Waarschijnlijk wel comfortabeler dan 3 minuten Bon Jovi aanhoren.quote:Op woensdag 20 november 2024 12:34 schreef essnhills het volgende:
Denk niet dat zo'n rozenbed heel comfortabel is eigenlijk.
Dit is saai en een klein beetje irritant, maar er is wel slechter in de lijst.quote:Op woensdag 20 november 2024 12:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Het is dat het haast niet vervelender kan dan 24 Rozen
Lijkt me sterk, muziek is VERBOTEN in die kringen.quote:Op woensdag 20 november 2024 12:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit zou wel eens op 6 oktober vorig jaar in Gaza geklonken kunnen hebben
Frank hoort ook wel echt in deze lijst thuis. Gelukkig twee re-entries en deze stijger.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Mooie stijging van dit stemplaatje:)
Zal best kunnen komen door de Tribute Bands Battlequote:Op woensdag 20 november 2024 13:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Frank hoort ook wel echt in deze lijst thuis. Gelukkig twee re-entries en deze stijger.
Is dit een bestaand iets en hoe kunnen we hier over 6 weken van profiteren?quote:Op woensdag 20 november 2024 13:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zal best kunnen komen door de Tribute Bands Battle
Ja, joh, programma met Ekdom en tribute bands. Al 3 seizoenen geweest, kennen we ook Elvis-Bouke van.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:07 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Is dit een bestaand iets en hoe kunnen we hier over 6 weken van profiteren?
Het is inderdaad weer even smullen. Na deze volgen twee stemplaten achter elkaarquote:Op woensdag 20 november 2024 13:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Eerste deel van dit uur sowieso fenomenaal. 2e helft stort het wel iets in. Beetje NL elftal verhaal van gister
Ik weet niet wie Bouke-Elvis is, maar Ekdom ken ik wel. Nou ja, heeft die man ook nog een keer iets bijgedragen aan de maatschappij. Kennen we hier ook Rene Leblanc van dan?quote:Op woensdag 20 november 2024 13:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, joh, programma met Ekdom en tribute bands. Al 3 seizoenen geweest, kennen we ook Elvis-Bouke van.
Zitten er hier gelukkig meer volgens mij die hier blij van worden:)quote:Op woensdag 20 november 2024 13:09 schreef Tussle266 het volgende:
Je wordt al snel voor huisvrouw uitgemaakt als je dit zegt, maar ik word hier wel heel blij van. Niet zo blij als van Frank, maar nog steeds blij.
Hehe, nee die was al eerder bekendquote:Op woensdag 20 november 2024 13:10 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Bouke-Elvis is, maar Ekdom ken ik wel. Nou ja, heeft die man ook nog een keer iets bijgedragen aan de maatschappij. Kennen we hier ook Rene Leblanc van dan?
Dat zeggen we pas bij Don't answer mequote:Op woensdag 20 november 2024 13:09 schreef Tussle266 het volgende:
Je wordt al snel voor huisvrouw uitgemaakt als je dit zegt, maar ik word hier wel heel blij van. Niet zo blij als van Frank, maar nog steeds blij.
Die van Paul en consorten? Die stond er toch wel altijd in?quote:Op woensdag 20 november 2024 13:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zouden jullie All you need is love als een evergreen beschouwen?
Ik vind t toch maar vreemd dat die niet in de lijst staat.
Ik vind het vooral niet zo’n bijzondere plaat, maar dat was de vraag niet.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zouden jullie All you need is love als een evergreen beschouwen?
Ik vind t toch maar vreemd dat die niet in de lijst staat.
Naja, t is wel 1 van de 1e titels waar je aan denkt bij de Beatles.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het vooral niet zo’n bijzondere plaat, maar dat was de vraag niet.
Ik weet niet in hoeverre het herinneringen oproept bij mensen, zeker niet in verhouding tot andere Beatles-platen.
Deze vind ik veel mooierquote:Op woensdag 20 november 2024 13:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het vooral niet zo’n bijzondere plaat, maar dat was de vraag niet.
Ik weet niet in hoeverre het herinneringen oproept bij mensen, zeker niet in verhouding tot andere Beatles-platen.
Henk Bakhuijzen dus ook. Dat zijn al twee Henken die dat vinden.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Henk van Steeg vindt het ook een rommelig einde
quote:Op woensdag 20 november 2024 13:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze doet hier wel wat. DELA lijst gerelateerd
En dan heeft ie het over de LP's die kleine Daniël had. Lies!quote:Op woensdag 20 november 2024 13:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Henk Bakhuijzen dus ook. Dat zijn al twee Henken die dat vinden.
We hebben net een vijfde gehad nu.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Houdt het nou nooit op met die ellende van de Cats?
Noa Lang z'n vader nog achter de bar?quote:Op woensdag 20 november 2024 13:30 schreef Fred_B het volgende:
De Maribaja Beach Club gaat uit zijn dak nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |