abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 november 2024 @ 18:12:31 #1
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_215673620
Vandaag is het zover... de Presidentsverkiezingen in de VS van 2024. Wordt het opnieuw Trump of wordt het Harris. Wordt het de eerste vrouw die President zal worden of wordt het opnieuw de man die America nog greater gaat maken. Een keuze die mogelijk verregaande gevolgen gaat/kan krijgen. Voor de Amerikanen zelf, maar ook voor andere 'hete' kwesties zoals bijv de oorlog in Gaza/Libanon/Iran, Oekrane en bijvoorbeeld de relatie met de EU en de NAVO.

De race om het kampioenschap gaat tot 270 kiesmannen. Elke staat van de VS vertegenwoordigt een aantal kiesmannen en als je in die staat de meeste stemmen haalt krijg je alle kiesmannen van die staat (volgens mij op n of twee uitzonderingen na). Zo kan het dus zelfs voorkomen dat je uiteindelijk meer stemmen hebt dan je tegenstanders, maar toch geen president wordt...

Voor meer informatie rondom het kiessysteem, de kiesmannen, de complexiteit van het stemsysteem verwijs ik jullie graag naar ons subforum POLITIEK waar ze vermoedelijk meer kaas hebben gegeven van dit alles.

Als ik een laatste peiling mag geloven ziet het er nu zo uit:

De donkerblauwe kleuren geven aan dat het vrij zeker is dat de staat naar de Democraten gaat.
De donkerrode kleuren geven aan dat het vrij zeker is dat de staat naar de Republikeinen gaat.
De lichtere kleuren neigen dus ook naar de Democraten en de Republikeinen maar in mindere mate, maar lijkt het vrij zeker dat die staten in de kampen van de Democraten of de Republikeinen terecht komen.

Daarmee zouden de Democraten nu 226 kiesmannen hebben en de Republikeinen 219 kiesmannen. Trump is trouwens een enorme pussy.

De bottleneck zit hem bij de Amerikaanse verkiezingen altijd in de zogenaamde "Swing States". Staten waar veelal door kiezers geswitched wordt tussen Democratisch of Republikeins en veelal worden de verkiezingen door die staten beslist. Ook dit jaar is dat het geval. De Swingstates (ook wel Battlegrounds genoemd) zijn nu:
Arizona, Nevada, Wisconsin, Michigan, Pennsylvania, North Carolina, Georgia,

Als je de polls moet geloven is het daar ook retespannend met zeer kleine verschillen.

Als je de kleine voorsprongen zou hanteren als eindstand dan zou Trump ook winnen in Arizona, Nevada, North Carolina en Georgia. Harris daarentegen zou Michigan en Wisconsin binnenslepen.
Daarmee komen de Democraten op 251 kiesmannen en de Republikeinen op 268 kiesmannen

Wat missen we dan? Juist.. Pennsylvania, met 19 kiesmannen...
Dat lijkt de staat te worden waar nu alles om draait... wie daar wint, wint vermoedelijk het presidentschap.
Maar goed, het is en blijft Amerika en wellicht zitten in sommige staten de peilingen er helemaal naast.
Wie weet heb jij een heel ander beeld over deze peilingen

Alle informatie over de Presidentsverkiezingen kun je natuurlijk ook terugvinden in deze topics -->

Topicreeks: AMV-reeks
POL / Voorspel de nieuwe president van de VS

Ben wel benieuwd wie er voor opblijft, wie er voor gaat zitten?
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 24 november 2024 @ 18:13:26 #2
323876 michaelmoore
pi_215673632
Elon gaat al mee op de familyfoto

komt helemaal goed, Elon is reservepresident van de USA

https://youtube.com/shorts/iGWq1IdxZKQ?si=bNfn45vkoHYEn8N_
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 24 november 2024 @ 19:05:19 #3
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_215674070
Theater is het zeker.
Maar niet erg smaavol. Het is meer een soort Marvel blockbuster.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_215688825
Bekijk deze YouTube-video

Mark Dice kan het altijd wel goed verwoorden. Al sinds 2017 zijn ze bezig om Trump in de bak te gooien met politieke rechtszaken!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_215691350
Uitstekend.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215694069
Trump heeft zijn eerste daad verricht:

Een staakt het vuren in Libanon.

Er is een akkoord bereikt tussen Isral en Libanon, waarbij Isral zich terug trekt uit Libanon, en het Libanese leger de controle over Zuid Libanon weer in handen krijgt.
Hezbollah wordt uit het gebied verdreven.

https://www.nu.nl/midden-(...)nnacht-ingegaan.html
pi_215694070
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 november 2024 20:49 schreef HowardRoark het volgende:
Uitstekend.

[ x ]
Yup, terug naar de jaren vijftig, toen homos een verborgen bestaan leefden ^O^
pi_215694277
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2024 06:56 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waar blijkt uit dat Trump dat wil?
pi_215695010
twitter

Ah.. de democraten willen hen eigen safespace Joe Rogan hebben.. niet wetende dat Joe Rogan dankzij de democraten altijd maar genamecalled wordt en weet ik het wat. Terwijl hij een bernieboy was.

Ze hebben zelf Joe Rogan weggepest als democratisch stemmer door hem nazi, facist, rechtsextremist te noemen, en nu willen ze hen eigen Joe..

De enige Joe die ze hadden was creepysleepy Joe.. Biden.
pi_215695024
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 07:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hebt ie gevoeld in zijn onderbuik of gehoort op SafeSky.
Orangeman is heel bad weet je wel.
Terwijl Trump de mooiste en beste homo's heeft zoals Scott Presler

twitter

Scott Presler heeft in zijn eentje heel PA rood gemaakt, de held.
pi_215695191
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2024 06:56 schreef Wantie het volgende:

[..]
Probeer deze bespottelijke claim eens te onderbouwen ..
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 27 november 2024 @ 10:23:10 #13
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_215695222
quote:
7s.gif Op woensdag 27 november 2024 09:53 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Ah.. de democraten willen hen eigen safespace Joe Rogan hebben.. niet wetende dat Joe Rogan dankzij de democraten altijd maar genamecalled wordt en weet ik het wat. Terwijl hij een bernieboy was.

Ze hebben zelf Joe Rogan weggepest als democratisch stemmer door hem nazi, facist, rechtsextremist te noemen, en nu willen ze hen eigen Joe..

De enige Joe die ze hadden was creepysleepy Joe.. Biden.
De Democraten weigeren ook echt pertinent te reflecteren wat er mis is gegaan. Het lijkt sprekend op PvdA-GL hier. Je verliest en echt alles ligt aan de ander, want Trump is een nazi en in Nederland is Wilders en Baudet een nazi. Echt linkse mensen worden bij regulier links inderdaad weggepest. De SP vond de Marxistische jongeren maar niets, alle kritische geluiden bij de PvdA-GL zijn weggepest en dan houd je alleen wat gezapige wokies over. Met een 'r' van hier tot Tokio en een stuitende arrogantie.

Ik ben links, maar ik voel me totaal niet meer thuis bij wat nu voor links doorgaat. Het neerbuigende, het neerkijken op de gewone man, het hooghartige. Dat stoot mensen af. En het volstrekt wereldvreemde gedrag. Problemen aankaarten die geen problemen zijn en het echte linkse gedachtegoed te grabbel gooien.

En heel, heel, heel lange tenen.
Onwelgevallige meningen niet willen bediscussiren, maar alles censureren, blokkeren, mensen uit de weg gaan. En dan gek opkijken wanneer de opponent wint.

Ik voel me bij Forum ook niet echt thuis. Maar het hooghartige links dat pertinent weigert de eigen fouten in te zien en niets anders kan dan een beetje schreeuwen dat Wilders/Baudet/Trump nazi's zijn (en dit verder ook gewoon niet onderbouwen) en nooit een keer de balk in de eigen ogen wensen te aanschouwen.

Stuitend. :{
pi_215695383
twitter

Maar onder Trump gaan de homo's terug naar de jaren 50 @Wantie !!!!oneoneone
Trump heeft de cutest homo's O+
pi_215695481
quote:
15s.gif Op woensdag 27 november 2024 10:23 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
De Democraten weigeren ook echt pertinent te reflecteren wat er mis is gegaan. Het lijkt sprekend op PvdA-GL hier. Je verliest en echt alles ligt aan de ander, want Trump is een nazi en in Nederland is Wilders en Baudet een nazi. Echt linkse mensen worden bij regulier links inderdaad weggepest. De SP vond de Marxistische jongeren maar niets, alle kritische geluiden bij de PvdA-GL zijn weggepest en dan houd je alleen wat gezapige wokies over. Met een 'r' van hier tot Tokio en een stuitende arrogantie.

Ik ben links, maar ik voel me totaal niet meer thuis bij wat nu voor links doorgaat. Het neerbuigende, het neerkijken op de gewone man, het hooghartige. Dat stoot mensen af. En het volstrekt wereldvreemde gedrag. Problemen aankaarten die geen problemen zijn en het echte linkse gedachtegoed te grabbel gooien.

Onwelgevallige meningen niet willen bediscussiren, maar alles censureren, blokkeren, mensen uit de weg gaan. En dan gek opkijken wanneer de opponent wint.

Ik voel me bij Forum ook niet echt thuis. Maar het hooghartige links dat pertinent weigert de eigen fouten in te zien en niets anders kan dan een beetje schreeuwen dat Wilders/Baudet/Trump nazi's zijn (en dit verder ook gewoon niet onderbouwen) en nooit een keer de balk in de eigen ogen wensen te aanschouwen.

Als de democraten eens met goede mensen zouden komen, maar het blijft dezelfde agenda/retoriek/establishment/deepstate bestaande uit mensen zoals Obama/Hillary/Bush/Cheney/Pelosi en ga zo maar door.
Die mensen zijn door en door verrot, vol met haat en projectie, het enige wat Obama in 8 jaar voor elkaar heeft gekregen is dat de donkere gemeenschap zich nog verder in een slachtoffer rol hebben geplaatst, van BLM tot andere gekke dingen.

Ze blijven de samenleving opsplitsen, namecalling, het probleem zit bij al die lui.

Tulsi was eerst democraat, had ik zo op kunnen stemmen als ik dat uberhaupt zou mogen. Maar alle democraten die niet bij de deepstate/establishment horen worden richting MAGA gedrukt of verbannen van de DNC. Het is een eng machtsgeil clubje die ik hierboven noem.
Gelukkig zijn ze allemaal vrij oud.. dus hopelijk hebben we er in toekomst niet zo veel last meer van.

Tulsi was ook de heldin van 2019 DNC, maar toen werd ze ook geshadowbanned voor stemmen.
twitter

Ben je geen Soros/Pelosi/Hilldog/Obama/Bush/Cheney adept mag je NIKS bij de democraten.
Tulsi Gabbard snubbed by DNC in break from tradition
Zelfs Bernie is verbannen door de DNC, stiekeme shadowban heeft hij gekregen van bovengenoemde.

[ Bericht 3% gewijzigd door epicbeardman op 27-11-2024 10:58:42 ]
pi_215695525
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 07:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat staat in de tweet.
pi_215695540
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2024 10:56 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat staat in de tweet.
En wat vinden ze daarvan op Facebook?
pi_215698688
twitter

*)
pi_215698760
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 16:42 schreef QAnonn het volgende:
[ x ]
*)
Feit dat alle Nederlandse kuch journalisten (activisten) bij NOS/NPO/RTL/SBS en alle politici zoals Jetten/Timmerfrans/Klaver oprecht geloofde in een Kamala winst is toch grappig, zo intelligent zijn ze niet.

Bewijst wel dat de Nederlandse copy-paste journalisten beter hen studie papiertjes kunnen inleveren. Enige wat ze zijn tegenwoordig is een propaganda doorgeefluik.

Waar in POL AMV eerst Nate Silver van 538 werd geadoreerd, wordt hij nu gehaat op BlueSky omdat hij voorspelde dat Kamala won en dit niet uitkwam. https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lbl27whylc2k
pi_215698903
quote:
15s.gif Op woensdag 27 november 2024 10:23 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Heeft Baudet al gereflecteerd wat er fout is gegaan bij de tweede kamer verkiezingen?
pi_215698960
Dus Trump krijgt een cadeautje van de terroristen in Israel.
Nou, dat is nou echt iets waar je trots op moet zijn. Dan zie je direct aan wat voor kant Trump staat.
Hij heult ook al met Poetin.
pi_215700789
twitter

Cheney/Bush/Obama/Kamala/Clinton/Biden/Pelosi enzovoorts.

Dick Cheney 4 Kamala,de uniparty die ontstaan is onder Bush/Obama/Biden en ze wilde voortzetten onder Kamala is gelukkig gestopt.. ondanks dat ze nog wel de mensjes overal hebben om het uit te voeren.

Dus Trump is ook zeker niet van oorlog af, eerst heeft Biden/Kamala ook nog eens via corona te gebruiken alle "andersdenkenden" uit het leger/cia/fbi gepurged omdat ze zich niet wilden vaccineren. Elke niet gevaccineerde was namelijk een Trump bigot, nazi, klimaatontkenner en putinpijper.
pi_215701535
quote:
6s.gif Op woensdag 27 november 2024 20:04 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Cheney/Bush/Obama/Kamala/Clinton/Biden/Pelosi enzovoorts.

Dick Cheney 4 Kamala,de uniparty die ontstaan is onder Bush/Obama/Biden en ze wilde voortzetten onder Kamala is gelukkig gestopt.. ondanks dat ze nog wel de mensjes overal hebben om het uit te voeren.

Dus Trump is ook zeker niet van oorlog af, eerst heeft Biden/Kamala ook nog eens via corona te gebruiken alle "andersdenkenden" uit het leger/cia/fbi gepurged omdat ze zich niet wilden vaccineren. Elke niet gevaccineerde was namelijk een Trump bigot, nazi, klimaatontkenner en putinpijper.
De frustratie is nog steeds erg groot merk ik.

En dan te bedenken dat dankzij Trump de VS voldoende mRNA vaccins wist veilig te stellen...
pi_215701567
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2024 21:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
De frustratie is nog steeds erg groot merk ik.

En dan te bedenken dat dankzij Trump de VS voldoende mRNA vaccins wist veilig te stellen...
Zeekah (Jan Roos voice)

Het wordt tijd dat al die oude mensen zoals Bush/Pelosi/Clintons/Cheneys/Obama/Mike Obama/Bidens zich snel distantiren van de politiek.

Ik bedoel, je zal maar verliezen met al die celebs/hollywood sterren aan je zijde, 1.5 miljard campagne en nog verliezen van letterlijk een oranje gekleurde Hitler.

Zelfs met alle media lukte ze het, en de NOS/RTL/JOOP/NPO/NU.nl activisten stonden er bij te kijken en wisten niet wat ze overkwamen!

Dan wordt je wel echt gehaat door het volk.
pi_215701604
quote:
10s.gif Op woensdag 27 november 2024 21:11 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Zeekah, het wordt tijd dat al die oude mensen zoals Bush/Pelosi/Clintons/Cheneys/Obama/Mike Obama/Bidens zich snel distantiren van de politiek.

Ik bedoel, je zal maar verliezen met al die celebs/hollywood sterren aan je zijde, 1.5 miljard campagne en nog verliezen van letterlijk een oranje gekleurde Hitler.

Zelfs met alle media lukte ze het, en de NOS/RTL activisten stonden er bij te kijken en wisten niet wat ze overkwamen!

Dan wordt je wel echt gehaat door het volk.
Nog meer frustratie.

Waar komt dat toch vandaan?
pi_215701623
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2024 21:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nog meer frustratie.

Waar komt dat toch vandaan?
Ik ben op dit moment een van de vrolijkste boys op de aarde. Heerlijke timeline gaan wij tegemoet. Met Elon mijn god, Trumpgod, Barongod, Alex Jonesgod, Tulsigoddes, Vivekgod, JFKgod en al mijn beste vrienden.
pi_215701709
quote:
6s.gif Op woensdag 27 november 2024 21:15 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ik ben op dit moment een van de vrolijkste boys op de aarde. Heerlijke timeline gaan wij tegemoet. Met Elon mijn god, Trumpgod, Barongod, Alex Jonesgod, Tulsigoddes, Vivekgod, JFKgod en al mijn beste vrienden.
En toch zo hartvochtig en gefrustreerd reageren.

Kamala verliest met een paar procent, en dus is ze gehaat door het volk?

Haat jij iedereen waarop je niet stemt?

Ik niet in ieder geval.
Stel dat ik Amerikaan was en op kandidaat A had gestemd, dan betekent dat niet dat ik B haat.

Ik begrijp dat niet.
Als je dat gedrag vertoont als je vrolijk bent, hoe gedraag je je dan als je dat niet bent?
  woensdag 27 november 2024 @ 21:22:52 #28
323876 michaelmoore
pi_215701727
quote:
6s.gif Op woensdag 27 november 2024 21:15 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Baron god??
val jij op jongens

Alex Jonesgod

Alex Jones ook
pi_215701808
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 21:22 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Baron god??
val jij op jongens

Alex Jonesgod

Alex Jones ook
Sowieso, mensen buiten je bereik zien als je beste vrienden.
Wat een treurnis.
pi_215701858
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2024 21:21 schreef Wantie het volgende:

[..]
En toch zo hartvochtig en gefrustreerd reageren.

Kamala verliest met een paar procent, en dus is ze gehaat door het volk?

Haat jij iedereen waarop je niet stemt?

Ik niet in ieder geval.
Stel dat ik Amerikaan was en op kandidaat A had gestemd, dan betekent dat niet dat ik B haat.

Ik begrijp dat niet.
Als je dat gedrag vertoont als je vrolijk bent, hoe gedraag je je dan als je dat niet bent?
Wantietje, ik heb nooit Kamala genoemd in mijn posts. Je legt woorden uit frustratie in mijn mond. Ik heb het gehad over Obama/Mike Obama/Pelosi/Clinton/Bush/Cheney/Bidens en niet Kamala.

Want iedereen weet (behalve jij dus) dat Kamala eigenlijk helemaal geen zin had, Kamala is een alcoholist, dat ziet iedereen. Ze werd geforceerd door bovengenoemde deepstate om als frontwoman te draaien. De hele democratische campagne was een aanfluiting.

Verliezen van een verkrachter, crimineel, fraudeur, oranje gekleurde Hitler. Deestablishment die ik hierboven noem wordt gehaat, Kamala kon er ook niets aan doen dat ze geblackmailed werd into a fake President run.

De enige frustratie die op FOK naar boven komt, is toch wel als mensen mijn posts lezen, en dat weet je net zo goed, want je volgt mij overal. Letterlijk overal kom je mij opzoeken. oO/ wil je mijn handtekening soms?
pi_215701869
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 21:22 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Baron god??
val jij op jongens

Alex Jonesgod

Alex Jones ook
Heb je wat tegen homo's ofzo? homofoob. Ik heb gewoon een zwak voor mannen die het beste met hen land voor hebben ja. :R
  woensdag 27 november 2024 @ 21:35:03 #32
323876 michaelmoore
pi_215701915
quote:
16s.gif Op woensdag 27 november 2024 21:31 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Heb je wat tegen homo's ofzo? homofoob. Ik heb gewoon een zwak voor mannen die het beste met hen land voor hebben ja. :R
Dat is af te wachten, ik zou Musk wel als US president zien , maar de Trump family dat moet ik nog zien
pi_215701943
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 21:35 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Dat is af te wachten, ik zou Musk wel als US president zien , maar de Trump family dat moet ik nog zien
Hij is een afrikaan, dat kan niet. Of ja net zoals bij Barry Soetoro (Barack Hussein Obama) moet de CIA een geboorte akte fabriceren.
pi_215702018
quote:
7s.gif Op woensdag 27 november 2024 21:31 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Wantietje, ik heb nooit Kamala genoemd in mijn posts. Je legt woorden uit frustratie in mijn mond. Ik heb het gehad over Obama/Mike Obama/Pelosi/Clinton/Bush/Cheney/Bidens en niet Kamala.

Want iedereen weet (behalve jij dus) dat Kamala eigenlijk helemaal geen zin had, Kamala is een alcoholist, dat ziet iedereen. Ze werd geforceerd door bovengenoemde deepstate om als frontwoman te draaien. De hele democratische campagne was een aanfluiting.

Verliezen van een verkrachter, crimineel, fraudeur, oranje gekleurde Hitler. Deestablishment die ik hierboven noem wordt gehaat, Kamala kon er ook niets aan doen dat ze geblackmailed werd into a fake President run.

De enige frustratie die op FOK naar boven komt, is toch wel als mensen mijn posts lezen, en dat weet je net zo goed, want je volgt mij overal. Letterlijk overal kom je mij opzoeken. oO/ wil je mijn handtekening soms?
Tja, het punt was dat jij het over gaat hebt..
Je geeft nu zelf toe dat Kamala een flutcampagne had.

Maar toch verbijt je in het idee dat het verlies komt vanuit haat.

Daar ageer ik tegen.

Dat iemand een andere kandidaat beter vindt wil niet zeggen dat de een wordt gehaat.

Verder ben jij het die opeens buiten BNW post in topics waar ik kom, en niet andersom.
pi_215702027
pi_215702064
quote:
10s.gif Op woensdag 27 november 2024 21:36 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Hij is een afrikaan, dat kan niet. Of ja net zoals bij Barry Soetoro (Barack Hussein Obama) moet de CIA een geboorte akte fabriceren.
Kiek, daar is die frustratie weer.
Obama met een valse geboorteakte, Biden die de verkiezingen jat...

Een slecht verliezer wat dat betreft.

Maar wel lekker wijzen naar Democraten die teleurgesteld zijn in de verkiezingsuitslag.
pi_215702081
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 21:42 schreef Loverboii het volgende:

[..]
eerder machtsdronken
twitter

Weet je dat zeker? >:) hier lijkt het toch echt dat ze de fles te pakken heeft.
pi_215702094
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2024 21:42 schreef Wantie het volgende:

[..]
Kiek, daar is die frustratie weer.
Obama met een valse geboorteakte, Biden die de verkiezingen jat...

Een slecht verliezer wat dat betreft.

Maar wel lekker wijzen naar Democraten die teleurgesteld zijn in de verkiezingsuitslag.
Snap dat ze teleurgesteld zijn dat ze hebben verloren van een oranje Hitler, maar dan hadden ze maar betere campagne moeten draaien en niet iedereen racist noemen voor 8 jaar lang.

[ Bericht 5% gewijzigd door epicbeardman op 27-11-2024 21:50:35 ]
pi_215702291
quote:
14s.gif Op woensdag 27 november 2024 21:44 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Snap dat ze teleurgesteld zijn dat ze hebben verloren van een oranje Hitler, maar dan hadden ze maar betere campagne moeten draaien en niet iedereen racist noemen voor 8 jaar lang.
Dat is heel wat anders dan je eerst zei.
pi_215702321
Anyway, dit worden 4 jaar lang bier chips eten en met verwondering aanschouwen hoe Maga genaaid wordt door Trump ^O^

Wat Maga vergeet is dat Trump ze niet meer nodig heeft.

woensdag 27 november 2024 @ 22:01:51 #42
323876 michaelmoore
pi_215702394
quote:
hoe hebben ze haar DEM kandidaat kunnen maken , ongeloofelijk , Kennedy zou zich in zijn graf omdraaien
pi_215702506
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 22:01 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
hoe hebben ze haar DEM kandidaat kunnen maken , ongeloofelijk , Kennedy zou zich in zijn graf omdraaien
Hey we zijn het eens met elkaar!
De democraten wilde haar ook helemaal niet, de achterban. Die wilde nog liever AOC of Bernie.

Kamala werd bij de democraten door de strot geduwd. Zonder daadwerkelijk verkozen te zijn. Ze was in 2019 zo onpopulair dat ze niet eens 1% van alle stemmen kreeg.

Maar Bernie zit niet in het clubje van Bush/Clinton/Biden/Pelosi e.d, dus die mag nooit President worden, want hij is niet voor de forever-wars en behoort zeker niet bij de establisment.

Ik ben benieuwd of de democraten over 4 jaar weer met de oude garde proberen te komen, verwacht het wel. Wellicht Michelle Obama.
Michelle was ook een veel betere kandidaat als Kamala, want dat is wel een echte zwarte vrouw, niet iemand die een ander accent opzet zoals Kamala bij welke doepgroep rally ze was.

De ene keer praatte Kamala met een zwart accent, de andere keer met een mexicaans accent, daarna met een indisch accent en uiteindelijk eindigde ze met een dronken accent.
  woensdag 27 november 2024 @ 22:09:02 #44
323876 michaelmoore
pi_215702539
quote:
14s.gif Op woensdag 27 november 2024 22:07 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Hey we zijn het eens met elkaar!
De democraten wilde haar ook helemaal niet, de achterban. Die wilde nog liever AOC of Bernie.

Maar Kamala werd bij de democraten door de strot geduwd.

Maar Bernie zit niet in het clubje van Bush/Clinton/Biden/Pelosi e.d, dus die mag nooit President worden, want hij is niet voor de forever-wars en behoort zeker niet bij de establisment.

Ik ben benieuwd of de democraten over 4 jaar weer met de oude garde proberen te komen, verwacht het wel. Wellicht Michelle Obama.
Michelle was ook een veel betere kandidaat als Kamala, want dat is wel een echte zwarte vrouw, niet iemand die een ander accent opzet zoals Kamala bij welke doepgroep rally ze was.

De ene keer praatte Kamala met een zwart accent, de andere keer met een mexicaans accent, daarna met een indisch accent en uiteindelijk eindigde ze met een dronken accent.
Democraten komen hier niet meer bovenop ben ik bang

Ik zie het niet
ik verwacht dat Musk een hele sterke rol gaat spelen in de USA,
Musk s wil is wet nu in de USA
pi_215702640
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 22:09 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Democraten komen hier niet meer bovenop ben ik bang

Ik zie het niet
ik verwacht dat Musk een hele sterke rol gaat spelen in de USA,
Musk s wil is wet nu in de USA
Als de democraten met een goede kandidaat zouden komen, maar ze pesten alle goede mensen weg richting Trump. Zoals Tulsi Gabbard. Dat was oprecht een goede kandidaat in 2019 voor de dems.

Totdat ze werd geshadowbanned door de DNC, niet meer mee mocht doen.
Ze maakte gehakt van Kamala, Biden en ga zo maar door.

Ze was mijn favoriet toen al! Ik was altijd pro-Obama, totdat hij helemaal niets had gepresteerd behalve tal van Arabische Lentes te starten en oorlogen, landen kapot te maken zoals Libie, Syrie, Libanon en ga zo maar door. Pas daarna kwam ik erachter dat Obama ook maar gewoon een warmongerer is die gestuurd wordt door de uniepartij (republikeinen en democraten die beiden naar de oorlogslobby dansen/luisteren)
Ook heeft Obama alleen maar voor meer verdeeldheid gezorgd in Amerika, zo zijn identiteitspolitiek.

Elon is maar een onedayfly in de Amerikaanse politiek, die zal binnen kortste keren weer zich naar de achtergrond wenden.

De echte toekomst zit nu bij JD Vance, Vivek en Tulsi.
Wellicht dat Donald JR of Ivanka of zelfs Baron Trump in de toekomst nog wel functies gaan invullen, of runs zouden doen naar Presidentschap, maar eerst zal toch echt JD Vance komen, Amerikanen zijn gek op hem.
pi_215703930
FBI onderzoekt bommeldingen gericht tegen Trumps kabinetsleden

quote:
Toekomstige kabinetsleden van aankomend president Trump in de VS zijn het doelwit geweest van bommeldingen. De FBI onderzoekt de kwestie en zegt in een verklaring dat "elke potentile dreiging serieus wordt genomen". Voor zover bekend gaat het vooralsnog alleen om nepmeldingen.

Het nieuws werd bekendgemaakt door een woordvoerder van Trump. Die zei dat afgelopen nacht en vanmorgen verschillende beoogde kabinetsleden "het doelwit waren van gewelddadige en on-Amerikaanse bedreigingen".

Behalve om bommeldingen zou het ook gaan om swatting. Daarbij worden hulpdiensten op basis van een nepmelding naar iemands huis gestuurd, zoals een verzonnen schietpartij of beroving. Het is nog onduidelijk om hoeveel incidenten het nu precies gaat.
'Bom in woning'

Onder andere de aanstaande VN-ambassadeur voor de VS, Elise Stefanik, is naar eigen zeggen het doelwit geweest van een bommelding. De 40-jarige Republikeinse, haar echtgenoot en 3-jarige zoon waren onderweg naar huis toen ze te horen kregen dat er mogelijk een bom in hun woning lag, zegt ze in een verklaring.

Trumps beoogde minister voor Milieubescherming, Lee Zeldin, meldt eveneens dat hij een bommelding heeft gehad. Volgens de melding zou het gaan om een pijpbom. "Mijn gezin en ik waren niet thuis en we zijn veilig", zegt hij op X. Zeldin beweert dat het dreigbericht een "pro-Palestijns thema" had, maar geeft geen verdere uitleg.
Dat krijg je als de media en obama/clintons/bush/biden maar blijft roepen dat Trump letterlijk Hitler is. Dat zet psychische labiele mensen aan aan de linker kant tot rare fratsen. Eerst was het nog alleen de vrouwen de koppies kaalscheren, maar ze worden steeds extremistischer.
  woensdag 27 november 2024 @ 23:39:09 #47
323876 michaelmoore
pi_215704009
Ik moet zeggen dat ik Dilan niet veel sterker vind dan Kamala

beetje lachen en doen of ze iets in te brengen hebben, allebei vrouwen met een laag eigendunk,
beetje brabbelen zodat ze iets gezegd hebben, allebei geen Meloni

donderdag 28 november 2024 @ 01:36:21 #48
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_215704217
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2024 17:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Heeft Baudet al gereflecteerd wat er fout is gegaan bij de tweede kamer verkiezingen?
Dat is een goede vraag.
En een terechte vraag.
Oke, eerlijk is eerlijk, 1-0 voor jou.

Mensen als Bob van Left Laser, dat zou een enorme stemmentrekker zijn. Niet die suffe ingedutte deep-state kliek die er nu zit bij GroenLinks.
pi_215704488
Maga in paniek, nu ze steeds meer beseffen waarop ze gestemd hebben.

pi_215704878
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2024 06:53 schreef Wantie het volgende:
Maga in paniek
Tuurlijk…
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')