Waar blijkt uit dat Trump dat wil?quote:Op woensdag 27 november 2024 06:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Yup, terug naar de jaren vijftig, toen homos een verborgen bestaan leefden
quote:Op woensdag 27 november 2024 07:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waar blijkt uit dat Trump dat wil?
Probeer deze bespottelijke claim eens te onderbouwen ..quote:Op woensdag 27 november 2024 06:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Yup, terug naar de jaren vijftig, toen homos een verborgen bestaan leefden
De Democraten weigeren ook echt pertinent te reflecteren wat er mis is gegaan. Het lijkt sprekend op PvdA-GL hier. Je verliest en echt alles ligt aan de ander, want Trump is een nazi en in Nederland is Wilders en Baudet een nazi. Echt linkse mensen worden bij regulier links inderdaad weggepest. De SP vond de Marxistische jongeren maar niets, alle kritische geluiden bij de PvdA-GL zijn weggepest en dan houd je alleen wat gezapige wokies over. Met een 'r' van hier tot Tokio en een stuitende arrogantie.quote:Op woensdag 27 november 2024 09:53 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Ah.. de democraten willen hen eigen safespace Joe Rogan hebben.. niet wetende dat Joe Rogan dankzij de democraten altijd maar genamecalled wordt en weet ik het wat. Terwijl hij een bernieboy was.
Ze hebben zelf Joe Rogan weggepest als democratisch stemmer door hem nazi, facist, rechtsextremist te noemen, en nu willen ze hen eigen Joe..
De enige Joe die ze hadden was creepysleepy Joe.. Biden.
Als de democraten eens met goede mensen zouden komen, maar het blijft dezelfde agenda/retoriek/establishment/deepstate bestaande uit mensen zoals Obama/Hillary/Bush/Cheney/Pelosi en ga zo maar door.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:23 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
De Democraten weigeren ook echt pertinent te reflecteren wat er mis is gegaan. Het lijkt sprekend op PvdA-GL hier. Je verliest en echt alles ligt aan de ander, want Trump is een nazi en in Nederland is Wilders en Baudet een nazi. Echt linkse mensen worden bij regulier links inderdaad weggepest. De SP vond de Marxistische jongeren maar niets, alle kritische geluiden bij de PvdA-GL zijn weggepest en dan houd je alleen wat gezapige wokies over. Met een 'r' van hier tot Tokio en een stuitende arrogantie.
Ik ben links, maar ik voel me totaal niet meer thuis bij wat nu voor links doorgaat. Het neerbuigende, het neerkijken op de gewone man, het hooghartige. Dat stoot mensen af. En het volstrekt wereldvreemde gedrag. Problemen aankaarten die geen problemen zijn en het echte linkse gedachtegoed te grabbel gooien.
En heel, heel, heel lange tenen.
Onwelgevallige meningen niet willen bediscussiren, maar alles censureren, blokkeren, mensen uit de weg gaan. En dan gek opkijken wanneer de opponent wint.
Ik voel me bij Forum ook niet echt thuis. Maar het hooghartige links dat pertinent weigert de eigen fouten in te zien en niets anders kan dan een beetje schreeuwen dat Wilders/Baudet/Trump nazi's zijn (en dit verder ook gewoon niet onderbouwen) en nooit een keer de balk in de eigen ogen wensen te aanschouwen.
Stuitend.
Dat staat in de tweet.quote:Op woensdag 27 november 2024 07:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waar blijkt uit dat Trump dat wil?
Feit dat alle Nederlandse kuch journalisten (activisten) bij NOS/NPO/RTL/SBS en alle politici zoals Jetten/Timmerfrans/Klaver oprecht geloofde in een Kamala winst is toch grappig, zo intelligent zijn ze niet.quote:
Heeft Baudet al gereflecteerd wat er fout is gegaan bij de tweede kamer verkiezingen?quote:Op woensdag 27 november 2024 10:23 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
De Democraten weigeren ook echt pertinent te reflecteren wat er mis is gegaan. Het lijkt sprekend op PvdA-GL hier. Je verliest en echt alles ligt aan de ander, want Trump is een nazi en in Nederland is Wilders en Baudet een nazi. Echt linkse mensen worden bij regulier links inderdaad weggepest. De SP vond de Marxistische jongeren maar niets, alle kritische geluiden bij de PvdA-GL zijn weggepest en dan houd je alleen wat gezapige wokies over. Met een 'r' van hier tot Tokio en een stuitende arrogantie.
Ik ben links, maar ik voel me totaal niet meer thuis bij wat nu voor links doorgaat. Het neerbuigende, het neerkijken op de gewone man, het hooghartige. Dat stoot mensen af. En het volstrekt wereldvreemde gedrag. Problemen aankaarten die geen problemen zijn en het echte linkse gedachtegoed te grabbel gooien.
En heel, heel, heel lange tenen.
Onwelgevallige meningen niet willen bediscussiren, maar alles censureren, blokkeren, mensen uit de weg gaan. En dan gek opkijken wanneer de opponent wint.
Ik voel me bij Forum ook niet echt thuis. Maar het hooghartige links dat pertinent weigert de eigen fouten in te zien en niets anders kan dan een beetje schreeuwen dat Wilders/Baudet/Trump nazi's zijn (en dit verder ook gewoon niet onderbouwen) en nooit een keer de balk in de eigen ogen wensen te aanschouwen.
Stuitend.
De frustratie is nog steeds erg groot merk ik.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:04 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Cheney/Bush/Obama/Kamala/Clinton/Biden/Pelosi enzovoorts.
Dick Cheney 4 Kamala,de uniparty die ontstaan is onder Bush/Obama/Biden en ze wilde voortzetten onder Kamala is gelukkig gestopt.. ondanks dat ze nog wel de mensjes overal hebben om het uit te voeren.
Dus Trump is ook zeker niet van oorlog af, eerst heeft Biden/Kamala ook nog eens via corona te gebruiken alle "andersdenkenden" uit het leger/cia/fbi gepurged omdat ze zich niet wilden vaccineren. Elke niet gevaccineerde was namelijk een Trump bigot, nazi, klimaatontkenner en putinpijper.
Zeekah (Jan Roos voice)quote:Op woensdag 27 november 2024 21:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
De frustratie is nog steeds erg groot merk ik.
En dan te bedenken dat dankzij Trump de VS voldoende mRNA vaccins wist veilig te stellen...
Nog meer frustratie.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:11 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zeekah, het wordt tijd dat al die oude mensen zoals Bush/Pelosi/Clintons/Cheneys/Obama/Mike Obama/Bidens zich snel distantiren van de politiek.
Ik bedoel, je zal maar verliezen met al die celebs/hollywood sterren aan je zijde, 1.5 miljard campagne en nog verliezen van letterlijk een oranje gekleurde Hitler.
Zelfs met alle media lukte ze het, en de NOS/RTL activisten stonden er bij te kijken en wisten niet wat ze overkwamen!
Dan wordt je wel echt gehaat door het volk.
Ik ben op dit moment een van de vrolijkste boys op de aarde. Heerlijke timeline gaan wij tegemoet. Met Elon mijn god, Trumpgod, Barongod, Alex Jonesgod, Tulsigoddes, Vivekgod, JFKgod en al mijn beste vrienden.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nog meer frustratie.
Waar komt dat toch vandaan?
En toch zo hartvochtig en gefrustreerd reageren.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:15 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment een van de vrolijkste boys op de aarde. Heerlijke timeline gaan wij tegemoet. Met Elon mijn god, Trumpgod, Barongod, Alex Jonesgod, Tulsigoddes, Vivekgod, JFKgod en al mijn beste vrienden.
Baron god??quote:Op woensdag 27 november 2024 21:15 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment een van de vrolijkste boys op de aarde. Heerlijke timeline gaan wij tegemoet. Met Elon mijn god, Trumpgod, Barongod, Alex Jonesgod, Tulsigoddes, Vivekgod, JFKgod en al mijn beste vrienden.
Sowieso, mensen buiten je bereik zien als je beste vrienden.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:22 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Baron god??
val jij op jongens
Alex Jonesgod
Alex Jones ook
Wantietje, ik heb nooit Kamala genoemd in mijn posts. Je legt woorden uit frustratie in mijn mond. Ik heb het gehad over Obama/Mike Obama/Pelosi/Clinton/Bush/Cheney/Bidens en niet Kamala.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
En toch zo hartvochtig en gefrustreerd reageren.
Kamala verliest met een paar procent, en dus is ze gehaat door het volk?
Haat jij iedereen waarop je niet stemt?
Ik niet in ieder geval.
Stel dat ik Amerikaan was en op kandidaat A had gestemd, dan betekent dat niet dat ik B haat.
Ik begrijp dat niet.
Als je dat gedrag vertoont als je vrolijk bent, hoe gedraag je je dan als je dat niet bent?
Heb je wat tegen homo's ofzo? homofoob. Ik heb gewoon een zwak voor mannen die het beste met hen land voor hebben ja.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:22 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Baron god??
val jij op jongens
Alex Jonesgod
Alex Jones ook
Dat is af te wachten, ik zou Musk wel als US president zien , maar de Trump family dat moet ik nog zienquote:Op woensdag 27 november 2024 21:31 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Heb je wat tegen homo's ofzo? homofoob. Ik heb gewoon een zwak voor mannen die het beste met hen land voor hebben ja.
Hij is een afrikaan, dat kan niet. Of ja net zoals bij Barry Soetoro (Barack Hussein Obama) moet de CIA een geboorte akte fabriceren.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat is af te wachten, ik zou Musk wel als US president zien , maar de Trump family dat moet ik nog zien
Tja, het punt was dat jij het over gaat hebt..quote:Op woensdag 27 november 2024 21:31 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wantietje, ik heb nooit Kamala genoemd in mijn posts. Je legt woorden uit frustratie in mijn mond. Ik heb het gehad over Obama/Mike Obama/Pelosi/Clinton/Bush/Cheney/Bidens en niet Kamala.
Want iedereen weet (behalve jij dus) dat Kamala eigenlijk helemaal geen zin had, Kamala is een alcoholist, dat ziet iedereen. Ze werd geforceerd door bovengenoemde deepstate om als frontwoman te draaien. De hele democratische campagne was een aanfluiting.
Verliezen van een verkrachter, crimineel, fraudeur, oranje gekleurde Hitler. Deestablishment die ik hierboven noem wordt gehaat, Kamala kon er ook niets aan doen dat ze geblackmailed werd into a fake President run.
De enige frustratie die op FOK naar boven komt, is toch wel als mensen mijn posts lezen, en dat weet je net zo goed, want je volgt mij overal. Letterlijk overal kom je mij opzoeken. wil je mijn handtekening soms?
Kiek, daar is die frustratie weer.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:36 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Hij is een afrikaan, dat kan niet. Of ja net zoals bij Barry Soetoro (Barack Hussein Obama) moet de CIA een geboorte akte fabriceren.
eerder machtsdronkenquote:Op woensdag 27 november 2024 21:40 schreef epicbeardman het volgende:
WATCH: Kamala Harris Looks Disheveled in First Video After Concession Speech – Is She Drunk?
[ x ]
Dronken gebrabbel
quote:
Snap dat ze teleurgesteld zijn dat ze hebben verloren van een oranje Hitler, maar dan hadden ze maar betere campagne moeten draaien en niet iedereen racist noemen voor 8 jaar lang.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kiek, daar is die frustratie weer.
Obama met een valse geboorteakte, Biden die de verkiezingen jat...
Een slecht verliezer wat dat betreft.
Maar wel lekker wijzen naar Democraten die teleurgesteld zijn in de verkiezingsuitslag.
Dat is heel wat anders dan je eerst zei.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:44 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Snap dat ze teleurgesteld zijn dat ze hebben verloren van een oranje Hitler, maar dan hadden ze maar betere campagne moeten draaien en niet iedereen racist noemen voor 8 jaar lang.
hoe hebben ze haar DEM kandidaat kunnen maken , ongeloofelijk , Kennedy zou zich in zijn graf omdraaienquote:Op woensdag 27 november 2024 21:40 schreef epicbeardman het volgende:
WATCH: Kamala Harris Looks Disheveled in First Video After Concession Speech – Is She Drunk?
[ x ]
Dronken gebrabbel
Hey we zijn het eens met elkaar!quote:Op woensdag 27 november 2024 22:01 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
hoe hebben ze haar DEM kandidaat kunnen maken , ongeloofelijk , Kennedy zou zich in zijn graf omdraaien
Democraten komen hier niet meer bovenop ben ik bangquote:Op woensdag 27 november 2024 22:07 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Hey we zijn het eens met elkaar!
De democraten wilde haar ook helemaal niet, de achterban. Die wilde nog liever AOC of Bernie.
Maar Kamala werd bij de democraten door de strot geduwd.
Maar Bernie zit niet in het clubje van Bush/Clinton/Biden/Pelosi e.d, dus die mag nooit President worden, want hij is niet voor de forever-wars en behoort zeker niet bij de establisment.
Ik ben benieuwd of de democraten over 4 jaar weer met de oude garde proberen te komen, verwacht het wel. Wellicht Michelle Obama.
Michelle was ook een veel betere kandidaat als Kamala, want dat is wel een echte zwarte vrouw, niet iemand die een ander accent opzet zoals Kamala bij welke doepgroep rally ze was.
De ene keer praatte Kamala met een zwart accent, de andere keer met een mexicaans accent, daarna met een indisch accent en uiteindelijk eindigde ze met een dronken accent.
Als de democraten met een goede kandidaat zouden komen, maar ze pesten alle goede mensen weg richting Trump. Zoals Tulsi Gabbard. Dat was oprecht een goede kandidaat in 2019 voor de dems.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Democraten komen hier niet meer bovenop ben ik bang
Ik zie het niet
ik verwacht dat Musk een hele sterke rol gaat spelen in de USA,
Musk s wil is wet nu in de USA
Dat krijg je als de media en obama/clintons/bush/biden maar blijft roepen dat Trump letterlijk Hitler is. Dat zet psychische labiele mensen aan aan de linker kant tot rare fratsen. Eerst was het nog alleen de vrouwen de koppies kaalscheren, maar ze worden steeds extremistischer.quote:Toekomstige kabinetsleden van aankomend president Trump in de VS zijn het doelwit geweest van bommeldingen. De FBI onderzoekt de kwestie en zegt in een verklaring dat "elke potentile dreiging serieus wordt genomen". Voor zover bekend gaat het vooralsnog alleen om nepmeldingen.
Het nieuws werd bekendgemaakt door een woordvoerder van Trump. Die zei dat afgelopen nacht en vanmorgen verschillende beoogde kabinetsleden "het doelwit waren van gewelddadige en on-Amerikaanse bedreigingen".
Behalve om bommeldingen zou het ook gaan om swatting. Daarbij worden hulpdiensten op basis van een nepmelding naar iemands huis gestuurd, zoals een verzonnen schietpartij of beroving. Het is nog onduidelijk om hoeveel incidenten het nu precies gaat.
'Bom in woning'
Onder andere de aanstaande VN-ambassadeur voor de VS, Elise Stefanik, is naar eigen zeggen het doelwit geweest van een bommelding. De 40-jarige Republikeinse, haar echtgenoot en 3-jarige zoon waren onderweg naar huis toen ze te horen kregen dat er mogelijk een bom in hun woning lag, zegt ze in een verklaring.
Trumps beoogde minister voor Milieubescherming, Lee Zeldin, meldt eveneens dat hij een bommelding heeft gehad. Volgens de melding zou het gaan om een pijpbom. "Mijn gezin en ik waren niet thuis en we zijn veilig", zegt hij op X. Zeldin beweert dat het dreigbericht een "pro-Palestijns thema" had, maar geeft geen verdere uitleg.
Dat is een goede vraag.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Heeft Baudet al gereflecteerd wat er fout is gegaan bij de tweede kamer verkiezingen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |