Ow beter!quote:Op maandag 2 december 2024 21:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh daar werd hier heel snel de kop van ingedrukt. Ik kreeg via mijn Move-account een melding om die WWFT (of zoals ik het noem, de WTF) check te doen. Dus ik begin eraan en belde even mijn makelaar op omdat ik iets niet begreep. Zei hij dat hij alles al had doorgestuurd naar de andere makelaar. En kort nadat ik een mailtje had gestuurd hoefde ik de check niet meer te doen
Ja dat kan ik dan wel begrijpen, maar ik heb gelukkig wel een goede makelaar die ons daar goed bij helpt. En hoe ik dit zou moeten witwassen, geen ideequote:Op maandag 2 december 2024 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow beter!
Ja nee de notaris wilde zelf voor de eigen administratie alles zwart op wit hebben om zeker te zijn dat ik geen geld aan het witwassen was met de aanschaf van dit huis!
Ja nou wie weet heb je je geld op een louche manier vergaard en koop je daar dus een huis van.quote:Op maandag 2 december 2024 21:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat kan ik dan wel begrijpen, maar ik heb gelukkig wel een goede makelaar die ons daar goed bij helpt. En hoe ik dit zou moeten witwassen, geen idee
Nou, ben benieuwd danquote:Op maandag 2 december 2024 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou wie weet heb je je geld op een louche manier vergaard en koop je daar dus een huis van.
De notaris wil in hun eigen administratie alles uitgesloten hebben wat dat betreft, ook al hebben ze alle papieren van je eigen verkoopmakelaar in hun klauwen; dat is niet in de uniforme manier van hun archief!
Spann0nd!quote:Op maandag 2 december 2024 21:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, ben benieuwd dan
Vooralsnog is alles geregeld tot dusver. De makelaar was vanmiddag hier en verwacht tussen de 10 en 15 geïnteresseerden. Dan kunnen daar tussen 3 en 5 bieders tussen zitten. Wellicht dat we nog een extra dag inplannen voor bezichtigingen, en dan alles voor de kerst kunnen afronden.
Dat is dan wel een meevaller jaquote:Op maandag 2 december 2024 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Spann0nd!
Ja met ons huis kregen we eerst een aantal biedingen van exact de vraagprijs binnen, en daarna eentje die er echt ENORM overheen ging!
quote:Op maandag 2 december 2024 21:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is dan wel een meevaller ja
Ik hoop sowieso iets boven de vraagprijs uit te komen (259k). Mijn makelaar zei dat hij hoopte de 270 aan te tikken, hij vond dat niet onrealistisch.
Ik hoop het echtquote:
quote:
In ons geval waren het 2 mensen die al 11 keer een bod hadden uitgebracht op een huis en telkens achter het net visten, en toen zeiden ze tegen hun makelaar: "We willen dit huis koste wat het kost hebben! Doe een bod wat ze niet kunnen afslaan!"quote:
quote:Op maandag 2 december 2024 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
In ons geval waren het 2 mensen die al 11 keer een bod hadden uitgebracht op een huis en telkens achter het net visten, en toen zeiden ze tegen hun makelaar: "We willen dit huis koste wat het kost hebben! Doe een bod wat ze niet kunnen afslaan!"
En zo geschiede!Ze geloofden eerst serieus echt niet dat we het bod geaccepteerd hadden!
Ze dachten echt dat de makelaar een flauw geintje met hen aan het uithalen was!
quote:Op maandag 2 december 2024 22:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat dachten wij ook toen de makelaar ons belde dat we het waren geworden
Kijk, ik ben geen monster of gierigaard, maar ik kies uiteindelijk wel voor mezelf. Mijn doel is om de hypotheek van het nieuwe huis onder de 300k te krijgen. En nu, met de huidige berekening van de adviseur is dat precies 300k. Hij had voor het gemak de waarde van 250k genomen wat mijn huis zou opbrengen. Dus het kan uiteindelijk alleen maar meevallen.
Geniet maar even lekker van je koffie.quote:
...voor hij zich er weer in verslikt en/of het uitspuugt.quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geniet maar even lekker van je koffie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |