abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215759770
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 19:34 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ik ben ervan overtuigd dat ieder land prima zou functioneren met slechts 10% of minder van het huidig aantal ambtenaren
(Ik ben zelf 30 jaar rijksambtenaar geweest)

Ik denk ook dat met implementatie van de Musk ideen , ( ook op gebied van AI defensie) de USA de rest van de wereld voorgoed achter zich laat
10% minder moet kunnen. Maar mensen over de kling jagen in werkdruk is niet OK. Maar ook op het juridische vlak wordt AI reeds ingezet. AI defensie vind ik te experimenteel, het gaat om de parameters. Ik betwijfel als de USA de rest van de wereld achter zich laat op een navelstaarderige manier zoals een new deal voor de USA onder Trump, dat goed is voor de regio waar ik woon. Wat dit voor een narigheid voor Europa dit gaat betekenen. Al zeventig jaar trouwe bondgenoot van de US. Europa -ondanks haar tekortkomingen- verdient een ander lot dan gedumpt worden.
  dinsdag 3 december 2024 @ 20:11:11 #127
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_215759890
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 20:01 schreef yessie234 het volgende:

[..]
10% minder moet kunnen. Maar mensen over de kling jagen in werkdruk is niet OK. Maar ook op het juridische vlak wordt AI reeds ingezet. AI defensie vind ik te experimenteel, het gaat om de parameters. Ik betwijfel als de USA de rest van de wereld achter zich laat op een navelstaarderige manier zoals een new deal voor de USA onder Trump, dat goed is voor de regio waar ik woon. Wat dit voor een narigheid voor Europa dit gaat betekenen. Al zeventig jaar trouwe bondgenoot van de US. Europa -ondanks haar tekortkomingen- verdient een ander lot dan gedumpt worden.
80% van het "werk" van ambtenaren is overbodig of kan worden overgenomen door ( betere) automatisering
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 3 december 2024 @ 20:14:44 #128
323876 michaelmoore
pi_215759953
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 20:01 schreef yessie234 het volgende:

t. AI defensie vind ik te experimenteel, het gaat om de parameters. I
defensie is een big business

Bekijk deze YouTube-video
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_215763102
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 20:14 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
defensie is een big business

Palantir, en de bekende namen weer. Thiel. Clear View.

https://www.nytimes.com/2(...)ial-recognition.html
  woensdag 4 december 2024 @ 21:42:48 #130
323876 michaelmoore
pi_215771162
https://finance.yahoo.com(...)pacex-175618709.html

De voordeeltjes voor MUSK die druppelen al binnen , deze keus is op voorspraak van MUSK uiteraard
de vrienden van MUSK poppen nu overal op

quote:
Trump kiest miljardair SpaceX-astronaut om NASA te leiden
Woe, 4 december 2024 om 20:42 GMT+1 4 min. lezen

(Bloomberg) -- De aankomende president Donald Trump zal de financiėle technologiemiljardair Jared Isaacman, een ervaren SpaceX-astronaut, nomineren als de volgende directeur van NASA.
pi_215771508
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 21:42 schreef michaelmoore het volgende:
https://finance.yahoo.com(...)pacex-175618709.html

De voordeeltjes voor MUSK die druppelen al binnen , deze keus is op voorspraak van MUSK uiteraard
de vrienden van MUSK poppen nu overal op
[..]

Oh ja, die gaat de Amerikaanse staat flink uitwonen.
En zijn fanboys staan aan de zijlijn te juichen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  woensdag 4 december 2024 @ 22:05:54 #132
323876 michaelmoore
pi_215771534
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2024 22:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
ik vermoed dat er enkele grote MUSK projekten aan gaan komen

Bullettrains enzo

Ja en de hele NASA en FAA staan te buigen als MUSK met zijn vingers knipt
pi_215771551
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 22:05 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ik vermoed dat er enkele grote MUSK projekten aan gaan komen

Bullettrains enzo
Nee, dat verwacht ik niet.
Daarvoor is het termijn van Trump te kort.
  woensdag 4 december 2024 @ 22:08:39 #134
323876 michaelmoore
pi_215771574
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2024 22:06 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, dat verwacht ik niet.
Daarvoor is het termijn van Trump te kort.
jj denkt dat TRUMP het bij twee termijnen zal houden ???
Die heeft de senaat en de house en de hooggerechtshof in zijn zak en alle topambtenaren vervangen door Trump adapten
nee die gaat dat wel ff aanpassen , op de Poetin style

Maar over 5 jaar dan regeert de AI van MUSK de wereld, goed kans dat AI betere beslissingen neemt dan mensen

[ Bericht 6% gewijzigd door michaelmoore op 05-12-2024 00:14:00 ]
pi_215776602

Ze snappen het nog steeds niet die democraten.

Nog steeds bezig met de Hilter retoriek, de nazi retoriek.
De "you ain't black if you vote for Trump" retoriek.

Democraten zullen het nooit leren.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215777283
quote:
10s.gif Op donderdag 5 december 2024 14:25 schreef epicbeardman het volgende:

Ze snappen het nog steeds niet die democraten.

Nog steeds bezig met de Hilter retoriek, de nazi retoriek.
De "you ain't black if you vote for Trump" retoriek.

Democraten zullen het nooit leren.
Ze moeten op zoek naar nieuwe narratieven, en die ook nog geloofwaardig overbrengen. Ervaring genoeg daar, zou ik zo zeggen. Niet al het oude zomaar bij de vuilnisvat van de geschiedenis zetten.
  donderdag 5 december 2024 @ 15:58:37 #137
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_215777349
Democraten zijn inderdaad dom bezig en het wegschuifen van hele volkstammen wat je ook hier ziet helpt gewoon niet.

Ik zou dan ook best een republikein kunnen steunen maar Trump? Nee, Trump is verre van een ideale President.
En hoe men zich af zitten te trekken op Trump en Musk is krankzinnig, een politiek zou saai moeten zijn, geen cult.

Maar ja ik woon daar niet gelukkig, ik kan met popcorn in de hand kijken hoe Amerika af brand.
pi_215777350
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 15:50 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Ze moeten op zoek naar nieuwe narratieven, en die ook nog geloofwaardig overbrengen. Ervaring genoeg daar, zou ik zo zeggen. Niet al het oude zomaar bij de vuilnisvat van de geschiedenis zetten.
Het wordt juist tijd voor de democraten dat ze afscheid nemen van al het vuilnis.

De democraten kunnen het nog steeds niet bevatten dat Amerikaanse stemmers niets meer hebben met de Hillary Clintons/Bushes/Cheneys/Pelosi's/Obama's/Bidens/Harris.

De establishment die elke jonge democraat geen kans gunt zoals Tulsi destijds, of zelfs Bernie Sanders wegstopten in een verdommenishoekje.

Maar de bovengenomende establisment is veel te druk en heeft veel te veel mensen die er nog bakken met geld aan verdienen, neocons, rino's, warmongerers. Ook het extremisme onder de liberalen maakt hen eigen partij kapot. (Denk aan Kamala die riep dat alle veroordeelden in cellen een gratis gender operatie moeten kunnen krijgen, of het voorstel om alleen zwarte mensen 20,000 euro te geven om een wiet business op te starten)

Ze dachten de zwarte vote te kopen met sterren zoals Beyonce, J-Lo voor de latinx.

Democraten roepen:
[NY governor slammed for saying black children don't know what computers are
quote:
"Right now, we have young black kids growing up in the Bronx who don't even know what the word 'computer' is," she said. "They don't know these things."
Zegt de rijke blanke vrouw vanuit haar ivoren torentje.

De grootste racisten zijn de democraten zelf, het domste is dat ze dit zelf niet eens doorhebben of willen doorhebben. Hele agenda van de democraten bestaat uit identiteitspolitiek.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215777402
quote:
13s.gif Op donderdag 5 december 2024 15:58 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Het wordt juist tijd voor de democraten dat ze afscheid nemen van al het vuilnis.

De democraten kunnen het nog steeds niet bevatten dat Amerikaanse stemmers niets meer hebben met de Hillary Clintons/Bushes/Cheneys/Pelosi's/Obama's/Bidens/Harris.

De establishment die elke jonge democraat geen kans gunt zoals Tulsi destijds, of zelfs Bernie Sanders wegstopten in een verdommenishoekje.

...

De grootste racisten zijn de democraten zelf, het domste is dat ze dit zelf niet eens doorhebben of willen doorhebben. Hele agenda van de democraten bestaat uit identiteitspolitiek.
Identiteitspolitiek moet idd naar de vuilnisbak.
Andere oude thema's zoeken, en in de uitvoering nog slagen ook. In dat laatste zit het lastige punt.
Hoe met Bernie omgegaan is, verdient geen schoonheidsprijs. Politiek is vuil spel.
pi_215777711
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 16:04 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Identiteitspolitiek moet idd naar de vuilnisbak.
Andere oude thema's zoeken, en in de uitvoering nog slagen ook. In dat laatste zit het lastige punt.
Hoe met Bernie omgegaan is, verdient geen schoonheidsprijs. Politiek is vuil spel.
Ik vind het wel lachen.
Hilary had de popular vote, Kamala heeft met een paar procent verloren.

En dat wordt gebracht alsof het hele Amerikaanse volk klaar met ze is.
pi_215777725
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 22:08 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
jj denkt dat TRUMP het bij twee termijnen zal houden ???
Die heeft de senaat en de house en de hooggerechtshof in zijn zak en alle topambtenaren vervangen door Trump adapten
nee die gaat dat wel ff aanpassen , op de Poetin style

Maar over 5 jaar dan regeert de AI van MUSK de wereld, goed kans dat AI betere beslissingen neemt dan mensen

We spreken over 5 jaar wel weer..
  donderdag 5 december 2024 @ 18:03:35 #142
323876 michaelmoore
pi_215778283
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2024 17:00 schreef Wantie het volgende:

[..]
We spreken over 5 jaar wel weer..
dan staat er bij ieder stemlokaal een proud boy om het stembiljet te controleren, om fraude te voorkomen
  donderdag 5 december 2024 @ 18:05:27 #143
323876 michaelmoore
pi_215778293
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 15:58 schreef Zoddie het volgende:
Democraten zijn inderdaad dom bezig en het wegschuifen van hele volkstammen wat je ook hier ziet helpt gewoon niet.

Ik zou dan ook best een republikein kunnen steunen maar Trump? Nee, Trump is verre van een ideale President.
En hoe men zich af zitten te trekken op Trump en Musk is krankzinnig, een politiek zou saai moeten zijn, geen cult.

Maar ja ik woon daar niet gelukkig, ik kan met popcorn in de hand kijken hoe Amerika af brand.

links is een elitair groen clubje geworden net als hier, dus common sense is echt wel nodig helaas
GL zou hun neus ophalen voor Den Uyll ,

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 05-12-2024 19:53:20 ]
pi_215778946
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2024 16:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik vind het wel lachen.
Hilary had de popular vote, Kamala heeft met een paar procent verloren.

En dat wordt gebracht alsof het hele Amerikaanse volk klaar met ze is.
Democraten hebben hun zin gekregen met identiteitspolitiek, al weet ik niet of ze tevreden zijn met het resultaat ervan. Het verziekt ook het politieke debat daar. Kunnen we vanuit Nederland wel om lachen. Maar Republeiken kunnen op trangendertrollen in hun gelederen gaan rekenen. Mark my words.
pi_215778987
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2024 22:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Net als die overname van Twitter. Heeft ie ook tig lui ontslagen, en werkte de site nauwelijks. Benieuwd hoe dat op staatsniveau gaat uitpakken.
pi_215779007
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 19:19 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Democraten hebben hun zin gekregen met identiteitspolitiek, al weet ik niet of ze tevreden zijn met het resultaat ervan. Het verziekt ook het politieke debat daar. Kunnen we vanuit Nederland wel om lachen. Maar Republeiken kunnen op trangendertrollen in hun gelederen gaan rekenen. Mark my words.
Mwoh, Republikeinen doen net zo hard aan identiteitspolitiek. Al die "linkse sneeuwvlokjes" van een jaar of 10 geleden zijn nu allemaal vervangen door rechtste zuurstokjes.
pi_215779067
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 19:23 schreef havanagila het volgende:

[..]
Mwoh, Republikeinen doen net zo hard aan identiteitspolitiek. Al die "linkse sneeuwvlokjes" van een jaar of 10 geleden zijn nu allemaal vervangen door rechtste zuurstokjes.
Iedereen kan een gesprek met God aanvragen mijn kind. Als je zijn nummer maar hebt.
Religie is behoorlijk dragend in de VS, zeggen ze. Ik vraag me alleen af of ze zijn telefoonnummer goed opgeschreven hebben.
pi_215779326
Maga in Dalton Georgia in paniek, nu ze beginnen te beseffen welk effect Trump op hun lokale economie zal hebben als de plannen doorgaan...

pi_215779976
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2024 19:46 schreef Wantie het volgende:
Maga in Dalton Georgia in paniek, nu ze beginnen te beseffen welk effect Trump op hun lokale economie zal hebben als de plannen doorgaan...

Val je nu echt weer voor clickbaitende youtubers? heb je een samenvatting waarom en welke effecten dit zijn voor iemand die niet klikt?
pi_215780239
quote:
10s.gif Op donderdag 5 december 2024 20:31 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Val je nu echt weer voor clickbaitende youtubers? heb je een samenvatting waarom en welke effecten dit zijn voor iemand die niet klikt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')