Zo grappig als dat ze het vonden in het Ajax-topic vorig seizoen zo dramatisch is het nu hun eigen club weer de afgrond in glijdtquote:Op zondag 1 december 2024 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
De sfeer in het Feyenoordtopic is een dag later nog steeds grimmig.
Wel raar, nog altijd maar 1x verloren in de Eredivisie.quote:Op zondag 1 december 2024 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
Van wie was dat ook alweer?quote:Op zondag 1 december 2024 12:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wel raar, nog altijd maar 1x verloren in de Eredivisie.
Hallo makker. Goed je weer te zien.quote:
Feyenoord mist een type Wieffer; een speler die de bal bij de rechtshalf ophaalt en dan een breedtepass geeft naar de linkshalf.quote:Op zondag 1 december 2024 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
Alles dat een goede breedtepass geeft wordt echt verschrikkelijk onderschat inderdaad. Vooral eentje tussen de halfspaces door.quote:Op zondag 1 december 2024 13:48 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Feyenoord mist een type Wieffer; een speler die de bal bij de rechtshalf ophaalt en dan een breedtepass geeft naar de linkshalf.
Deed 'ie laatst tegen Bosnië ook prachtig.
Gelukkig ligt het niveau in het Feyenoord topic veelal hoger dan elders.quote:Op zondag 1 december 2024 11:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo grappig als dat ze het vonden in het Ajax-topic vorig seizoen zo dramatisch is het nu hun eigen club weer de afgrond in glijdt
Gedaan schatquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag je review in mijn Gladiator 2 topic: Document1 in F&S / Gladiator 2 (november 2024) (nadat je geweest bent)
avg (al op)quote:Op zondag 1 december 2024 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Viesdik zelfgemaakte broodjes hamburger. Vlees vanmiddag al lekker gekruid.quote:Op zondag 1 december 2024 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Ik sport zelf altijd op zondagochtend, kan ik je aanraden. Daarna lekker op het bankie vreten.quote:Op zondag 1 december 2024 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik ga zo sporten maar dat wil ik niet te laat doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |