Alles kits?quote:
Jawel, net ff Mini-ToT bij zijn mama opgehaald en naar school gebracht. Dat ga ik echt niet elke keer doen!quote:
Nog niet, foto's van mijn huis zijn gemaakt en eind deze week komt deze op funda. Zodra we de sleutel hebben gaan we wel elke dag alvast spullen overbrengen. Dan hoeft op de eigenlijke dag alleen nog maar het meubilair.quote:Op maandag 2 december 2024 09:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, net ff Mini-ToT bij zijn mama opgehaald en naar school gebracht. Dat ga ik echt niet elke keer doen!
Vanaf vanmiddag heb ik hem weer hier!
En hoestie daar?Al dozen aan het inpakken?
Jij hebt niets hoeven te verkopen neem ik aan? Dan zal het wel meevallenquote:Op zondag 1 december 2024 06:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb ik wat verkeerds gedaan dan toen ik mijn huis kocht? De enige papierwinkel was de werkgeversverklaring en de benodigde info voor mijn hypotheek door te geven, en een handtekening onder het koopcontract, en wat tekenen bij de notaris
Okee dan!quote:Op maandag 2 december 2024 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog niet, foto's van mijn huis zijn gemaakt en eind deze week komt deze op funda. Zodra we de sleutel hebben gaan we wel elke dag alvast spullen overbrengen. Dan hoeft op de eigenlijke dag alleen nog maar het meubilair.
Ja dat bijvoorbeeld. Nu heb ik weinig spullen voor de tuinquote:Op maandag 2 december 2024 09:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
Ik ben behoorlijk vaak verhuisd en meestal begon ik al zeer ruim vantevoren de spullen in te pakken die ik de komende tijd toch niet nodig zal hebben. (Zoals nu zou je zomerkleren en tuingereedschap enzo kunnen inpakken.)
Nou dat dus!quote:Op maandag 2 december 2024 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat bijvoorbeeld. Nu heb ik weinig spullen voor de tuin
Maar op zolder kunnen al dingen weg en zo. Er zal ook veel naar de stort gaan.
Precies dat idd. Ben blij als het achter de rug is.quote:Op maandag 2 december 2024 09:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou dat dus!
Het is fijn om al vroeg te beginnen; is al een stuk voorpret en je hebt dan straks ook niet dat alles ineens tegelijkertijd moet gebeuren.
Echt he!quote:Op maandag 2 december 2024 10:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies dat idd. Ben blij als het achter de rug is.
neequote:Op zondag 1 december 2024 22:47 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Sterkte ermee. Altijd verdrietig, en nu ook nog zo jong...
Hondje ziek geweest?
Oh jakquote:Op maandag 2 december 2024 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
hij heeft zich echt al die tijd goed gehouden tot gisteren
was niks meer aan te doen
tumor die in de maagbloedde
Spijtig dat te horenquote:Op maandag 2 december 2024 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
hij heeft zich echt al die tijd goed gehouden tot gisteren
was niks meer aan te doen
tumor die in de maagbloedde
Sterkte Greyskequote:
Dat denk je maar!quote:Op maandag 2 december 2024 20:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:ToT: Guess what? Papierwinkel is helemaal in orde (voor nu)
Dat is allemaal al doorgegevenquote:Op maandag 2 december 2024 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat denk je maar!
Zelfs ik had afgelopen week nog papierwerk te doen voor de aankoop van dit huis!(WOZ-waarde.)
Haha ik help het je hopen dat alles afgerond is!quote:Op maandag 2 december 2024 20:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is allemaal al doorgegevenOok wat betreft energie en water e.d.
Yup, dat ook. Sterker nog, heb die voor mijn huis ook al helemaal ingevuldquote:Op maandag 2 december 2024 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ik help het je hopen dat alles afgerond is!
Heb je die vragenlijst gehad van in wat voor staat alels in het nieuwe huis is, en waar het overeengekomen bedrag op is gebaseerd?
Ja voor je huidige woning krijg je als eerste.quote:Op maandag 2 december 2024 21:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yup, dat ook. Sterker nog, heb die voor mijn huis ook al helemaal ingevuld
Zeker, ik wil dit zo snel mogelijk afgerond hebben, dus meteen werk van gemaakt!quote:Op maandag 2 december 2024 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja voor je huidige woning krijg je als eerste.
Maar klinkt idd alsof je het meeste al hebt gedaan!![]()
Beter!quote:Op maandag 2 december 2024 21:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker, ik wil dit zo snel mogelijk afgerond hebben, dus meteen werk van gemaakt!
Oh daar werd hier heel snel de kop van ingedrukt. Ik kreeg via mijn Move-account een melding om die WWFT (of zoals ik het noem, de WTF) check te doen. Dus ik begin eraan en belde even mijn makelaar op omdat ik iets niet begreep. Zei hij dat hij alles al had doorgestuurd naar de andere makelaar. En kort nadat ik een mailtje had gestuurd hoefde ik de check niet meer te doenquote:Op maandag 2 december 2024 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter!
Bij mij druppelde het papierwerk beetje bij beetje de brievenbus en de mailbox in.
En echt zo vaak opnieuw dezelfde vragen.
Het irritantste vond ik dat de notaris alles opnieuw moest hebben voor hun eigen administratie terwijl ze alle papieren van de makelaars al in de klauwen hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |