Yup, terug naar de jaren vijftig, toen homos een verborgen bestaan leefdenquote:
Waar blijkt uit dat Trump dat wil?quote:Op woensdag 27 november 2024 06:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Yup, terug naar de jaren vijftig, toen homos een verborgen bestaan leefden
quote:Op woensdag 27 november 2024 07:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waar blijkt uit dat Trump dat wil?
Probeer deze bespottelijke claim eens te onderbouwen ..quote:Op woensdag 27 november 2024 06:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
De Democraten weigeren ook echt pertinent te reflecteren wat er mis is gegaan. Het lijkt sprekend op PvdA-GL hier. Je verliest en echt alles ligt aan de ander, want Trump is een nazi en in Nederland is Wilders en Baudet een nazi. Echt linkse mensen worden bij regulier links inderdaad weggepest. De SP vond de Marxistische jongeren maar niets, alle kritische geluiden bij de PvdA-GL zijn weggepest en dan houd je alleen wat gezapige wokies over. Met een 'r' van hier tot Tokio en een stuitende arrogantie.quote:Op woensdag 27 november 2024 09:53 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Ah.. de democraten willen hen eigen safespace Joe Rogan hebben.. niet wetende dat Joe Rogan dankzij de democraten altijd maar genamecalled wordt en weet ik het wat. Terwijl hij een bernieboy was.
Ze hebben zelf Joe Rogan weggepest als democratisch stemmer door hem nazi, facist, rechtsextremist te noemen, en nu willen ze hen eigen Joe..
De enige Joe die ze hadden was creepysleepy Joe.. Biden.
Als de democraten eens met goede mensen zouden komen, maar het blijft dezelfde agenda/retoriek/establishment/deepstate bestaande uit mensen zoals Obama/Hillary/Bush/Cheney/Pelosi en ga zo maar door.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:23 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
De Democraten weigeren ook echt pertinent te reflecteren wat er mis is gegaan. Het lijkt sprekend op PvdA-GL hier. Je verliest en echt alles ligt aan de ander, want Trump is een nazi en in Nederland is Wilders en Baudet een nazi. Echt linkse mensen worden bij regulier links inderdaad weggepest. De SP vond de Marxistische jongeren maar niets, alle kritische geluiden bij de PvdA-GL zijn weggepest en dan houd je alleen wat gezapige wokies over. Met een 'r' van hier tot Tokio en een stuitende arrogantie.
Ik ben links, maar ik voel me totaal niet meer thuis bij wat nu voor links doorgaat. Het neerbuigende, het neerkijken op de gewone man, het hooghartige. Dat stoot mensen af. En het volstrekt wereldvreemde gedrag. Problemen aankaarten die geen problemen zijn en het echte linkse gedachtegoed te grabbel gooien.
En heel, heel, heel lange tenen.
Onwelgevallige meningen niet willen bediscussiëren, maar alles censureren, blokkeren, mensen uit de weg gaan. En dan gek opkijken wanneer de opponent wint.
Ik voel me bij Forum ook niet echt thuis. Maar het hooghartige links dat pertinent weigert de eigen fouten in te zien en niets anders kan dan een beetje schreeuwen dat Wilders/Baudet/Trump nazi's zijn (en dit verder ook gewoon niet onderbouwen) en nooit een keer de balk in de eigen ogen wensen te aanschouwen.
Stuitend.
Dat staat in de tweet.quote:Op woensdag 27 november 2024 07:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waar blijkt uit dat Trump dat wil?
Feit dat alle Nederlandse kuch journalisten (activisten) bij NOS/NPO/RTL/SBS en alle politici zoals Jetten/Timmerfrans/Klaver oprecht geloofde in een Kamala winst is toch grappig, zo intelligent zijn ze niet.quote:
Heeft Baudet al gereflecteerd wat er fout is gegaan bij de tweede kamer verkiezingen?quote:Op woensdag 27 november 2024 10:23 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
De Democraten weigeren ook echt pertinent te reflecteren wat er mis is gegaan. Het lijkt sprekend op PvdA-GL hier. Je verliest en echt alles ligt aan de ander, want Trump is een nazi en in Nederland is Wilders en Baudet een nazi. Echt linkse mensen worden bij regulier links inderdaad weggepest. De SP vond de Marxistische jongeren maar niets, alle kritische geluiden bij de PvdA-GL zijn weggepest en dan houd je alleen wat gezapige wokies over. Met een 'r' van hier tot Tokio en een stuitende arrogantie.
Ik ben links, maar ik voel me totaal niet meer thuis bij wat nu voor links doorgaat. Het neerbuigende, het neerkijken op de gewone man, het hooghartige. Dat stoot mensen af. En het volstrekt wereldvreemde gedrag. Problemen aankaarten die geen problemen zijn en het echte linkse gedachtegoed te grabbel gooien.
En heel, heel, heel lange tenen.
Onwelgevallige meningen niet willen bediscussiëren, maar alles censureren, blokkeren, mensen uit de weg gaan. En dan gek opkijken wanneer de opponent wint.
Ik voel me bij Forum ook niet echt thuis. Maar het hooghartige links dat pertinent weigert de eigen fouten in te zien en niets anders kan dan een beetje schreeuwen dat Wilders/Baudet/Trump nazi's zijn (en dit verder ook gewoon niet onderbouwen) en nooit een keer de balk in de eigen ogen wensen te aanschouwen.
Stuitend.
De frustratie is nog steeds erg groot merk ik.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:04 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Cheney/Bush/Obama/Kamala/Clinton/Biden/Pelosi enzovoorts.
Dick Cheney 4 Kamala,de uniparty die ontstaan is onder Bush/Obama/Biden en ze wilde voortzetten onder Kamala is gelukkig gestopt.. ondanks dat ze nog wel de mensjes overal hebben om het uit te voeren.
Dus Trump is ook zeker niet van oorlog af, eerst heeft Biden/Kamala ook nog eens via corona te gebruiken alle "andersdenkenden" uit het leger/cia/fbi gepurged omdat ze zich niet wilden vaccineren. Elke niet gevaccineerde was namelijk een Trump bigot, nazi, klimaatontkenner en putinpijper.
Zeekah (Jan Roos voice)quote:Op woensdag 27 november 2024 21:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
De frustratie is nog steeds erg groot merk ik.
En dan te bedenken dat dankzij Trump de VS voldoende mRNA vaccins wist veilig te stellen...
Nog meer frustratie.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:11 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zeekah, het wordt tijd dat al die oude mensen zoals Bush/Pelosi/Clintons/Cheneys/Obama/Mike Obama/Bidens zich snel distantiëren van de politiek.
Ik bedoel, je zal maar verliezen met al die celebs/hollywood sterren aan je zijde, 1.5 miljard campagne en nog verliezen van letterlijk een oranje gekleurde Hitler.
Zelfs met alle media lukte ze het, en de NOS/RTL activisten stonden er bij te kijken en wisten niet wat ze overkwamen!
Dan wordt je wel echt gehaat door het volk.
Ik ben op dit moment een van de vrolijkste boys op de aarde. Heerlijke timeline gaan wij tegemoet. Met Elon mijn god, Trumpgod, Barongod, Alex Jonesgod, Tulsigoddes, Vivekgod, JFKgod en al mijn beste vrienden.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nog meer frustratie.
Waar komt dat toch vandaan?
En toch zo hartvochtig en gefrustreerd reageren.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:15 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment een van de vrolijkste boys op de aarde. Heerlijke timeline gaan wij tegemoet. Met Elon mijn god, Trumpgod, Barongod, Alex Jonesgod, Tulsigoddes, Vivekgod, JFKgod en al mijn beste vrienden.
Baron god??quote:Op woensdag 27 november 2024 21:15 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment een van de vrolijkste boys op de aarde. Heerlijke timeline gaan wij tegemoet. Met Elon mijn god, Trumpgod, Barongod, Alex Jonesgod, Tulsigoddes, Vivekgod, JFKgod en al mijn beste vrienden.
Sowieso, mensen buiten je bereik zien als je beste vrienden.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:22 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Baron god??
val jij op jongens
Alex Jonesgod
Alex Jones ook
Wantietje, ik heb nooit Kamala genoemd in mijn posts. Je legt woorden uit frustratie in mijn mond. Ik heb het gehad over Obama/Mike Obama/Pelosi/Clinton/Bush/Cheney/Bidens en niet Kamala.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
En toch zo hartvochtig en gefrustreerd reageren.
Kamala verliest met een paar procent, en dus is ze gehaat door het volk?
Haat jij iedereen waarop je niet stemt?
Ik niet in ieder geval.
Stel dat ik Amerikaan was en op kandidaat A had gestemd, dan betekent dat niet dat ik B haat.
Ik begrijp dat niet.
Als je dat gedrag vertoont als je vrolijk bent, hoe gedraag je je dan als je dat niet bent?
Heb je wat tegen homo's ofzo? homofoob. Ik heb gewoon een zwak voor mannen die het beste met hen land voor hebben ja.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:22 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Baron god??
val jij op jongens
Alex Jonesgod
Alex Jones ook
Dat is af te wachten, ik zou Musk wel als US president zien , maar de Trump family dat moet ik nog zienquote:Op woensdag 27 november 2024 21:31 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Heb je wat tegen homo's ofzo? homofoob. Ik heb gewoon een zwak voor mannen die het beste met hen land voor hebben ja.
Hij is een afrikaan, dat kan niet. Of ja net zoals bij Barry Soetoro (Barack Hussein Obama) moet de CIA een geboorte akte fabriceren.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat is af te wachten, ik zou Musk wel als US president zien , maar de Trump family dat moet ik nog zien
Tja, het punt was dat jij het over gaat hebt..quote:Op woensdag 27 november 2024 21:31 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wantietje, ik heb nooit Kamala genoemd in mijn posts. Je legt woorden uit frustratie in mijn mond. Ik heb het gehad over Obama/Mike Obama/Pelosi/Clinton/Bush/Cheney/Bidens en niet Kamala.
Want iedereen weet (behalve jij dus) dat Kamala eigenlijk helemaal geen zin had, Kamala is een alcoholist, dat ziet iedereen. Ze werd geforceerd door bovengenoemde deepstate om als frontwoman te draaien. De hele democratische campagne was een aanfluiting.
Verliezen van een verkrachter, crimineel, fraudeur, oranje gekleurde Hitler. Deestablishment die ik hierboven noem wordt gehaat, Kamala kon er ook niets aan doen dat ze geblackmailed werd into a fake President run.
De enige frustratie die op FOK naar boven komt, is toch wel als mensen mijn posts lezen, en dat weet je net zo goed, want je volgt mij overal. Letterlijk overal kom je mij opzoeken.wil je mijn handtekening soms?
Kiek, daar is die frustratie weer.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:36 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Hij is een afrikaan, dat kan niet. Of ja net zoals bij Barry Soetoro (Barack Hussein Obama) moet de CIA een geboorte akte fabriceren.
eerder machtsdronkenquote:Op woensdag 27 november 2024 21:40 schreef epicbeardman het volgende:
WATCH: Kamala Harris Looks Disheveled in First Video After Concession Speech – Is She Drunk?
[ x ]
Dronken gebrabbel
quote:
Snap dat ze teleurgesteld zijn dat ze hebben verloren van een oranje Hitler, maar dan hadden ze maar betere campagne moeten draaien en niet iedereen racist noemen voor 8 jaar lang.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kiek, daar is die frustratie weer.
Obama met een valse geboorteakte, Biden die de verkiezingen jat...
Een slecht verliezer wat dat betreft.
Maar wel lekker wijzen naar Democraten die teleurgesteld zijn in de verkiezingsuitslag.
Dat is heel wat anders dan je eerst zei.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:44 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Snap dat ze teleurgesteld zijn dat ze hebben verloren van een oranje Hitler, maar dan hadden ze maar betere campagne moeten draaien en niet iedereen racist noemen voor 8 jaar lang.
hoe hebben ze haar DEM kandidaat kunnen maken , ongeloofelijk , Kennedy zou zich in zijn graf omdraaienquote:Op woensdag 27 november 2024 21:40 schreef epicbeardman het volgende:
WATCH: Kamala Harris Looks Disheveled in First Video After Concession Speech – Is She Drunk?
[ x ]
Dronken gebrabbel
Hey we zijn het eens met elkaar!quote:Op woensdag 27 november 2024 22:01 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
hoe hebben ze haar DEM kandidaat kunnen maken , ongeloofelijk , Kennedy zou zich in zijn graf omdraaien
Democraten komen hier niet meer bovenop ben ik bangquote:Op woensdag 27 november 2024 22:07 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Hey we zijn het eens met elkaar!
De democraten wilde haar ook helemaal niet, de achterban. Die wilde nog liever AOC of Bernie.
Maar Kamala werd bij de democraten door de strot geduwd.
Maar Bernie zit niet in het clubje van Bush/Clinton/Biden/Pelosi e.d, dus die mag nooit President worden, want hij is niet voor de forever-wars en behoort zeker niet bij de establisment.
Ik ben benieuwd of de democraten over 4 jaar weer met de oude garde proberen te komen, verwacht het wel. Wellicht Michelle Obama.
Michelle was ook een veel betere kandidaat als Kamala, want dat is wel een echte zwarte vrouw, niet iemand die een ander accent opzet zoals Kamala bij welke doepgroep rally ze was.
De ene keer praatte Kamala met een zwart accent, de andere keer met een mexicaans accent, daarna met een indisch accent en uiteindelijk eindigde ze met een dronken accent.
Als de democraten met een goede kandidaat zouden komen, maar ze pesten alle goede mensen weg richting Trump. Zoals Tulsi Gabbard. Dat was oprecht een goede kandidaat in 2019 voor de dems.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Democraten komen hier niet meer bovenop ben ik bang
Ik zie het niet
ik verwacht dat Musk een hele sterke rol gaat spelen in de USA,
Musk s wil is wet nu in de USA
Dat krijg je als de media en obama/clintons/bush/biden maar blijft roepen dat Trump letterlijk Hitler is. Dat zet psychische labiele mensen aan aan de linker kant tot rare fratsen. Eerst was het nog alleen de vrouwen de koppies kaalscheren, maar ze worden steeds extremistischer.quote:Toekomstige kabinetsleden van aankomend president Trump in de VS zijn het doelwit geweest van bommeldingen. De FBI onderzoekt de kwestie en zegt in een verklaring dat "elke potentiële dreiging serieus wordt genomen". Voor zover bekend gaat het vooralsnog alleen om nepmeldingen.
Het nieuws werd bekendgemaakt door een woordvoerder van Trump. Die zei dat afgelopen nacht en vanmorgen verschillende beoogde kabinetsleden "het doelwit waren van gewelddadige en on-Amerikaanse bedreigingen".
Behalve om bommeldingen zou het ook gaan om swatting. Daarbij worden hulpdiensten op basis van een nepmelding naar iemands huis gestuurd, zoals een verzonnen schietpartij of beroving. Het is nog onduidelijk om hoeveel incidenten het nu precies gaat.
'Bom in woning'
Onder andere de aanstaande VN-ambassadeur voor de VS, Elise Stefanik, is naar eigen zeggen het doelwit geweest van een bommelding. De 40-jarige Republikeinse, haar echtgenoot en 3-jarige zoon waren onderweg naar huis toen ze te horen kregen dat er mogelijk een bom in hun woning lag, zegt ze in een verklaring.
Trumps beoogde minister voor Milieubescherming, Lee Zeldin, meldt eveneens dat hij een bommelding heeft gehad. Volgens de melding zou het gaan om een pijpbom. "Mijn gezin en ik waren niet thuis en we zijn veilig", zegt hij op X. Zeldin beweert dat het dreigbericht een "pro-Palestijns thema" had, maar geeft geen verdere uitleg.
Dat is een goede vraag.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Heeft Baudet al gereflecteerd wat er fout is gegaan bij de tweede kamer verkiezingen?
Ik zou het netter vinden om dit achter de schermen te houden.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:35 schreef loveli het volgende:
https://www.reuters.com/w(...)son-says-2024-11-27/
[ x ]
quote:The FBI is aware of numerous bomb threats and swatting incidents targeting incoming administration nominees and appointees, and we are working with our law enforcement partners. We take all potential threats seriously and, as always, encourage members of the public to immediately report anything they consider suspicious to law enforcement.
Niemand krijgt MAGA kapot, zelfs kogels die Trump raken maken hem alleen maar sterker. Elke democratische dreiging/haatcampagne of continue Hilter/racisten roepen werkt averechts.quote:Op donderdag 28 november 2024 12:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik zou het netter vinden om dit achter de schermen te houden.
Verder behoorlijk heftig, en gelukkig laat hij zich niet uit het veld slaan.
Zegt iemand die nog steeds beweert dat 2020 gestolen is...quote:Op donderdag 28 november 2024 16:42 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Niemand krijgt MAGA kapot, zelfs kogels die Trump raken maken hem alleen maar sterker. Elke democratische dreiging/haatcampagne of continue Hilter/racisten roepen werkt averechts.
quote:
quote:Op woensdag 27 november 2024 06:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoe zit dit nu precies? Waarom zou het verwijderen van DEIB troep betekenen dat homo's weer een verborgen bestaan moeten gaan leiden zoals in de jaren 50? @Wantie @Aberkulliequote:Op woensdag 27 november 2024 10:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Probeer deze bespottelijke claim eens te onderbouwen ..
Heeft ie op BlueSky gelezen vermoedelijk. Daar wordt erg veel des/misinformatie verspreid. Maar wat wil je met een echochamber en zonder community notes.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoe zit dit nu precies? Waarom zou het verwijderen van DEIB troep betekenen dat homo's weer een verborgen bestaan moeten gaan leiden zoals in de jaren 50? @:Wantie @:Aberkullie
Leuk, die aannames in je eigen richting.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:15 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Heeft ie op BlueSky gelezen vermoedelijk. Daar wordt erg veel des/misinformatie verspreid. Maar wat wil je met een echochamber en zonder community notes.
Ik begrijp uit je reactie dat jij geen voorstander bent.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoe zit dit nu precies? Waarom zou het verwijderen van DEIB troep betekenen dat homo's weer een verborgen bestaan moeten gaan leiden zoals in de jaren 50? @:Wantie @:Aberkullie
Als je @HowardRoark vraag blijft vermijden en je wel dit soort bullshit post over dat homo's die teruggaan naar de jaren 50, val je alleen maar door de mand hoor. (niet dat je dat veel verder kan)quote:Op donderdag 28 november 2024 18:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Leuk, die aannames in je eigen richting.
Dus als hij geen antwoord krijgt is dat voor jou reden om er op los te fantaseren...quote:Op donderdag 28 november 2024 18:20 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Als je @:HowardRoark vraag blijft vermijden en je wel dit soort bullshit post over dat homo's die teruggaan naar de jaren 50, val je alleen maar door de mand hoor. Met je onderbuik gevoelens die telkens naar boven komen.
We wachten op je reactie.
Haal mij eens uit de fantasie dan en beantwoord @HowardRoark zijn vraag nu eens.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus als hij geen antwoord krijgt is dat voor jou reden om er op los te fantaseren...
Waarom kijk ik daar niet van op?
Je mag ook van mening zijn dat de aarde plat is.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:23 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Haal mij eens uit de fantasie dan en beantwoord @:HowardRoark zijn vraag nu eens.
Tot die tijd is het gissen voor mij en mag ik best van mening zijn dat je dat ergens op BlueSky hebt gelezen.
quote:Dus, waarom gaan homo's terug naar de jaren 50 onder Trump?
Je bent er echt door geraakt he.quote:
Je bent echt de laughing stock van Fok forum. Inhoudelijk ben je een van de zwakste users hier, dan wel niet de zwakste, zelfs michealmoore kan met betere argumenten komen dan jij. Pijnlijk om dit zo te zien. Als je simplistische reacties tonen dat wel aan.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je mag ook van mening zijn dat de aarde plat is.
Ik houd je daar niet in tegen.
[..]
[..]
Je bent er echt door geraakt he.
Kiek, dan opeens ga je op de man spelen.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:56 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je bent echt de laughing stock van Fok forum. Inhoudelijk ben je een van de zwakste users hier, dan wel niet de zwakste, zelfs michealmoore kan met betere argumenten komen dan jij. Pijnlijk om dit zo te zien. Als je simplistische reacties tonen dat wel aan.
We wachten nog steeds op waarom homo's onder Trump een verborgen bestaan moeten leven zoals ze in de jaren 50 moesten.
Dat komt omdat jij inhoudelijk niet reageert, een zwakte.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kiek, dan opeens ga je op de man spelen.
Zo voorspelbaar...
Ja, precies.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:59 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij inhoudelijk niet reageert, een zwakte.
Je maakt het nog erger voor jezelf zo Wantie. Ten tweede, jij kwam met "dat ik gefrustreerd/geraakt ben" voordat ik "het persoonlijk maakte" Zo dom heb ik nog nooit iemand gezien op fok. Wie maakte het nu persoonlijk Wantie?quote:Op donderdag 28 november 2024 19:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, precies.
Je neemt geen verantwoordelijkheid voor wat je zelf schrijft.
Ik ben inderdaad een voorstander van het stoppen van DEIB beleid. Dat wil zeggen dat mensen niet langer op basis van hun onveranderlijke kenmerken worden beoordeeld. Dit moet altijd een uitgangspunt in de samenleving zijn, raciaal essentialistisch beleid voeren is geen juist antwoord op vermeend ongelijkheden.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik begrijp uit je reactie dat jij geen voorstander bent.
Waarom gun je een ander dat dan wel?
Je bent tegen diversiteit, gelijkheid en inclusie.quote:Op donderdag 28 november 2024 19:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een voorstander van het stoppen van DEIB beleid. Dat wil zeggen dat mensen niet langer op basis van hun onveranderlijke kenmerken worden beoordeeld. Dit moet altijd een uitgangspunt in de samenleving zijn, raciaal essentialistisch beleid voeren is geen juist antwoord op vermeend ongelijkheden.
Je ziet een trend waarbij gelijke rechten voor homos steeds minder vanzelfsprekend is.quote:Nu terug naar jouw reactie: Wat heeft dit te maken met het willen dat homo's weer moeten gaan leven zoals in de jaren 1950?
quote:Op donderdag 28 november 2024 19:04 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je maakt het nog erger voor jezelf zo Wantie.
Jij.quote:Ten tweede, jij kwam met "dat ik gefrustreerd/geraakt ben" voordat ik "het persoonlijk maakte" Zo dom heb ik nog nooit iemand gezien op fok. Wie maakte het nu persoonlijk Wantie?
Jij niet.quote:En wie neemt er nu geen verantwoordelijkheid voor wat je zelf hebt geschreven?
Niet mijn probleem.quote:We wachten nog steeds op waarom homo's onder Trump een verborgen bestaan moeten leven zoals ze in de jaren 50 moesten.
Heb je hier voorbeelden van? En het lijkt mij geen utopie om mensen niet te beoordelen op hun onveranderlijke kenmerken, dit zou de norm moeten zijn en is het ook heel lang geweest. Vanuit Amerikaans progressief linkse kringen is er echter de impuls gekomen om raciaal essentialistisch denken weer te herintroduceren.quote:Op donderdag 28 november 2024 19:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je bent tegen diversiteit, gelijkheid en inclusie.
Het is een utopie om te denken dat mensen niet beoordelen op basis van kenmerken.
Dat gebeurt. In het verleden, heden en in de toekomst.
Dat is juist gekenterd door te streven naar gelijke rechten voor iedereen.
We zien nu een trend in Europa en de VS, waarbij dat steeds minder vanzelfsprekend wordt.
Dit is een claim, noem eens een paar specifieke voorbeelden van wetten waar we dit uit kunnen merken. En dan wetten die gaan om rechten. Wat konden homo's vijf jaar geleden, wat ze nu niet meer kunnen?quote:Op donderdag 28 november 2024 19:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je ziet een trend waarbij gelijke rechten voor homos steeds minder vanzelfsprekend is.
Als die trend zich doorzet, dan kom je daar op uit.
Anno 2924 heb je nog steeds een groep homos die in feite in de jaren vijftig leven.
Die groep zal groeien met het anti DEI beleid van Trump.
Onderschat niet welk effect dat heeft op het conservatieve deel van de samenleving.
Oh, jij hebt dat destijds zwaar verdedigd, dus die discussie ga ik niet opnieuw voeren.quote:Op donderdag 28 november 2024 19:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Heb je hier voorbeelden van? En het lijkt mij geen utopie om mensen niet te beoordelen op hun onveranderlijke kenmerken, dit zou de norm moeten zijn en is het ook heel lang geweest. Vanuit Amerikaans progressief linkse kringen is er echter de impuls gekomen om raciaal essentialistisch denken weer te herintroduceren.
[..]
Dit is een claim, noem eens een paar specifieke voorbeelden van wetten waar we dit uit kunnen merken. En dan wetten die gaan om rechten. Wat konden homo's vijf jaar geleden, wat ze nu niet meer kunnen?
Wantie ziet liever dat vrouwen teruggaan naar de jaren 50. De beste vrouw is altijd een manquote:Op donderdag 28 november 2024 18:23 schreef epicbeardman het volgende:
Dus, waarom gaan homo's terug naar de jaren 50 onder Trump?
Toch ideaal?quote:Op donderdag 28 november 2024 19:50 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Wantie ziet liever dat vrouwen teruggaan naar de jaren 50. De beste vrouw is altijd een man
Dat is transfobischquote:Op donderdag 28 november 2024 19:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Toch ideaal?
De nucleaire familie van die tijd die weer centraal staat.
Moeder thuis om kinderen te baren, verzorgen en het huishouden, vader die werkt voor de kostwinning.
Welnee, Trump geeft gewoon de radical left de schuld en MAGA juicht weer.quote:Op donderdag 28 november 2024 06:53 schreef Wantie het volgende:
Maga in paniek, nu ze steeds meer beseffen waarop ze gestemd hebben.
youtube linkje
lol is dat echt Kamela's dochter ?quote:Op vrijdag 29 november 2024 00:06 schreef epicbeardman het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Kai Trump die Donald "grandpa" noemt is wel aandoenlijk en die small talk met Elon"did you ever play fortnite"
(ps ze is 17, niet legal)
Wat wel opvalt is dat ze geen paars of groen haar heeft en meerdere neuspiercings of tattoo's, hele normale meid. Wel wat anders dan Kamala's dochter.
[ afbeelding ]
Dochter van haar man. Model, kunstenares, ontwerpster, heeft o.a. in Vogue gestaan.quote:Op vrijdag 29 november 2024 02:04 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
lol is dat echt Kamela's dochter ?
Wat een eng filmpje zeg. Maar idd de stiefdochter.quote:Op vrijdag 29 november 2024 09:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Dochter van haar man. Model, kunstenares, ontwerpster, heeft o.a. in Vogue gestaan.
[ x ]
Denken dat het niks met politiek te maken heeftquote:Op zaterdag 30 november 2024 08:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Leuk dat ze het meteen weer politiek maken.
Een bank die om politieke redenen een bankrekening sluit?quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:47 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Denken dat het niks met politiek te maken heeft
https://www.nu.nl/buitenl(...)-te-overdrijven.htmlquote:Donald Trump misleidde banken door jarenlang zijn vermogen met miljarden dollars te overdrijven.
Niet relevant in dit verhaal.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Een bank die om politieke redenen een bankrekening sluit?
Overigens is Trump natuurlijk verder hele goede vriendjes met banken...
[..]
https://www.nu.nl/buitenl(...)-te-overdrijven.html
Maar heeft op NU.nl gestaan hoor!! de armleuning journalist die dit artikel heeft gecopy-paste en door google translate heeft gehaald, is vast heel trots dat paar mensen zoals Wantie hem nog geloven.quote:
Is hij nou veroordeeld voor dit of in de bak? nee hij is wederom de President geworden, gekozen door het volk.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Een bank die om politieke redenen een bankrekening sluit?
Overigens is Trump natuurlijk verder hele goede vriendjes met banken...
[..]
https://www.nu.nl/buitenl(...)-te-overdrijven.html
Ik bewonder zijn optimisme, dat Maga ook kritisch zal zijn richting Trump tijdens diens presidentschap.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:07 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Wel leuk filmpje dit trouwens; hardop moeten lachen. CENK je bent welkom bij MAGA!!
Komt van HasanAbi en Cenk stream op twitch eergisteren, zo te zien moet ik die terugkijken haha, met popcorn.
https://www.twitch.tv/videos/2313334634
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:07 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
CENK je bent welkom bij MAGA!!
En waarom denk je dat? ga je weer in de retoriek vallen die de democraten haar ondergang is geworden laatste verkiezingen?quote:
quote:Trump waarschuwt BRICS-landen tegen vervanging Amerikaanse dollar
Toekomstig Amerikaans president Donald Trump eist dat de leden van statenbond BRICS geen nieuwe munteenheid creëren of een andere munt steunen dan de Amerikaanse dollar. Doen ze dat wel, dan dreigt een invoerheffing van 100 procent, meldt hij op zijn socialemediaplatform Truth Social.
'Ze kunnen op zoek gaan naar een andere 'sukkel'. Er is geen kans dat de BRICS de Amerikaanse dollar in de internationale handel zullen vervangen, en elk land dat dat probeert, moet Amerika vaarwel zeggen', aldus de Republikein die begin volgend jaar aantreedt als de nieuwe president van de Verenigde Staten.
quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:30 schreef loveli het volgende:
Een kapotte klok geeft soms ook de juiste tijd aan. Alleen omdat hij de laatste tijd zo nu en dan een goede opmerking maakt, is geen reden om hem te omarmen.
Cenk leeft van aandacht, probeerde de laatste tijd zijn publiek uit te breiden met conservatieven.
Maar waarom vind jij Trump een oranje Hitler?quote:Op zondag 1 december 2024 13:15 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er sneuvelen wel heel veel democraten de laatste tijd, eerst werd de alom geliefde Nate Silver helemaal zwart gemaakt en uitgescholden op BlueSky omdat hij Kamala liet winnen in zijn 538 predictions. Ook een geliefde poller was dat bij Kijkertje enzovoorts en vaak opgehemeld in POL AMV.
En nu hoeven jullie Cenk ook niet meer, je weet wel die van TheYoungTurks? Die was eerst ook een geliefde liberaal. Hij wordt niet voor niets uitgenodigd bij prominente MSM talkshows zoals the View en andere.
Je hoeft maar 1 misstap te zetten bij de liberalen/democraten en je bent verbannen voor het leven, dan ben je een racist, magat, drumpfer, elonstanner, facist en ga zo maar door.
Het is nooit extreem genoeg bij de democraten, net zoals dat Kamala riep dat elke illegale en legale veroordeelden een gratis "sex" change mag hebben naar een andere gender indien die dat wenst.
Als de democraten nog niet doorhebben dat ze elkaar aan het opeten zijn, is er in 2028 helemaal niets meer over. De ene linkse kiezer vindt een andere niet links genoeg omdat hij niet voor al die crazy standpunten is welke de ondergang was afgelopen verkiezingen. Hoe gaan de democraten de extremisme stoppen? ik denk nooit.
Ze leren nooit, ze doen niet aan zelf reflectie en zelfs op hen nieuwe heilige BlueSky blijft het maar over Trump en Elon gaan wat zij fout doen en niet waarom ze van letterlijk een oranje Hitler hebben verloren.
Zelf hier op FOK zijn diegene die anti-Trump zijn al bijna een maand woedend, en dan zit Trump nog niet eens in het Witte Huis.Trouwens, ik bedenk mij nu, zelfs toen Biden/Kamala aan de macht waren ze ook woedend. Ze zijn gewoon altijd woedend.
Nouja dat is wat ik al meer dan 8 jaar hoor vanuit de democraten/liberalen. Leuke koosnaampjes blijven hangen. Daarnaast, ze hebben nu zo vaak Trump Hitler genoemd dat iemand Hitler noemen helemaal geen waarde meer heeft.quote:Op zondag 1 december 2024 13:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar waarom vind jij Trump een oranje Hitler?
En waar is de zelfreflectie van de Republikeinen over het gegeven dat ze een oranje Hitler in het zadel hebben geholpen?
Trump is een Oranje Hitler. Oranje omdat hij een tijdje de verkeerde huidkleur gebruikte en we allemaal dus wel weten dat hij er alleen maar nog zo 'jong' uitziet doordat hij ontzettend veel makeup opgedaan krijgt.quote:Op zondag 1 december 2024 13:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar waarom vind jij Trump een oranje Hitler?
Maar jij vindt Trump dus geen oranje Hitler, maar een goede presidentskandidaat?quote:Op zondag 1 december 2024 13:28 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nouja dat is wat ik al meer dan 8 jaar hoor vanuit de democraten/liberalen. Leuke koosnaampjes blijven hangen. Daarnaast, ze hebben nu zo vaak Trump Hitler genoemd dat iemand Hitler noemen helemaal geen waarde meer heeft.
Ze hebben de MAGATs (zo noemen jullie de Trump stemmers toch) te vaak nazi genoemd en dit heeft geen impact meer. En nog blijven de democraten/liberalen denken dat dit werkt.
De democraten hebben zichzelf zo hard in de vingers(lees pols) gesneden dat ze niet eens van een oranje Hitler kunnen winnen, ik denk niet dat de republikeinen zelf-reflectie hoeven te doen. Wellicht de republikeinen in naam only, de RINO's die binnenkort allemaal een schop onder de kont krijgen van Trump. (De establishment/uniparty/warmongerers,cheneys/bushes/obamas/clintons/pelosis)
Het gaat hier niet eens om Trump, Trump is meer dan hijzelf. Het gaat om zijn movement.quote:Op zondag 1 december 2024 13:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar jij vindt Trump dus geen oranje Hitler, maar een goede presidentskandidaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat Cenk allemaal zegt klopt in de video hierboven.
[ Bericht 9% gewijzigd door epicbeardman op 01-12-2024 14:06:19 ]Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
Maar puur Trump zelf.quote:Op zondag 1 december 2024 13:49 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het gaat hier niet eens om Trump, Trump is meer dan hijzelf. Het gaat om zijn movement.
Het gaat erom dat hij anti-establishment is, diegene die al 30+ jaar aan het roer zijn en Trump haten (Obama&Co/Bushes/Clintons). (met uitzondering van 2016-2020 toen er geen oorlogen was en de wereld heel vredevol.)
De establishment die de MSM heeft gebruikt om Trump te slopen in de afgelopen 10 jaar, terwijl hij daarvoor een geliefde zakenman was onder alle celebs. MSM heeft zo veel gelogen de afgelopen jaren dat ze nu helemaal door de mand zijn gevallen, dat Elon dit doorhad en "X" kocht.
De establishment is als de dood dat de forever wars stoppen. De uniparty is als de dood dat ze hen inkomsten kwijt raken en hen stoeltjes. De Amerikanen hebben hiervoor gekozen, de popular vote is naar Trump gegaan. Er zijn veel meer redenen dan alleen wat hij uitkraamt. Het gaat om de movement.
Ik beschouw Trump niet eens als republikein, de meeste republikeinen (Bush/Cheney(die nu democraat zijn geworden) hebben alleen maar aangetoond dat er een unipartij is die continue overal oorlogen begint in de wereld.
Er is een hele andere movement ontstaan n.a.v. jaren lang onder Obama(puppet), Biden(puppet) en Bushes/Clintons, dankzij deze lui is Rusland met een speciale operatie begonnen in Oekraine. Het gebeurd weer in Georgie, Syrie. Allemaal komt dit nog uit Bidens en de establishments hoed.
En in die establishment zitten veel meer mensen zoals Fauci, Gates, Brzezinski's en ga zo maar door.
Alles is beter dan de establishment. Zelfs een aap of Alex Jones zou beter zijn ja.quote:Op zondag 1 december 2024 14:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar puur Trump zelf.
Vind je hem een goede president elect?
Verder met je eens hoor.
Daarom moeten zowel Democraten als Republikeinen zelfreflectie doen.
De Republikeinen hebben dat mogelijk gemaakt na 911.quote:Op zondag 1 december 2024 18:20 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Go get em Patel! pak al die FBI/CIA agenten van die false flag aan! Fijn dat dit geen BNW meer is nu.
BNW is de waarheid geworden en MSM fake news zoals Trump altijd geroepen heeft, nu met de juiste mensen op de juiste posities zal alles exposed worden.
Ook die 51 "security intelligence agents" hierboven moeten celstraf krijgen voor election interference. Beetje liegen in opdracht van Obama/Bush/Cheney/Biden over Hunters Laptop.
Klopt, ook vele moslims zijn zo getest om te kijken of ze daadwerkelijk over zouden gaan tot de "daad" met fake bommen. Hier heb ik ook al wel eens over gehad.quote:Op zondag 1 december 2024 21:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
De Republikeinen hebben dat mogelijk gemaakt na 911.
De FBI kreeg verregaande bevoegdheden om middels entrapment mogelijke terroristen te kunnen betrappen.
Vanaf het begin controversieel geweest. Onder andere omdat veel verdachten zonder de hulp van de FBI zeer waarschijnlijk nooit verder dan een idee waren gekomen.
Is de waarheid echt vermoeiend voor je?quote:Op zondag 1 december 2024 21:50 schreef Ludachrist het volgende:
Dit gaan weer vermoeiende tijden worden.
Het is meer dat Musk richting Bernie beweegt.quote:Op maandag 2 december 2024 16:05 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Bernie binnenkort in Mar-A-Lago?
Bernie met een MAGA petje?!
Bernie is welkom bij MAGA! de establishment gaf hem al nooit een kans.
En neemt hij wraak met een naar binnen gesmokkeld revolver.quote:Op zondag 24 november 2024 18:13 schreef michaelmoore het volgende:
Elon gaat al mee op de familyfoto
komt helemaal goed, Elon is reservepresident van de USA
https://youtube.com/shorts/iGWq1IdxZKQ?si=bNfn45vkoHYEn8N_
nee dat is niet de Elon stylequote:Op dinsdag 3 december 2024 09:14 schreef yessie234 het volgende:
[..]
En neemt hij wraak met een naar binnen gesmokkeld revolver.
ZKHogere vorm van geritualiseerd geweld?quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee dat is niet de Elon style
Die laat een Tesla Robot met de nieuwste AI programmatuur bij Trump en inplant met neuralink software doen , zodat Trump door Musk bestuurbaar is gemaakt
Optimus Trump praat dan alleen nog maar DOJO
dat geloof ikquote:
Zijn ze ook. Bekruipt mij altijd het gevoel dat Trump speelgoed is in handen van Musk.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dat geloof ik
of dat iets goeds is dat waag ik te betwijfelen , ik weet wel dat Trump en Musk twee totaal verschillende mensen zijn
Musk kan hele goede dingen doen in de USA, bullettrains , meer afweer tegen Ruzzia met AI oorlogsvoeringquote:Op dinsdag 3 december 2024 19:10 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Zijn ze ook. Bekruipt mij altijd het gevoel dat Trump speelgoed is in handen van Musk.
Raamambtenaren? Dat type dat de hele dag dossiers van de ene hoek van het bureau naar het andere schuift? Dat heeft Nederland op het punt gebracht waar het nu is. Twijfel of dat voor de huidige US geldt.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:18 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Musk kan hele goede dingen doen in de USA, bullettrains , meer afweer tegen Ruzzia met AI oorlogsvoering
meer woningbouw ontwilkkelen van het lege midden westen door werk daarheen brengen
het gigantisch ambtenaren apparaat ontmantelen
ik ben ervan overtuigd dat ieder land prima zou functioneren met slechts 10% of minder van het huidig aantal ambtenarenquote:Op dinsdag 3 december 2024 19:23 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Raamambtenaren? Dat type dat de hele dag dossiers van de ene hoek van het bureau naar het andere schuift? Dat heeft Nederland op het punt gebracht waar het nu is. Twijfel of dat voor de huidige US geldt.
10% minder moet kunnen. Maar mensen over de kling jagen in werkdruk is niet OK. Maar ook op het juridische vlak wordt AI reeds ingezet. AI defensie vind ik te experimenteel, het gaat om de parameters. Ik betwijfel als de USA de rest van de wereld achter zich laat op een navelstaarderige manier zoals een new deal voor de USA onder Trump, dat goed is voor de regio waar ik woon. Wat dit voor een narigheid voor Europa dit gaat betekenen. Al zeventig jaar trouwe bondgenoot van de US. Europa -ondanks haar tekortkomingen- verdient een ander lot dan gedumpt worden.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:34 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik ben ervan overtuigd dat ieder land prima zou functioneren met slechts 10% of minder van het huidig aantal ambtenaren
(Ik ben zelf 30 jaar rijksambtenaar geweest)
Ik denk ook dat met implementatie van de Musk ideen , ( ook op gebied van AI defensie) de USA de rest van de wereld voorgoed achter zich laat
80% van het "werk" van ambtenaren is overbodig of kan worden overgenomen door ( betere) automatiseringquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:01 schreef yessie234 het volgende:
[..]
10% minder moet kunnen. Maar mensen over de kling jagen in werkdruk is niet OK. Maar ook op het juridische vlak wordt AI reeds ingezet. AI defensie vind ik te experimenteel, het gaat om de parameters. Ik betwijfel als de USA de rest van de wereld achter zich laat op een navelstaarderige manier zoals een new deal voor de USA onder Trump, dat goed is voor de regio waar ik woon. Wat dit voor een narigheid voor Europa dit gaat betekenen. Al zeventig jaar trouwe bondgenoot van de US. Europa -ondanks haar tekortkomingen- verdient een ander lot dan gedumpt worden.
defensie is een big businessquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:01 schreef yessie234 het volgende:
t. AI defensie vind ik te experimenteel, het gaat om de parameters. I
Palantir, en de bekende namen weer. Thiel. Clear View.quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:14 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
defensie is een big business
quote:Trump kiest miljardair SpaceX-astronaut om NASA te leiden
Woe, 4 december 2024 om 20:42 GMT+1 4 min. lezen
(Bloomberg) -- De aankomende president Donald Trump zal de financiële technologiemiljardair Jared Isaacman, een ervaren SpaceX-astronaut, nomineren als de volgende directeur van NASA.
Oh ja, die gaat de Amerikaanse staat flink uitwonen.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:42 schreef michaelmoore het volgende:
https://finance.yahoo.com(...)pacex-175618709.html
De voordeeltjes voor MUSK die druppelen al binnen , deze keus is op voorspraak van MUSK uiteraard
de vrienden van MUSK poppen nu overal op
[..]
ik vermoed dat er enkele grote MUSK projekten aan gaan komenquote:Op woensdag 4 december 2024 22:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh ja, die gaat de Amerikaanse staat flink uitwonen.
En zijn fanboys staan aan de zijlijn te juichen.
Nee, dat verwacht ik niet.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik vermoed dat er enkele grote MUSK projekten aan gaan komen
Bullettrains enzo
jj denkt dat TRUMP het bij twee termijnen zal houden ???quote:Op woensdag 4 december 2024 22:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat verwacht ik niet.
Daarvoor is het termijn van Trump te kort.
Ze moeten op zoek naar nieuwe narratieven, en die ook nog geloofwaardig overbrengen. Ervaring genoeg daar, zou ik zo zeggen. Niet al het oude zomaar bij de vuilnisvat van de geschiedenis zetten.quote:Op donderdag 5 december 2024 14:25 schreef epicbeardman het volgende:
Ze snappen het nog steeds niet die democraten.
Nog steeds bezig met de Hilter retoriek, de nazi retoriek.
De "you ain't black if you vote for Trump" retoriek.
Democraten zullen het nooit leren.
Het wordt juist tijd voor de democraten dat ze afscheid nemen van al het vuilnis.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:50 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Ze moeten op zoek naar nieuwe narratieven, en die ook nog geloofwaardig overbrengen. Ervaring genoeg daar, zou ik zo zeggen. Niet al het oude zomaar bij de vuilnisvat van de geschiedenis zetten.
Zegt de rijke blanke vrouw vanuit haar ivoren torentje.quote:"Right now, we have young black kids growing up in the Bronx who don't even know what the word 'computer' is," she said. "They don't know these things."
Identiteitspolitiek moet idd naar de vuilnisbak.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:58 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het wordt juist tijd voor de democraten dat ze afscheid nemen van al het vuilnis.
De democraten kunnen het nog steeds niet bevatten dat Amerikaanse stemmers niets meer hebben met de Hillary Clintons/Bushes/Cheneys/Pelosi's/Obama's/Bidens/Harris.
De establishment die elke jonge democraat geen kans gunt zoals Tulsi destijds, of zelfs Bernie Sanders wegstopten in een verdommenishoekje.
...
De grootste racisten zijn de democraten zelf, het domste is dat ze dit zelf niet eens doorhebben of willen doorhebben. Hele agenda van de democraten bestaat uit identiteitspolitiek.
Ik vind het wel lachen.quote:Op donderdag 5 december 2024 16:04 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Identiteitspolitiek moet idd naar de vuilnisbak.
Andere oude thema's zoeken, en in de uitvoering nog slagen ook. In dat laatste zit het lastige punt.
Hoe met Bernie omgegaan is, verdient geen schoonheidsprijs. Politiek is vuil spel.
We spreken over 5 jaar wel weer..quote:Op woensdag 4 december 2024 22:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
jj denkt dat TRUMP het bij twee termijnen zal houden ???
Die heeft de senaat en de house en de hooggerechtshof in zijn zak en alle topambtenaren vervangen door Trump adapten
nee die gaat dat wel ff aanpassen , op de Poetin style
Maar over 5 jaar dan regeert de AI van MUSK de wereld, goed kans dat AI betere beslissingen neemt dan mensen
dan staat er bij ieder stemlokaal een proud boy om het stembiljet te controleren, om fraude te voorkomenquote:Op donderdag 5 december 2024 17:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
We spreken over 5 jaar wel weer..
links is een elitair groen clubje geworden net als hier, dus common sense is echt wel nodig helaasquote:Op donderdag 5 december 2024 15:58 schreef Zoddie het volgende:
Democraten zijn inderdaad dom bezig en het wegschuifen van hele volkstammen wat je ook hier ziet helpt gewoon niet.
Ik zou dan ook best een republikein kunnen steunen maar Trump? Nee, Trump is verre van een ideale President.
En hoe men zich af zitten te trekken op Trump en Musk is krankzinnig, een politiek zou saai moeten zijn, geen cult.
Maar ja ik woon daar niet gelukkig, ik kan met popcorn in de hand kijken hoe Amerika af brand.
Democraten hebben hun zin gekregen met identiteitspolitiek, al weet ik niet of ze tevreden zijn met het resultaat ervan. Het verziekt ook het politieke debat daar. Kunnen we vanuit Nederland wel om lachen. Maar Republeiken kunnen op trangendertrollen in hun gelederen gaan rekenen. Mark my words.quote:Op donderdag 5 december 2024 16:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachen.
Hilary had de popular vote, Kamala heeft met een paar procent verloren.
En dat wordt gebracht alsof het hele Amerikaanse volk klaar met ze is.
Net als die overname van Twitter. Heeft ie ook tig lui ontslagen, en werkte de site nauwelijks. Benieuwd hoe dat op staatsniveau gaat uitpakken.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh ja, die gaat de Amerikaanse staat flink uitwonen.
En zijn fanboys staan aan de zijlijn te juichen.
Mwoh, Republikeinen doen net zo hard aan identiteitspolitiek. Al die "linkse sneeuwvlokjes" van een jaar of 10 geleden zijn nu allemaal vervangen door rechtste zuurstokjes.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:19 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Democraten hebben hun zin gekregen met identiteitspolitiek, al weet ik niet of ze tevreden zijn met het resultaat ervan. Het verziekt ook het politieke debat daar. Kunnen we vanuit Nederland wel om lachen. Maar Republeiken kunnen op trangendertrollen in hun gelederen gaan rekenen. Mark my words.
Iedereen kan een gesprek met God aanvragen mijn kind. Als je zijn nummer maar hebt.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:23 schreef havanagila het volgende:
[..]
Mwoh, Republikeinen doen net zo hard aan identiteitspolitiek. Al die "linkse sneeuwvlokjes" van een jaar of 10 geleden zijn nu allemaal vervangen door rechtste zuurstokjes.
Val je nu echt weer voor clickbaitende youtubers? heb je een samenvatting waarom en welke effecten dit zijn voor iemand die niet klikt?quote:Op donderdag 5 december 2024 19:46 schreef Wantie het volgende:
Maga in Dalton Georgia in paniek, nu ze beginnen te beseffen welk effect Trump op hun lokale economie zal hebben als de plannen doorgaan...
quote:Op donderdag 5 december 2024 20:31 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Val je nu echt weer voor clickbaitende youtubers? heb je een samenvatting waarom en welke effecten dit zijn voor iemand die niet klikt?
Trump heeft geen politieke visie. Is al sinds de jaren '90 onderdeel van een establishment. Politiek establishment.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:01 schreef KingRadler het volgende:
Trump heeft een visie. Veel mensen hebben op Trump gestemd, maar verder hebben ze weinig met deze man. Veel Amerikanen hopen dat hij samen met zijn team de problemen zal oplossen.
De Democraten hebben sinds het vertrek van Obama totaal geen visie meer over de toekomst van Amerika
DDD, de kogel is herkend?quote:Op woensdag 4 december 2024 22:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik vermoed dat er enkele grote MUSK projekten aan gaan komen
Bullettrains enzo
Ja en de hele NASA en FAA staan te buigen als MUSK met zijn vingers knipt
Het woord breaking heeft geen enkele lading meer.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:22 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Republican congressman explodes at Secret Service director at hearing on Trump assassination attempt
Lol!
nou dat vind ik een boute uitspraakquote:Op vrijdag 6 december 2024 02:42 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Trump heeft geen politieke visie.
Jij bent eigenlijk best wel wokequote:Op vrijdag 6 december 2024 11:07 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Justin "blackface" Trudeau kwam met piepende bandjes aan in zijn privejet.
Wel grappig hoe Trump zonder dat hij inaugurated is al meerdere wereldleiders aan het bibberen heeft.
Ja maar jij bent gehersenspoeld door de media om te denken dat iedereen met een tegenstrijdige mening letterlijk een nazi, facist, racist, hitler is.quote:
Dat verzin jij erbij.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:52 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja maar jij bent gehersenspoeld door de media om te denken dat iedereen met een tegenstrijdige mening letterlijk een nazi, facist, racist, hitler is.
Dat zegt niets.quote:Terwijl mijn ex vriendin een donkere meid is en mijn spotify vol staat met boosie badass the legend.
MUZ / Boosie
Ja, absurd.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:53 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
RINO's krijgen hier een goede waarschuwing.
quote:I do not have a deathwish
https://youtube.com/shorts/V3oTO5g6kD0?si=nuBww_qCLKzM5YQuquote:Elon Musk Risks It All: "I Have No Choice But To Engage in Politics"
En op welke wijze gaat de Japanse SoftBank met 100 miljard dollar 100.000 banen creëren?quote:
Eens.quote:Op maandag 16 december 2024 19:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind het jammer dat Trump niet pro-Oekraïne is.
Ja. Het blijft ook een merkwaardig verschijnsel dat hele volksstammen van Amerikanen uit de lagere klassen met hem weglopen, terwijl Trump volgens mij vooral goed is in het pamperen van de rijken.quote:Op maandag 16 december 2024 19:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Eens.
Maar het is gewoon een Maga-zakenman.
Dat is hier niet anders. De PVV is een halve volkspartij, maar stemt nogal met de VVD mee.quote:Op maandag 16 december 2024 19:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja. Het blijft ook een merkwaardig verschijnsel dat hele volksstammen van Amerikanen uit de lagere klassen met hem weglopen, terwijl Trump volgens mij vooral goed is in het pamperen van de rijken.
quote:Op maandag 16 december 2024 19:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
En op welke wijze gaat de Japanse SoftBank met 100 miljard dollar 100.000 banen creëren?
Er moet iets voor Trump persoonlijk tegenover staan, anders doet hij niets voor je. Alleenrecht om hotels te bouwen aan de Krim zou een goede eerste zet zijn. Of beloven via Trump's crypto platform een hoop crypto te kopen/schenken aan de Trump organisatie. Dan zal Trump ineens een stuk meer pro-Oekraine worden. Of Zelenski moet echt op de knietjes gaan en 'm de hemel in prijzen. Dat heeft Elon immers ook gedaan en die is nu 200 miljard rijker en heeft de macht gekregen om zijn concurrenten de nek om te draaien als hij zou willen.quote:Op maandag 16 december 2024 19:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Pro-Oekraïne of pro-oorlog?quote:Op maandag 16 december 2024 19:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Tja, ook jij weet niet te vertellen hoe ze dit gaan aanpakken.quote:Op maandag 16 december 2024 21:42 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Ik weet dat je dat hoopt.
Dat is geen eerlijke vraagstelling. De Tweede Wereldoorlog duurde 5 jaar. Dat is best lang maar uiteindelijk werd het kwaad verslagen. Niemand die zich afvroeg: is dat wel nodig, die oorlog?quote:Op maandag 16 december 2024 21:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Pro-Oekraïne of pro-oorlog?
There is no instance of a nation benefitting from prolonged warfare.
Sun Tzu
Nederland heeft na een paar dagen oorlog gecapituleerd. Minder dan 10.000 militaire doden. Hadden 'we' moeten blijven vechten?quote:Op maandag 16 december 2024 21:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is geen eerlijke vraagstelling. De Tweede Wereldoorlog duurde 5 jaar. Dat is best lang maar uiteindelijk werd het kwaad verslagen. Niemand die zich afvroeg: is dat wel nodig, die oorlog?
Als je zegt: de oorlog in Oekraïne moet stoppen, dan is het eerlijke verhaal niet het schijnheilige riedeltje dat je tegen oorlog bent, maar dat je onverschillig bent t.o.v. Oekraïne en het geen probleem vindt dat het kwaadaardige mannetje in Moskou zijn zin krijgt.
Daar hebben jij en ik helemaal niets over te zeggen. Het is ook bijzonder makkelijk om dit te roepen wanneer je 0,0 betrokkenheid hebt. Hoe dit af gaat lopen weet ik niet, maar uiteindelijk beslist Oekraïne zelf of zij door willen gaan.quote:Op dinsdag 17 december 2024 10:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Er zijn niet slechts 2 opties (doorvechten tot Putin volledig is verslagen of capitulatie). Elke oorlog eindigt met onderhandelingen en verdragen. Hoog tijd om weer aan tafel te gaan om te proberen de ellende te eindigen.
Relatief weinig 'militaire doden', dat klopt. Maar de capitulatie van half Europa (waaronder Nederland) leidde ook in ons land tot een veelvoud aan slachtoffers. Onze joodse populatie is grotendeels uitgeroeid tijdens de Tweede Wereldoorlog.quote:Op dinsdag 17 december 2024 10:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Nederland heeft na een paar dagen oorlog gecapituleerd. Minder dan 10.000 militaire doden. Hadden 'we' moeten blijven vechten?
En nog wat andere machten/internationale betrekkingen/financiers.quote:Op dinsdag 17 december 2024 10:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Daar hebben jij en ik helemaal niets over te zeggen. Het is ook bijzonder makkelijk om dit te roepen wanneer je 0,0 betrokkenheid hebt. Hoe dit af gaat lopen weet ik niet, maar uiteindelijk beslist Oekraïne zelf of zij door willen gaan.
https://www.cnbc.com/2023(...)lict-in-ukraine.htmlquote:De oorlogshandelingen kunnen volgens experts uitmonden in een zogenoemd bevroren conflict,[1][2][3] naar het voorbeeld van de Koreaanse Oorlog,[4] maar daar waren president Zelensky[5] en EU-Commissievoorzitter Ursula von der Leyen[6] tegen gekant.
Als Oekraïne met de oorlog stopt dan is er geen natie, Oekraïne, meer. Als Rusland met de oorlog stopt dan is er geen oorlog meer.quote:Op maandag 16 december 2024 21:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Pro-Oekraïne of pro-oorlog?
There is no instance of a nation benefitting from prolonged warfare.
Sun Tzu
Is dat zo?quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als Oekraïne met de oorlog stopt dan is er geen natie, Oekraïne, meer. Als Rusland met de oorlog stopt dan is er geen oorlog meer.
In de 2e wereldoorlog is ook doorgevochten totdat Hitler volledig verslagen was.quote:Op dinsdag 17 december 2024 10:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Nederland heeft na een paar dagen oorlog gecapituleerd. Minder dan 10.000 militaire doden. Hadden 'we' moeten blijven vechten?
2014 de Krim, niemand (incl. Rutte) die zich er heel erg druk over maakte. Nu is het alsof de oorlog pas in 2022 begon.
Meer dan een half miljoen dienstplichtige mannen hebben het land verlaten, ze willen zelf niet vechten.
[ x ]
De enige oplossing mag blijkbaar zijn dat Putin volledig verliest, elke cm grond moet binnen Oekrainse grenzen blijven en Oekraïne moet bij de NAVO. Tot dan moeten ze (de Oekraïense mannen die het zich niet kunnen veroorloven om het land te verlaten) blijven vechten.
Mag er een goede poging komen om meer dode vaders en zonen te voorkomen?
Er zijn niet slechts 2 opties (doorvechten tot Putin volledig is verslagen of capitulatie). Elke oorlog eindigt met onderhandelingen en verdragen. Hoog tijd om weer aan tafel te gaan om te proberen de ellende te eindigen.
Dat is een onnozele aanname.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:29 schreef Wantie het volgende:
Jij had kennelijk liever gezien dat Hitler volledig zijn zin had gekregen, om de lieve vrede te bewaren.
Waarom loop je dan te pronken met de Nederlandse capitulatie.quote:
Rare interpretatie.quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom loop je dan te pronken met de Nederlandse capitulatie.
quote:
Je doet net alsof na een paar dagen de oorlog voorbij was.quote:..]
Nederland heeft na een paar dagen oorlog gecapituleerd. Minder dan 10.000 militaire doden. Hadden 'we' moeten blijven vechten
Waarom hebben we het hier over de Oekraine oorlog in een VS Presidentsverkiezingen topic? zelfs NOS vindt de Oekraine oorlog nu zo irrelevant dat ze geen liveblog meer bijhouden.quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
[..]
Je doet net alsof na een paar dagen de oorlog voorbij was.
Dat was hij niet..
Als je de vergelijking doortrekt met Oekraïne: daar is een veel groter gebied dan Nederland gecapituleerd.
Maar dat betekent geen einde aan de oorlog.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:33 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Waarom hebben we het hier over de Oekraine oorlog in een VS Presidentsverkiezingen topic? zelfs NOS vindt de Oekraine oorlog nu zo irrelevant dat ze geen liveblog meer bijhouden.
Er is een nieuw "the current thing" en dat is Syrie. De wag the dog oorlog in Oekraine is over straks als Trump aan de macht komt.
De oorlog is sinds 6 november in eens irrelevant verklaart, is toch best raar wat voor impact Trump heeft. Met 1 verkiezing uitslag gaat de "oorlog" daar verder als een sudderend conflictje.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:53 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
De oorlog is sinds 6 november in eens irrelevant verklaart, is toch best raar wat voor impact Trump heeft. Met 1 verkiezing uitslag gaat de "oorlog" daar verder als een sudderend conflictje.
Kijk maar uit Wantie, straks ga je de oranje Hitler nog leuk vinden als hij toch pro-oorlog en verderf blijkt te zijn zoals Biden/Bushes/Obama/Hilldog.quote:
Ik voel je pijnquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:02 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Kijk maar uit Wantie, straks ga je de oranje Hitler nog leuk vinden als hij toch pro-oorlog en verderf blijkt te zijn zoals Biden/Bushes/Obama/Hilldog.
Er zit daar een Rus aan het bureau, met ideologieën over microbloggers, starlink internet, en iets over het vrije woord. Overal, die Poetin mentaliteit schijnt onweerstaanbaar te zijn, maar er zit iets anders achter, en dat bedreigt het Westers pact (der naties) echt. Van de 15 triljonairs in de wereld, zijn er slechts twee Europeanen.quote:
quote:Rapport speciaal aanklager VS openbaar: 'Trump loog om aan de macht te blijven'
Donald Trump heeft zich schuldig gemaakt aan een "ongekende criminele poging" om aan de macht te blijven. Dat concludeert de speciaal aanklager in een langverwacht rapport over de pogingen van de opnieuw verkozen president van de Verenigde Staten om de door hem verloren verkiezingen van 2020 ongedaan te maken. Het rapport is vandaag vrijgegeven.
Doordat Trump de laatste presidentsverkiezingen heeft gewonnen, zijn de aanklachten ingetrokken. Het Amerikaanse ministerie van Justitie vervolgt geen zittende presidenten. In het rapport wordt geconcludeerd dat er voldoende bewijs lag om Trump te veroordelen, maar dat zijn aankomend presidentschap dat onmogelijk maakt.
Het ministerie van Justitie heeft het rapport vanochtend vroeg aan het Congres overhandigd. "De rode draad in alle criminele activiteiten van Trump was bedrog", staat in het rapport. "Willens en wetens deed hij valse beweringen van verkiezingsfraude. Het bewijsmateriaal toont aan dat Trump deze leugens gebruikte als wapen om een federale overheidsfunctie te dwarsbomen die fundamenteel is voor het democratische proces van de Verenigde Staten."
Hoewel de meeste details van Trumps pogingen om de verkiezingen ongedaan te maken al goed bekend zijn, bevat het document voor het eerst een gedetailleerde beoordeling van Smith over zijn onderzoek. Ook bevat het een antwoord van Smith op de kritiek van Trump en zijn bondgenoten dat het onderzoek politiek gemotiveerd was.
Smith zegt dat hij in de zaken tegen Trump "opkwam voor de rechtsstaat". Hij ging ook in op de aanhoudende kritiek van de herkozen president. "De bewering van Trump dat mijn beslissingen als aanklager beïnvloed of gestuurd werden door de regering-Biden of andere politieke actoren is, in één woord, lachwekkend", schreef Smith in een brief aan de procureur-generaal over het rapport.
Stil ontslag
Smith wilde Trump ook aanklagen voor het illegaal bewaren van gevoelige nationale veiligheidsdocumenten in zijn verblijf Mar-a-Lago in Florida, nadat hij in 2021 het Witte Huis had verlaten. Het ministerie van Justitie heeft toegezegd dat deel niet openbaar te maken. Dat is omdat rechtszaken tegen twee Trump-medewerkers die in de zaak zijn aangeklaagd wel doorgaan.
Afgelopen weekend werd bekend dat Jack Smith ontslag had genomen. Zijn vertrek werd al verwacht sinds Trump in november de verkiezingen won. Jack Smith (55), die eerder oorlogsmisdadigers vervolgde bij het Internationaal Strafhof in Den Haag, werd in 2022 aangesteld om Trump te vervolgen.
Trump zelf heeft op karakteristieke wijze gereageerd op het vrijgegeven rapport. Op Truth Social noemt hij Smith een "dommige officier van justitie die er niet in slaagde zijn zaak voor de verkiezingen behandeld te krijgen". Hij zegt er niet bij dat zijn eigen advocaten allerlei procedures aanspanden om de zaak te vertragen.
quote:Donald Trump would have been convicted over bid to overturn 2020 election, special counsel report says
‘Evidence was sufficient to obtain and sustain a conviction’ of Trump had he not been elected in 2024, newly released report states
Donald Trump would have been convicted of crimes over his failed attempt to cling to power in 2020 if he had not won the presidential election in 2024, according to the special counsel who investigated him.
Jack Smith’s report detailing his team’s findings about Mr Trump’s efforts to subvert democracy was released by the justice department early on Tuesday.
Following the insurrection on January 6th, 2021, Mr Smith was appointed as special counsel to investigate Mr Trump’s efforts to overturn the 2020 election. His investigation culminated in a detailed report, submitted to the attorney general, Merrick Garland.
Volume one of the report meticulously outlines Mr Trump’s actions, including his efforts to pressure state officials, assemble alternate electors and encourage supporters to protest against the election results.
Mr Smith asserts that he believed the evidence was sufficient to convict Mr Trump in a trial if his success in the 2024 election had not made it impossible for the prosecution to continue.
“The department’s view that the constitution prohibits the continued indictment and prosecution of a president is categorical and does not turn on the gravity of the crimes charged, the strength of the government’s proof or the merits of the prosecution, which the office stands fully behind,” Mr Smith wrote.
“Indeed, but for Mr Trump’s election and imminent return to the presidency, the office assessed that the admissible evidence was sufficient to obtain and sustain a conviction at trial.”
Volume two of the report, dealing with Mr Trump’s alleged mishandling of classified documents, is under seal due to ongoing legal proceedings against Mr Trump’s co-defendants. A hearing is scheduled for Thursday to determine whether it will be released to Congress or kept under seal.
Mr Trump and his legal team have characterised the report as a “political hit job” aimed at disrupting the presidential transition. – Guardian
Ook zo lekker dat ze er allemaal nu mee aankomen nu hij niet meer gearresteerd kan worden.quote:
En hoe komt dat dat ze 'zo lang hebben zitten wachten' volgens jou?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:15 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ook zo lekker dat ze er allemaal nu mee aankomen nu hij niet meer gearresteerd kan worden.
Ze hebben zo lang zitten wachten tot het te laat was.
Amerika verdient alles wat ze de komende 4 jaar of langer krijgen.
¯\_(ツ)_/¯quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En hoe komt dat dat ze 'zo lang hebben zitten wachten' volgens jou?
Volgens mij zeiden ze toen al dat de informatie/bewijslast-vergaring heel lang zou duren en dat het vrij redelijk aanneembaar was dat de zaak niet voor de verkiezingen zou dienen. Hoe graag de democraten dit ook zouden willen en hoe graag ze dit ook hadden willen regelen. En de republikeinen zouden maar wat graag vertraagd hebben.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:25 schreef Zoddie het volgende:
[..]
¯\_(ツ)_/¯
Geen idee, maar dat had geen 4 jaar hoeven duren lijkt me.
De GOP advocaten van Trump hebben het zolang weten te rekken ism wat loyale rechters. Daar kon Smith helaas weinig aan doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:15 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ook zo lekker dat ze er allemaal nu mee aankomen nu hij niet meer gearresteerd kan worden.
Ze hebben zo lang zitten wachten tot het te laat was.
quote:Jack Smith Report Released; Trump Fires Back Quickly
Special counsel Jack Smith claims he had evidence "sufficient to obtain and sustain a conviction" of President-elect Donald Trump for election interference in his report released early Tuesday, prompting a furious response from Trump.
Trump fired back on social media minutes after the report was released at 1 a.m. ET.
"Deranged Jack Smith was unable to successfully prosecute the Political Opponent of his 'boss,' Crooked Joe Biden, so he ends up writing yet another 'Report' based on information that the Unselect Committee of Political Hacks and Thugs ILLEGALLY DESTROYED AND DELETED, because it showed how totally innocent I was, and how completely guilty Nancy Pelosi, and others, were," Trump wrote in a Truth Social post.
"Jack is a lamebrain prosecutor who was unable to get his case tried before the Election, which I won in a landslide. THE VOTERS HAVE SPOKEN!!!"
"To show you how desperate Deranged Jack Smith is, he released his Fake findings at 1:00 A.M. in the morning," Trump added in another post. "Did he say that the Unselect Committee illegally destroyed and deleted all of the evidence."
Smith, claiming "admissible evidence was sufficient to obtain and sustain a conviction at trial" against Trump, said his team "stood up for the rule of law" as it investigated President-elect Donald Trump's efforts to overturn the results of the 2020 election, writing in a much-anticipated report released Tuesday that he stands fully behind his decision to bring criminal charges he believes would have resulted in a conviction had voters not returned Trump to the White House.
"The throughline of all of Mr. Trump's criminal efforts was deceit — knowingly false claims of election fraud — and the evidence shows that Mr. Trump used these lies as a weapon to defeat a federal government function foundational to the United States' democratic process," the report states.
The report, arriving just days before Trump is to return to office Jan. 20, focuses fresh attention on his frantic but failed effort to cling to power in 2020.
With the prosecution foreclosed thanks to Trump's election victory, the document is expected to be the final Justice Department chronicle of a dark chapter in American history that threatened to disrupt the peaceful transfer of power, a bedrock of democracy for centuries, and complements already released indictments and reports.
Trump was indicted in August 2023 on charges of working to overturn the election, but the case was delayed by appeals and ultimately significantly narrowed by a conservative-majority Supreme Court that held for the first time that former presidents enjoy sweeping immunity from criminal prosecution for official acts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |