Wat voor vragenlijst is het?quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stelt niet heel veel voor maar ik vind het gewoon gek
Anyway, rustig invullen straks.
Standaard eigenlijk, maar de makelaar komt vanmiddag even meehelpenquote:
Zukzeszquote:Op dinsdag 3 december 2024 10:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Standaard eigenlijk, maar de makelaar komt vanmiddag even meehelpen
Sallyquote:
Hello againquote:
quote:Op dinsdag 3 december 2024 10:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat is alweer 2x gebeurd vandaag.
Wel slim jaquote:Op woensdag 4 december 2024 11:43 schreef StevenHyde het volgende:
Morge (thuiswerkdagje)
Dochter vanmiddag uit school, dus moet dan iemand thuis zijn.
quote:
quote:Op donderdag 5 december 2024 10:12 schreef Sally het volgende:
Goh, er zit wat gemene ruis op de lijn, geloof ik.
Sallyquote:
Volgens mij is het stuk. Want mijn top 5 meest gedraaide nummer klopt sowieso niet. En hoor het van meerdere mensen. Toch wel vreemd eigenlijk, want het is gewoon data uitlezen.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Goedemorgen
Zo. Eens even kijken hoe slecht mensen hun Spotify Wrappeds zijn HAHAHA
Klopt wel. Ik had mijn top 2 ook al goed voorspeld.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Volgens mij is het stuk. Want mijn top 5 meest gedraaide nummer klopt sowieso niet. En hoor het van meerdere mensen. Toch wel vreemd eigenlijk, want het is gewoon data uitlezen.
Goedemorgen trouwens.
Oh, bij mij klopt het welquote:Op donderdag 5 december 2024 10:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Volgens mij is het stuk. Want mijn top 5 meest gedraaide nummer klopt sowieso niet. En hoor het van meerdere mensen. Toch wel vreemd eigenlijk, want het is gewoon data uitlezen.
Goedemorgen trouwens.
Morgenquote:Op donderdag 5 december 2024 10:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goedemorgen trouwens.
Dat is wel raaarrww.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:50 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zeg niet dat het overal niet klopt. Maar bij mij klopt die top5 meest geluisterde nummers 100% zeker niet. En in een appgroep zijn er meerdere mensen waarbij dit niet klopt. Bij 1 iemand staat op nummer 1 een nummer uit zuid-amerika dat hij niet eens kent.
Ik heb alleen maar Turkse nummers er in staanquote:Op donderdag 5 december 2024 10:50 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zeg niet dat het overal niet klopt. Maar bij mij klopt die top5 meest geluisterde nummers 100% zeker niet. En in een appgroep zijn er meerdere mensen waarbij dit niet klopt. Bij 1 iemand staat op nummer 1 een nummer uit zuid-amerika dat hij niet eens kent.
Lovelyquote:
Prima, lekker aan t uitbuiken en heb mijn fles weer gevuld met waterquote:
Oh lekker en weer aan het water dusquote:Op donderdag 5 december 2024 17:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Prima, lekker aan t uitbuiken en heb mijn fles weer gevuld met water
Hoe is met jou?
Ja heerlijkquote:Op donderdag 5 december 2024 17:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh lekker en weer aan het water dusMet mij ook prima, ik ga straks pas eten
lekker nasi
Haha ja dat zoete hoeft dan niet meer zo hequote:Op donderdag 5 december 2024 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja heerlijkVind sommige drinken nu veel té zoet
![]()
Lekker hoor nasi met van alles erbij?
En kroepoek ? Lekker in de saté dippenquote:Op donderdag 5 december 2024 18:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Haha ja dat zoete hoeft dan niet meer zo he
Ja met saté enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |