Trump heeft geen politieke visie. Is al sinds de jaren '90 onderdeel van een establishment. Politiek establishment.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:01 schreef KingRadler het volgende:
Trump heeft een visie. Veel mensen hebben op Trump gestemd, maar verder hebben ze weinig met deze man. Veel Amerikanen hopen dat hij samen met zijn team de problemen zal oplossen.
De Democraten hebben sinds het vertrek van Obama totaal geen visie meer over de toekomst van Amerika
DDD, de kogel is herkend?quote:Op woensdag 4 december 2024 22:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik vermoed dat er enkele grote MUSK projekten aan gaan komen
Bullettrains enzo
Ja en de hele NASA en FAA staan te buigen als MUSK met zijn vingers knipt
Het woord breaking heeft geen enkele lading meer.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:22 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Republican congressman explodes at Secret Service director at hearing on Trump assassination attempt
Lol!
nou dat vind ik een boute uitspraakquote:Op vrijdag 6 december 2024 02:42 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Trump heeft geen politieke visie.
Jij bent eigenlijk best wel wokequote:Op vrijdag 6 december 2024 11:07 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Justin "blackface" Trudeau kwam met piepende bandjes aan in zijn privejet.
Wel grappig hoe Trump zonder dat hij inaugurated is al meerdere wereldleiders aan het bibberen heeft.
Ja maar jij bent gehersenspoeld door de media om te denken dat iedereen met een tegenstrijdige mening letterlijk een nazi, facist, racist, hitler is.quote:
Dat verzin jij erbij.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:52 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja maar jij bent gehersenspoeld door de media om te denken dat iedereen met een tegenstrijdige mening letterlijk een nazi, facist, racist, hitler is.
Dat zegt niets.quote:Terwijl mijn ex vriendin een donkere meid is en mijn spotify vol staat met boosie badass the legend.
Bekijk deze YouTube-video
MUZ / Boosie
Ja, absurd.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:53 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
RINO's krijgen hier een goede waarschuwing.
quote:I do not have a deathwish
https://youtube.com/shorts/V3oTO5g6kD0?si=nuBww_qCLKzM5YQuquote:Elon Musk Risks It All: "I Have No Choice But To Engage in Politics"
En op welke wijze gaat de Japanse SoftBank met 100 miljard dollar 100.000 banen creren?quote:
Eens.quote:Op maandag 16 december 2024 19:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind het jammer dat Trump niet pro-Oekrane is.
Ja. Het blijft ook een merkwaardig verschijnsel dat hele volksstammen van Amerikanen uit de lagere klassen met hem weglopen, terwijl Trump volgens mij vooral goed is in het pamperen van de rijken.quote:Op maandag 16 december 2024 19:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Eens.
Maar het is gewoon een Maga-zakenman.
Dat is hier niet anders. De PVV is een halve volkspartij, maar stemt nogal met de VVD mee.quote:Op maandag 16 december 2024 19:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja. Het blijft ook een merkwaardig verschijnsel dat hele volksstammen van Amerikanen uit de lagere klassen met hem weglopen, terwijl Trump volgens mij vooral goed is in het pamperen van de rijken.
quote:Op maandag 16 december 2024 19:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
En op welke wijze gaat de Japanse SoftBank met 100 miljard dollar 100.000 banen creren?
Er moet iets voor Trump persoonlijk tegenover staan, anders doet hij niets voor je. Alleenrecht om hotels te bouwen aan de Krim zou een goede eerste zet zijn. Of beloven via Trump's crypto platform een hoop crypto te kopen/schenken aan de Trump organisatie. Dan zal Trump ineens een stuk meer pro-Oekraine worden. Of Zelenski moet echt op de knietjes gaan en 'm de hemel in prijzen. Dat heeft Elon immers ook gedaan en die is nu 200 miljard rijker en heeft de macht gekregen om zijn concurrenten de nek om te draaien als hij zou willen.quote:Op maandag 16 december 2024 19:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Pro-Oekrane of pro-oorlog?quote:Op maandag 16 december 2024 19:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Tja, ook jij weet niet te vertellen hoe ze dit gaan aanpakken.quote:Op maandag 16 december 2024 21:42 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Ik weet dat je dat hoopt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |