https://nl.motorsport.com/f1/schedule/2024/quote:Op zondag 24 november 2024 10:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
de website van verstappen heeft inderdaad een mega-lange rij. plek 70759![]()
ik wil alleen maar weten hoe laat de start volgende week is.
Zandbak en zandbakquote:Op zondag 24 november 2024 10:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
O ja er zijn nog twee raceweekends.
Droog.quote:
deze kwam ik tegenquote:Op zondag 24 november 2024 10:37 schreef Nizno het volgende:
Vraag aan Max, hoe veel keer ga je nog kampioen worden?
Ik zou willen nog minstens 10 ofzo.... maar dat zal niet reëel zijn.
(was in het spaans nagesynchroniseerd dus kon niet alles horen enzo)
Wil je niet net zo lang door als Alonso?
Nee joh dan loop ik zo kreupel als maar kan.
goed gedaan meid staat ook niet sexyquote:Op zondag 24 november 2024 10:42 schreef Nizno het volgende:
sjow... Bottas heeft een truitje voor het goede doel.
¤ 77,77
euh
nee
[ afbeelding ]
ja ik heb de spaanse zender op staan. Kon deze basis er wel uit halen iddquote:
sowwwquote:Op zondag 24 november 2024 10:42 schreef Nizno het volgende:
sjow... Bottas heeft een truitje voor het goede doel.
¤ 77,77
euh
nee
[ afbeelding ]
quote:Vrije Training 1
Vr 29 nov
14:30 - 15:30
Sprint Kwalificatie
Vr 29 nov
18:30 - 19:14
Sprintrace
Za 30 nov
14:00 - 15:00
Kwalificatie
Za 30 nov
18:00 - 19:00
Race
Zo 1 dec
18:00 - 20:00
dan zou ik toch een betere site pakken want anders ben je een uur te laatquote:Op zondag 24 november 2024 10:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
De kalender-pagina is te bereiken via deze URL:
https://news.verstappen.com/nl/calendar
Volgens de site is het 18:00 uur.
[..]
barheu?quote:Op zondag 24 november 2024 10:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zou ik toch een betere site pakken want anders ben je een uur te laat
Klopt niets van.quote:Op zondag 24 november 2024 10:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
De kalender-pagina is te bereiken via deze URL:
https://news.verstappen.com/nl/calendar
Volgens de site is het 18:00 uur.
[..]
Daarom gewoon F1.comquote:Op zondag 24 november 2024 10:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zou ik toch een betere site pakken want anders ben je een uur te laat
nee waarvoor?quote:Op zondag 24 november 2024 10:57 schreef RealistAtheist het volgende:
Heeft Sainz nou nog een 5sec gekregen? Ik heb net de race teruggezien.
kennelijk zijn de regels weer aangepast, want ik meende mij te herinneren dat in het verleden er de regel was dat als je eenmaal gecommitteerd was voor de pits je de pits ook in moest.quote:Op zondag 24 november 2024 10:57 schreef RealistAtheist het volgende:
De nieuwe race director neemt het blijkbaar niet zo nauw met de regels.quote:Op zondag 24 november 2024 10:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kennelijk zijn de regels weer aangepast, want ik meende mij te herinneren dat in het verleden er de regel was dat als je eenmaal gecommitteerd was voor de pits je de pits ook in moest.
Ik kan slecht tegen dat geslijm.quote:
Max owned iedereen de moeder natuurlijk op het paddock.quote:
Nog mazzel dat Tom dan op locatie is.quote:Op zondag 24 november 2024 11:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik kan slecht tegen dat geslijm.
Gelukkig hebben wij daar lol om gehad.quote:Op zondag 24 november 2024 11:14 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nog mazzel dat Tom dan op locatie is.
The race director is toch ontslagen.quote:Op zondag 24 november 2024 10:57 schreef RealistAtheist het volgende:
Hij gaat wel gewoon naar het podium. Kan toch niet zo zijn dat je over de doorgetrokken streep bij de ingang van de pits zo weer de baan op mag knallen zonder straf???
Edit: ik vind dit echt bizar. Maar in Brazilië hebben we al gezien dat veiligheid blijkbaar geen rol meer speelt.
Dus is er nu een anderequote:Op zondag 24 november 2024 11:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
The race director is toch ontslagen.
Je mag van binnen naar buiten over die lijn op heel veel circuits is dat ook gewoon de racelijn (bv. Brazilië), in dit geval was het wel een track limit, maar dus geen probleem verder.quote:Op zondag 24 november 2024 10:57 schreef RealistAtheist het volgende:
Hij gaat wel gewoon naar het podium. Kan toch niet zo zijn dat je over de doorgetrokken streep bij de ingang van de pits zo weer de baan op mag knallen zonder straf???
Edit: ik vind dit echt bizar. Maar in Brazilië hebben we al gezien dat veiligheid blijkbaar geen rol meer speelt.
Waarom was het dan wel "under investigation" als er niks mis was met die actie?quote:Op zondag 24 november 2024 11:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je mag van binnen naar buiten over die lijn op heel veel circuits is dat ook gewoon de racelijn (bv. Brazilië), in dit geval was het wel een track limit, maar dus geen probleem verder.
Zoals verwacht weer een leuke race op las Vegas.quote:
Het is geen moment 'under investigation' (of noted) geweest.quote:Op zondag 24 november 2024 11:34 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Waarom was het dan wel "under investigation" als er niks mis was met die actie?
Bedankt Checo!quote:Op zondag 24 november 2024 11:41 schreef DKUp het volgende:
Gelukkig heeft Red Bull meer windtunneltijd.
Huh? Ik dacht dat ik dat toch echt voorbij zag komen in beeld?quote:Op zondag 24 november 2024 11:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is geen moment 'under investigation' (of noted) geweest.
Gefeliciteerd met de overwinning van Russel.quote:Op zondag 24 november 2024 11:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zoals verwacht weer een leuke race op las Vegas.
Heeft die sterk gedaan inderdaad. Chapeau!quote:Op zondag 24 november 2024 11:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de overwinning van Russel.
Mooi gebaar van Zak Brown.quote:
Die wou ik net postenquote:
Russell en Hamilton reden een erg goede race. Vooral Hamilton was echt sterk.quote:Op zondag 24 november 2024 12:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mercedes had de zaakjes goed voor elkaar dit weekend. Maar dat zal in de hitte van Qatar wel weer anders zijn volgende week.
Russell deed wat hij moest doen en dat het hele weekend, dat kan Hamilton dan weer niet zeggen, al was hij vandaag goed.quote:Op zondag 24 november 2024 12:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die wou ik net posten
[..]
Russell en Hamilton reden een erg goede race. Vooral Hamilton was echt sterk.
Kwalificeren is al hele seizoen de achilleshiel van Hamilton.quote:Op zondag 24 november 2024 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Russell deed wat hij moest doen en dat het hele weekend, dat kan Hamilton dan weer niet zeggen, al was hij vandaag goed.
Muah. Denk dat Mercedes altijd iedereen de moeder had gereden. Zonder hulp van de Ferrari strategisten was ie niet eens tweede geworden.quote:Op zondag 24 november 2024 12:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vooral Hamilton was echt sterk.
Wordt leuk als Hamilton daar volgend jaar rijdt.quote:Op zondag 24 november 2024 12:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muah. Denk dat Mercedes altijd iedereen de moeder had gereden. Zonder hulp van de Ferrari strategisten was ie niet eens tweede geworden.
Komt door de zeldzame foutjesquote:Op zondag 24 november 2024 12:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kwalificeren is al hele seizoen de achilleshiel van Hamilton.
Het mag niet, tenzij het expliciet is toegestaan.quote:Op zondag 24 november 2024 11:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je mag van binnen naar buiten over die lijn op heel veel circuits is dat ook gewoon de racelijn (bv. Brazilië), in dit geval was het wel een track limit, maar dus geen probleem verder.
quote:d) Except in cases of force majeure (accepted as such by the Stewards), or unless otherwise defined by the Race Director, if appointed, or Clerk of the Course, any part of a tyre of a car entering the pit lane must not cross, in any direction, any line painted on the track for the purpose of separating cars entering the pit lane from those on the track. For the avoidance of doubt, crossing means that the outside of any tyre should not go beyond the outside, with respect to the pit lane, of the relevant line painted on the track
Hij had even aandacht nodig dus rookte hij zijn banden op, en uiteraard krijgt hij die aandacht van TeamLH. Russell was aan het overhouden. Heeft hij weer eens de met afstand snelste auto, doet hij alsnog niet mee voor de overwinning.quote:Op zondag 24 november 2024 12:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muah. Denk dat Mercedes altijd iedereen de moeder had gereden. Zonder hulp van de Ferrari strategisten was ie niet eens tweede geworden.
Ik denk niet dat Max Verstappen ooit voor Ferrari gaat rijden. Hij heeft helemaal geen vertrouwen in dat zooitje ongeregeld daar, joh.quote:Op zondag 24 november 2024 13:19 schreef Breekfast het volgende:
Dit was voor Verstappen een heel mooi moment geweest om de overstap naar Ferrari te maken. Als je ook daar kampioen weet te worden dan heeft dat toch iets speciaals.
ik zou niet zeggen nooit, mogelijk dat hij er wel heen gaat maar dan wel met een heleboel regels in zijn contract.quote:Op zondag 24 november 2024 13:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Max Verstappen ooit voor Ferrari gaat rijden. Hij heeft helemaal geen vertrouwen in dat zooitje ongeregeld daar, joh.
Waarom zou hij dat moeten willen?quote:Op zondag 24 november 2024 13:19 schreef Breekfast het volgende:
Ik vind het wel echt jammer dat Ferrari Hamilton heeft aangetrokken.
Dit was voor Verstappen een heel mooi moment geweest om de overstap naar Ferrari te maken. Als je ook daar kampioen weet te worden dan heeft dat toch iets speciaals.
Everyone is a Ferrari fan. Even if they say they're not, they are Ferrari fans.quote:
Mjah, daar kan ik niet tegenopquote:Op zondag 24 november 2024 13:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
Everyone is a Ferrari fan. Even if they say they're not, they are Ferrari fans.
Vettel ook niet, alleen heeft hij daar geen kampioenschap meer binnen gehaald na de 4 bij RBRquote:
Nouja ik ben zelf meer fan van een persoon dan van een team. En bij Ferrari, tja het is rood maar de strategieën zijn prut, dat wil je toch nietquote:Op zondag 24 november 2024 13:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Vettel ook niet, alleen heeft hij daar geen kampioenschap meer binnen gehaald na de 4 bij RBR
Dat denk ik ook. Of het Mercedes wordt valt te bezien. Ik denk nog steeds dat een Aston Martin met moderne facilities, veel geld, motoren van Honda en Adrian Newey als hoofdontwerper een interessante keus is voor Max.quote:Op zondag 24 november 2024 13:40 schreef ZaZoe het volgende:
Denk dat Max na volgend jaar nog 1 keer de switch naar een ander team maakt, waarschijnlijk wordt dat Mercedes dan lijkt me.
Daarna hangt die racehandschoenen aan de wilgen, dan zijn we alweer 4 of 5 jaar verder
quote:Op zondag 24 november 2024 13:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Of het Mercedes wordt valt te bezien. Ik denk nog steeds dat een Aston Martin met moderne facilities, veel geld, motoren van Honda en Adrian Newey als hoofdontwerper een interessante keus is voor Max.
AM kan idd ook nogquote:Op zondag 24 november 2024 13:41 schreef Netsplitter het volgende:
Zie Max eerder naar AM gaan dan naar Mercedes of Ferrari.
Nou ja vooral hij zelf schetste het beeld dat hij het niet ging halen. Als je zijn teksten moet geloven althans.quote:
Jos op de vuist met een stel Italianen lijkt me best leuke televisie.quote:Op zondag 24 november 2024 13:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja ik ben zelf meer fan van een persoon dan van een team. En bij Ferrari, tja het is rood maar de strategieën zijn prut, dat wil je toch niet
Alleen moet die hele teamcultuur nog veranderd worden. Ze hebben niet bepaald de weg naar voren ingeslagenquote:Op zondag 24 november 2024 13:41 schreef Netsplitter het volgende:
Zie Max eerder naar AM gaan dan naar Mercedes of Ferrari.
Dit denk ik.quote:Op zondag 24 november 2024 13:45 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik denk dat Max de switch helemaal niet maakt naar een ander team. Althans niet binnen F1.
Als hij een switch maakt, stopt hij met F1.
Met Alonso als 2e rijder erachter met als doel met zijn allen het team vooruit te helpen.quote:Op zondag 24 november 2024 13:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Of het Mercedes wordt valt te bezien. Ik denk nog steeds dat een Aston Martin met moderne facilities, veel geld, motoren van Honda en Adrian Newey als hoofdontwerper een interessante keus is voor Max.
Nah, Alonso is tegen die tijd wel met pensioen, denk ik zo. Bovendien heeft Lance Stroll altijd een zitje bij AM zolang z'n vader daar de baas is.quote:Op zondag 24 november 2024 14:22 schreef Droopie het volgende:
[..]
Met Alonso als 2e rijder erachter met als doel met zijn allen het team vooruit te helpen.
Kan mij voorstellen dat Max ook wel een beetje terug verlangt naar het ouderwetse teamgevoel zonder al dat interne gezeik.
En met 2e rijder bedoel ik, elkaar er niet afrijden met de hopelijke wetenschap dat Alsono altijd dichtbij Max zit, maar wel erachter
Die doet al sim-racenquote:Op zondag 24 november 2024 14:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Dit denk ik.
En dan gaat ie P klaarstomen
Hier staat uitgelegt hoe je die regel moet lezenquote:Op zondag 24 november 2024 12:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het mag niet, tenzij het expliciet is toegestaan.
Uit de International Sporting Code appendix L waar vanuit de event notes naar verwezen wordt.
[..]
Jaaaaa....quote:Op zondag 24 november 2024 12:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het mag niet, tenzij het expliciet is toegestaan.
Uit de International Sporting Code appendix L waar vanuit de event notes naar verwezen wordt.
[..]
Ja, ze zijn allemaal gek bij de stewards en jullie nietquote:Op zondag 24 november 2024 14:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jaaaaa....
Die zocht ik al. Sainz had een UI moeten krijgen.
Ik kan mij herinneren namelijk dat iemand dat wel heeft gehad voor een remfoute, ging over de lijn en moest eigenlijk de pit in. Ik meen Canada.
Ik vond het al zo raar dat er niks kwam.
Weet alleen niet wanneer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |