Ik gok niet eens de bestbesluisterde van het Killer albumquote:Op woensdag 20 november 2024 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel een goed punt ja, op Spotify zal ie niet bovenaan staan.
Nederland is een smaakvol land.quote:
Deurdonderen zo is een mute moment jaquote:Op woensdag 20 november 2024 11:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nederland is een smaakvol land.
Al blijkt dat niet het hele uur.
Die gaat nog welquote:Op woensdag 20 november 2024 11:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Deurdonderen zo is een mute moment ja
Waarschijnlijk de TROS Hollywood Boulevard bonus. Mag ook wel, na 35 jaar.quote:
Denk dat jij 2 noteringen daarna wel over je nek gaatquote:Op woensdag 20 november 2024 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaat nog welNormaal heeft zichzelf ook niet populairder gemaakt met al die flutnoteringen in de top 2000, maar Deurdonderen is wel oke
Hehe, waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Denk dat jij 2 noteringen daarna wel over je nek gaat
Aloha!quote:
Spotify beïnvloed alles al veel te veel.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel een goed punt ja, op Spotify zal ie niet bovenaan staan.
Dit lijkt meer op Testament dan op Verdronken Vlinder toch?quote:Op woensdag 20 november 2024 11:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Verwachtte na dit getokkel iets met vleugels van papier
Twee zelfsquote:Op woensdag 20 november 2024 11:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Oh er komt nog een favo duet van mexi aan zie ik.
Ah, het ligt niet aan mijquote:Op woensdag 20 november 2024 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit lijkt meer op Testament dan op Verdronken Vlinder toch?
Babs, Celine, Dré en Paul? Daar gaat dit nummer over.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Oh er komt nog een favo duet van mexi aan zie ik.
Daarom zei ik nogquote:
Die gitaarintro's lijken eigenlijk allemaal wel op elkaarquote:Op woensdag 20 november 2024 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit lijkt meer op Testament dan op Verdronken Vlinder toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |