Weltrusten dan maar weer.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:18 schreef essnhills het volgende:
Ben je net wakker, val je binnen bij droomland
Wakker worden om 11:18quote:Op woensdag 20 november 2024 11:18 schreef essnhills het volgende:
Ben je net wakker, val je binnen bij droomland
n00bie vindt hem leuk!quote:Op woensdag 20 november 2024 11:19 schreef Fred_B het volgende:
Is dit nou iets wat collectief gehaat wordt hier?
Want zelfs bij The Cats of die Duitse meuk zijn nog wel liefhebbers.
Ik nietquote:Op woensdag 20 november 2024 11:19 schreef Fred_B het volgende:
Is dit nou iets wat collectief gehaat wordt hier?
Want zelfs bij The Cats of die Duitse meuk zijn nog wel liefhebbers.
Long covided.quote:
Dan nog, het is een 24uurseconomie, zat mensen die nog later wakker wordenquote:Op woensdag 20 november 2024 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tenminste, ik neem aan dat het toch wel daardoor komt bij zowel @:Scorpion_17 en @:essnhills
Jaquote:Op woensdag 20 november 2024 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tenminste, ik neem aan dat het toch wel daardoor komt bij zowel @:Scorpion_17 en @:essnhills
Op zeker bottom 5quote:Op woensdag 20 november 2024 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat Droomland wel het slechtste nummer in de lijst is. In ieder geval van de nummers die ooit in de Top 2000 hebben gestaan.
Ik die van Ôos Jôosquote:Op woensdag 20 november 2024 11:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik prefereer t origineel van a ha
Ik denk Tell Him en Droomland de ergste 2.quote:
Eindelijk weer iemand die het kan spellenquote:
Die andere, de Paul McCartney song, stemplaatgenot hierquote:Op woensdag 20 november 2024 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die krijgen we ook nog maar 2x zo te zien, en dan vind ik Ebony Eyes ontzettend matig.
Dan heb ik liever Tusk.
Mee eens, al ken ik vrij veel uit de achterhoede van die eerste Top 2000’s niet. Maar ik kan me niet voorstellen dat het minder is.quote:
GMTAquote:Op woensdag 20 november 2024 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk Tell Him en Droomland de ergste 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |