verse salade, aardappelschijfje.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op woensdag 27 november 2024 16:44 schreef Scrummie het volgende:
Waarom heb ik geen gedicht @:Rambodirk
quote:Beste Sinterscrummie,
Hier, bij Ajax, ligt mijn hart
Een club, fascinerend, altijd apart
Door velen genoemd naar godenzonen
Voor mij de bakermat van voetbaliconen
Mijn herinneringen gaan terug naar De Meer
Ook daar heerste een bijzondere sfeer
Nu ga ik mijn gevoelens weer achterna
En treed technisch toe in de Arena
In mijn levensfase is dit een nieuwe kans
En mijn jeugdliefde krijgt een extra stimulans
En daarom klinkt het vol overgave uit mijn mond
Vandaag is de cirkel echt rond.
Daarom een cadeau, maak het niet te bont.
**Groeten van de Sint en zijn Pieten**
Ik zag afgelopen week BKR in een nummerbord. Duurt wel lang hoor, @onlogischquote:Op woensdag 27 november 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Aan je stijl te zien ben je een keer op cursus in de Bommelerwaard geweest.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:23 schreef GGMM het volgende:
Fijn dat mijn gedicht wél een succes is
Lasagnequote:Op woensdag 27 november 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is toch ook gewoon achterlijk dat je na zo'n comeback, tegen City in de CL, niet even blij mag zijn. Dit is toch gewoon een potje waar je het over 10/15 jaar nog hebt. Sowieso vreemd dat voetballers en supporters niet blij mogen zijn want 'dan doen ze alsof de CL is gewonnen'. Ik krijg dan altijd het gevoel van zure mensen die andere mensen hun geluk niet gunnen. Successen in het leven moet je vieren!quote:Op woensdag 27 november 2024 15:20 schreef GGMM het volgende:
Niemand neemt @:elan serieus in het Feyenoord-topic
Ik bestel even wat bij thuisbezorgd, ik neig naar spareribs.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op woensdag 27 november 2024 17:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon achterlijk dat je na zo'n comeback, tegen City in de CL, niet even blij mag zijn. Dit is toch gewoon een potje waar je het over 10/15 jaar nog hebt. Sowieso vreemd dat voetballers en supporters niet blij mogen zijn want 'dan doen ze alsof de CL is gewonnen'. Ik krijg dan altijd het gevoel van zure mensen die andere mensen hun geluk niet gunnen. Successen in het leven moet je vieren!
Ja eens hoorquote:Op woensdag 27 november 2024 17:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon achterlijk dat je na zo'n comeback, tegen City in de CL, niet even blij mag zijn. Dit is toch gewoon een potje waar je het over 10/15 jaar nog hebt. Sowieso vreemd dat voetballers en supporters niet blij mogen zijn want 'dan doen ze alsof de CL is gewonnen'. Ik krijg dan altijd het gevoel van zure mensen die andere mensen hun geluk niet gunnen. Successen in het leven moet je vieren!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
quote:Op woensdag 27 november 2024 18:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]ik heb uit ellende de dartspodcast aangezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live!quote:Op woensdag 27 november 2024 18:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik heb uit ellende de dartspodcast aangezet
Ik heb het ook niet gezienquote:Op woensdag 27 november 2024 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja eens hoor
M'n broertje kon niet kijken haha
Die krijgt dat de komende 10/15 jaar nog te horen
Hoe denken we over vanavond?quote:Op donderdag 28 november 2024 10:28 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen!
Wat een heerlijke Europese week hebben we al achter de rug.
Ik ben bang dat we met 4 al onze handen dicht mogen knijpen.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe denken we over vanavond?
Ik voorspel 5 punten.
Ik heb zelfs geen stem meerquote:Op donderdag 28 november 2024 10:28 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen!
Graag een leuk verslagje, als je tijd hebt.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb zelfs geen stem meer
Wel lekker rustig met een meeting net
Ben jij Albert Mantingh?quote:Op donderdag 28 november 2024 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb zelfs geen stem meer
Wel lekker rustig met een meeting net
Gewoon elke dag in de pub gezeten, stationair een pint of 25 per dag wegtikken, aan het eind wat jagerbombs en gaan slapen.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Graag een leuk verslagje, als je tijd hebt.
Vandaag ajaxgoden nogquote:Op donderdag 28 november 2024 10:28 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen!
Zonder Taylor, Klaassen en Wappie Wout vrees ik er een beetje voor bij Sociedad uit, mijn beste.quote:
1 tip, zapp niet weg als Ajax 0-4 achter staat.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zonder Taylor, Klaassen en Wappie Wout vrees ik er een beetje voor bij Sociedad uit, mijn beste.
Doe de groeten aan de burgemeester van Darmstadtquote:Op donderdag 28 november 2024 12:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik ga zo een splinter uit m'n rug trekken.
Volgens mij glijden die van mij richting Rostock, maar dat zou ik voor de zekerheid nog eens moeten opzoeken.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Doe de groeten aan de burgemeester van Darmstadt
Uiersquote:Op donderdag 28 november 2024 12:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik ga zo een splinter uit m'n rug trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |