abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? donderdag 28 november 2024 @ 08:35:10 #51
70532 loveli
N
pi_215706634
quote:
Ik zou het netter vinden om dit achter de schermen te houden.

Verder behoorlijk heftig, en gelukkig laat hij zich niet uit het veld slaan.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  Vis een optie? donderdag 28 november 2024 @ 12:56:50 #53
70532 loveli
N
pi_215706785
Het waren er meer, "nearly a dozen" o.a. Gaetz, Stefanik, Zeldin.

https://nos.nl/artikel/25(...)trumps-kabinetsleden

https://www.fbi.gov/news/(...)inees-and-appointees
quote:
The FBI is aware of numerous bomb threats and swatting incidents targeting incoming administration nominees and appointees, and we are working with our law enforcement partners. We take all potential threats seriously and, as always, encourage members of the public to immediately report anything they consider suspicious to law enforcement.
crap in = crap out
pi_215708204
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2024 12:33 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik zou het netter vinden om dit achter de schermen te houden.

Verder behoorlijk heftig, en gelukkig laat hij zich niet uit het veld slaan.
Niemand krijgt MAGA kapot, zelfs kogels die Trump raken maken hem alleen maar sterker. Elke democratische dreiging/haatcampagne of continue Hilter/racisten roepen werkt averechts.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215708616
quote:
14s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:42 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Niemand krijgt MAGA kapot, zelfs kogels die Trump raken maken hem alleen maar sterker. Elke democratische dreiging/haatcampagne of continue Hilter/racisten roepen werkt averechts.
Zegt iemand die nog steeds beweert dat 2020 gestolen is...

Je doet even hard mee.
pi_215708699
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 november 2024 20:49 schreef HowardRoark het volgende:
Uitstekend.

[ x ]
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2024 06:56 schreef Wantie het volgende:

[..]
Yup, terug naar de jaren vijftig, toen homos een verborgen bestaan leefden ^O^
quote:
14s.gif Op woensdag 27 november 2024 10:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Probeer deze bespottelijke claim eens te onderbouwen ..
Hoe zit dit nu precies? Waarom zou het verwijderen van DEIB troep betekenen dat homo's weer een verborgen bestaan moeten gaan leiden zoals in de jaren 50? @Wantie @Aberkullie
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215708725
quote:
14s.gif Op donderdag 28 november 2024 18:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
[..]
Hoe zit dit nu precies? Waarom zou het verwijderen van DEIB troep betekenen dat homo's weer een verborgen bestaan moeten gaan leiden zoals in de jaren 50? @:Wantie @:Aberkullie
Heeft ie op BlueSky gelezen vermoedelijk. Daar wordt erg veel des/misinformatie verspreid. Maar wat wil je met een echochamber en zonder community notes.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215708750
quote:
15s.gif Op donderdag 28 november 2024 18:15 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Heeft ie op BlueSky gelezen vermoedelijk. Daar wordt erg veel des/misinformatie verspreid. Maar wat wil je met een echochamber en zonder community notes.
Leuk, die aannames in je eigen richting.
pi_215708757
quote:
14s.gif Op donderdag 28 november 2024 18:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
[..]
Hoe zit dit nu precies? Waarom zou het verwijderen van DEIB troep betekenen dat homo's weer een verborgen bestaan moeten gaan leiden zoals in de jaren 50? @:Wantie @:Aberkullie
Ik begrijp uit je reactie dat jij geen voorstander bent.

Waarom gun je een ander dat dan wel?
pi_215708767
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2024 18:18 schreef Wantie het volgende:

[..]
Leuk, die aannames in je eigen richting.
Als je @HowardRoark vraag blijft vermijden en je wel dit soort bullshit post over dat homo's die teruggaan naar de jaren 50, val je alleen maar door de mand hoor. (niet dat je dat veel verder kan)

Met je onderbuik gevoelens die telkens naar boven komen.

We wachten op je reactie. En die hierboven telt niet.
pi_215708779
quote:
15s.gif Op donderdag 28 november 2024 18:20 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Als je @:HowardRoark vraag blijft vermijden en je wel dit soort bullshit post over dat homo's die teruggaan naar de jaren 50, val je alleen maar door de mand hoor. Met je onderbuik gevoelens die telkens naar boven komen.

We wachten op je reactie.
Dus als hij geen antwoord krijgt is dat voor jou reden om er op los te fantaseren...

Waarom kijk ik daar niet van op?
pi_215708790
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2024 18:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus als hij geen antwoord krijgt is dat voor jou reden om er op los te fantaseren...

Waarom kijk ik daar niet van op?
Haal mij eens uit de fantasie dan en beantwoord @HowardRoark zijn vraag nu eens.
Tot die tijd is het gissen voor mij en mag ik best van mening zijn dat je dat ergens op BlueSky hebt gelezen.

Dus, waarom gaan homo's terug naar de jaren 50 onder Trump?
pi_215708938
Dubbel, we wachten.
pi_215709004
quote:
15s.gif Op donderdag 28 november 2024 18:23 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Haal mij eens uit de fantasie dan en beantwoord @:HowardRoark zijn vraag nu eens.
Tot die tijd is het gissen voor mij en mag ik best van mening zijn dat je dat ergens op BlueSky hebt gelezen.
Je mag ook van mening zijn dat de aarde plat is.

Ik houd je daar niet in tegen.

quote:
Dus, waarom gaan homo's terug naar de jaren 50 onder Trump?
quote:
11s.gif Op donderdag 28 november 2024 18:42 schreef epicbeardman het volgende:
Dubbel, we wachten.
Je bent er echt door geraakt he.
pi_215709079
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2024 18:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je mag ook van mening zijn dat de aarde plat is.

Ik houd je daar niet in tegen.
[..]
[..]
Je bent er echt door geraakt he.
Je bent echt de laughing stock van Fok forum. Inhoudelijk ben je een van de zwakste users hier, dan wel niet de zwakste, zelfs michealmoore kan met betere argumenten komen dan jij. Pijnlijk om dit zo te zien. Als je simplistische reacties tonen dat wel aan.

We wachten nog steeds op waarom homo's onder Trump een verborgen bestaan moeten leven zoals ze in de jaren 50 moesten.
pi_215709114
quote:
16s.gif Op donderdag 28 november 2024 18:56 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Je bent echt de laughing stock van Fok forum. Inhoudelijk ben je een van de zwakste users hier, dan wel niet de zwakste, zelfs michealmoore kan met betere argumenten komen dan jij. Pijnlijk om dit zo te zien. Als je simplistische reacties tonen dat wel aan.

We wachten nog steeds op waarom homo's onder Trump een verborgen bestaan moeten leven zoals ze in de jaren 50 moesten.
Kiek, dan opeens ga je op de man spelen.

Zo voorspelbaar...
pi_215709126
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2024 18:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
Kiek, dan opeens ga je op de man spelen.

Zo voorspelbaar...
Dat komt omdat jij inhoudelijk niet reageert, een zwakte.

pi_215709176
quote:
7s.gif Op donderdag 28 november 2024 18:59 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Dat komt omdat jij inhoudelijk niet reageert, een zwakte.

Ja, precies.
Je neemt geen verantwoordelijkheid voor wat je zelf schrijft.
pi_215709201
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2024 19:02 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, precies.
Je neemt geen verantwoordelijkheid voor wat je zelf schrijft.
Je maakt het nog erger voor jezelf zo Wantie. Ten tweede, jij kwam met "dat ik gefrustreerd/geraakt ben" voordat ik "het persoonlijk maakte" Zo dom heb ik nog nooit iemand gezien op fok. Wie maakte het nu persoonlijk Wantie?

En wie neemt er nu geen verantwoordelijkheid voor wat je zelf hebt geschreven?

pi_215709294
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2024 18:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik begrijp uit je reactie dat jij geen voorstander bent.

Waarom gun je een ander dat dan wel?
Ik ben inderdaad een voorstander van het stoppen van DEIB beleid. Dat wil zeggen dat mensen niet langer op basis van hun onveranderlijke kenmerken worden beoordeeld. Dit moet altijd een uitgangspunt in de samenleving zijn, raciaal essentialistisch beleid voeren is geen juist antwoord op vermeend ongelijkheden.

Nu terug naar jouw reactie: Wat heeft dit te maken met het willen dat homo's weer moeten gaan leven zoals in de jaren 1950?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215709506
Ik werd hier genoemd door iemand die ik geblokkeerd heb :?
Ik moet niks, ik wil jou, ik moet gaan
pi_215709524
quote:
14s.gif Op donderdag 28 november 2024 19:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik ben inderdaad een voorstander van het stoppen van DEIB beleid. Dat wil zeggen dat mensen niet langer op basis van hun onveranderlijke kenmerken worden beoordeeld. Dit moet altijd een uitgangspunt in de samenleving zijn, raciaal essentialistisch beleid voeren is geen juist antwoord op vermeend ongelijkheden.
Je bent tegen diversiteit, gelijkheid en inclusie.

Het is een utopie om te denken dat mensen niet beoordelen op basis van kenmerken.
Dat gebeurt. In het verleden, heden en in de toekomst.

Dat is juist gekenterd door te streven naar gelijke rechten voor iedereen.

We zien nu een trend in Europa en de VS, waarbij dat steeds minder vanzelfsprekend wordt.

En dat wordt toegejuicht.

quote:
Nu terug naar jouw reactie: Wat heeft dit te maken met het willen dat homo's weer moeten gaan leven zoals in de jaren 1950?
Je ziet een trend waarbij gelijke rechten voor homos steeds minder vanzelfsprekend is.

Als die trend zich doorzet, dan kom je daar op uit.

Anno 2924 heb je nog steeds een groep homos die in feite in de jaren vijftig leven.

Die groep zal groeien met het anti DEI beleid van Trump.

Onderschat niet welk effect dat heeft op het conservatieve deel van de samenleving.
pi_215709546
quote:
16s.gif Op donderdag 28 november 2024 19:04 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Je maakt het nog erger voor jezelf zo Wantie.
_O-

Dit is een forum.

quote:
Ten tweede, jij kwam met "dat ik gefrustreerd/geraakt ben" voordat ik "het persoonlijk maakte" Zo dom heb ik nog nooit iemand gezien op fok. Wie maakte het nu persoonlijk Wantie?
Jij.
En hij hebt er tegelijkertijd commentaar op.

quote:
En wie neemt er nu geen verantwoordelijkheid voor wat je zelf hebt geschreven?
Jij niet.

Ik houd jou niet verantwoordelijk voor wat ik schrijf.

quote:
Niet mijn probleem.
pi_215709654
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2024 19:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je bent tegen diversiteit, gelijkheid en inclusie.

Het is een utopie om te denken dat mensen niet beoordelen op basis van kenmerken.
Dat gebeurt. In het verleden, heden en in de toekomst.

Dat is juist gekenterd door te streven naar gelijke rechten voor iedereen.

We zien nu een trend in Europa en de VS, waarbij dat steeds minder vanzelfsprekend wordt.
Heb je hier voorbeelden van? En het lijkt mij geen utopie om mensen niet te beoordelen op hun onveranderlijke kenmerken, dit zou de norm moeten zijn en is het ook heel lang geweest. Vanuit Amerikaans progressief linkse kringen is er echter de impuls gekomen om raciaal essentialistisch denken weer te herintroduceren.
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2024 19:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je ziet een trend waarbij gelijke rechten voor homos steeds minder vanzelfsprekend is.

Als die trend zich doorzet, dan kom je daar op uit.

Anno 2924 heb je nog steeds een groep homos die in feite in de jaren vijftig leven.

Die groep zal groeien met het anti DEI beleid van Trump.

Onderschat niet welk effect dat heeft op het conservatieve deel van de samenleving.
Dit is een claim, noem eens een paar specifieke voorbeelden van wetten waar we dit uit kunnen merken. En dan wetten die gaan om rechten. Wat konden homo's vijf jaar geleden, wat ze nu niet meer kunnen?
pi_215709785
quote:
14s.gif Op donderdag 28 november 2024 19:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Heb je hier voorbeelden van? En het lijkt mij geen utopie om mensen niet te beoordelen op hun onveranderlijke kenmerken, dit zou de norm moeten zijn en is het ook heel lang geweest. Vanuit Amerikaans progressief linkse kringen is er echter de impuls gekomen om raciaal essentialistisch denken weer te herintroduceren.
[..]
Dit is een claim, noem eens een paar specifieke voorbeelden van wetten waar we dit uit kunnen merken. En dan wetten die gaan om rechten. Wat konden homo's vijf jaar geleden, wat ze nu niet meer kunnen?
Oh, jij hebt dat destijds zwaar verdedigd, dus die discussie ga ik niet opnieuw voeren.
Je weet heus wel over welke achteruitgang ik het heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')