Slechts één snack? Dan niet #viesdikquote:Op vrijdag 29 november 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker simpel friet meej frikandel. #viesdik
Waarom niet gewoon een sitostick of lihanboutjequote:Op vrijdag 29 november 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker simpel friet meej frikandel. #viesdik
Uiteraard een ferme like uitgedeeldquote:Op vrijdag 29 november 2024 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kom net terug uit NWS waar ik een leuke grap heb gemaakt over dit feit
Bedankt makkerquote:Op vrijdag 29 november 2024 17:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteraard een ferme like uitgedeeld
Twee frikandellen, telt dat?quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:13 schreef ISVV het volgende:
[..]
Slechts één snack? Dan niet #viesdik
Beter. Eet smakelijk! Vrijdag friet, altijd lekker.quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Twee frikandellen, telt dat?
Dit vind ik maar een vreemde vraag.quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
Wat is jullie mening over mensen die binnen een mutsje opdoen? Al dan niet in combinatie met lang haar.
Die van mij is pittig.
Wij hadden dinsdagavond met het dartsen in de kroeg iemand met van die smerige lange krullen die een mutsje ophield. Ik werd daar agressief van.quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit vind ik maar een vreemde vraag.
Dat kun je toch nauwelijks ‘mensen’ noemen.
Die zal vast ook niet zo vaak douchen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wij hadden dinsdagavond met het dartsen in de kroeg iemand met van die smerige lange krullen die een mutsje ophield. Ik werd daar agressief van.
Het stinkt op dinsdagavond altijd een uur in de wind. Binnenkort komt Flyers weer langs.quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die zal vast ook niet zo vaak douchen.
Maar goed, dat geldt denk ik voor wel meer darters.
Klopt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:04 schreef KingRoland het volgende:
Geloof in God
In anderen
Dan mezelf
Ik hou van God
We laten jou als provinciaal ook gewoon in die Rotterdam Radicals trui rondbanjeren op zuid. Al die provincialen op safari op wedstrijddagen idioot word je er van.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zag net iemand lopen met een trui met daarop I Love Jesus.
Dan ben je dus echt knettergek.
Precies ditquote:Op zaterdag 30 november 2024 14:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
We laten jou als provinciaal ook gewoon in die Rotterdam Radicals trui rondbanjeren op zuid. Al die provincialen op safari op wedstrijddagen idioot word je er van.
Doordeweeks zie ik je niet op zuid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |