Goedzoquote:Op woensdag 27 november 2024 21:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, eerste deel van de hele paperassenwinkel gedaan
Ja, wel trots opquote:
Op naar de volgende 9 delen!quote:Op woensdag 27 november 2024 21:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, eerste deel van de hele paperassenwinkel gedaan
Jaquote:Op donderdag 28 november 2024 07:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Op naar de volgende 9 delen!Môgguh peeps!
Sallyquote:
Het mag nog!quote:
Nou, eerste deel papierwinkel is de deur uit. Morgen 2e en 3e deelquote:
Gaat goed!quote:Op donderdag 28 november 2024 17:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, eerste deel papierwinkel is de deur uit. Morgen 2e en 3e deel
NOTaris dus.quote:Op donderdag 28 november 2024 17:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat goed!
Ik heb net weer papierwerk ingevuld, voor de WOZ-waarde.
En ik moest nog wat regelen met de notaris die nog een deel van het gangpad van het oude huis op mijn naam en dat van mijn ex heeft laten staan. (Beiden waren we nog voor 1/48e deel eigenaar van dat pad of zo!)
Whehe tof!quote:Op vrijdag 29 november 2024 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Nou, vandaag worden er foto's gemaakt van het huis. Het is nog nooit zo opgeruimd geweest denk ik
Filmpjes zelfs!quote:Op vrijdag 29 november 2024 09:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe tof!Ook 360 graden foto's, neem ik aan?
Nee, denk het nietquote:Op vrijdag 29 november 2024 09:40 schreef StevenHyde het volgende:
Ga je het in dit topic posten? K&W / Opmerkelijke foto's van Funda #238 - op de zaagtafel
Goedemorgen
quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, foto's gemaakt. Begin volgende week krijg ik het resultaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |