Ja dat wel. Overal handtekeningen onderzetten, alles 3x doorlezen, etc. Zal blij zijn als dat achter de rug is.quote:Op maandag 25 november 2024 12:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daar gaat wel veel tijd in zitten ja
Ja dat begrijp ik maar al te goed!quote:Op maandag 25 november 2024 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat wel. Overal handtekeningen onderzetten, alles 3x doorlezen, etc. Zal blij zijn als dat achter de rug is.
Succes dan maarquote:Op maandag 25 november 2024 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat wel. Overal handtekeningen onderzetten, alles 3x doorlezen, etc. Zal blij zijn als dat achter de rug is.
Succes!!quote:Op maandag 25 november 2024 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:
Sallyquote:
Mailyquote:
ToT!quote:
Ik mag in december in weer.quote:
Hansje heeft nu die Black Friday deals, geen idee hoe lang dat loopt.quote:
Maar ik heb geen 500 euro liggenquote:Op dinsdag 26 november 2024 12:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Hansje heeft nu die Black Friday deals, geen idee hoe lang dat loopt.
Je hebt nu voor rond de ¤500 een zeer goede multifocale bril.
Ow beter!quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar ik heb geen 500 euro liggen
Ik bij Specsavers ca 300 (en een 2e gewone bril gratis), maar in 2025 weer vergoeding zorgverzekering.
Ja ik werd gementiondquote:
o diequote:Op dinsdag 26 november 2024 21:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja ik werd gementionddoor ene Meelie
Lovelyquote:
Ook bitterballen?quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker met m'n bord vol hapjes uit de airfryer; dan wordt het helemaal gezellig!
o jee, morgen weer heel de dag thee?quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker met m'n bord vol hapjes uit de airfryer; dan wordt het helemaal gezellig!
quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:28 schreef maily het volgende:
[..]
o jee, morgen weer heel de dag thee?
Glas!quote:
Mailyquote:
Dotjequote:
Morguh Stigquote:
Hey GGquote:
Fijn zo, hopelijk zet het zich voortquote:Op woensdag 27 november 2024 08:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, wel goed. Ik blijf kalmaan doen, dat bevalt me wel.
ToT!quote:
Nog nietquote:Op woensdag 27 november 2024 08:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee man!Al RSI opgelopen van de formulieren in te vullen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |