.SPOILER: Dus niet bolken :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
<stukje over DTS>
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
whut?quote:Op zondag 24 november 2024 19:52 schreef ToT het volgende:
Ja die foto's laten maken is best wel een dingetje ja.
Ik heb toen heel veel opgeruimd en verplaatst enzo, en wist precies wat er bij het maken van de foto's nog meer tijdelijk verplaatst zou moeten worden.
gezienquote:Op zondag 24 november 2024 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Zie laatste posts van het vorige deeltje.
Hele huis schoongemaakt gisteren. Vandaag al mijn figuren in aan het pakken. Het is een stuk leger in huisquote:Op zondag 24 november 2024 19:56 schreef maily het volgende:
[..]
gezien
@:TheStigsDutchCousin ramen gezeemd?
Gras afgedaan? @:KissingBird
Ik had mijn quote aangepast want jouw naam verkeerd geschrevenquote:Op zondag 24 november 2024 20:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hele huis schoongemaakt gisteren. Vandaag al mijn figuren in aan het pakken. Het is een stuk leger in huis
Mijn Transformersquote:Op zondag 24 november 2024 20:05 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had mijn quote aangepast want jouw naam verkeerd geschreven![]()
Maar je zag het toch![]()
![]()
wat voor figuren inpakken?
quote:Op zondag 24 november 2024 19:56 schreef maily het volgende:
[..]
gezien
@:TheStigsDutchCousin ramen gezeemd?
Gras afgedaan? @:KissingBird
te koud nu ...... helaas .....quote:Op zondag 24 november 2024 20:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]moet eigenlijk wel weer gebeuren hier
Die kunnen ze niet meenemenquote:
Omdat ie op je hoofd zit natuurlijkquote:Op zondag 24 november 2024 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die kunnen ze niet meenemen
Ookquote:Op zondag 24 november 2024 20:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Omdat ie op je hoofd zit natuurlijk
De meningen verschillen daarover .... ligt aan de temperatuur, en aan de lengte van het gras, en hoe nat/droog het is .... dus hoe de zon staat enzo ....quote:Op zondag 24 november 2024 20:08 schreef Lovely het volgende:
Mag je nog wel gras maaien in november?
Daar houd ik me sowieso niet aan opquote:Op zondag 24 november 2024 20:08 schreef Lovely het volgende:
Mag je nog wel gras maaien in november?
Ah okquote:Op zondag 24 november 2024 20:10 schreef maily het volgende:
[..]
De meningen verschillen daarover .... ligt aan de temperatuur, en aan de lengte van het gras, en hoe nat/droog het is .... dus hoe de zon staat enzo ....
Jij gaat zelfs grasmaaier als het vriestquote:Op zondag 24 november 2024 20:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Daar houd ik me sowieso niet aan op![]()
eh is dat Limburgs?quote:Op zondag 24 november 2024 20:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Daar houd ik me sowieso niet aan op![]()
neuh dat sowieso nietquote:Op zondag 24 november 2024 20:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij gaat zelfs grasmaaier als het vriest
quote:
quote:Op zondag 24 november 2024 20:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
'ik doe daar niet aan' ' ik doe het wanneer het mij uitkomt' zoiets
okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 24 november 2024 20:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
'ik doe daar niet aan' ' ik doe het wanneer het mij uitkomt' zoiets
Ja, want Vogeltjequote:Op zondag 24 november 2024 20:16 schreef maily het volgende:
[..]
okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
nou vooruit, omdat jij het bent![]()
Jaaaaaquote:
Hoi jijquote:
quote:Op maandag 25 november 2024 09:41 schreef StevenHyde het volgende:
"Is vogeltje", voor de Ronald Goedemondt liefhebbers.
Goedemorgen
Goedemorgen Stevequote:Op maandag 25 november 2024 09:41 schreef StevenHyde het volgende:
"Is vogeltje", voor de Ronald Goedemondt liefhebbers.
Goedemorgen
Lovelyquote:
Gaat prima, al die financiële rompslomp nu regelenquote:
Daar gaat wel veel tijd in zitten jaquote:Op maandag 25 november 2024 12:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat prima, al die financiële rompslomp nu regelen
Ja dat wel. Overal handtekeningen onderzetten, alles 3x doorlezen, etc. Zal blij zijn als dat achter de rug is.quote:Op maandag 25 november 2024 12:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daar gaat wel veel tijd in zitten ja
Ja dat begrijp ik maar al te goed!quote:Op maandag 25 november 2024 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat wel. Overal handtekeningen onderzetten, alles 3x doorlezen, etc. Zal blij zijn als dat achter de rug is.
Succes dan maarquote:Op maandag 25 november 2024 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat wel. Overal handtekeningen onderzetten, alles 3x doorlezen, etc. Zal blij zijn als dat achter de rug is.
Succes!!quote:Op maandag 25 november 2024 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:
Sallyquote:
Mailyquote:
ToT!quote:
Ik mag in december in weer.quote:
Hansje heeft nu die Black Friday deals, geen idee hoe lang dat loopt.quote:
Maar ik heb geen 500 euro liggenquote:Op dinsdag 26 november 2024 12:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Hansje heeft nu die Black Friday deals, geen idee hoe lang dat loopt.
Je hebt nu voor rond de ¤500 een zeer goede multifocale bril.
Ow beter!quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar ik heb geen 500 euro liggen
Ik bij Specsavers ca 300 (en een 2e gewone bril gratis), maar in 2025 weer vergoeding zorgverzekering.
o diequote:Op dinsdag 26 november 2024 21:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja ik werd gementionddoor ene Meelie
Lovelyquote:
Ook bitterballen?quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker met m'n bord vol hapjes uit de airfryer; dan wordt het helemaal gezellig!
o jee, morgen weer heel de dag thee?quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker met m'n bord vol hapjes uit de airfryer; dan wordt het helemaal gezellig!
quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:28 schreef maily het volgende:
[..]
o jee, morgen weer heel de dag thee?
Glas!quote:
Mailyquote:
Dotjequote:
Morguh Stigquote:
Hey GGquote:
Fijn zo, hopelijk zet het zich voortquote:Op woensdag 27 november 2024 08:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, wel goed. Ik blijf kalmaan doen, dat bevalt me wel.
ToT!quote:
Nog nietquote:Op woensdag 27 november 2024 08:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee man!Al RSI opgelopen van de formulieren in te vullen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |