Nikita was toch gewoon een mannelijke Russische grenswacht die uit angst voor verlies van fans in de videoclip een vrouw is geworden?quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nikita was toch gewoon een mannelijke Russische grenswacht die uit angst voor verlies van fans in de videoclip een vrouw is geworden?
Brenda steunbeer?quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ten tijde van Nikita was Elton nog getrouwd met een vrouw. Brenda, geloof ik.
Renatequote:Op dinsdag 19 november 2024 20:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ten tijde van Nikita was Elton nog getrouwd met een vrouw. Brenda, geloof ik.
Het is Radio 2 he..quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:56 schreef Modus het volgende:
Hm dit is dus een beetje de Top2000 van voordat het klootjesvolk er lucht van kreeg
Voor plaatjes van Ruben?quote:
Ellendig met een grote E. Maar ik heb er wel vertrouwen in voor vandaag.quote:
ik had wat letters juistquote:
Oh nu weet ik waarom, het zijn beiden dochters van Louis van Gaal, die vroeger bij me in de straat woonden. Iets met klok en klepel.quote:Op woensdag 20 november 2024 08:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
ik had wat letters juist
Nederland negeert de echte pareltjes weer eens massaalquote:Op woensdag 20 november 2024 07:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog steeds geen hoeren neuken nooit meer werken
Jij kan geen keuze maken tussen die twee?quote:
Bij To France zie je inderdaad die 2 met hun reis naar Frankrijk de hele tijd.quote:Op woensdag 20 november 2024 08:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Altijd fijn, een liedje van Mike in een toplijst en dan niet de hele tijd schijtlollige clown en acrobaat gifs
Un dos Calvadosquote:Op woensdag 20 november 2024 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij To France zie je inderdaad die 2 met hun reis naar Frankrijk de hele tijd.
Vind dit wel een mooie afsluiter van een zeer prettig uurtje.quote:Op woensdag 20 november 2024 08:52 schreef Fred_B het volgende:
Hierna wordt wel de toon gezet voor een vrij wisselvallige ochtend, zie ik.
Dat zou zeker kunnen, maar ik vind het op zich geen ramp dat ie afwezig is.quote:Op woensdag 20 november 2024 08:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eigenlijk kan de Drukwerk-versie hiervan ook wel in de lijst
Ik laat mij verrassen vrees ik.quote:Op woensdag 20 november 2024 08:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat is die uuropener dan..weer dialectpop?
Gekeken en het valt niet meequote:Op woensdag 20 november 2024 08:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat is die uuropener dan..weer dialectpop?
Ik vind Joost Oos en Friesland bop en de pollewop en zo verder allemaal vele malen erger.quote:
Sowieso mooi dat alle 4 klassiekers er nog in staan.quote:Op woensdag 20 november 2024 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze hoger dan Salty Dog verbaast me enigszins, maar wel fijn hoor.
Of hij last had van de hoge noot of hoge nood is nooit helemaal duidelijk geworden.quote:Op woensdag 20 november 2024 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Engelbert Humperdinck op het ESF vond ik echt een hele leuke rubriek.
Die René Leblanc van net was toch prima. Beetje meejengelen enzo.quote:Op woensdag 20 november 2024 09:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
ABBA komt als geroepen na paar mindere nummers
Oud belegen smaakt niet altijd goedquote:Op woensdag 20 november 2024 09:27 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die René Leblanc van net was toch prima. Beetje meejengelen enzo.
Ging bijna de didgeridoo missen ja. Minste Cliff in de lijst sowieso welquote:Op woensdag 20 november 2024 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je mist bij Living Doll toch de schijtlol he?
Geen idee welke Cliffs er in staan, maar vind veel van hem redelijk inwisselbaar voor elkaar. Some People vind ik de minste maar weet niet of die er in staat.quote:Op woensdag 20 november 2024 09:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ging bijna de didgeridoo missen ja. Minste Cliff in de lijst sowieso wel
Dit valt bij ABBA ook op toch, juist de inkoppers doen het iets minder.quote:Op woensdag 20 november 2024 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verklaar het maar. Alles van de Bee Gees komt terug binnen, stijgt, etc, maar Stayin´ Alive, de grootste hit, zakt zowaar.
Volgens mij niet, maar het erg gedateerde Lucky Lips wel, en die vind ik nog minder.quote:Op woensdag 20 november 2024 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen idee welke Cliffs er in staan, maar vind veel van hem redelijk inwisselbaar voor elkaar. Some People vind ik de minste maar weet niet of die er in staat.
One of Us van net ook gezakt iddquote:Op woensdag 20 november 2024 09:52 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit valt bij ABBA ook op toch, juist de inkoppers doen het iets minder.
Die vind ik wel lekker cheesyquote:Op woensdag 20 november 2024 09:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar het erg gedateerde Lucky Lips wel, en die vind ik nog minder.
Vind het tof dat in deze lijst ook mooie onbekendere ABBA nummers als Our Last Summer en Slipping Through My Fingers te vinden zijnquote:Op woensdag 20 november 2024 09:52 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit valt bij ABBA ook op toch, juist de inkoppers doen het iets minder.
Een imo heel wat betere FM welquote:Op woensdag 20 november 2024 09:59 schreef Fred_B het volgende:
Wel leuk dat bij de eerste drie nummers van het komende uur twee bands zitten die we al lang niet meer hebben gehoord.
Beste Brainbox heel vroeg geweest vanochtend ja. Helaas..quote:Op woensdag 20 november 2024 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vrees wel voor Down Man, of die moet vanochtend vroeg zijn geweest.
Ik vind deze beter.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Beste Brainbox heel vroeg geweest vanochtend ja. Helaas..
Hierna gelukkig Cats. Indirect danquote:Op woensdag 20 november 2024 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg jammer. En dan voor straf ook nog deze hel er achteraan
Mogelijk het enige rijtje op aarde waarin ik Gerard Joling de minst erge vind.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze staat keurig rondom Gers Pardoel, Gerard Joling, City to City en Jeroen van der Boom in mijn totaallijst
Jij Bent Zo is nog een meesterwerk vergeleken hiermeequote:Op woensdag 20 november 2024 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze staat keurig rondom Gers Pardoel, Gerard Joling, City to City en Jeroen van der Boom in mijn totaallijst
Daar ben ik misschien iets te hard voor geweest omdat Jeroen een lul is.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Jij Bent Zo is nog een meesterwerk vergeleken hiermee
Bericht dat Gordon zou kunnen likenquote:Op woensdag 20 november 2024 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar ben ik misschien iets te hard voor geweest omdat Jeroen een lul is.
Daar heb je geen Advil bij nodig.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:23 schreef Tussle266 het volgende:
Ik moet er even een uur tussenuit, hopelijk op tijd terug voor die van Don en Ad in deze lijst die ik wel zeer waardeer.
In de mega top 50 ja, nummer 17 in de top 40!quote:Op woensdag 20 november 2024 10:25 schreef Fred_B het volgende:
Dit was ooit een nummer 12-hit blijkbaar.
Ja, en nummer 22 in de Ultratop 50.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de mega top 50 ja, nummer 17 in de top 40!
Somebody Will Know Someday? Niet aanwezig inderdaadquote:Op woensdag 20 november 2024 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
De beste Kjoebie is hier afwezig toch?
Vreemde afwezige wel in deze lijst.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Somebody Will Know Someday? Niet aanwezig inderdaad
Is zo ja. Is wel extra genieten daarvan in week 53 danquote:Op woensdag 20 november 2024 10:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vreemde afwezige wel in deze lijst.
Ja die is (gelukkig) maar weinig gezakt sinds 2016.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Is zo ja. Is wel extra genieten daarvan in week 53 dan
1 van hun saaistequote:Op woensdag 20 november 2024 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu muziek om wat bieten op te rooien. Hier heb ik weinig mee.
Ja, dit is dan wel weer bijzonder dat het zo veel mensen aanspreekt dat het zo hoog staat.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu muziek om wat bieten op te rooien. Hier heb ik weinig mee.
De cover van de Beach Boys vind ik veel leuker, was toch ook gewoon een grotere hit?quote:
Jij geeft die slingeraar wel zo veel aandacht dat die straks bij iedereen voor in de gedachten zit tijdens de stemweek hèquote:Op woensdag 20 november 2024 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze en Lookin' out my back door hoeven van mij niet zo, de rest is wel prima. Al is Midnight Special ook wel een beetje verpest door de man met de slinger.
Deze dook in 2013 ineens op in de nacht nadat ie jaren vaste klant was op de 30e. Na overlijden Bowie idd gepromoveerd van nacht naar dag en daar kwam toen de Queen-bonus bovenop met die film 2 jaar later.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wanneer ging deze nou eigenlijk naar oudejaarsdag? na Bowie's dood?
Ik hoop dat die stemmers veel te druk zijn met werk.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij geeft die slingeraar wel zo veel aandacht dat die straks bij iedereen voor in de gedachten zit tijdens de stemweek hè
Ohja, dat laatste zal ook gescheeld hebben in de handhaving.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze dook in 2013 ineens op in de nacht nadat ie jaren vaste klant was op de 30e. Na overlijden Bowie idd gepromoveerd van nacht naar dag en daar kwam toen de Queen-bonus bovenop met die film 2 jaar later.
Veel genot in deze lijst en juist de nummers die je 1 a 2x per jaar hoort zijn de fijnste inderdaad. Gister zelf wel echt veel genot gemist. Ja jammerquote:Op woensdag 20 november 2024 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
We zijn alweer bijna bij zaagmans (en ik moet vrijdag om 16:00 uitschakelen, dus voor mij zijn we er al wel zo'n beetje voorbij)
Dit is voor een weekje toch altijd wel een hele vermakelijke lijst, omdat je zoveel maar 1x per jaar hoort. En in veel gevallen is dat ook wel voldoende.
Wel pizza Margherita? Die hebben de Marco B. fans niet voor niets in deze lijst gestemd!quote:Op woensdag 20 november 2024 10:39 schreef PippenScottie het volgende:
Vandaag training op kantoor + pizza en kwartaalmeeting. Oftewel, geen Cats en BZN en Dalida voor mij vandaag.
Carnival Is Over gaat nog welquote:Op woensdag 20 november 2024 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er iemand hier die The Seekers leuk vindt?
Die kunnen er wat mij betreft alle drie zo in.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dit er in kan, waarom dan geen Ten Years After of Halo of Flies?
Er zijn natuurlijk een hoop metalliefhebbers bij gekomen die stemmen, daar zullen wel wat stemmen vandaan komen. Ik ken Uriah Heep zelf ook al uit die tijd.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:50 schreef Fred_B het volgende:
Het verbaast me ergens wel dat Uriah Heep in de Top 2000 vrij hoog blijft staan, voor iets wat je zelden meer hoort.
Oude rockers vergeten niet snel. Maar July Morning in de Top 2000. Dat zou pas genot zijn!quote:Op woensdag 20 november 2024 10:50 schreef Fred_B het volgende:
Het verbaast me ergens wel dat Uriah Heep in de Top 2000 vrij hoog blijft staan, voor iets wat je zelden meer hoort.
July Morning is ook heerlijk ja.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Oude rockers vergeten niet snel. Maar July Morning in de Top 2000. Dat zou pas genot zijn!
Het zal wel in de bekendheid zitten. Iets als Crazy Horses ligt er ook al jaren uit.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk een hoop metalliefhebbers bij gekomen die stemmen, daar zullen wel wat stemmen vandaan komen. Ik ken Uriah Heep zelf ook al uit die tijd.
Daarom vind ik het altijd des te vreemder dat Halo of Flies zo slecht scoort, ik snap best dat we die niet meer op oudjaarsdag horen, maar dat die inmiddels al in de buurt van zaagmans komt vind ik vrij wonderlijk. Maar goed, die kinders kennen alleen Poison ofzo.
Halo of Flies is ook alleen in NL op single uitgebracht door zeezender Veronica. Dat scheelt tegenwoordig veel kanalen waarop je m nooit tot je hoort komen, niet internationaal genoeg.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk een hoop metalliefhebbers bij gekomen die stemmen, daar zullen wel wat stemmen vandaan komen. Ik ken Uriah Heep zelf ook al uit die tijd.
Daarom vind ik het altijd des te vreemder dat Halo of Flies zo slecht scoort, ik snap best dat we die niet meer op oudjaarsdag horen, maar dat die inmiddels al in de buurt van zaagmans komt vind ik vrij wonderlijk. Maar goed, die kinders kennen alleen Poison ofzo.
Dat is wel een goed punt ja, op Spotify zal ie niet bovenaan staan.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Halo of Flies is ook alleen in NL op single uitgebracht door zeezender Veronica. Dat scheelt tegenwoordig veel kanalen waarop je m nooit tot je hoort komen, niet internationaal genoeg.
Ik gok niet eens de bestbesluisterde van het Killer albumquote:Op woensdag 20 november 2024 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel een goed punt ja, op Spotify zal ie niet bovenaan staan.
Nederland is een smaakvol land.quote:
Deurdonderen zo is een mute moment jaquote:Op woensdag 20 november 2024 11:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nederland is een smaakvol land.
Al blijkt dat niet het hele uur.
Die gaat nog welquote:Op woensdag 20 november 2024 11:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Deurdonderen zo is een mute moment ja
Waarschijnlijk de TROS Hollywood Boulevard bonus. Mag ook wel, na 35 jaar.quote:
Denk dat jij 2 noteringen daarna wel over je nek gaatquote:Op woensdag 20 november 2024 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaat nog welNormaal heeft zichzelf ook niet populairder gemaakt met al die flutnoteringen in de top 2000, maar Deurdonderen is wel oke
Hehe, waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Denk dat jij 2 noteringen daarna wel over je nek gaat
Aloha!quote:
Spotify beïnvloed alles al veel te veel.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel een goed punt ja, op Spotify zal ie niet bovenaan staan.
Dit lijkt meer op Testament dan op Verdronken Vlinder toch?quote:Op woensdag 20 november 2024 11:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Verwachtte na dit getokkel iets met vleugels van papier
Twee zelfsquote:Op woensdag 20 november 2024 11:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Oh er komt nog een favo duet van mexi aan zie ik.
Ah, het ligt niet aan mijquote:Op woensdag 20 november 2024 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit lijkt meer op Testament dan op Verdronken Vlinder toch?
Babs, Celine, Dré en Paul? Daar gaat dit nummer over.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Oh er komt nog een favo duet van mexi aan zie ik.
Daarom zei ik nogquote:
Die gitaarintro's lijken eigenlijk allemaal wel op elkaarquote:Op woensdag 20 november 2024 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit lijkt meer op Testament dan op Verdronken Vlinder toch?
Weltrusten dan maar weer.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:18 schreef essnhills het volgende:
Ben je net wakker, val je binnen bij droomland
Wakker worden om 11:18quote:Op woensdag 20 november 2024 11:18 schreef essnhills het volgende:
Ben je net wakker, val je binnen bij droomland
n00bie vindt hem leuk!quote:Op woensdag 20 november 2024 11:19 schreef Fred_B het volgende:
Is dit nou iets wat collectief gehaat wordt hier?
Want zelfs bij The Cats of die Duitse meuk zijn nog wel liefhebbers.
Ik nietquote:Op woensdag 20 november 2024 11:19 schreef Fred_B het volgende:
Is dit nou iets wat collectief gehaat wordt hier?
Want zelfs bij The Cats of die Duitse meuk zijn nog wel liefhebbers.
Long covided.quote:
Dan nog, het is een 24uurseconomie, zat mensen die nog later wakker wordenquote:Op woensdag 20 november 2024 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tenminste, ik neem aan dat het toch wel daardoor komt bij zowel @:Scorpion_17 en @:essnhills
Jaquote:Op woensdag 20 november 2024 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tenminste, ik neem aan dat het toch wel daardoor komt bij zowel @:Scorpion_17 en @:essnhills
Op zeker bottom 5quote:Op woensdag 20 november 2024 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat Droomland wel het slechtste nummer in de lijst is. In ieder geval van de nummers die ooit in de Top 2000 hebben gestaan.
Ik die van Ôos Jôosquote:Op woensdag 20 november 2024 11:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik prefereer t origineel van a ha
Ik denk Tell Him en Droomland de ergste 2.quote:
Eindelijk weer iemand die het kan spellenquote:
Die andere, de Paul McCartney song, stemplaatgenot hierquote:Op woensdag 20 november 2024 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die krijgen we ook nog maar 2x zo te zien, en dan vind ik Ebony Eyes ontzettend matig.
Dan heb ik liever Tusk.
Mee eens, al ken ik vrij veel uit de achterhoede van die eerste Top 2000’s niet. Maar ik kan me niet voorstellen dat het minder is.quote:
GMTAquote:Op woensdag 20 november 2024 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk Tell Him en Droomland de ergste 2.
Ess komt dan ook uit hun achterlandquote:Op woensdag 20 november 2024 11:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Eindelijk weer iemand die het kan spellen
Bedoel uit deze lijst, niet de top 2000. Daar scoren er in totaal 8 slechter bij mij, waarbij er 5 recent de lijst hebben gehaald.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mee eens, al ken ik vrij veel uit de achterhoede van die eerste Top 2000’s niet. Maar ik kan me niet voorstellen dat het minder is.
Echt? Nooit wat van gemerkt..quote:Op woensdag 20 november 2024 11:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ess komt dan ook uit hun achterland
Daar wordt tenminste niet door elkaar heen gejengeld.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Valt me mee dat de Titanic nog niet tot deze lijst is doorgedrongen. Die is erger
Het wordt vanaf nu beter. Goed getimed nu ik weg moet.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik constateer voorzichtig dat dit uur niet perfect is, maar beneden alle peil.
Dit ken je niet? wtf..quote:Op woensdag 20 november 2024 11:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tich mooi dat je zelfs in deze lijst recente nummers kunt tegenkomen die je niet kent
Ik vind het knap dat je dit hebt gemist.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tich mooi dat je zelfs in deze lijst recente nummers kunt tegenkomen die je niet kent
Ze lezen weer eens meequote:Op woensdag 20 november 2024 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig blijft de versie met Beyoncé ons nog bespaard in deze lijst.
Gewoon geen hitradio luisteren, op kink en stubru en orinoco komt dit niet voorbijquote:Op woensdag 20 november 2024 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je dit hebt gemist.
Mooie zeezender Veronica klassieker tochquote:
ik denk dat ie Halo of flies prefereertquote:Op woensdag 20 november 2024 11:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Mooie zeezender Veronica klassieker toch
Tja wie nietquote:Op woensdag 20 november 2024 11:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
ik denk dat ie Halo of flies prefereert
Rozenbed is jammer maar prima uur over het algemeen tochquote:Op woensdag 20 november 2024 12:06 schreef Tussle266 het volgende:
Ik had even gemist dat Jon Bon sinds vorig jaar ineens op 5 mag. Kunnen we hem dan niet vast afvoeren op 2?
Ja de rest is prima of beter. Jon Bon is wel echt een gevalletje PTSS van de middelbare school.quote:Op woensdag 20 november 2024 12:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Rozenbed is jammer maar prima uur over het algemeen toch
Waarschijnlijk wel comfortabeler dan 3 minuten Bon Jovi aanhoren.quote:Op woensdag 20 november 2024 12:34 schreef essnhills het volgende:
Denk niet dat zo'n rozenbed heel comfortabel is eigenlijk.
Dit is saai en een klein beetje irritant, maar er is wel slechter in de lijst.quote:Op woensdag 20 november 2024 12:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Het is dat het haast niet vervelender kan dan 24 Rozen
Lijkt me sterk, muziek is VERBOTEN in die kringen.quote:Op woensdag 20 november 2024 12:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit zou wel eens op 6 oktober vorig jaar in Gaza geklonken kunnen hebben
Frank hoort ook wel echt in deze lijst thuis. Gelukkig twee re-entries en deze stijger.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Mooie stijging van dit stemplaatje:)
Zal best kunnen komen door de Tribute Bands Battlequote:Op woensdag 20 november 2024 13:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Frank hoort ook wel echt in deze lijst thuis. Gelukkig twee re-entries en deze stijger.
Is dit een bestaand iets en hoe kunnen we hier over 6 weken van profiteren?quote:Op woensdag 20 november 2024 13:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zal best kunnen komen door de Tribute Bands Battle
Ja, joh, programma met Ekdom en tribute bands. Al 3 seizoenen geweest, kennen we ook Elvis-Bouke van.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:07 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Is dit een bestaand iets en hoe kunnen we hier over 6 weken van profiteren?
Het is inderdaad weer even smullen. Na deze volgen twee stemplaten achter elkaarquote:Op woensdag 20 november 2024 13:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Eerste deel van dit uur sowieso fenomenaal. 2e helft stort het wel iets in. Beetje NL elftal verhaal van gister
Ik weet niet wie Bouke-Elvis is, maar Ekdom ken ik wel. Nou ja, heeft die man ook nog een keer iets bijgedragen aan de maatschappij. Kennen we hier ook Rene Leblanc van dan?quote:Op woensdag 20 november 2024 13:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, joh, programma met Ekdom en tribute bands. Al 3 seizoenen geweest, kennen we ook Elvis-Bouke van.
Zitten er hier gelukkig meer volgens mij die hier blij van worden:)quote:Op woensdag 20 november 2024 13:09 schreef Tussle266 het volgende:
Je wordt al snel voor huisvrouw uitgemaakt als je dit zegt, maar ik word hier wel heel blij van. Niet zo blij als van Frank, maar nog steeds blij.
Hehe, nee die was al eerder bekendquote:Op woensdag 20 november 2024 13:10 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Bouke-Elvis is, maar Ekdom ken ik wel. Nou ja, heeft die man ook nog een keer iets bijgedragen aan de maatschappij. Kennen we hier ook Rene Leblanc van dan?
Dat zeggen we pas bij Don't answer mequote:Op woensdag 20 november 2024 13:09 schreef Tussle266 het volgende:
Je wordt al snel voor huisvrouw uitgemaakt als je dit zegt, maar ik word hier wel heel blij van. Niet zo blij als van Frank, maar nog steeds blij.
Die van Paul en consorten? Die stond er toch wel altijd in?quote:Op woensdag 20 november 2024 13:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zouden jullie All you need is love als een evergreen beschouwen?
Ik vind t toch maar vreemd dat die niet in de lijst staat.
Ik vind het vooral niet zo’n bijzondere plaat, maar dat was de vraag niet.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zouden jullie All you need is love als een evergreen beschouwen?
Ik vind t toch maar vreemd dat die niet in de lijst staat.
Naja, t is wel 1 van de 1e titels waar je aan denkt bij de Beatles.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het vooral niet zo’n bijzondere plaat, maar dat was de vraag niet.
Ik weet niet in hoeverre het herinneringen oproept bij mensen, zeker niet in verhouding tot andere Beatles-platen.
Deze vind ik veel mooierquote:Op woensdag 20 november 2024 13:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het vooral niet zo’n bijzondere plaat, maar dat was de vraag niet.
Ik weet niet in hoeverre het herinneringen oproept bij mensen, zeker niet in verhouding tot andere Beatles-platen.
Henk Bakhuijzen dus ook. Dat zijn al twee Henken die dat vinden.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Henk van Steeg vindt het ook een rommelig einde
quote:Op woensdag 20 november 2024 13:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze doet hier wel wat. DELA lijst gerelateerd
En dan heeft ie het over de LP's die kleine Daniël had. Lies!quote:Op woensdag 20 november 2024 13:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Henk Bakhuijzen dus ook. Dat zijn al twee Henken die dat vinden.
We hebben net een vijfde gehad nu.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Houdt het nou nooit op met die ellende van de Cats?
Noa Lang z'n vader nog achter de bar?quote:Op woensdag 20 november 2024 13:30 schreef Fred_B het volgende:
De Maribaja Beach Club gaat uit zijn dak nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |