Ik zou maar oppassen met dat bastion aan Duitsers.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit soort praktijken heb je bij het mooie FC Emmen niet.
Nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 29 november 2024 10:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk je dat Caland het ook zo in de wedstrijd zou staan als het Ajax betrof of zou zijn mening dan ietsje anders zijn? #dtv
Valt wel op inderdaad.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk je dat Caland het ook zo in de wedstrijd zou staan als het Ajax betrof of zou zijn mening dan ietsje anders zijn? #dtv
quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit soort praktijken heb je bij het mooie FC Emmen niet.
Jammer dat @onlogisch weg is ik ben wel benieuwd hoe hij dit allemaal ziet.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:59 schreef maxi-mus het volgende:
Dat beantwoord mijn vraag wel aardig ja. Niets hypocriets is een mens vreemd.
Oei, maar goed dat ik nu weg kom met deze blunder!quote:Op vrijdag 29 november 2024 11:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat @:onlogisch weg is ik ben wel benieuwd hoe hij dit allemaal ziet.
Zo zonder onlogisch is deze SC vol met vrede en liefde.quote:Op vrijdag 29 november 2024 11:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oei, maar goed dat ik nu weg kom met deze blunder!
Allemaal de schuld van dat wijf van Bouhlarouz uit Brabant.quote:Op vrijdag 29 november 2024 11:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt wel op inderdaad.
Caland is heel neutraal in zijn formuleringen de laatste tijd. Hij neemt het zelfs op voor Joden in Amsterdam. Het lijkt er op of nu hij tegen de veertig loopt toch soort van volwassen begint te worden.
Cambuur is ook problematisch ik spreek jou als Fries daar op aan.quote:Op vrijdag 29 november 2024 11:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen met dat bastion aan Duitsers.
Bij Cambuur zijn ze anti-fries, jawel.quote:Op vrijdag 29 november 2024 11:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Cambuur is ook problematisch ik spreek jou als Fries daar op aan.
Zag die Plinius het wel goed over dat meelijwekkende volk die daar zitten op zelf opgeworpen heuvels en in de afwezigheid van bomen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij Cambuur zijn ze anti-fries, jawel.
quote:Op vrijdag 29 november 2024 11:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zag die Plinius het wel goed over dat meelijwekkende volk die daar zitten op zelf opgeworpen heuvels en in de afwezigheid van bomen.
Dat dit soort dingen spelen in de club was al (voor mij) bekend maar niemand deed er iets aan want het was “normaal” bij Feyenoord. Mooi dat dit naar buiten is gekomen. Geen idee of het wat gaat veranderen.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
Inmiddels wel weer genieten hoe mensen zich in bochten wringen om hun eigen straatje maar schoon te vegen.
Plinius schreef over Friezen dat ze een meelijwekkend volk waren op terpen en weinig bomen.quote:
Dat moet in je aard zittenquote:Op vrijdag 29 november 2024 15:08 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Is werken niet iets voor jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |