.SPOILER: Dus niet bolken :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
<stukje over DTS>
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
whut?quote:Op zondag 24 november 2024 19:52 schreef ToT het volgende:
Ja die foto's laten maken is best wel een dingetje ja.
Ik heb toen heel veel opgeruimd en verplaatst enzo, en wist precies wat er bij het maken van de foto's nog meer tijdelijk verplaatst zou moeten worden.
gezienquote:Op zondag 24 november 2024 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Zie laatste posts van het vorige deeltje.
Hele huis schoongemaakt gisteren. Vandaag al mijn figuren in aan het pakken. Het is een stuk leger in huisquote:Op zondag 24 november 2024 19:56 schreef maily het volgende:
[..]
gezien
@:TheStigsDutchCousin ramen gezeemd?
Gras afgedaan? @:KissingBird
Ik had mijn quote aangepast want jouw naam verkeerd geschrevenquote:Op zondag 24 november 2024 20:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hele huis schoongemaakt gisteren. Vandaag al mijn figuren in aan het pakken. Het is een stuk leger in huis
Mijn Transformersquote:Op zondag 24 november 2024 20:05 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had mijn quote aangepast want jouw naam verkeerd geschreven![]()
Maar je zag het toch![]()
![]()
wat voor figuren inpakken?
quote:Op zondag 24 november 2024 19:56 schreef maily het volgende:
[..]
gezien
@:TheStigsDutchCousin ramen gezeemd?
Gras afgedaan? @:KissingBird
te koud nu ...... helaas .....quote:Op zondag 24 november 2024 20:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]moet eigenlijk wel weer gebeuren hier
Die kunnen ze niet meenemenquote:
Omdat ie op je hoofd zit natuurlijkquote:Op zondag 24 november 2024 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die kunnen ze niet meenemen
Ookquote:Op zondag 24 november 2024 20:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Omdat ie op je hoofd zit natuurlijk
De meningen verschillen daarover .... ligt aan de temperatuur, en aan de lengte van het gras, en hoe nat/droog het is .... dus hoe de zon staat enzo ....quote:Op zondag 24 november 2024 20:08 schreef Lovely het volgende:
Mag je nog wel gras maaien in november?
Daar houd ik me sowieso niet aan opquote:Op zondag 24 november 2024 20:08 schreef Lovely het volgende:
Mag je nog wel gras maaien in november?
Ah okquote:Op zondag 24 november 2024 20:10 schreef maily het volgende:
[..]
De meningen verschillen daarover .... ligt aan de temperatuur, en aan de lengte van het gras, en hoe nat/droog het is .... dus hoe de zon staat enzo ....
Jij gaat zelfs grasmaaier als het vriestquote:Op zondag 24 november 2024 20:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Daar houd ik me sowieso niet aan op![]()
eh is dat Limburgs?quote:Op zondag 24 november 2024 20:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Daar houd ik me sowieso niet aan op![]()
neuh dat sowieso nietquote:Op zondag 24 november 2024 20:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij gaat zelfs grasmaaier als het vriest
quote:
quote:Op zondag 24 november 2024 20:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
'ik doe daar niet aan' ' ik doe het wanneer het mij uitkomt' zoiets
okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 24 november 2024 20:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
'ik doe daar niet aan' ' ik doe het wanneer het mij uitkomt' zoiets
Ja, want Vogeltjequote:Op zondag 24 november 2024 20:16 schreef maily het volgende:
[..]
okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
nou vooruit, omdat jij het bent![]()
Jaaaaaquote:
Hoi jijquote:
quote:Op maandag 25 november 2024 09:41 schreef StevenHyde het volgende:
"Is vogeltje", voor de Ronald Goedemondt liefhebbers.
Goedemorgen
Goedemorgen Stevequote:Op maandag 25 november 2024 09:41 schreef StevenHyde het volgende:
"Is vogeltje", voor de Ronald Goedemondt liefhebbers.
Goedemorgen
Lovelyquote:
Gaat prima, al die financiële rompslomp nu regelenquote:
Daar gaat wel veel tijd in zitten jaquote:Op maandag 25 november 2024 12:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat prima, al die financiële rompslomp nu regelen
Ja dat wel. Overal handtekeningen onderzetten, alles 3x doorlezen, etc. Zal blij zijn als dat achter de rug is.quote:Op maandag 25 november 2024 12:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daar gaat wel veel tijd in zitten ja
Ja dat begrijp ik maar al te goed!quote:Op maandag 25 november 2024 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat wel. Overal handtekeningen onderzetten, alles 3x doorlezen, etc. Zal blij zijn als dat achter de rug is.
Succes dan maarquote:Op maandag 25 november 2024 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat wel. Overal handtekeningen onderzetten, alles 3x doorlezen, etc. Zal blij zijn als dat achter de rug is.
Succes!!quote:Op maandag 25 november 2024 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:
Sallyquote:
Mailyquote:
ToT!quote:
Ik mag in december in weer.quote:
Hansje heeft nu die Black Friday deals, geen idee hoe lang dat loopt.quote:
Maar ik heb geen 500 euro liggenquote:Op dinsdag 26 november 2024 12:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Hansje heeft nu die Black Friday deals, geen idee hoe lang dat loopt.
Je hebt nu voor rond de ¤500 een zeer goede multifocale bril.
Ow beter!quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar ik heb geen 500 euro liggen
Ik bij Specsavers ca 300 (en een 2e gewone bril gratis), maar in 2025 weer vergoeding zorgverzekering.
o diequote:Op dinsdag 26 november 2024 21:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja ik werd gementionddoor ene Meelie
Lovelyquote:
Ook bitterballen?quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker met m'n bord vol hapjes uit de airfryer; dan wordt het helemaal gezellig!
o jee, morgen weer heel de dag thee?quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker met m'n bord vol hapjes uit de airfryer; dan wordt het helemaal gezellig!
quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:28 schreef maily het volgende:
[..]
o jee, morgen weer heel de dag thee?
Glas!quote:
Mailyquote:
Dotjequote:
Morguh Stigquote:
Hey GGquote:
Fijn zo, hopelijk zet het zich voortquote:Op woensdag 27 november 2024 08:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, wel goed. Ik blijf kalmaan doen, dat bevalt me wel.
ToT!quote:
Nog nietquote:Op woensdag 27 november 2024 08:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee man!Al RSI opgelopen van de formulieren in te vullen?
quote:Op woensdag 27 november 2024 08:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Stapje voor stapje beter aan het worden?
quote:
Lovelyquote:
Sallyquote:
Dat is ook iets wat je alleen in de pauze doet natuurlijk.. niet als je aan het werk moetquote:Op woensdag 27 november 2024 14:04 schreef StevenHyde het volgende:
Werkdag vliegt wel voorbij. Moet nog uitkijken dat ik de boel wel afkrijg voor 5u met al dat tafelvoetbal tussendoor
Ontspannen hoort er ook bij hequote:Op woensdag 27 november 2024 14:04 schreef StevenHyde het volgende:
Werkdag vliegt wel voorbij. Moet nog uitkijken dat ik de boel wel afkrijg voor 5u met al dat tafelvoetbal tussendoor
Dan zou ik 6x per kantoordag pauze hebbenquote:Op woensdag 27 november 2024 14:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is ook iets wat je alleen in de pauze doet natuurlijk.. niet als je aan het werk moet
Werk slimmer, niet harderquote:Op woensdag 27 november 2024 15:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dan zou ik 6x per kantoordag pauze hebben
Haha ja dat tafelvoetballen wordt gedoogdquote:Op woensdag 27 november 2024 15:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Werk slimmer, niet harder
quote:Op woensdag 27 november 2024 15:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dan zou ik 6x per kantoordag pauze hebben
Goedzoquote:Op woensdag 27 november 2024 21:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, eerste deel van de hele paperassenwinkel gedaan
Ja, wel trots opquote:
Op naar de volgende 9 delen!quote:Op woensdag 27 november 2024 21:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, eerste deel van de hele paperassenwinkel gedaan
Jaquote:Op donderdag 28 november 2024 07:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Op naar de volgende 9 delen!Môgguh peeps!
Sallyquote:
Het mag nog!quote:
Nou, eerste deel papierwinkel is de deur uit. Morgen 2e en 3e deelquote:
Gaat goed!quote:Op donderdag 28 november 2024 17:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, eerste deel papierwinkel is de deur uit. Morgen 2e en 3e deel
NOTaris dus.quote:Op donderdag 28 november 2024 17:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat goed!
Ik heb net weer papierwerk ingevuld, voor de WOZ-waarde.
En ik moest nog wat regelen met de notaris die nog een deel van het gangpad van het oude huis op mijn naam en dat van mijn ex heeft laten staan. (Beiden waren we nog voor 1/48e deel eigenaar van dat pad of zo!)
Whehe tof!quote:Op vrijdag 29 november 2024 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Nou, vandaag worden er foto's gemaakt van het huis. Het is nog nooit zo opgeruimd geweest denk ik
Filmpjes zelfs!quote:Op vrijdag 29 november 2024 09:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe tof!Ook 360 graden foto's, neem ik aan?
Nee, denk het nietquote:Op vrijdag 29 november 2024 09:40 schreef StevenHyde het volgende:
Ga je het in dit topic posten? K&W / Opmerkelijke foto's van Funda #238 - op de zaagtafel
Goedemorgen
quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, foto's gemaakt. Begin volgende week krijg ik het resultaat
Dat is dan mooi snelquote:Op vrijdag 29 november 2024 15:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Maandag of dinsdag krijg ik het concept om goed te keuren, dan eind van de week als het goed is.
De aanloop is ff spannend, maar als het er eenmaal op staat, is het niet meer zo erg.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat is dan mooi snelLijkt me ergens ook wel spannend zo je huis open en bloot plaatsen voor iedereen.
Ik zag pas op funda een huis te koop staan en daar stond me toch een vuile auto voor de deurquote:Op vrijdag 29 november 2024 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Nou, vandaag worden er foto's gemaakt van het huis. Het is nog nooit zo opgeruimd geweest denk ik
Doet me denken aan ons huis dat we verkochten. Gelukkig waren de eigenaren er net mee weg.quote:Op vrijdag 29 november 2024 16:27 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zag pas op funda een huis te koop staan en daar stond me toch een vuile auto voor de deur
Het is je lust en je leven?quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:54 schreef Sally het volgende:
Helleu helleu.
Zo, vroeg opstaan (voor mijn doen) vandaag.
En al een halve dag aan EHBO-herhalingslessen erop zitten.
Dit jaar/seizoen hebben ze de 'zaterdaggroep' een volle dag maar opgesplitst in 2 keer; vorige keer was iedereen helemaal gaar tegen de tijd dat het 16:30 uur was...
Uhuh - zoietsquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is je lust en je leven?
(c) H. Finkers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Natuurlijk niet, gek!quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gisteren de hele papierwinkel meegegeven/gemaild. Hopelijk is het voldoende.
Verpest het nou nietquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Uhuh - zoietsOehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Oeh?quote:
Jaquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh?
Heb je eerste hulp nodig dan....?
quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verpest het nou niet
Ohw. Jee.quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:15 schreef ToT het volgende:
[..]Bereid je voor op een lawine van papierwerk!
Heb ik wat verkeerds gedaan dan toen ik mijn huis kocht? De enige papierwinkel was de werkgeversverklaring en de benodigde info voor mijn hypotheek door te geven, en een handtekening onder het koopcontract, en wat tekenen bij de notarisquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:15 schreef ToT het volgende:
[..]Bereid je voor op een lawine van papierwerk!
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
quote:Op zondag 1 december 2024 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja echt
Ben zo boos en verdrietig
Alles kits?quote:
Jawel, net ff Mini-ToT bij zijn mama opgehaald en naar school gebracht. Dat ga ik echt niet elke keer doen!quote:
Nog niet, foto's van mijn huis zijn gemaakt en eind deze week komt deze op funda. Zodra we de sleutel hebben gaan we wel elke dag alvast spullen overbrengen. Dan hoeft op de eigenlijke dag alleen nog maar het meubilair.quote:Op maandag 2 december 2024 09:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, net ff Mini-ToT bij zijn mama opgehaald en naar school gebracht. Dat ga ik echt niet elke keer doen!
Vanaf vanmiddag heb ik hem weer hier!
En hoestie daar?Al dozen aan het inpakken?
Jij hebt niets hoeven te verkopen neem ik aan? Dan zal het wel meevallenquote:Op zondag 1 december 2024 06:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb ik wat verkeerds gedaan dan toen ik mijn huis kocht? De enige papierwinkel was de werkgeversverklaring en de benodigde info voor mijn hypotheek door te geven, en een handtekening onder het koopcontract, en wat tekenen bij de notaris
Okee dan!quote:Op maandag 2 december 2024 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog niet, foto's van mijn huis zijn gemaakt en eind deze week komt deze op funda. Zodra we de sleutel hebben gaan we wel elke dag alvast spullen overbrengen. Dan hoeft op de eigenlijke dag alleen nog maar het meubilair.
Ja dat bijvoorbeeld. Nu heb ik weinig spullen voor de tuinquote:Op maandag 2 december 2024 09:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
Ik ben behoorlijk vaak verhuisd en meestal begon ik al zeer ruim vantevoren de spullen in te pakken die ik de komende tijd toch niet nodig zal hebben. (Zoals nu zou je zomerkleren en tuingereedschap enzo kunnen inpakken.)
Nou dat dus!quote:Op maandag 2 december 2024 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat bijvoorbeeld. Nu heb ik weinig spullen voor de tuin
Maar op zolder kunnen al dingen weg en zo. Er zal ook veel naar de stort gaan.
Precies dat idd. Ben blij als het achter de rug is.quote:Op maandag 2 december 2024 09:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou dat dus!
Het is fijn om al vroeg te beginnen; is al een stuk voorpret en je hebt dan straks ook niet dat alles ineens tegelijkertijd moet gebeuren.
Echt he!quote:Op maandag 2 december 2024 10:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies dat idd. Ben blij als het achter de rug is.
neequote:Op zondag 1 december 2024 22:47 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Sterkte ermee. Altijd verdrietig, en nu ook nog zo jong...
Hondje ziek geweest?
Oh jakquote:Op maandag 2 december 2024 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
hij heeft zich echt al die tijd goed gehouden tot gisteren
was niks meer aan te doen
tumor die in de maagbloedde
Spijtig dat te horenquote:Op maandag 2 december 2024 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
hij heeft zich echt al die tijd goed gehouden tot gisteren
was niks meer aan te doen
tumor die in de maagbloedde
Sterkte Greyskequote:
Dat denk je maar!quote:Op maandag 2 december 2024 20:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:ToT: Guess what? Papierwinkel is helemaal in orde (voor nu)
Dat is allemaal al doorgegevenquote:Op maandag 2 december 2024 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat denk je maar!
Zelfs ik had afgelopen week nog papierwerk te doen voor de aankoop van dit huis!(WOZ-waarde.)
Haha ik help het je hopen dat alles afgerond is!quote:Op maandag 2 december 2024 20:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is allemaal al doorgegevenOok wat betreft energie en water e.d.
Yup, dat ook. Sterker nog, heb die voor mijn huis ook al helemaal ingevuldquote:Op maandag 2 december 2024 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ik help het je hopen dat alles afgerond is!
Heb je die vragenlijst gehad van in wat voor staat alels in het nieuwe huis is, en waar het overeengekomen bedrag op is gebaseerd?
Ja voor je huidige woning krijg je als eerste.quote:Op maandag 2 december 2024 21:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yup, dat ook. Sterker nog, heb die voor mijn huis ook al helemaal ingevuld
Zeker, ik wil dit zo snel mogelijk afgerond hebben, dus meteen werk van gemaakt!quote:Op maandag 2 december 2024 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja voor je huidige woning krijg je als eerste.
Maar klinkt idd alsof je het meeste al hebt gedaan!![]()
Beter!quote:Op maandag 2 december 2024 21:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker, ik wil dit zo snel mogelijk afgerond hebben, dus meteen werk van gemaakt!
Oh daar werd hier heel snel de kop van ingedrukt. Ik kreeg via mijn Move-account een melding om die WWFT (of zoals ik het noem, de WTF) check te doen. Dus ik begin eraan en belde even mijn makelaar op omdat ik iets niet begreep. Zei hij dat hij alles al had doorgestuurd naar de andere makelaar. En kort nadat ik een mailtje had gestuurd hoefde ik de check niet meer te doenquote:Op maandag 2 december 2024 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter!
Bij mij druppelde het papierwerk beetje bij beetje de brievenbus en de mailbox in.
En echt zo vaak opnieuw dezelfde vragen.
Het irritantste vond ik dat de notaris alles opnieuw moest hebben voor hun eigen administratie terwijl ze alle papieren van de makelaars al in de klauwen hadden.
Ow beter!quote:Op maandag 2 december 2024 21:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh daar werd hier heel snel de kop van ingedrukt. Ik kreeg via mijn Move-account een melding om die WWFT (of zoals ik het noem, de WTF) check te doen. Dus ik begin eraan en belde even mijn makelaar op omdat ik iets niet begreep. Zei hij dat hij alles al had doorgestuurd naar de andere makelaar. En kort nadat ik een mailtje had gestuurd hoefde ik de check niet meer te doen
Ja dat kan ik dan wel begrijpen, maar ik heb gelukkig wel een goede makelaar die ons daar goed bij helpt. En hoe ik dit zou moeten witwassen, geen ideequote:Op maandag 2 december 2024 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow beter!
Ja nee de notaris wilde zelf voor de eigen administratie alles zwart op wit hebben om zeker te zijn dat ik geen geld aan het witwassen was met de aanschaf van dit huis!
Ja nou wie weet heb je je geld op een louche manier vergaard en koop je daar dus een huis van.quote:Op maandag 2 december 2024 21:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat kan ik dan wel begrijpen, maar ik heb gelukkig wel een goede makelaar die ons daar goed bij helpt. En hoe ik dit zou moeten witwassen, geen idee
Nou, ben benieuwd danquote:Op maandag 2 december 2024 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou wie weet heb je je geld op een louche manier vergaard en koop je daar dus een huis van.
De notaris wil in hun eigen administratie alles uitgesloten hebben wat dat betreft, ook al hebben ze alle papieren van je eigen verkoopmakelaar in hun klauwen; dat is niet in de uniforme manier van hun archief!
Spann0nd!quote:Op maandag 2 december 2024 21:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, ben benieuwd dan
Vooralsnog is alles geregeld tot dusver. De makelaar was vanmiddag hier en verwacht tussen de 10 en 15 geďnteresseerden. Dan kunnen daar tussen 3 en 5 bieders tussen zitten. Wellicht dat we nog een extra dag inplannen voor bezichtigingen, en dan alles voor de kerst kunnen afronden.
Dat is dan wel een meevaller jaquote:Op maandag 2 december 2024 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Spann0nd!
Ja met ons huis kregen we eerst een aantal biedingen van exact de vraagprijs binnen, en daarna eentje die er echt ENORM overheen ging!
quote:Op maandag 2 december 2024 21:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is dan wel een meevaller ja
Ik hoop sowieso iets boven de vraagprijs uit te komen (259k). Mijn makelaar zei dat hij hoopte de 270 aan te tikken, hij vond dat niet onrealistisch.
Ik hoop het echtquote:
quote:
In ons geval waren het 2 mensen die al 11 keer een bod hadden uitgebracht op een huis en telkens achter het net visten, en toen zeiden ze tegen hun makelaar: "We willen dit huis koste wat het kost hebben! Doe een bod wat ze niet kunnen afslaan!"quote:
quote:Op maandag 2 december 2024 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
In ons geval waren het 2 mensen die al 11 keer een bod hadden uitgebracht op een huis en telkens achter het net visten, en toen zeiden ze tegen hun makelaar: "We willen dit huis koste wat het kost hebben! Doe een bod wat ze niet kunnen afslaan!"
En zo geschiede!Ze geloofden eerst serieus echt niet dat we het bod geaccepteerd hadden!
Ze dachten echt dat de makelaar een flauw geintje met hen aan het uithalen was!
quote:Op maandag 2 december 2024 22:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat dachten wij ook toen de makelaar ons belde dat we het waren geworden
Kijk, ik ben geen monster of gierigaard, maar ik kies uiteindelijk wel voor mezelf. Mijn doel is om de hypotheek van het nieuwe huis onder de 300k te krijgen. En nu, met de huidige berekening van de adviseur is dat precies 300k. Hij had voor het gemak de waarde van 250k genomen wat mijn huis zou opbrengen. Dus het kan uiteindelijk alleen maar meevallen.
Geniet maar even lekker van je koffie.quote:
...voor hij zich er weer in verslikt en/of het uitspuugt.quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geniet maar even lekker van je koffie.
Komt de notaris nog met een vragenlijst...quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komt de notaris nog met een vragenlijst...
Stelt niet heel veel voor maar ik vind het gewoon gekquote:
Oja, niks beter dan de dag beginnen met een goeie bakquote:Op dinsdag 3 december 2024 09:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geniet maar even lekker van je koffie.
Ja dat is alweer 2x gebeurd vandaag.quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
...voor hij zich er weer in verslikt en/of het uitspuugt.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 10:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat is alweer 2x gebeurd vandaag.
Wat voor vragenlijst is het?quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stelt niet heel veel voor maar ik vind het gewoon gek
Anyway, rustig invullen straks.
Standaard eigenlijk, maar de makelaar komt vanmiddag even meehelpenquote:
Zukzeszquote:Op dinsdag 3 december 2024 10:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Standaard eigenlijk, maar de makelaar komt vanmiddag even meehelpen
Sallyquote:
Hello againquote:
quote:Op dinsdag 3 december 2024 10:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat is alweer 2x gebeurd vandaag.
Wel slim jaquote:Op woensdag 4 december 2024 11:43 schreef StevenHyde het volgende:
Morge (thuiswerkdagje)
Dochter vanmiddag uit school, dus moet dan iemand thuis zijn.
quote:
quote:Op donderdag 5 december 2024 10:12 schreef Sally het volgende:
Goh, er zit wat gemene ruis op de lijn, geloof ik.
Sallyquote:
Volgens mij is het stuk. Want mijn top 5 meest gedraaide nummer klopt sowieso niet. En hoor het van meerdere mensen. Toch wel vreemd eigenlijk, want het is gewoon data uitlezen.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Goedemorgen
Zo. Eens even kijken hoe slecht mensen hun Spotify Wrappeds zijn HAHAHA
Klopt wel. Ik had mijn top 2 ook al goed voorspeld.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Volgens mij is het stuk. Want mijn top 5 meest gedraaide nummer klopt sowieso niet. En hoor het van meerdere mensen. Toch wel vreemd eigenlijk, want het is gewoon data uitlezen.
Goedemorgen trouwens.
Oh, bij mij klopt het welquote:Op donderdag 5 december 2024 10:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Volgens mij is het stuk. Want mijn top 5 meest gedraaide nummer klopt sowieso niet. En hoor het van meerdere mensen. Toch wel vreemd eigenlijk, want het is gewoon data uitlezen.
Goedemorgen trouwens.
Morgenquote:Op donderdag 5 december 2024 10:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goedemorgen trouwens.
Dat is wel raaarrww.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:50 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zeg niet dat het overal niet klopt. Maar bij mij klopt die top5 meest geluisterde nummers 100% zeker niet. En in een appgroep zijn er meerdere mensen waarbij dit niet klopt. Bij 1 iemand staat op nummer 1 een nummer uit zuid-amerika dat hij niet eens kent.
Ik heb alleen maar Turkse nummers er in staanquote:Op donderdag 5 december 2024 10:50 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zeg niet dat het overal niet klopt. Maar bij mij klopt die top5 meest geluisterde nummers 100% zeker niet. En in een appgroep zijn er meerdere mensen waarbij dit niet klopt. Bij 1 iemand staat op nummer 1 een nummer uit zuid-amerika dat hij niet eens kent.
Lovelyquote:
Oh lekker en weer aan het water dusquote:Op donderdag 5 december 2024 17:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Prima, lekker aan t uitbuiken en heb mijn fles weer gevuld met water
Hoe is met jou?
Ja heerlijkquote:Op donderdag 5 december 2024 17:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh lekker en weer aan het water dusMet mij ook prima, ik ga straks pas eten
lekker nasi
Haha ja dat zoete hoeft dan niet meer zo hequote:Op donderdag 5 december 2024 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja heerlijkVind sommige drinken nu veel té zoet
![]()
Lekker hoor nasi met van alles erbij?
En kroepoek ? Lekker in de saté dippenquote:Op donderdag 5 december 2024 18:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Haha ja dat zoete hoeft dan niet meer zo he
Ja met saté enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |