Mogelijk het enige rijtje op aarde waarin ik Gerard Joling de minst erge vind.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze staat keurig rondom Gers Pardoel, Gerard Joling, City to City en Jeroen van der Boom in mijn totaallijst
Jij Bent Zo is nog een meesterwerk vergeleken hiermeequote:Op woensdag 20 november 2024 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze staat keurig rondom Gers Pardoel, Gerard Joling, City to City en Jeroen van der Boom in mijn totaallijst
Daar ben ik misschien iets te hard voor geweest omdat Jeroen een lul is.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Jij Bent Zo is nog een meesterwerk vergeleken hiermee
Bericht dat Gordon zou kunnen likenquote:Op woensdag 20 november 2024 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar ben ik misschien iets te hard voor geweest omdat Jeroen een lul is.
Daar heb je geen Advil bij nodig.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:23 schreef Tussle266 het volgende:
Ik moet er even een uur tussenuit, hopelijk op tijd terug voor die van Don en Ad in deze lijst die ik wel zeer waardeer.
In de mega top 50 ja, nummer 17 in de top 40!quote:Op woensdag 20 november 2024 10:25 schreef Fred_B het volgende:
Dit was ooit een nummer 12-hit blijkbaar.
Ja, en nummer 22 in de Ultratop 50.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de mega top 50 ja, nummer 17 in de top 40!
Somebody Will Know Someday? Niet aanwezig inderdaadquote:Op woensdag 20 november 2024 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
De beste Kjoebie is hier afwezig toch?
Vreemde afwezige wel in deze lijst.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Somebody Will Know Someday? Niet aanwezig inderdaad
Is zo ja. Is wel extra genieten daarvan in week 53 danquote:Op woensdag 20 november 2024 10:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vreemde afwezige wel in deze lijst.
Ja die is (gelukkig) maar weinig gezakt sinds 2016.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Is zo ja. Is wel extra genieten daarvan in week 53 dan
1 van hun saaistequote:Op woensdag 20 november 2024 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu muziek om wat bieten op te rooien. Hier heb ik weinig mee.
Ja, dit is dan wel weer bijzonder dat het zo veel mensen aanspreekt dat het zo hoog staat.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu muziek om wat bieten op te rooien. Hier heb ik weinig mee.
De cover van de Beach Boys vind ik veel leuker, was toch ook gewoon een grotere hit?quote:
Jij geeft die slingeraar wel zo veel aandacht dat die straks bij iedereen voor in de gedachten zit tijdens de stemweek hèquote:Op woensdag 20 november 2024 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze en Lookin' out my back door hoeven van mij niet zo, de rest is wel prima. Al is Midnight Special ook wel een beetje verpest door de man met de slinger.
Deze dook in 2013 ineens op in de nacht nadat ie jaren vaste klant was op de 30e. Na overlijden Bowie idd gepromoveerd van nacht naar dag en daar kwam toen de Queen-bonus bovenop met die film 2 jaar later.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wanneer ging deze nou eigenlijk naar oudejaarsdag? na Bowie's dood?
Ik hoop dat die stemmers veel te druk zijn met werk.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij geeft die slingeraar wel zo veel aandacht dat die straks bij iedereen voor in de gedachten zit tijdens de stemweek hè
Ohja, dat laatste zal ook gescheeld hebben in de handhaving.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze dook in 2013 ineens op in de nacht nadat ie jaren vaste klant was op de 30e. Na overlijden Bowie idd gepromoveerd van nacht naar dag en daar kwam toen de Queen-bonus bovenop met die film 2 jaar later.
Veel genot in deze lijst en juist de nummers die je 1 a 2x per jaar hoort zijn de fijnste inderdaad. Gister zelf wel echt veel genot gemist. Ja jammerquote:Op woensdag 20 november 2024 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
We zijn alweer bijna bij zaagmans (en ik moet vrijdag om 16:00 uitschakelen, dus voor mij zijn we er al wel zo'n beetje voorbij)
Dit is voor een weekje toch altijd wel een hele vermakelijke lijst, omdat je zoveel maar 1x per jaar hoort. En in veel gevallen is dat ook wel voldoende.
Wel pizza Margherita? Die hebben de Marco B. fans niet voor niets in deze lijst gestemd!quote:Op woensdag 20 november 2024 10:39 schreef PippenScottie het volgende:
Vandaag training op kantoor + pizza en kwartaalmeeting. Oftewel, geen Cats en BZN en Dalida voor mij vandaag.
Carnival Is Over gaat nog welquote:Op woensdag 20 november 2024 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er iemand hier die The Seekers leuk vindt?
Die kunnen er wat mij betreft alle drie zo in.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dit er in kan, waarom dan geen Ten Years After of Halo of Flies?
Er zijn natuurlijk een hoop metalliefhebbers bij gekomen die stemmen, daar zullen wel wat stemmen vandaan komen. Ik ken Uriah Heep zelf ook al uit die tijd.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:50 schreef Fred_B het volgende:
Het verbaast me ergens wel dat Uriah Heep in de Top 2000 vrij hoog blijft staan, voor iets wat je zelden meer hoort.
Oude rockers vergeten niet snel. Maar July Morning in de Top 2000. Dat zou pas genot zijn!quote:Op woensdag 20 november 2024 10:50 schreef Fred_B het volgende:
Het verbaast me ergens wel dat Uriah Heep in de Top 2000 vrij hoog blijft staan, voor iets wat je zelden meer hoort.
July Morning is ook heerlijk ja.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Oude rockers vergeten niet snel. Maar July Morning in de Top 2000. Dat zou pas genot zijn!
Het zal wel in de bekendheid zitten. Iets als Crazy Horses ligt er ook al jaren uit.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk een hoop metalliefhebbers bij gekomen die stemmen, daar zullen wel wat stemmen vandaan komen. Ik ken Uriah Heep zelf ook al uit die tijd.
Daarom vind ik het altijd des te vreemder dat Halo of Flies zo slecht scoort, ik snap best dat we die niet meer op oudjaarsdag horen, maar dat die inmiddels al in de buurt van zaagmans komt vind ik vrij wonderlijk. Maar goed, die kinders kennen alleen Poison ofzo.
Halo of Flies is ook alleen in NL op single uitgebracht door zeezender Veronica. Dat scheelt tegenwoordig veel kanalen waarop je m nooit tot je hoort komen, niet internationaal genoeg.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk een hoop metalliefhebbers bij gekomen die stemmen, daar zullen wel wat stemmen vandaan komen. Ik ken Uriah Heep zelf ook al uit die tijd.
Daarom vind ik het altijd des te vreemder dat Halo of Flies zo slecht scoort, ik snap best dat we die niet meer op oudjaarsdag horen, maar dat die inmiddels al in de buurt van zaagmans komt vind ik vrij wonderlijk. Maar goed, die kinders kennen alleen Poison ofzo.
Dat is wel een goed punt ja, op Spotify zal ie niet bovenaan staan.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Halo of Flies is ook alleen in NL op single uitgebracht door zeezender Veronica. Dat scheelt tegenwoordig veel kanalen waarop je m nooit tot je hoort komen, niet internationaal genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |