https://nl.motorsport.com/f1/schedule/2024/quote:Op zondag 24 november 2024 10:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
de website van verstappen heeft inderdaad een mega-lange rij. plek 70759![]()
ik wil alleen maar weten hoe laat de start volgende week is.
Zandbak en zandbakquote:Op zondag 24 november 2024 10:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
O ja er zijn nog twee raceweekends.
Droog.quote:
deze kwam ik tegenquote:Op zondag 24 november 2024 10:37 schreef Nizno het volgende:
Vraag aan Max, hoe veel keer ga je nog kampioen worden?
Ik zou willen nog minstens 10 ofzo.... maar dat zal niet reel zijn.
(was in het spaans nagesynchroniseerd dus kon niet alles horen enzo)
Wil je niet net zo lang door als Alonso?
Nee joh dan loop ik zo kreupel als maar kan.
goed gedaan meid staat ook niet sexyquote:Op zondag 24 november 2024 10:42 schreef Nizno het volgende:
sjow... Bottas heeft een truitje voor het goede doel.
77,77
euh
nee
[ afbeelding ]
ja ik heb de spaanse zender op staan. Kon deze basis er wel uit halen iddquote:
sowwwquote:Op zondag 24 november 2024 10:42 schreef Nizno het volgende:
sjow... Bottas heeft een truitje voor het goede doel.
77,77
euh
nee
[ afbeelding ]
quote:Vrije Training 1
Vr 29 nov
14:30 - 15:30
Sprint Kwalificatie
Vr 29 nov
18:30 - 19:14
Sprintrace
Za 30 nov
14:00 - 15:00
Kwalificatie
Za 30 nov
18:00 - 19:00
Race
Zo 1 dec
18:00 - 20:00
dan zou ik toch een betere site pakken want anders ben je een uur te laatquote:Op zondag 24 november 2024 10:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
De kalender-pagina is te bereiken via deze URL:
https://news.verstappen.com/nl/calendar
Volgens de site is het 18:00 uur.
[..]
barheu?quote:Op zondag 24 november 2024 10:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zou ik toch een betere site pakken want anders ben je een uur te laat
Klopt niets van.quote:Op zondag 24 november 2024 10:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
De kalender-pagina is te bereiken via deze URL:
https://news.verstappen.com/nl/calendar
Volgens de site is het 18:00 uur.
[..]
Daarom gewoon F1.comquote:Op zondag 24 november 2024 10:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zou ik toch een betere site pakken want anders ben je een uur te laat
nee waarvoor?quote:Op zondag 24 november 2024 10:57 schreef RealistAtheist het volgende:
Heeft Sainz nou nog een 5sec gekregen? Ik heb net de race teruggezien.
kennelijk zijn de regels weer aangepast, want ik meende mij te herinneren dat in het verleden er de regel was dat als je eenmaal gecommitteerd was voor de pits je de pits ook in moest.quote:Op zondag 24 november 2024 10:57 schreef RealistAtheist het volgende:
De nieuwe race director neemt het blijkbaar niet zo nauw met de regels.quote:Op zondag 24 november 2024 10:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kennelijk zijn de regels weer aangepast, want ik meende mij te herinneren dat in het verleden er de regel was dat als je eenmaal gecommitteerd was voor de pits je de pits ook in moest.
Ik kan slecht tegen dat geslijm.quote:
Max owned iedereen de moeder natuurlijk op het paddock.quote:
Nog mazzel dat Tom dan op locatie is.quote:Op zondag 24 november 2024 11:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik kan slecht tegen dat geslijm.
Gelukkig hebben wij daar lol om gehad.quote:Op zondag 24 november 2024 11:14 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nog mazzel dat Tom dan op locatie is.
The race director is toch ontslagen.quote:Op zondag 24 november 2024 10:57 schreef RealistAtheist het volgende:
Hij gaat wel gewoon naar het podium. Kan toch niet zo zijn dat je over de doorgetrokken streep bij de ingang van de pits zo weer de baan op mag knallen zonder straf???
Edit: ik vind dit echt bizar. Maar in Brazili hebben we al gezien dat veiligheid blijkbaar geen rol meer speelt.
Dus is er nu een anderequote:Op zondag 24 november 2024 11:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
The race director is toch ontslagen.
Je mag van binnen naar buiten over die lijn op heel veel circuits is dat ook gewoon de racelijn (bv. Brazili), in dit geval was het wel een track limit, maar dus geen probleem verder.quote:Op zondag 24 november 2024 10:57 schreef RealistAtheist het volgende:
Hij gaat wel gewoon naar het podium. Kan toch niet zo zijn dat je over de doorgetrokken streep bij de ingang van de pits zo weer de baan op mag knallen zonder straf???
Edit: ik vind dit echt bizar. Maar in Brazili hebben we al gezien dat veiligheid blijkbaar geen rol meer speelt.
Waarom was het dan wel "under investigation" als er niks mis was met die actie?quote:Op zondag 24 november 2024 11:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je mag van binnen naar buiten over die lijn op heel veel circuits is dat ook gewoon de racelijn (bv. Brazili), in dit geval was het wel een track limit, maar dus geen probleem verder.
Zoals verwacht weer een leuke race op las Vegas.quote:
Het is geen moment 'under investigation' (of noted) geweest.quote:Op zondag 24 november 2024 11:34 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Waarom was het dan wel "under investigation" als er niks mis was met die actie?
Bedankt Checo!quote:Op zondag 24 november 2024 11:41 schreef DKUp het volgende:
Gelukkig heeft Red Bull meer windtunneltijd.
Huh? Ik dacht dat ik dat toch echt voorbij zag komen in beeld?quote:Op zondag 24 november 2024 11:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is geen moment 'under investigation' (of noted) geweest.
Gefeliciteerd met de overwinning van Russel.quote:Op zondag 24 november 2024 11:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zoals verwacht weer een leuke race op las Vegas.
Heeft die sterk gedaan inderdaad. Chapeau!quote:Op zondag 24 november 2024 11:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de overwinning van Russel.
Mooi gebaar van Zak Brown.quote:
Die wou ik net postenquote:
Russell en Hamilton reden een erg goede race. Vooral Hamilton was echt sterk.quote:Op zondag 24 november 2024 12:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mercedes had de zaakjes goed voor elkaar dit weekend. Maar dat zal in de hitte van Qatar wel weer anders zijn volgende week.
Russell deed wat hij moest doen en dat het hele weekend, dat kan Hamilton dan weer niet zeggen, al was hij vandaag goed.quote:Op zondag 24 november 2024 12:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die wou ik net posten
[..]
Russell en Hamilton reden een erg goede race. Vooral Hamilton was echt sterk.
Kwalificeren is al hele seizoen de achilleshiel van Hamilton.quote:Op zondag 24 november 2024 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Russell deed wat hij moest doen en dat het hele weekend, dat kan Hamilton dan weer niet zeggen, al was hij vandaag goed.
Muah. Denk dat Mercedes altijd iedereen de moeder had gereden. Zonder hulp van de Ferrari strategisten was ie niet eens tweede geworden.quote:Op zondag 24 november 2024 12:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vooral Hamilton was echt sterk.
Wordt leuk als Hamilton daar volgend jaar rijdt.quote:Op zondag 24 november 2024 12:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muah. Denk dat Mercedes altijd iedereen de moeder had gereden. Zonder hulp van de Ferrari strategisten was ie niet eens tweede geworden.
Komt door de zeldzame foutjesquote:Op zondag 24 november 2024 12:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kwalificeren is al hele seizoen de achilleshiel van Hamilton.
Het mag niet, tenzij het expliciet is toegestaan.quote:Op zondag 24 november 2024 11:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je mag van binnen naar buiten over die lijn op heel veel circuits is dat ook gewoon de racelijn (bv. Brazili), in dit geval was het wel een track limit, maar dus geen probleem verder.
quote:d) Except in cases of force majeure (accepted as such by the Stewards), or unless otherwise defined by the Race Director, if appointed, or Clerk of the Course, any part of a tyre of a car entering the pit lane must not cross, in any direction, any line painted on the track for the purpose of separating cars entering the pit lane from those on the track. For the avoidance of doubt, crossing means that the outside of any tyre should not go beyond the outside, with respect to the pit lane, of the relevant line painted on the track
Hij had even aandacht nodig dus rookte hij zijn banden op, en uiteraard krijgt hij die aandacht van TeamLH. Russell was aan het overhouden. Heeft hij weer eens de met afstand snelste auto, doet hij alsnog niet mee voor de overwinning.quote:Op zondag 24 november 2024 12:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muah. Denk dat Mercedes altijd iedereen de moeder had gereden. Zonder hulp van de Ferrari strategisten was ie niet eens tweede geworden.
Ik denk niet dat Max Verstappen ooit voor Ferrari gaat rijden. Hij heeft helemaal geen vertrouwen in dat zooitje ongeregeld daar, joh.quote:Op zondag 24 november 2024 13:19 schreef Breekfast het volgende:
Dit was voor Verstappen een heel mooi moment geweest om de overstap naar Ferrari te maken. Als je ook daar kampioen weet te worden dan heeft dat toch iets speciaals.
ik zou niet zeggen nooit, mogelijk dat hij er wel heen gaat maar dan wel met een heleboel regels in zijn contract.quote:Op zondag 24 november 2024 13:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Max Verstappen ooit voor Ferrari gaat rijden. Hij heeft helemaal geen vertrouwen in dat zooitje ongeregeld daar, joh.
Waarom zou hij dat moeten willen?quote:Op zondag 24 november 2024 13:19 schreef Breekfast het volgende:
Ik vind het wel echt jammer dat Ferrari Hamilton heeft aangetrokken.
Dit was voor Verstappen een heel mooi moment geweest om de overstap naar Ferrari te maken. Als je ook daar kampioen weet te worden dan heeft dat toch iets speciaals.
Everyone is a Ferrari fan. Even if they say they're not, they are Ferrari fans.quote:
Mjah, daar kan ik niet tegenopquote:Op zondag 24 november 2024 13:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
Everyone is a Ferrari fan. Even if they say they're not, they are Ferrari fans.
Vettel ook niet, alleen heeft hij daar geen kampioenschap meer binnen gehaald na de 4 bij RBRquote:
Nouja ik ben zelf meer fan van een persoon dan van een team. En bij Ferrari, tja het is rood maar de strategien zijn prut, dat wil je toch nietquote:Op zondag 24 november 2024 13:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Vettel ook niet, alleen heeft hij daar geen kampioenschap meer binnen gehaald na de 4 bij RBR
Dat denk ik ook. Of het Mercedes wordt valt te bezien. Ik denk nog steeds dat een Aston Martin met moderne facilities, veel geld, motoren van Honda en Adrian Newey als hoofdontwerper een interessante keus is voor Max.quote:Op zondag 24 november 2024 13:40 schreef ZaZoe het volgende:
Denk dat Max na volgend jaar nog 1 keer de switch naar een ander team maakt, waarschijnlijk wordt dat Mercedes dan lijkt me.
Daarna hangt die racehandschoenen aan de wilgen, dan zijn we alweer 4 of 5 jaar verder
quote:Op zondag 24 november 2024 13:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Of het Mercedes wordt valt te bezien. Ik denk nog steeds dat een Aston Martin met moderne facilities, veel geld, motoren van Honda en Adrian Newey als hoofdontwerper een interessante keus is voor Max.
AM kan idd ook nogquote:Op zondag 24 november 2024 13:41 schreef Netsplitter het volgende:
Zie Max eerder naar AM gaan dan naar Mercedes of Ferrari.
Nou ja vooral hij zelf schetste het beeld dat hij het niet ging halen. Als je zijn teksten moet geloven althans.quote:
Jos op de vuist met een stel Italianen lijkt me best leuke televisie.quote:Op zondag 24 november 2024 13:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja ik ben zelf meer fan van een persoon dan van een team. En bij Ferrari, tja het is rood maar de strategien zijn prut, dat wil je toch niet
Alleen moet die hele teamcultuur nog veranderd worden. Ze hebben niet bepaald de weg naar voren ingeslagenquote:Op zondag 24 november 2024 13:41 schreef Netsplitter het volgende:
Zie Max eerder naar AM gaan dan naar Mercedes of Ferrari.
Dit denk ik.quote:Op zondag 24 november 2024 13:45 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik denk dat Max de switch helemaal niet maakt naar een ander team. Althans niet binnen F1.
Als hij een switch maakt, stopt hij met F1.
Met Alonso als 2e rijder erachter met als doel met zijn allen het team vooruit te helpen.quote:Op zondag 24 november 2024 13:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Of het Mercedes wordt valt te bezien. Ik denk nog steeds dat een Aston Martin met moderne facilities, veel geld, motoren van Honda en Adrian Newey als hoofdontwerper een interessante keus is voor Max.
Nah, Alonso is tegen die tijd wel met pensioen, denk ik zo. Bovendien heeft Lance Stroll altijd een zitje bij AM zolang z'n vader daar de baas is.quote:Op zondag 24 november 2024 14:22 schreef Droopie het volgende:
[..]
Met Alonso als 2e rijder erachter met als doel met zijn allen het team vooruit te helpen.
Kan mij voorstellen dat Max ook wel een beetje terug verlangt naar het ouderwetse teamgevoel zonder al dat interne gezeik.
En met 2e rijder bedoel ik, elkaar er niet afrijden met de hopelijke wetenschap dat Alsono altijd dichtbij Max zit, maar wel erachter
Die doet al sim-racenquote:Op zondag 24 november 2024 14:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Dit denk ik.
En dan gaat ie P klaarstomen
Hier staat uitgelegt hoe je die regel moet lezenquote:Op zondag 24 november 2024 12:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het mag niet, tenzij het expliciet is toegestaan.
Uit de International Sporting Code appendix L waar vanuit de event notes naar verwezen wordt.
[..]
Jaaaaa....quote:Op zondag 24 november 2024 12:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het mag niet, tenzij het expliciet is toegestaan.
Uit de International Sporting Code appendix L waar vanuit de event notes naar verwezen wordt.
[..]
Ja, ze zijn allemaal gek bij de stewards en jullie nietquote:Op zondag 24 november 2024 14:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jaaaaa....
Die zocht ik al. Sainz had een UI moeten krijgen.
Ik kan mij herinneren namelijk dat iemand dat wel heeft gehad voor een remfoute, ging over de lijn en moest eigenlijk de pit in. Ik meen Canada.
Ik vond het al zo raar dat er niks kwam.
Weet alleen niet wanneer.
Ja. Dat mag. Alleen als je op Interlagos na de dubbele lijn zit, moet je naar binnen.quote:Op zondag 24 november 2024 11:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Max moet ze winnen, om wat zout in de wonden te gooienquote:Op zondag 24 november 2024 14:50 schreef schommelstoel het volgende:
Voor wie zijn we de laatste twee wedstrijden?
Lange tijd geleden had ik waarschijnlijk Norris op mijn lijstje staan.
Maar gezien het gekloot en alles van McLaren en Lando zelf twijfel ik daar wel erg sterk aan.
Juichen dat Perez het zo verkloot de laatste 2 race dat we als nog een stoeltjes ruil krijgen ook een optie?
Niet gelijk zo ajb.quote:Op zondag 24 november 2024 14:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja, ze zijn allemaal gek bij de stewards en jullie niet![]()
hier de uitleg waarom het gewoon mag:
https://www.racefans.net/(...)f1s-rules-explained/
Die gaat lekker met een biertje in zn drinkfles rondjes rijden en rustig kijken wat er te scharrelen valt.quote:Op zondag 24 november 2024 14:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max moet ze winnen, om wat zout in de wonden te gooien
Ah ja goed punt, met de derde wagen van het veld de laatste twee ook winnenquote:Op zondag 24 november 2024 14:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max moet ze winnen, om wat zout in de wonden te gooien
"You won the championship, why did you want to win these races too?"quote:Op zondag 24 november 2024 14:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah ja goed punt, met de derde wagen van het veld de laatste twee ook winnen![]()
En dan als een baas uit beeld lopen.quote:Op zondag 24 november 2024 14:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"You won the championship, why did you want to win these races too?"
"Because I'm Max Verstappen.". Tutututuuu
Mooi interview.quote:Op zondag 24 november 2024 15:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
En van de betere interviews met Max
Bekijk deze YouTube-video
Geen woord over Kelly,quote:Op zondag 24 november 2024 15:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
En van de betere interviews van Max
Goed hoor.quote:
Wanne gelul weer.quote:
Wat een grootheid.quote:Op zondag 24 november 2024 15:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
En van de betere interviews van Max
Die doen echt F1 dummies niveau maar dan nog lager.quote:Op zondag 24 november 2024 16:49 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom?
Dit is geen RTL Boulevard.
he's got a good point therequote:Op zondag 24 november 2024 16:48 schreef Rnie het volgende:
Mijn zoontje: Maar er zijn nog twee races te gaan, waarom is hij wereldkampioen?
Ik: Omdat Lando Max qua punten niet meer kan inhalen.
Mijn zoontje: Waarom gaat hij dan naar die races toe? Hij kan nu toch beter op vakantie gaan en uitrusten want hij is wereldkampioen.
F1 downies?quote:Op zondag 24 november 2024 16:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die doen echt F1 dummies niveau maar dan nog lager.
quote:Op zondag 24 november 2024 16:48 schreef Rnie het volgende:
Mijn zoontje: Maar er zijn nog twee races te gaan, waarom is hij wereldkampioen?
Mijn zoontje: Waarom gaat hij dan naar die races toe? Hij kan nu toch beter op vakantie gaan en uitrusten want hij is wereldkampioen.
Yuki in de RB en max extra vakantiedagen.quote:Op zondag 24 november 2024 14:50 schreef schommelstoel het volgende:
Maar gezien het gekloot en alles van McLaren en Lando zelf twijfel ik daar wel erg sterk aan.
Juichen dat Perez het zo verkloot de laatste 2 race dat we als nog een stoeltjes ruil krijgen ook een optie?
Hamilton dacht ik maar wanneerquote:Op zondag 24 november 2024 14:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jaaaaa....
Die zocht ik al. Sainz had een UI moeten krijgen.
Ik kan mij herinneren namelijk dat iemand dat wel heeft gehad voor een remfoute, ging over de lijn en moest eigenlijk de pit in. Ik meen Canada.
Ik vond het al zo raar dat er niks kwam.
Weet alleen niet wanneer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door greysbones op 24-11-2024 18:33:14 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge
Zoontje hier was blij voor Perez toen hij tweede stond, was toch een applausje waard omdat hij de vorige races zo slecht was.quote:Op zondag 24 november 2024 16:48 schreef Rnie het volgende:
Wat is dat waard?quote:Op zondag 24 november 2024 18:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hoe mooi zou het zijn als Norris tot 8 punten achter Verstappen komt te staan einde seizoen?
Die kans lijkt me 0..quote:Op zondag 24 november 2024 18:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hoe mooi zou het zijn als Norris tot 8 punten achter Verstappen komt te staan einde seizoen?
Alleen voor de cijferfetisjisten denk ik.quote:Op zondag 24 november 2024 18:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Maar dat is juist niet leuk. Niks mooiers dan zure reacties over de onverdiende kampioenschappen van Mad Maxquote:Op zondag 24 november 2024 19:06 schreef Nattekat het volgende:
Laat het verschil maar gewoon minimaal 50 zijn, dan kunnen al die Britten en wannabe-Britten zelfs het argument dat het door de eerste 6 races kwam niet gebruiken.
Slechte winnaarsquote:Op zondag 24 november 2024 19:24 schreef opgebaarde het volgende:
Liever zo'n calimero dan dit misselijke schadenfreude gedrag.
Mensen vinden het vaak vervelend als een ander een slechte verliezer is. Maar niks is vervelender dan iemand die zich gedraagt als een 'slechte winnaar'.
[ afbeelding ]
En hoe bestempel je jouw eigen post?quote:Op zondag 24 november 2024 19:24 schreef opgebaarde het volgende:
Mensen vinden het vaak vervelend als een ander een slechte verliezer is. Maar niks is vervelender dan iemand die zich gedraagt als een 'slechte winnaar'.
[ afbeelding ]
Tja, het is niet goed te praten maar diezelfde gozert stond Van Nistelrooij eerder uit te lachen toen deze een penalty mistte dus het komt niet zomaar uit de lucht vallen.quote:Op zondag 24 november 2024 19:24 schreef opgebaarde het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee. Zeg 't maarquote:Op zondag 24 november 2024 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
En hoe bestempel je jouw eigen post?
Norris kwam op mij over als opgelucht dat het klaar was met de 'strijd' om het WDC. Druk van z'n schouders.quote:Op zondag 24 november 2024 19:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
McLaren en Norris lijken me mentaal geknakt, vraag me af of die berhaupt nog een race gaan winnen dit jaar.
En komend seizoen is het nog lastiger.quote:Op zondag 24 november 2024 19:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Norris kwam op mij over als opgelucht dat het klaar was met de 'strijd' om het WDC. Druk van z'n schouders.
Ruud gaf die boy gewoon een koekje van eigen deeg.quote:Op zondag 24 november 2024 19:24 schreef opgebaarde het volgende:
[ afbeelding ]
Natuurlijk was er wat aan vooraf gegaan of was er al veel aan vooraf gegaan. Ruud is een leuke vent.quote:Op zondag 24 november 2024 19:42 schreef superniger het volgende:
[..]
Ruud gaf die boy gewoon een koekje van eigen deeg.
Knip
Als geen enkele speler er iets van kan dan moeten ze zich ook niet als een paasei met down gaan gedragen.quote:Op zondag 24 november 2024 20:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Natuurlijk was er wat aan vooraf gegaan of was er al veel aan vooraf gegaan. Ruud is een leuke vent.
Ik bedoel, ik kan alleen maar denken: Andorra. Het was maar Andorra. Ruud verdiende op dat moment per maand meer dan al die gasten samen per jaar. Op de wereld ranglijst stond Nederland toen 3e en Andorra 125. Die 125 is zelfs de hoogste ooit voor Andorra. Elke speler van Andorra kan er niks. Flut. Bagger. Genant.
Nou. Als AM de kans krijgt om Max binnen te hengelen zal Stroll jr. niet lang de tweede rijder zijn omdat je met hem niks wint.quote:Op zondag 24 november 2024 14:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nah, Alonso is tegen die tijd wel met pensioen, denk ik zo. Bovendien heeft Lance Stroll altijd een zitje bij AM zolang z'n vader daar de baas is.
Er is altijd wel iemand zuur helaas.quote:Op zondag 24 november 2024 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik dacht even dat ik in een ander subforum zat.
Ik denk wel te weten wiequote:Op zondag 24 november 2024 20:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand zuur helaas.
De bedoeling is denk ik om de auto zo goed te maken dat zelfs Stroll ermee kan winnen. Op zich niet ongehoord, deze aanpak. Williams deed hetzelfde in de jaren '90, toen ze Damon Hill en Jacques Villeneuve kampioen maakten. En zonder de raket van Brawn GP was Jenson Button ook nooit kampioen geworden.quote:Op zondag 24 november 2024 20:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nou. Als AM de kans krijgt om Max binnen te hengelen zal Stroll jr. niet lang de tweede rijder zijn omdat je met hem niks wint.
Exact. De beloning voor goed werk is een positieve beloning, bijvoorbeeld vrije tijd. De beloning voor goed werk moet nooit meer werk zijn.quote:Op zondag 24 november 2024 16:48 schreef Rnie het volgende:
Max slaat FP1 in Abu Dhabi over.quote:Op zondag 24 november 2024 21:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Exact. De beloning voor goed werk is een positieve beloning, bijvoorbeeld vrije tijd. De beloning voor goed werk moet nooit meer werk zijn.
Jouw zoon is slim.
Maar wat als je werk je hobby is en je er energie van krijgt?quote:Op zondag 24 november 2024 21:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Exact. De beloning voor goed werk is een positieve beloning, bijvoorbeeld vrije tijd. De beloning voor goed werk moet nooit meer werk zijn.
Jouw zoon is slim.
Ik denk toch voor LEC, die kan nog zomaar tweede worden. Dus zou wel leuk zijn als dat nog spannend wordt.quote:Op zondag 24 november 2024 14:50 schreef schommelstoel het volgende:
Als het echt je hobby is zoals bij Max, dan wel.quote:Op maandag 25 november 2024 08:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar wat als je werk je hobby is en je er energie van krijgt?
Los daarvan kun je nu in deze races dingen testen enzo.
Daarbij denkt iedereen altijd dat je ineens niks meer kunt. In 21 zou Hamilton ook meerdere keren geknakt zijn na weer een mokerslag. Vervolgens won hij gewoon de laatste 4 races op de laatste ronde na (wat niks met geknakt zijn te maken had). Het is geen voetbal, je stapt gewoon in je auto en die gaat op dat circuit goed of niet. Je bouwt gewoon het weekend op en het gaat lekker of niet.quote:Op zondag 24 november 2024 19:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Norris kwam op mij over als opgelucht dat het klaar was met de 'strijd' om het WDC. Druk van z'n schouders.
Hamilton heeft wel een andere mentaliteit dan Norris.quote:Op maandag 25 november 2024 13:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Daarbij denkt iedereen altijd dat je ineens niks meer kunt. In 21 zou Hamilton ook meerdere keren geknakt zijn na weer een mokerslag. Vervolgens won hij gewoon de laatste 4 races op de laatste ronde na (wat niks met geknakt zijn te maken had). Het is geen voetbal, je stapt gewoon in je auto en die gaat op dat circuit goed of niet. Je bouwt gewoon het weekend op en het gaat lekker of niet.
Je merkt dat soort mentale dingen overal. Hoe meer ervaring, hoe beter zich men af lijkt te kunnen sluiten.quote:Op maandag 25 november 2024 13:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Daarbij denkt iedereen altijd dat je ineens niks meer kunt. In 21 zou Hamilton ook meerdere keren geknakt zijn na weer een mokerslag. Vervolgens won hij gewoon de laatste 4 races op de laatste ronde na (wat niks met geknakt zijn te maken had). Het is geen voetbal, je stapt gewoon in je auto en die gaat op dat circuit goed of niet. Je bouwt gewoon het weekend op en het gaat lekker of niet.
Toch zou ik echt niet weten waarom Norris in Qatar niet zou kunnen winnen als de McLaren daar goed is. Hij komt misschien met een rotgevoel aan, maar hij stapt in VT 1 in die auto en gaat dan ondervinden hoe hij het doet. Dan speelt So Paulo of las Vegas echt geen rol meer. Wat ik zeg: als je als spits in het voetbal een paar keer niet scoort kan dat in je hoofd gaan zitten, in de autosport zie ik dat zo snel niet. Hooguit dat je aan de afstelling gaat twijfelen en daarmee ineens de verkeerde kant opgaat ofzo.quote:Op maandag 25 november 2024 13:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hamilton heeft wel een andere mentaliteit dan Norris.
Wie weet voelt hij zichzelf nu zelfs beter, de druk is er vanaf, dus als de auto daar goed is dan kan hij daar gewoon winnen.quote:Op maandag 25 november 2024 16:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Toch zou ik echt niet weten waarom Norris in Qatar niet zou kunnen winnen als de McLaren daar goed is. Hij komt misschien met een rotgevoel aan, maar hij stapt in VT 1 in die auto en gaat dan ondervinden hoe hij het doet. Dan speelt So Paulo of las Vegas echt geen rol meer. Wat ik zeg: als je als spits in het voetbal een paar keer niet scoort kan dat in je hoofd gaan zitten, in de autosport zie ik dat zo snel niet. Hooguit dat je aan de afstelling gaat twijfelen en daarmee ineens de verkeerde kant opgaat ofzo.
Hamilton is ook geknakt, alleen niet in 21, dat was begin 22 toen de door Toto beloofde no pods wonderbenz, een knakenbak bleek.quote:Op maandag 25 november 2024 13:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hamilton heeft wel een andere mentaliteit dan Norris.
Stel, dat lukt. Stel. Dan moet je in 2e Aston dus een rijder zetten die NOG incompetenter is dan Stroll. Dan heb je toch best een uitdaging en zo lang het halve veld in een mindere auto dan hem van hem kan winnen gaat dat nooit gebeuren. Villeneuve , Hill, en Button beschikten nog over enigzins wat talent, dat ontbreekt bij Stroll. Hij laat heeeeeeeeeeel af en toe mooie dingen zien maar de ratio dat ie maar wat loopt te klungelen is 90% tegenover 10 oid.quote:Op zondag 24 november 2024 21:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
De bedoeling is denk ik om de auto zo goed te maken dat zelfs Stroll ermee kan winnen. Op zich niet ongehoord, deze aanpak. Williams deed hetzelfde in de jaren '90, toen ze Damon Hill en Jacques Villeneuve kampioen maakten. En zonder de raket van Brawn GP was Jenson Button ook nooit kampioen geworden.
Stroll is gewoon heel erg dom en vindt zijn werk gewoon niet leuk. Maar hij moet van papa. Want papa heeft een droom.quote:Op maandag 25 november 2024 18:34 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Stel, dat lukt. Stel. Dan moet je in 2e Aston dus een rijder zetten die NOG incompetenter is dan Stroll. Dan heb je toch best een uitdaging en zo lang het halve veld in een mindere auto dan hem van hem kan winnen gaat dat nooit gebeuren. Villeneuve , Hill, en Button beschikten nog over enigzins wat talent, dat ontbreekt bij Stroll. Hij laat heeeeeeeeeeel af en toe mooie dingen zien maar de ratio dat ie maar wat loopt te klungelen is 90% tegenover 10 oid.
En als die dan wat doms doet is het ook altijd echt een enorme kneuzenactie. Zoals zichzelf beachen in Brazilie.
Ik snap de vergelijking met Button wel al was die tov het toenmalige veld wel iets beter, hij heeft daarna zelfs Hamilton nog verslagen al zegt dat ook weer niet zo heel veel. Alleen Kovalainen en Bottas is dat over een seizoen nooit gelukt.quote:Op maandag 25 november 2024 18:34 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Stel, dat lukt. Stel. Dan moet je in 2e Aston dus een rijder zetten die NOG incompetenter is dan Stroll. Dan heb je toch best een uitdaging en zo lang het halve veld in een mindere auto dan hem van hem kan winnen gaat dat nooit gebeuren. Villeneuve , Hill, en Button beschikten nog over enigzins wat talent, dat ontbreekt bij Stroll. Hij laat heeeeeeeeeeel af en toe mooie dingen zien maar de ratio dat ie maar wat loopt te klungelen is 90% tegenover 10 oid.
En als die dan wat doms doet is het ook altijd echt een enorme kneuzenactie. Zoals zichzelf beachen in Brazilie.
Kansloos: https://www.chess.com/news/view/anish-sarkar-age-3-earns-fide-ratingquote:Op maandag 25 november 2024 22:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Stroll is gewoon heel erg dom en vindt zijn werk gewoon niet leuk. Maar hij moet van papa. Want papa heeft een droom.
Hij doet me altijd denken aan een Chinees vriendje van mijn zoon die al vanaf zijn vierde elke dag een uur MOET schaken en MOET piano spelen.
Even als reactie op die titel "met een droog Brazili was het nog spannend geweest"quote:
Ben ook wel benieuwd hoeveel Max nog gaat pushen, na de race zondag leek hij vooral blij dat het klaar was, en het seizoen in principe over. Tuurlijk zal hij nog wel willen winnen (bonussen!), maar dat gaat waarschijnlijk sowieso niet gebeuren nu er meeste races 2 teams zijn die snellere auto's hebben.quote:Op dinsdag 26 november 2024 12:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Even als reactie op die titel "met een droog Brazili was het nog spannend geweest"
valt op zich te betwisten. Stel Lando had gewonnen en Max had P6 gepakt, was Lando ingelopen en was het verschil rond de 27 punten. Afgelopen weekend zou het dan 29 zijn geweest.
Volgende 2 races gaan pas aantonen of Lando anders daadwerkelijk dichtbij was gekomen. (ik denk het niet want berhaupt was het voor Lando vaak te moeilijk om veel punten op Max te pakken)
Gaat aan de ene kant nergens over want de race is al gelopen, maar ben toch benieuwd hoe cruciaal die race van Brazili gaat blijken te zijn
Gat voor WCC is naar boven en onder ook te groot om daarin iets te betekenen. Zo min mogelijk schade rijden en pijlen op 2025quote:Op dinsdag 26 november 2024 12:57 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd hoeveel Max nog gaat pushen, na de race zondag leek hij vooral blij dat het klaar was, en het seizoen in principe over. Tuurlijk zal hij nog wel willen winnen (bonussen!), maar dat gaat waarschijnlijk sowieso niet gebeuren nu er meeste races 2 teams zijn die snellere auto's hebben.
als als als als alsquote:
Als McLaren wat betere tactische beslissingen had gemaakt was het misschien nog spannend geweest.quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:02 schreef Tokus het volgende:
[..]
als als als als als
Als Max was gecrasht, was het nog spannend geweest.
Als Lando beter kan starten, was het nog spannend geweest.
Als er een vogel in de motor van max vliegt, was het nog spannend geweest.
aan al die Als-dingen heb je gewoon niks en dan heb je als commentator blijkbaar ook niks anders om over te praten.
Idd, deze race was ik beetje afgeleid. Maar er werd gewoon even een pitstop van 2 seconden door Red Bull gemaakt, dat doen ze ook gewoon zelden verkloten.quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:09 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Als McLaren wat betere tactische beslissingen had gemaakt was het misschien nog spannend geweest.
Vond het wel typisch dat Lando zondag zei dat Max, en RBR, over een heel seizoen zo weinig fouten maakt. Ik denk dat hij beter naar zichzelf en McLaren zou kunnen kijken: Hoe kunnen zij ervoor zorgen dat ze minder fouten maken.
Hij hoeft in ieder geval niet meer Lando van de baan te beuken, scheelt weer in de penalty pointsquote:Op dinsdag 26 november 2024 12:57 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd hoeveel Max nog gaat pushen, na de race zondag leek hij vooral blij dat het klaar was, en het seizoen in principe over. Tuurlijk zal hij nog wel willen winnen (bonussen!), maar dat gaat waarschijnlijk sowieso niet gebeuren nu er meeste races 2 teams zijn die snellere auto's hebben.
Tweede was 3,5squote:Op dinsdag 26 november 2024 13:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Idd, deze race was ik beetje afgeleid. Maar er werd gewoon even een pitstop van 2 seconden door Red Bull gemaakt, dat doen ze ook gewoon zelden verkloten.
Van McLaren had ik ook wel beter verwacht eigenlijk, die hebben in het verleden zoveel succes gekend en toch komen ze soms over alsof ze net komen kijken.quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:09 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Vond het wel typisch dat Lando zondag zei dat Max, en RBR, over een heel seizoen zo weinig fouten maakt. Ik denk dat hij beter naar zichzelf en McLaren zou kunnen kijken: Hoe kunnen zij ervoor zorgen dat ze minder fouten maken.
Die succesjaren van McLaren zijn ook wel een tijdje terug ook. Die lui die er toen werkten werken misschien al lang elders zoals bij andere teams.quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Van McLaren had ik ook wel beter verwacht eigenlijk, die hebben in het verleden zoveel succes gekend en toch komen ze soms over alsof ze net komen kijken.
Van Max denk ik dat het gebrek aan fouten een van z'n beste kwaliteiten is. Hij levert zo'n beetje elk weekend het maximale en doet zelden iets doms. Ik heb ook wel het idee dat de rest van de grid daar behoorlijk van onder de indruk is. Eigenlijk is verder bijna niemand consistent zo koel, kalm & collected als Verstappen.
Oh ooooow....quote:
Het is inderdaad 'maybe my eyes are playing tricks on me', dus we houden het maar in de gaten.quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik keek ook met gefronste wenkbrauwen
die techniek die verboden was?quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het is inderdaad 'maybe my eyes are playing tricks on me', dus we houden het maar in de gaten.
Vreemd is het wel, verdacht ook. En wie had de techniek ook alweer bedacht?
Ik zag het ook langskomen inderdaad. Opvallend!quote:
Foei als dat waar is (de reactie van de FIA).quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik zag het ook langskomen inderdaad. Opvallend!
Dat ging dit jaar ook regelmatig mis anders. Oa in Oostenrijk waarna Norris opeens veel dichterbij kwam en het bekende gevecht ontstondquote:Op dinsdag 26 november 2024 13:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Idd, deze race was ik beetje afgeleid. Maar er werd gewoon even een pitstop van 2 seconden door Red Bull gemaakt, dat doen ze ook gewoon zelden verkloten.
Zal ook wel afhangen van z’n kansen op de zege. Was Brazili (waar hij ook in droge omstandigheden echt mee kon doen) representatief voor de verhoudingen op dit moment of was dat Vegas? Als hij het tempo heeft om mee te doen voor de zege, gaat hij dat vast niet laten liggenquote:Op dinsdag 26 november 2024 12:57 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij er beter bij zit aankomende 2 races. Vegas was weer prut door die achtervleugel. Voor de rest zag ik niet het onhandelbare sliden zoals dat van Imola tot aan Singapore ging dit seizoen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zal ook wel afhangen van z’n kansen op de zege. Was Brazili (waar hij ook in droge omstandigheden echt mee kon doen) representatief voor de verhoudingen op dit moment of was dat Vegas? Als hij het tempo heeft om mee te doen voor de zege, gaat hij dat vast niet laten liggen
Dat "verkloten" ze het 2e deel van dit seizoen juist opvallend vaak..quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
DAS riecht nach falsch spielereiquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
die techniek die verboden was?
DAS?
Uhuquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Even gekeken naar een andere kwali of George daar hetzelfde doet met zijn stuur.
Zo te zien ook op Baku. Lijkt louter een kwestie te zijn van een bepaalde speling op het stuur wat hij fijn vindt als ik het zo zie. In combinatie met een harde remzone.
[ afbeelding ]
Jij bent overtuigd dat het een DAS is? Moet je zelf weten. Tijd zal het vanzelf leren. Net zoals dat McLaren ook geen truc had voor die banden met water.quote:
Ook dat is niet met zekerheid gezegd. Ze hadden het in ieder geval niet nodig bij dat koude weer in Las Vegas of de regen in Brazili.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij bent overtuigd dat het een DAS is? Moet je zelf weten. Tijd zal het vanzelf leren. Net zoals dat McLaren ook geen truc had voor die banden met water.
Wilde ook net zeggen: er is geen bewijs gevonden.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij bent overtuigd dat het een DAS is? Moet je zelf weten. Tijd zal het vanzelf leren. Net zoals dat McLaren ook geen truc had voor die banden met water.
Speling op het stuur?!quote:
Zeker. Maar bij de sprintrace van Brazili, die was wel droog, waren ze ineens relatief sloom. Dat was opvallend. Als ze dit weekend weer die snelheid kwijt zijn, terwijl het dit weekend wel warm is en het een circuit is wat echt bij deze mclaren hoort dan weten we, zonder feitelijk bewijs, genoegquote:Op woensdag 27 november 2024 00:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ook dat is niet met zekerheid gezegd. Ze hadden het in ieder geval niet nodig bij dat koude weer in Las Vegas of de regen in Brazili.
weekend is niet warmquote:Op woensdag 27 november 2024 07:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zeker. Maar bij de sprintrace van Brazili, die was wel droog, waren ze ineens relatief sloom. Dat was opvallend. Als ze dit weekend weer die snelheid kwijt zijn, terwijl het dit weekend wel warm is en het een circuit is wat echt bij deze mclaren hoort dan weten we, zonder feitelijk bewijs, genoeg
ik zeg niet dat ik overtuigd ben dat het DAS isquote:Op dinsdag 26 november 2024 23:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Om vervolgens in een bijzin even te melden dat McLaren niks met de banden heeft gedaan, ziet dat ook afgehamerd isquote:Op woensdag 27 november 2024 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ik overtuigd ben dat het DAS is
Jij haalt er een kwali bij van een andere race
en daarmee denk je een punt te maken
FIA heeft in Brazilie 'gecontroleerd'quote:Op woensdag 27 november 2024 11:14 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Om vervolgens in een bijzin even te melden dat McLaren niks met de banden heeft gedaan, ziet dat ook afgehamerd is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |