Nikita was toch gewoon een mannelijke Russische grenswacht die uit angst voor verlies van fans in de videoclip een vrouw is geworden?quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nikita was toch gewoon een mannelijke Russische grenswacht die uit angst voor verlies van fans in de videoclip een vrouw is geworden?
Brenda steunbeer?quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ten tijde van Nikita was Elton nog getrouwd met een vrouw. Brenda, geloof ik.
Renatequote:Op dinsdag 19 november 2024 20:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ten tijde van Nikita was Elton nog getrouwd met een vrouw. Brenda, geloof ik.
Het is Radio 2 he..quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:56 schreef Modus het volgende:
Hm dit is dus een beetje de Top2000 van voordat het klootjesvolk er lucht van kreeg
Voor plaatjes van Ruben?quote:
Ellendig met een grote E. Maar ik heb er wel vertrouwen in voor vandaag.quote:
ik had wat letters juistquote:
Oh nu weet ik waarom, het zijn beiden dochters van Louis van Gaal, die vroeger bij me in de straat woonden. Iets met klok en klepel.quote:Op woensdag 20 november 2024 08:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
ik had wat letters juist
Nederland negeert de echte pareltjes weer eens massaalquote:Op woensdag 20 november 2024 07:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog steeds geen hoeren neuken nooit meer werken
Jij kan geen keuze maken tussen die twee?quote:
Bij To France zie je inderdaad die 2 met hun reis naar Frankrijk de hele tijd.quote:Op woensdag 20 november 2024 08:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Altijd fijn, een liedje van Mike in een toplijst en dan niet de hele tijd schijtlollige clown en acrobaat gifs
Un dos Calvadosquote:Op woensdag 20 november 2024 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij To France zie je inderdaad die 2 met hun reis naar Frankrijk de hele tijd.
Vind dit wel een mooie afsluiter van een zeer prettig uurtje.quote:Op woensdag 20 november 2024 08:52 schreef Fred_B het volgende:
Hierna wordt wel de toon gezet voor een vrij wisselvallige ochtend, zie ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |