Ooit twee gekocht uit de usa met mooie naakte vrouwen, eentje ligt nog op zolderquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:04 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die een douchegordijn in de badkamer hebben behoren zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses binnen onze samenleving.
Pics.quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:05 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ooit twee gekocht uit de usa met mooie naakte vrouwen, eentje ligt nog op zolder
Ik weet ook weer waar ik sta.quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:04 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die een douchegordijn in de badkamer hebben behoren zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses binnen onze samenleving.
Zo lang je laag staat is er nog kans op stijgen, maat.quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik weet ook weer waar ik sta.
Je bent één van de weinige niet-narrige mods.quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik weet ook weer waar ik sta.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent één van de weinige niet-narrige mods.
Verdomme typo![]()
En mensen die gekscherend 'doot' zeggen?quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:12 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat FOK! dood is die liegen.
Die moeten de eer aan zichzelf houden en het spoor op zoeken.quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
En mensen die gekscherend 'doot' zeggen?
Ik ookquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
naja je wist wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 26 november 2024 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
carpacio
Nou ja, geniet er lekker van natuurlijk!
Ik weet niet wat je met bolle bedoelt, maar carpaccio is echt extreem gezond inderdaad.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naja je wist wat ik bedoelde
volgens mij een gezonde keuze toch
Bamiquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrik van sommige blacked friday deals.
quote:Op woensdag 27 november 2024 13:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrik van sommige blacked friday deals.
Yea, she's on crack.
quote:Op woensdag 27 november 2024 13:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]Phoenix Marie die lust 'em wel of nieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrik van sommige blacked friday deals.Yea, she's on crack.
Ik pray ook voor jou. Gelukkig ben ik nu op m'n werk in Uuuuu @Paulquote:Op woensdag 27 november 2024 13:58 schreef GGMM het volgende:
Stroomstoring in Amersfoort
Pray 4 @:slobeend
Dat ligt niet aan mij maar komt voornamelijk omdat ze de wereld zien door hun rood-witgekleurde bril.quote:Op woensdag 27 november 2024 15:20 schreef GGMM het volgende:
Niemand neemt @:elan serieus in het Feyenoord-topic
Leest niet lekker weg. @KingRolandquote:Lieve KingRoland, hier is jouw vers,
Sinterklaas komt met cadeaus, heel divers.
Op je verlanglijstje stond vast veel moois,
De Big Four is voor jou geen onbekend voorhoofdshoos.
Marketing ken jij als geen ander goed,
Met strategieėn die altijd werken, dat is je moed.
Maar soms denk je "Help!", dan is het even zwaar,
Gelukkig is daar de koffie, wit, altijd klaar!
Van Amsterdam naar Rotterdam, je reist veel heen,
Met de trein, door de stad, altijd in de weer, geen probleem.
Tussen al dat drukte, van werk en snel,
Even naar je Aziatische kapper, om te relaxen, wel!
Dus open snel het cadeau dat hier ligt,
Sinterklaas heeft iets voor je, dat is beslist!
Leest niet lekker weg @Cocoquote:Lieve Coco, dit gedicht is voor jou,
Sinterklaas bracht iets leuks, dus lees maar gauw.
Als **hulpje Coco** ben je altijd paraat,
Of het nu gaat om zorgverzekeringen of iets anders dat staat.
Je bent **teamleider** met veel flair,
Leidt je team met kennis, altijd klaar.
Van **Eindhoven** tot de velden van **PSV**,
Sportief en enthousiast, dat ben jij, echt een idee!
Maar na het werk, tijd voor wat lol,
Met een potje **Haxball**, altijd in control.
Ook al ben je soms een beetje ondeugend,
Met een **dildo** als grap, wat een humor, zo boeiend!
En dan is er nog de **Coco Toto**, altijd spannend,
Met geluk en strategie, ben jij zo grandioos en heel handig.
Dus open snel je cadeau, dat is zeker geen straf,
Sinterklaas brengt iets leuks, dat is geen grap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |