Wie heeft er luv voor deze legendarische rapper.
"Southern" rapper geboren in Louisiana en ondertussen al weer vader van 8 kinderen.
Loyaal tot zijn vroege rap vrienden en een van de enkele echte gangster rappers die nog in leven is en ook echt uit moeilijke buurt komt. (Baton Rogue)
Groot geworden met zijn eigen label en introduceert en geeft kansen aan nieuw bloed. (Yung Bleu bv)
Heeft op death penalty trial gezeten en zat in problemen met FBI (die tevens muziek gebruikten als bewijsmateriaal voor de zaak)
Marlo Mike zit in de bak voor het leven (zit ook in paar van boosies clips)
Boosie zal pas groot worden als hij dood is net zoals tupac, gast heeft al zo veel muziek uitgebracht en is niet het stereotype dat continue over geld drugs rapt maar tevens over problemen en heel veel andere zaken (politiek/politieke correctheid, minderheid, racisme)
Heeft erg veel mixtapes, albums en blijft doorgaan, heeft kanker heeft overwonnen en tevens 6/7 jaar in de bak gezeten.
Claim niet dat het de beste rapper is, maar zijn muziek is erg motiverend en tevens fijn om mee te sporten. Ik weet ook dat veel zijn stem niet kunnen uitstaan, als ik daar last van had maakte ik dit topic niet.
In interviews is hij ook erg vermakelijk en tevens vrij intellectueel, als je naar zijn lyrics luistert over de jaren merk je dit ook, het klopt dat hij veel gangster muziek heeft, maar veel nummers gaan diep!
Cam'Ron is mijn favoriete rapper, helaas maakt hij niet zo veel muziek als Boosie en daarom verdiend boosie zeker mijn nummer 2.
Verwacht niet al te veel fans hier tho, maar enige interesse die ik wek is altijd leuk

Haten mag. (hieronder wat nr's, maar dit zijn er maar enkele die binnenschieten op dit moment)
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.