Ess komt dan ook uit hun achterlandquote:Op woensdag 20 november 2024 11:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Eindelijk weer iemand die het kan spellen
Bedoel uit deze lijst, niet de top 2000. Daar scoren er in totaal 8 slechter bij mij, waarbij er 5 recent de lijst hebben gehaald.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mee eens, al ken ik vrij veel uit de achterhoede van die eerste Top 2000’s niet. Maar ik kan me niet voorstellen dat het minder is.
Echt? Nooit wat van gemerkt..quote:Op woensdag 20 november 2024 11:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ess komt dan ook uit hun achterland
Daar wordt tenminste niet door elkaar heen gejengeld.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Valt me mee dat de Titanic nog niet tot deze lijst is doorgedrongen. Die is erger
Het wordt vanaf nu beter. Goed getimed nu ik weg moet.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik constateer voorzichtig dat dit uur niet perfect is, maar beneden alle peil.
Dit ken je niet? wtf..quote:Op woensdag 20 november 2024 11:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tich mooi dat je zelfs in deze lijst recente nummers kunt tegenkomen die je niet kent
Ik vind het knap dat je dit hebt gemist.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tich mooi dat je zelfs in deze lijst recente nummers kunt tegenkomen die je niet kent
Ze lezen weer eens meequote:Op woensdag 20 november 2024 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig blijft de versie met Beyoncé ons nog bespaard in deze lijst.
Gewoon geen hitradio luisteren, op kink en stubru en orinoco komt dit niet voorbijquote:Op woensdag 20 november 2024 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je dit hebt gemist.
Mooie zeezender Veronica klassieker tochquote:
ik denk dat ie Halo of flies prefereertquote:Op woensdag 20 november 2024 11:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Mooie zeezender Veronica klassieker toch
Tja wie nietquote:Op woensdag 20 november 2024 11:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
ik denk dat ie Halo of flies prefereert
Rozenbed is jammer maar prima uur over het algemeen tochquote:Op woensdag 20 november 2024 12:06 schreef Tussle266 het volgende:
Ik had even gemist dat Jon Bon sinds vorig jaar ineens op 5 mag. Kunnen we hem dan niet vast afvoeren op 2?
Ja de rest is prima of beter. Jon Bon is wel echt een gevalletje PTSS van de middelbare school.quote:Op woensdag 20 november 2024 12:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Rozenbed is jammer maar prima uur over het algemeen toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |