Dat zou zeker kunnen, maar ik vind het op zich geen ramp dat ie afwezig is.quote:Op woensdag 20 november 2024 08:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eigenlijk kan de Drukwerk-versie hiervan ook wel in de lijst
Ik laat mij verrassen vrees ik.quote:Op woensdag 20 november 2024 08:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat is die uuropener dan..weer dialectpop?
Gekeken en het valt niet meequote:Op woensdag 20 november 2024 08:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat is die uuropener dan..weer dialectpop?
Ik vind Joost Oos en Friesland bop en de pollewop en zo verder allemaal vele malen erger.quote:
Sowieso mooi dat alle 4 klassiekers er nog in staan.quote:Op woensdag 20 november 2024 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze hoger dan Salty Dog verbaast me enigszins, maar wel fijn hoor.
Of hij last had van de hoge noot of hoge nood is nooit helemaal duidelijk geworden.quote:Op woensdag 20 november 2024 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Engelbert Humperdinck op het ESF vond ik echt een hele leuke rubriek.
Die René Leblanc van net was toch prima. Beetje meejengelen enzo.quote:Op woensdag 20 november 2024 09:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
ABBA komt als geroepen na paar mindere nummers
Oud belegen smaakt niet altijd goedquote:Op woensdag 20 november 2024 09:27 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die René Leblanc van net was toch prima. Beetje meejengelen enzo.
Ging bijna de didgeridoo missen ja. Minste Cliff in de lijst sowieso welquote:Op woensdag 20 november 2024 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je mist bij Living Doll toch de schijtlol he?
Geen idee welke Cliffs er in staan, maar vind veel van hem redelijk inwisselbaar voor elkaar. Some People vind ik de minste maar weet niet of die er in staat.quote:Op woensdag 20 november 2024 09:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ging bijna de didgeridoo missen ja. Minste Cliff in de lijst sowieso wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |