Ik heb het ook niet gezienquote:Op woensdag 27 november 2024 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja eens hoor
M'n broertje kon niet kijken haha
Die krijgt dat de komende 10/15 jaar nog te horen
Hoe denken we over vanavond?quote:Op donderdag 28 november 2024 10:28 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen!
Wat een heerlijke Europese week hebben we al achter de rug.
Ik ben bang dat we met 4 al onze handen dicht mogen knijpen.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe denken we over vanavond?
Ik voorspel 5 punten.
Ik heb zelfs geen stem meerquote:Op donderdag 28 november 2024 10:28 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen!
Graag een leuk verslagje, als je tijd hebt.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb zelfs geen stem meer
Wel lekker rustig met een meeting net
Ben jij Albert Mantingh?quote:Op donderdag 28 november 2024 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb zelfs geen stem meer
Wel lekker rustig met een meeting net
Gewoon elke dag in de pub gezeten, stationair een pint of 25 per dag wegtikken, aan het eind wat jagerbombs en gaan slapen.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Graag een leuk verslagje, als je tijd hebt.
Vandaag ajaxgoden nogquote:Op donderdag 28 november 2024 10:28 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen!
Zonder Taylor, Klaassen en Wappie Wout vrees ik er een beetje voor bij Sociedad uit, mijn beste.quote:
1 tip, zapp niet weg als Ajax 0-4 achter staat.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zonder Taylor, Klaassen en Wappie Wout vrees ik er een beetje voor bij Sociedad uit, mijn beste.
Doe de groeten aan de burgemeester van Darmstadtquote:Op donderdag 28 november 2024 12:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik ga zo een splinter uit m'n rug trekken.
Volgens mij glijden die van mij richting Rostock, maar dat zou ik voor de zekerheid nog eens moeten opzoeken.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Doe de groeten aan de burgemeester van Darmstadt
Uiersquote:Op donderdag 28 november 2024 12:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik ga zo een splinter uit m'n rug trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |