Als je een uur lang naar iemand met homo wil kijken die blijkbaar niet eens de moeite heeft gedaan om te onderzoeken hoe het werkt in voetbalstadions of wat de insteek van SLO's zijn wel.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dit de moeite van het kijken nog waard?
Geen Sjon de Wolf die een dickpick stuurde praktijken dan haak ik af.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je een uur lang naar iemand met homo wil kijken die blijkbaar niet eens de moeite heeft gedaan om te onderzoeken hoe het werkt in voetbalstadions of wat de insteek van SLO's zijn wel.
Sjonnie poseert alleen met hoolies valt mee.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen Sjon de Wolf die een dickpick stuurde praktijken dan haak ik af.
Er staat wel een goede vriend van Bijlow op de foto met Sjon de Wolf. Het ultieme bewijs dat Feyenoord criminelen de hand boven het hoofd houdt!!!quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen Sjon de Wolf die een dickpick stuurde praktijken dan haak ik af.
Loopt die goede vriend ook altijd op krukken?quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Er staat wel een goede vriend van Bijlow op de foto met Sjon de Wolf. Het ultieme bewijs dat Feyenoord criminelen de hand boven het hoofd houdt!!!
Wel net zoveel wedstrijden gemist door een stadionverbod inmiddels gok ik.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Loopt die goede vriend ook altijd op krukken?
De wetenschappelijk bewezen aanpak dat als je mensen geeft wat ze willen ze sneller tevreden zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel net zoveel wedstrijden gemist door een stadionverbod inmiddels gok ik.
Wel gelachen dat uitgerekend Tim Hofman blijkbaar niet gelooft in een wetenschappelijke bewezen aanpak en pleit voor een soort verbied alles maar als het om voetbalsupporters gaat. Niet echt in lijn met zijn stemgedrag vermoed ik.
Ja, je geeft wat kruimels en daarvoor in de plaats krijg je relatieve rust terug.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
De wetenschappelijk bewezen aanpak dat als je mensen geeft wat ze willen ze sneller tevreden zijn.
Ontzettende kleinzielige tyfusjankerd is het.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel net zoveel wedstrijden gemist door een stadionverbod inmiddels gok ik.
Wel gelachen dat uitgerekend Tim Hofman blijkbaar niet gelooft in een wetenschappelijke bewezen aanpak en pleit voor een soort verbied alles maar als het om voetbalsupporters gaat. Niet echt in lijn met zijn stemgedrag vermoed ik.
Wacht. Tim is géén homofiel?quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Ontzettende kleinzielige tyfusjankerd is het.
Geen wonder dat hij niet meer op dat wijf van hem mag klimmen.
Heeft of is?quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:52 schreef maxi-mus het volgende:
FACTCHECK
[ afbeelding ]
FACTCHECK
Deze man heeft wél homo.
Denk je dat Caland het ook zo in de wedstrijd zou staan als het Ajax betrof of zou zijn mening dan ietsje anders zijn? #dtvquote:Op vrijdag 29 november 2024 10:54 schreef GGMM het volgende:
Die man is gewoon ziek natuurlijk.
Maar goed, Feyenoord is ook maar kut dus wie er ook verliest voor mij is het een feestje
Ik vind dit lang niet zo erg als daadwerkelijke inmenging in het criminele circuit wat je al jarenlang bij Ajax ziet natuurlijkquote:Op vrijdag 29 november 2024 10:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk je dat Caland het ook zo in de wedstrijd zou staan als het Ajax betrof of zou zijn mening dan ietsje anders zijn? #dtv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |