We laten jou als provinciaal ook gewoon in die Rotterdam Radicals trui rondbanjeren op zuid. Al die provincialen op safari op wedstrijddagen idioot word je er van.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zag net iemand lopen met een trui met daarop I Love Jesus.
Dan ben je dus echt knettergek.
Precies ditquote:Op zaterdag 30 november 2024 14:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
We laten jou als provinciaal ook gewoon in die Rotterdam Radicals trui rondbanjeren op zuid. Al die provincialen op safari op wedstrijddagen idioot word je er van.
Doordeweeks zie ik je niet op zuid.
Ik draag geen truien.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
We laten jou als provinciaal ook gewoon in die Rotterdam Radicals trui rondbanjeren op zuid. Al die provincialen op safari op wedstrijddagen idioot word je er van.
Doordeweeks zie ik je niet op zuid.
@capuchon_jongenquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik draag geen truien.
Macaroni met louter verse ingrediënten.quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Zalm, aardappelen, broccoliquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verse plak kaas?quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:31 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Macaroni met louter verse ingrediënten.
Zuurkool, met worst.quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ga je zo zuur van kijken!quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Er zijn weinig dingen die ik echt goor vind maar zuurkool is daar wel echt een van.
Graag je review in mijn Gladiator 2 topic: Document1 in F&S / Gladiator 2 (november 2024) (nadat je geweest bent)quote:
Niemand heeft er moeite mee dat je liever zuigt.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Beetje dezelfde ervaring als dronken menen dat je moet likken na het uitgaan.
Dan woon jij zeker niet op zuid :-)quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niemand heeft er moeite mee dat je liever zuigt.
Dus stop met deze onzekerheid.
quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |