quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Misschien ben jij niet zo geschikt....
Laten we het realistische houden
Er zal natuurlijk enige druk op haar gelegd zijn door de Marokkaanse gemeenschap in nederland vanwege de uitspraken die wilders afgelopen week deed.
Het is net als bij die voetballers....Marokkaanse voetballers komen zelden of nooit uit voor het Nederlandse elftal vanwege de druk die ze krijgen vanuit de marokkaanse gemeenschap om voor Marokko uit te komen
Realistische gezien kan de dame niet blijven zitten vanwege wat er van de week allemaal gezegd is over Marokkanen.
Het zou gewoon verraad zijn van haar jegens de marokkaanse gemeenschap als ze zou blijven zitten in het wilders kabinet
Het is allemaal logica
De druk werd deze dame teveel en dat vind ik allemaal logische in dit geval.
En de hoofdprijs gaat naar klaasquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:31 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Deze plaats ik ook in NWS. Hoop ik dat hier er op een normale manier over gesproken wordt.
Kijk, dít is inderdaad racistische drek en het soort uitspraken waarvan ik me levendig voor kan stellen dat je dan een grens trekt.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:33 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[ twitter ]
Volgens PG Kroeger is het weer iets anders. Dat zou wel een botte en incorrecte uitspraak zijn inderdaad. Ik neem aan dat we uiteindelijk uitsluitsel krijgen vanuit de notulen of iets dergelijks.
Mag hopen van niet, die dingen zijn geheim met zeer goede redenen, dat ze een paar jaar geleden al (achteraf compleet overbodig) openbaar werden gemaakt over de toeslagaffaire was al een complete gotspe.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:33 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[ twitter ]
Volgens PG Kroeger is het weer iets anders. Dat zou wel een botte en incorrecte uitspraak zijn inderdaad. Ik neem aan dat we uiteindelijk uitsluitsel krijgen vanuit de notulen of iets dergelijks.
Dit lijkt me wel realistisch.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:33 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[ twitter ]
Dit klinkt wel anders dan een stas vanuit het niets opstapte omdat een relatief onschuldige opmerking haar in het verkeerde keelgat is geschoten.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:31 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Deze plaats ik ook in NWS. Hoop ik dat hier er op een normale manier over gesproken wordt.
Klopt, maar die kunnen dus openbaar gemaakt worden als de kamer daar om vraagt zoals in het geval van de toeslagenaffaire.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
De notulen van de MR zijn volgens mij (staats)geheim.
Lijkt me sterk. Zelfs voor PVV'ers lijkt me dat toch een grens over om dat zo expliciet te zeggen.quote:
Hoog tijd dat we hier eens maximaal 2 termijnen/8 jaar in gaan stellen voor het premierschap trouwens.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:35 schreef Toby56 het volgende:
Ach, volgend jaar wordt Rutte een keer of -tig uitgelachen en uitgescholden door Trump of 1 van diens trawanten, dus dan kan Markie gewoon terug naar het Torentje en komt alles toch nog goed.
Ja, gedurende 20 jaar.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
De notulen van de MR zijn volgens mij (staats)geheim.
Hmm dat klinkt wel als iets wezenlijkers dan die opmerking over een puistquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:33 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[ twitter ]
Aan de borreltafel zeker, in de ministerraad zou het me wel verbazen ja.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Zelfs voor PVV'ers lijkt me dat toch een grens over om dat zo expliciet te zeggen.
Onder elkaar? Volgens mij zeggen ze dat heel regelmatig. Doe niet alsof mensen als Faber en Klever ook maar enig diplomatiek gevoel hebben. Die hebben zich veilig gevoeld onder 'hun gelijken'.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Zelfs voor PVV'ers lijkt me dat toch een grens over om dat zo expliciet te zeggen.
Uitzondering op de regel die ze nooit hadden moeten inwilligen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, maar die kunnen dus openbaar gemaakt worden als de kamer daar om vraagt zoals in het geval van de toeslagenaffaire.
Eens.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk, dít is inderdaad racistische drek en het soort uitspraken waarvan ik me levendig voor kan stellen dat je dan een grens trekt.
In dat Paroolartikel dat hij linkt staat alleen niets over druk door de islamitische gemeenschap wat Siewert een veelzeggend detail noemt.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou ja, het is een link naar het parool.
Ik weet daadwerkelijk niet of dit een grap isquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:39 schreef Starhopper het volgende:
Voor Carolien komt er straks een vreetbrommer met patat las ik?![]()
Dan moet-ie eens doorrijden.quote:
Las je waar precies?quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:39 schreef Starhopper het volgende:
Keijzer heeft al eerder dit soort dingen gezegdquote:
Belachelijk. Laat ze gewoon friet eten net als ieder normaal mens.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:39 schreef Starhopper het volgende:
quote:
Oudkerk en Cohen ook.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Keijzer heeft al eerder dit soort dingen gezegd
Indonesisch eten is denk ik wat te exotisch voor haar.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik weet daadwerkelijk niet of dit een grap is
Als ze dat echt gezegd zouden hebben neem ik aan dat de andere NSC-ministers direct samen met Achahbar waren opgestapt.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:37 schreef Hanca het volgende:
[..]
Onder elkaar? Volgens mij zeggen ze dat heel regelmatig. Doe niet alsof mensen als Faber en Klever ook maar enig diplomatiek gevoel hebben. Die hebben zich veilig gevoeld onder 'hun gelijken'.
‘In het DNA’ zou impliceren dat het een onveranderlijke eigenschap is. Dat is het niet. Antisemitisme en racisme zijn aangeleerd, het zijn culturele fenomenen. Je zou kunnen zeggen ‘cultuur X heeft een probleem met Y’.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:38 schreef quo_ het volgende:
[..]
Tja, en ook daar is geen woord aan gelogen. Maar ook het vertellen van de waarheid is niet altijd even handig, een minister zou daar wat diplomatieker mee om moeten gaan.
Cohen corrigeerde Oudkerkquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Oudkerk en Cohen ook.
Bekijk deze YouTube-video
Het is toch ook gewoon waar? Het zijn toch kutmarokkanen? Goede Marokkannen doen dat soort dingen niet.quote:
Nee man je moet de dingen benoemenquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:38 schreef quo_ het volgende:
[..]
Tja, en ook daar is geen woord aan gelogen. Maar ook het vertellen van de waarheid is niet altijd even handig, een minister zou daar wat diplomatieker mee om moeten gaan.
Gelukkig, dan is het misschien geen nachtwerkquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:42 schreef Szura het volgende:
[ x ]
Pieter is toch in bed blijven liggen
De trein reed niet.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:42 schreef Szura het volgende:
[ x ]
Chris Klomp tweette dat netquote:
Caro had nog een broodje eiersalade, een bamischijf een gepofte aardappel en een milkshake in haar BH zitten.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:39 schreef Starhopper het volgende:
Ah, ok. NRC meldde het, en die leken me wel betrouwbaar.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:42 schreef Szura het volgende:
[ x ]
Ik heb het idee dat die allemaal geen lef hebben, de hele reden waarom ze er nog of überhaupt zitten natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als ze dat echt gezegd zouden hebben neem ik aan dat de andere NSC-ministers direct samen met Achahbar waren opgestapt.
Ik hoop van wel. Want die pak ik zo ook.quote:
Dan kijken we uit naar de kwaliteiten van Van Vroonhoven. Wat die precies zijn laten we verder maar in het midden.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:42 schreef Szura het volgende:
[ x ]
Wat een k... pardon... rotland eigenlijk, hè?quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoop van wel. Want die pak ik zo ook.
De andere kant op overigens.
JAAAAAAquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
NPO Politiek heeft een livestream van het hek
Eindelijk.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nice. Het is geen crisis tot je verslaggevers uren voor een dichte deur ziet staan.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
En jij hebt nog iets gemerkt van "zit in ons dna" of "zit in het dna" in de nederlandse taal?quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:42 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
‘In het DNA’ zou impliceren dat het een onveranderlijke eigenschap is. Dat is het niet. Antisemitisme en racisme zijn aangeleerd, het zijn culturele fenomenen. Je zou kunnen zeggen ‘cultuur X heeft een probleem met Y’.
Op vrijdagavond. Sad.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:46 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Nice. Het is geen crisis tot je verslaggevers uren voor een dichte deur ziet staan.
Hopen dat Mona Keijzer hier geen account heeft danquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:47 schreef capricia het volgende:
[info]Even ter info:
Dat antisemitisme in de genen van moslims zit, gaat hier gewoon verwijderd worden. [/Info]
Die racistische drek hoeft niet in POL.
Strengere regels hier dan in de ministerraadquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:47 schreef capricia het volgende:
[info]Even ter info:
Dat antisemitisme in de genen van moslims zit, gaat hier gewoon verwijderd worden. [/Info]
Dat je dit moet plaatsenquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:47 schreef capricia het volgende:
[info]Even ter info:
Er is blijkbaar echt een treinstoringquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoop van wel. Want die pak ik zo ook.
De andere kant op overigens.
Ik had wel aan die mogelijkheid gedacht inderdaad. Je maakt het criticasters echter wel heel makkelijk op deze manier.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:46 schreef quo_ het volgende:
[..]
En jij hebt nog iets gemerkt van "zit in ons dna" of "zit in het dna" in de nederlandse taal?
Had de ministerraad maar @capricia .quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:47 schreef capricia het volgende:
[info]Even ter info:
Alsof dna onveranderlijk isquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:42 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
‘In het DNA’ zou impliceren dat het een onveranderlijke eigenschap is. Dat is het niet. Antisemitisme en racisme zijn aangeleerd, het zijn culturele fenomenen. Je zou kunnen zeggen ‘cultuur X heeft een probleem met Y’.
En na een kleine week van dichte deuren verwacht ik wederom een diepgravend interview met heldere uitleg over het 1 & ander...quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:46 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Nice. Het is geen crisis tot je verslaggevers uren voor een dichte deur ziet staan.
Ik zag net niks voor Den Haag - Amersfoort. Dus is hopelijk ad Enschede-kant van Amersfoort 🤞quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:48 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Er is blijkbaar echt een treinstoringEen aanrijding bij Amersfoort. Als je een reis doet van Enschede naar Den Haag dan krijg je de melding dat er minder treinen rijden.
Misschien moeten ze daar ook maar een moderator aanstellen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Strengere regels hier dan in de ministerraad
Dat is nou precies het gelul waar ik me dood aan erger.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:47 schreef capricia het volgende:
[info]Even ter info:
De hoop is op Uitermark, denk ik.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dan kijken we uit naar de kwaliteiten van Van Vroonhoven. Wat die precies zijn laten we verder maar in het midden.
Dan is het zover.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
`quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die ligt in foetushouding met de duim in de mond te hopen dat ie vanavond eindelijk definitief afscheid kan nemen van de ellende.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:42 schreef Szura het volgende:
[ x ]
Zoek op Doctor Pimple Popper.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:51 schreef Starhopper het volgende:
Ik heb nu gegoogled op pimple popper![]()
Ranzige shit man!
Wat mij betreft zet NSC nu ook echt door. Maar ik ben enigszins sceptisch.quote:
Waarom wil je niet dat de notulen openbaar worden gemaakt. Is toch een wezenlijk verschil of een kabinet valt om een uitspraak over een puist of een uitspraak dat racisme in het DNA van een bevolkingsgroep zit.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Uitzondering op de regel die ze nooit hadden moeten inwilligen.
Dat is mooi, ik moet vanavond naar het oostenquote:
Zielig ja; klopt als een bus.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is nou precies het gelul waar ik me dood aan erger.
Iemand doet (vermeend) een uitspraak die overduidelijk als beeldspraak bedoeld is. Maar dan gaan er weer mensen dat letterlijk uitleggen en daarmee heel verontwaardigd doen.
Zouden diezelfde mensen als er gezegd was "dat is met de paplepel ingegoten" ook heel streng gevraagd hebben of dat echt met een paplepel was gebeurd? En of het er ook ingegoten is? Bij iedereen?
Of als er was gezegd "Het zit er nou eenmaal ingebakken" komen er dan ook kamervragen waarom dat zomaar kan, dat bakken van kinderen?
Nee natuurlijk niet want dan maken ze zichzelf belachelijk. Maar dit kunnen ze lekker verdraaien terwijl het precies hetzelfde is.
Zo zielig.
Prima content om aan te zetten op de achtergrond bij het Kerstdiner.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:52 schreef nostra het volgende:
[..]
Dan is het zover.Haalt het net niet bij het haardvuur op SBS.
Al besproken. Uitgebreid.quote:
Da's dan kut voor je.quote:
Doe eens liefquote:
Ff een keertje tegengas tegen die "al besproken onzin" mag ook wel eens.quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:58 schreef Hanca het volgende:
Ik vraag me nu af: zouden ze dit hele gedoe nog in een aflevering van het Sinterklaasjournaal kunnen stoppen? Het is niet echt politiek relevant als het daar niet langs komt...
Bij de NRC staat de kop wel tussen aanhalingstekensquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, ok. NRC meldde het, en die leken me wel betrouwbaar.
Eerder vandaag in deze topicreeks leek het mij ook onwaarschijnlijk. Maar dat was vóór het bericht van NRC
Er zijn hier toch ook gewoon mensen die zeggen dat dat klopt? Zulk taalgebruik is echt vrij normaal onder PVVers of wannabee-PVVers.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
Als dat van het anti-semitische dna gezegd ik snap ik niet dat er niet nog meer bewindslieden opgestapt zijn of dat de persoon die dat deed niet verzocht is te vertrekken.
Piet is te druk met Even tot hierquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:58 schreef Hanca het volgende:
Ik vraag me nu af: zouden ze dit hele gedoe nog in een aflevering van het Sinterklaasjournaal kunnen stoppen? Het is niet echt politiek relevant als het daar niet langs komt...
Eens hoor. Niet iedereen kan altijd alles live volgen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ff een keertje tegengas tegen die "al besproken onzin" mag ook wel eens.
Over dat generaliseren geef ik je gelijk. Maar dan zouden ze dat dus ook moeten doen als er een "paplepel" of "ingebakken" of andere varianten voorbij zouden komen. En daar heb ik mijn twijfels over.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:54 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zielig ja; klopt als een bus.
Beeldsprakelijk, rechtsstatelijk... om het maar eens generaliserend te zeggen: alle generalisaties zijn zielig.
En dus heeft de mod gelijk.
Ach, alles is sowieso al besproken.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ff een keertje tegengas tegen die "al besproken onzin" mag ook wel eens.
Een nieuw gigantisch dieptepunt. Als dit gezegd is.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
Als dat van het anti-semitische dna gezegd ik snap ik niet dat er niet nog meer bewindslieden opgestapt zijn of dat de persoon die dat deed niet verzocht is te vertrekken.
Een rechter als Uitermark zit op praktisch hetzelfde salaris.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:59 schreef klaasweetalles het volgende:
ik denk nog steeds dat de NSC voor hun baantjes gaan van 150000 euro per jaar ,,,,
Denk dat het eerder om kamerleden en medewerkers gaat.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:01 schreef Hanca het volgende:
[..]
Een rechter als Uitermark zit op praktisch hetzelfde salaris.
Hun bestuurders komen wel weer ergens goed terecht. Denk dat de kans dat ze inbinden vrij groot is maar dan eerder vanwege een tekort aan ruggengraat in hun partij dan vanwege financiële overwegingen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:59 schreef klaasweetalles het volgende:
ik denk nog steeds dat de NSC voor hun baantjes gaan van 150000 euro per jaar ,,,,
ik verwacht weer een lulverhaal na afloop van deze crisis van nsc
Twijfelen is goed.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Over dat generaliseren geef ik je gelijk. Maar dan zouden ze dat dus ook moeten doen als er een "paplepel" of "ingebakken" of andere varianten voorbij zouden komen. En daar heb ik mijn twijfels over.
Ik zou gewoon boerenkool hebben besteld in het kader van de Triple BBB!quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Trekken PVV, VVD en BBB dat wel, buitenlands eten? Of prakken ze de nasi goreng?
PVV wilde juist toch dat de rijsttafel cultureel erfgoed werd?quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Trekken PVV, VVD en BBB dat wel, buitenlands eten? Of prakken ze de nasi goreng?
Vast niet het hele kabinet, maar slechts 1 die dat niet vond kunnen vind ik een hele magere score. Daarnaast raakt het uitgerekend haar eigen achtergrond... kennelijk boeit het ze geen reet als het hunzelf niet zo raakt?!quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:59 schreef Hanca het volgende:
[..]
Er zijn hier toch ook gewoon mensen die zeggen dat dat klopt? Zulk taalgebruik is echt vrij normaal onder PVVers of wannabee-PVVers.
Mocht het kabinet vallen, dan moeten ze zorgen dat zij terugkeert in de Tweede Kamer en haar in het zadel hijsen als partijleider. Zij is daar echt veel geschikter voor dan Van Vroonhoven, Omtzigt of Van Huijm.quote:
Als je met de PVV in een kabinet gestapt bent, dan heb je sowieso al geen serieuze morele ondergrens…quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Een nieuw gigantisch dieptepunt. Als dit gezegd is.
Dit kan gewoon niet.
Over ‘witte’ Nederlanders heb ik ook al zo vaak horen zeggen dat ze inherent racist zijn. Dat hoor je dan weer vaker onder BNNVARA-achtige types uit belangenclubjes die daarover allerlei boeken schrijven. En vervolgens vindt niemand dat een probleem.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:59 schreef Hanca het volgende:
[..]
Er zijn hier toch ook gewoon mensen die zeggen dat dat klopt? Zulk taalgebruik is echt vrij normaal onder PVVers of wannabee-PVVers.
Met die laatste zin schat jij figuren als Klever, Faber, Keijzer e.d. te hoog in. En dat eerste: ja, maar die anderen zitten er juist omdat ze laf zijn, anders was dit kabinet er nooit gekomen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:03 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Vast niet het hele kabinet, maar slechts 1 die dat niet vond kunnen vind ik een hele magere score.
Bovendien zitten daar bewindslieden van 4 partijen en je mag ook wel verwachten dat de mensen in het kabinet daar toch wel wat meer nuance in kunnen zien dan willekeurige radicaalrechtse sjappies op dit forum.
Nou wordt 'het zit in de genen' zowel letterlijk als als beeldspraak gebruikt voor van alles en nog wat. In extremistische kringen is het letterlijk gebruik schering en inslag, ook voor van alles en nog wat.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is nou precies het gelul waar ik me dood aan erger.
Iemand doet (vermeend) een uitspraak die overduidelijk als beeldspraak bedoeld is. Maar dan gaan er weer mensen dat letterlijk uitleggen en daarmee heel verontwaardigd doen.
Zouden diezelfde mensen als er gezegd was "dat is met de paplepel ingegoten" ook heel streng gevraagd hebben of dat echt met een paplepel was gebeurd? En of het er ook ingegoten is? Bij iedereen?
Of als er was gezegd "Het zit er nou eenmaal ingebakken" komen er dan ook kamervragen waarom dat zomaar kan, dat bakken van kinderen?
Nee natuurlijk niet want dan maken ze zichzelf belachelijk. Maar dit kunnen ze lekker verdraaien terwijl het precies hetzelfde is.
Zo zielig.
Dat maakt het NSC ook tot een raadsel.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:03 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Als je met de PVV in een kabinet gestapt bent, dan heb je sowieso al geen serieuze morele ondergrens…
Werkelijk? Of is dit weer een staaltje van zeer creatief met allerlei uitspraken omgaan?quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:04 schreef JaxStrumleyII het volgende:
[..]
Over ‘witte’ Nederlanders heb ik ook al zo vaak horen zeggen dat ze inherent racist zijn. Dat hoor je dan weer vaker onder BNNVARA-achtige types uit belangenclubjes die daarover allerlei boeken schrijven. En vervolgens vindt niemand dat een probleem.
Ja, zelfs al bedoelden ze niet 'in het DNA' maar 'elke moslim is antisemiet', is dat nog een prima reden om massaal weg te lopen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou wordt 'het zit in de genen' zowel letterlijk als als beeldspraak gebruikt voor van alles en nog wat. In extremistische kringen is het letterlijk gebruik schering en inslag, ook voor van alles en nog wat.
Maar zelfs als je het 'bij Moslims zit antisemitische in de genen' als beeldspraak bedoelt is het imo nog steeds een extreme uitspraak. Het suggereert namelijk dat het inherent is, onveranderlijk, alom voorkomend.
Dat kun je hier gewoon TRen en dan gaat dat ook zo de prullenbak in.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:04 schreef JaxStrumleyII het volgende:
[..]
Over ‘witte’ Nederlanders heb ik ook al zo vaak horen zeggen dat ze inherent racist zijn. Dat hoor je dan weer vaker onder BNNVARA-achtige types uit belangenclubjes die daarover allerlei boeken schrijven. En vervolgens vindt niemand dat een probleem.
Wilders zei zoiets ook in het debat:quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:08 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, zelfs al bedoelden ze niet 'in het DNA' maar 'elke moslim is antisemiet', is dat nog een prima reden om massaal weg te lopen.
Ik gok wishful reading omdat het vanuit linkse hoek komt en iedereen met een bruin hemd weet dat links altijd liegt.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:07 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Werkelijk? Of is dit weer een staaltje van zeer creatief met allerlei uitspraken omgaan?
Die is al via de achterdeur naar binnen gekomen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:09 schreef Starhopper het volgende:
Auto's met zwaailichten! Daar is Wilders!
quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik gok wishful reading omdat het vanuit linkse hoek komt en iedereen met een bruin hemd weet dat links altijd liegt.
Bami met een koude plak ham erop is 100% Nederlandsquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Indonesisch eten is denk ik wat te exotisch voor haar.
Mij niet echt. De VVD’ers die in dit kabinet gestapt zijn, hebben dat heel bewust gedaan en hebben op zijn minst geen principiële bezwaren tegen racistische drek…quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:09 schreef Jojoke het volgende:
Ik zie een Klever of Faber zo'n DNA-uitspraak wel doen eerlijk gezegd. Zou mij dan wel weer verbazen als een VVD'er dat gezegd heeft.
Of het bij BNNVARA letterlijk gezegd wordt weet ik niet maar bij de wat radicalere types heb ik online praat die die kant uit gaat toch wel vaak zat voorbij zien komen. Of het omgedraaide: racisme tegen witte mensen kan niet. Dat soort drek.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:07 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Werkelijk? Of is dit weer een staaltje van zeer creatief met allerlei uitspraken omgaan?
Het hoort niet echt in dit topic thuis, maar zou racistische drek in het DNA van de gehele mensheid kunnen zitten?quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:11 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Mij niet echt. De VVD’ers die in dit kabinet gestapt zijn, hebben dat heel bewust gedaan en hebben op zijn minst geen principiële bezwaren tegen racistische drek…
Ik had het toch niet zo platvloers, zo volks verwacht. Er zitten toch mensen met enig niveau denk je dan.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:11 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Mij niet echt. De VVD’ers die in dit kabinet gestapt zijn, hebben dat heel bewust gedaan en hebben op zijn minst geen principiële bezwaren tegen racistische drek…
Meer iets voor F&L.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:13 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het hoort niet echt in dit topic thuis, maar zou racistische drek in het DNA van de gehele mensheid kunnen zitten?
Nee, laat ook maar.
Generaliseren is altijd zielig.
In deze ministerraad? Je weet dat er iemand via boer zoekt vrouw hier beland is?quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik had het toch niet zo platvloers, zo volks verwacht. Er zitten toch mensen met enig niveau denk je dan.
Vroeger wel ja.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:13 schreef capricia het volgende:
Er zitten toch mensen met enig niveau denk je dan.
Ja. Met die tatoeages in haar gezicht (de wenkbrauwen).quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:14 schreef Hanca het volgende:
[..]
In deze ministerraad? Je weet dat er iemand via boer zoekt vrouw hier beland is?
Dat hoop je maar met enig niveau ga je niet met een extreemrechtse club als de PVV in zee lijkt mij…quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik had het toch niet zo platvloers, zo volks verwacht. Er zitten toch mensen met enig niveau denk je dan.
Nou, dan weet je toch dat je het niet veel volkser krijgt.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Met die tatoeages in haar gezicht (de wenkbrauwen).
Kom kom.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:14 schreef Hanca het volgende:
[..]
In deze ministerraad? Je weet dat er iemand via boer zoekt vrouw hier beland is?
Ik ben er van overtuigd dat elk mens in staat is tot racisme en discriminatie en zich daar ook altijd tot op zekere hoogte schuldig aan maakt. Maar dit wordt idd meer filosofischquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:13 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het hoort niet echt in dit topic thuis, maar zou racistische drek in het DNA van de gehele mensheid kunnen zitten?
Nee, laat ook maar.
Generaliseren is altijd zielig.
Jij dacht serieus dat in specifiek dit kabinet de VVD-fractie bestaat uit "mensen van enig niveau"?quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Mocht niet van Omtzigt.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Het zijn geen mensen die je van nature met Excellentie aan gaat spreken.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:16 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nou, dan weet je toch dat je het niet veel volkser krijgt.
Ik zeg toch niet dat ik dat hier gelezen heb? Hier lees ik dat niet over alle ‘witte’ Nederlanders. (Ik ben hier wel persoonlijk een racist genoemd, een weekje of twee geleden, maar daar zit ik niet mee. Hoort erbij op een forum 🙂)quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat kun je hier gewoon TRen en dan gaat dat ook zo de prullenbak in.
Die zijn op één hand te tellen idd.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jij dacht serieus dat in specifiek dit kabinet de VVD-fractie bestaat uit "mensen van enig niveau"?
En psychologisch.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat elk mens in staat is tot racisme en discriminatie en zich daar ook altijd tot op zekere hoogte schuldig aan maakt. Maar dit wordt idd meer filosofisch
Vooral omdat Balkenende wel capabel was en Schoof niet.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:19 schreef capricia het volgende:
De LPF deed minder schade in ons land dan dit zooitje.
Nou dat was ook 90 dagen lang iedere dag wel weer wat, die waren na 8 uur al een staatssecretaris kwijt.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:19 schreef capricia het volgende:
Allemaal leuk hoor, maar als dat soort uitlatingen in de ministerraad gezegd zouden worden lijkt het me heel normaal de persoon die dat doet eruit te schoppen. Vind je niet dat het de wereld op zijn kop zou zijn als er dan net een eentje zegt "nou, dit gaat mij te ver, ik stap op" en dat de rest het allemaal maar prima vindt?quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:18 schreef JaxStrumleyII het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik dat hier gelezen heb? Hier lees ik dat niet over alle ‘witte’ Nederlanders. (Ik ben hier wel persoonlijk een racist genoemd, een weekje of twee geleden, maar daar zit ik niet mee. Hoort erbij op een forum 🙂)
Waar ik op doelde zijn uitspraken die ik regelmatig lees op Joop.nl of hoor in radioprogramma’s als De Nieuws BV. Beide NPO-producties en gefinancierd vanuit publiek geld. Dat zijn dan vaak activisten of ‘onderzoekers’ die een podium krijgen om zulke uitspraken te doen.
Kan zijn... ze heeft een integratieprobleem ?quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Indonesisch eten is denk ik wat te exotisch voor haar.
Balkenende had ook een partij die hem steunde en Schoof niet... die moet elke keer op zoek naar steun.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:20 schreef Hanca het volgende:
[..]
Vooral omdat Balkenende wel capabel was en Schoof niet.
Capabeler dan Schoof maar een groot staatsman vond ik hem niet, verre, verre van.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:20 schreef Hanca het volgende:
[..]
Vooral omdat Balkenende wel capabel was en Schoof niet.
Bomhof en Heinsbroek.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:19 schreef capricia het volgende:
Maar die stuurden nog dreigbrieven naar zichzelf (letterlijk).quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nou dat was ook 90 dagen lang iedere dag wel weer wat.
Maar ook toen bleef veel onduidelijk over wat er nou precies in die brieven was gezegd/geschreven.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar die stuurden nog dreigbrieven naar zichzelf.en niet naar al onze Marokkaanse Nederlanders.
Ferry Hoogendijk en Winny de Jong in het voorprogramma, Nawijn scheidsrechter.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:21 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Bomhof en Heinsbroek.
Toch jammer dat die nooit in een boksring zijn gezet destijds.
Met Herben en Wijnschenk als 'corner men'.
Zou geweldige televisie opleveren.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:21 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Bomhof en Heinsbroek.
Toch jammer dat die nooit in een boksring zijn gezet destijds.
Met Herben en Wijnschenk als 'corner men'.
En een wedstrijdverslag in Elseviers Weekblad.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ferry Hoogendijk en Winny de Jong in het voorprogramma, Nawijn scheidsrechter.
Het zou me ook niks verbazen dat het daar over gaat nu idd. Sterker nog, het lijkt me de enige manier waarop NSC-bewindslieden nog met enige geloofwaardigheid kunnen blijven zitten.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:20 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Allemaal leuk hoor, maar als dat soort uitlatingen in de ministerraad gezegd zouden worden lijkt het me heel normaal de persoon die dat doet eruit te schoppen. Vind je niet dat het de wereld op zijn kop zou zijn als er dan net een eentje zegt "nou, dit gaat mij te ver, ik stap op" en dat de rest het allemaal maar prima vindt?
Dit voorval kan ook de enige manier zijn waarop NSC-bewindslieden nog met enige geloofwaardigheid kunnen opstappen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zou me ook niks verbazen dat het daar over gaat nu idd. Sterker nog, het lijkt me de enige manier waarop NSC-bewindslieden nog met enige geloofwaardigheid kunnen blijven zitten.
Wat me ook weer niet zou verbazen is dat ze toch blijven zitten. Het vermogen tot cognitieve dissonantie is bij partijen geschoeid op Christen-Democratisch leest historisch gezien welhaast oneindig en ook het afgelopen jaar al in volle glorie zichtbaar geweest bij het NSC.
https://www.nu.nl/politie(...)r-crisisoverleg.htmlquote:BBB-leider Caroline van der Plas is als eerste fractieleider gearriveerd bij het Catshuis en staat de pers te woord door het raam van de auto waarin ze wordt vervoerd. Ze wil niet zeggen wie de vermeende racistische uitspraken zou hebben gedaan. Wel noemt ze het vertrek van Achahbar "een groot verlies voor het kabinet".
Van der Plas zegt geen stress te hebben door de crisissfeer in het kabinet. "We gaan binnen alles bespreken."
Vergeet ook de doodsangst voor Frans "Salvador Allende" Timmermans niet, en het leed dat hij over het land gaat uitstorten als ze er niet met z'n vieren uitkomen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zou me ook niks verbazen dat het daar over gaat nu idd. Sterker nog, het lijkt me de enige manier waarop NSC-bewindslieden nog met enige geloofwaardigheid kunnen blijven zitten.
Wat me ook weer niet zou verbazen is dat ze toch blijven zitten. Het vermogen tot cognitieve dissonantie is bij partijen geschoeid op Christen-Democratisch leest historisch gezien welhaast oneindig en ook het afgelopen jaar al in volle glorie zichtbaar geweest bij het NSC.
Een kabinet met de PVV en de treinen rijden niet… valt toch nog mee, of niet?quote:
Nou ja, dat dus. Het zou onvoorstelbaar zijn dat er een NSC-er opstapt vanwege racistische uitlatingen, en dat de rest van de NSC-fractie zegt "nou, wij vinden het niet erg dat een van onze mensen zo is gekrenkt, dus wij blijven zitten".quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het hele idee van institutioneel racisme is toch dat het inherent is.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:07 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Die inherentie zit hem in sociologische stucturen, niet in genen van mensen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:29 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Het hele idee van institutioneel racisme is toch dat het inherent is.
Maar daardoor gelijk niet voorbehouden aan de witte mens maar geldig voor iedereen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:29 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Het hele idee van institutioneel racisme is toch dat het inherent is.
Alleen kunnen niet 'witte' mensen niet racistisch zijn volgens die leer.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Maar daardoor gelijk niet voorbehouden aan de witte mens maar geldig voor iedereen.
Waar je je niet los van kunt maken. Dus inherent.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die inherentie zit hem in sociologische stucturen, niet in genen van mensen.
Volgens wie?quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:31 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Alleen kunnen niet 'witte' mensen niet racistisch zijn volgens die leer.
Ze hebben al zoveel van die mogelijkheden gemist. Met dit kabinet denk ik dat ze wekelijks een goede optie hebben om te zeggen tot hier en niet verder.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dit voorval kan ook de enige manier zijn waarop NSC-bewindslieden nog met enige geloofwaardigheid kunnen opstappen.
Wat is dat nou weer voor een raar verhaalquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:31 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Alleen kunnen niet 'witte' mensen niet racistisch zijn volgens die leer.
Iemand moet inderdaad onder de bus geschoven worden en het feit dat Wouter de Winther in de openbaarheid speculeert over de opmerking is voor die persoon een slecht teken.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus. Het zou onvoorstelbaar zijn dat er een NSC-er opstapt vanwege racistische uitlatingen, en dat de rest van de NSC-fractie zegt "nou, wij vinden het niet erg dat een van onze mensen zo is gekrenkt, dus wij blijven zitten".
Redelijk algemeen verspreid idee onder progressievelingen volgens mijquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:31 schreef capricia het volgende:
Misschien kan Schoof toch maar beter naar die klimaattop gaan.
Alsnog.
Want hier heeft ie niet veel toegevoegde waarde.
https://speld.nl/2024/11/(...)aar-naar-klimaattop/quote:Schoof gaat toch maar naar klimaattop
Premier Dick Schoof heeft besloten om toch maar naar de klimaattop in Bakoe te gaan. Hij was dat aanvankelijk niet van plan, maar stelde vanmiddag tijdens de ministerraad zijn mening bij.
Ze zitten nu eenmaal al in het kabinet en voor hun voortbestaan is het wel van belang om het kabinet op het juiste moment op te blazen. In ieder geval op een moment en om een reden die hun achterban goed begrijpt.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:32 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ze hebben al zoveel van die mogelijkheden gemist. Met dit kabinet denk ik dat ze wekelijks een goede optie hebben om te zeggen tot hier en niet verder.
Misschien zijn ze bij de rest van de coalitiepartijen wat voorzichtiger met het lekken en spinnen uit de ministerraad.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:33 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Iemand moet inderdaad onder de bus geschoven worden en het feit dat Wouter de Winther in de openbaarheid speculeert over de opmerking is voor die persoon een slecht teken.
Bij mij ook. Heb alleen geen vlag.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
De vlag gaat hier uit als dit kabinet valt.
Ik heb er nog wel een paarquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Bij mij ook. Heb alleen geen vlag.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
[..]
https://speld.nl/2024/11/(...)aar-naar-klimaattop/
Zoiets wordt wel eens gebezigd door de meest radicale anti-racisme sprekers en wordt nog veel meer verteld door hele rechtse mensen die daarmee de hele racisme discussie als volledig onredelijk willen wegzetten.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een raar verhaal
Hangt nog aan de telefoon met Pieter?quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien zijn ze bij de rest van de coalitiepartijen wat voorzichtiger met het lekken en spinnen uit de ministerraad.
Nu kan je misschien iemand voor de bus gooien, maar straks heb je een aangifte aan de broek.
Nicolien is een uur te laat, ze had er om 17.30 moeten zijn
Lust geen Indisch zekerquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien zijn ze bij de rest van de coalitiepartijen wat voorzichtiger met het lekken en spinnen uit de ministerraad.
Nu kan je misschien iemand voor de bus gooien, maar straks heb je een aangifte aan de broek.
Nicolien is een uur te laat, ze had er om 17.30 moeten zijn
Ik weet niet wat jouw google je laat zien maar bijna elke pagina stelt dat het beide kanten op kan gaan.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:36 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Redelijk algemeen verspreid idee onder progressievelingen volgens mij
https://www.google.com/se(...)nsen+racistisch+zijn
Ik weet het niet. Racistische uitspraken zijn niet goed, maar ik ben op het punt dat ik dat soort uitspraken inmiddels minder erg vind dan de overlast uit de groep waar het om gaat. En daarin ben ik behoorlijk opgeschoven de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:20 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Allemaal leuk hoor, maar als dat soort uitlatingen in de ministerraad gezegd zouden worden lijkt het me heel normaal de persoon die dat doet eruit te schoppen. Vind je niet dat het de wereld op zijn kop zou zijn als er dan net een eentje zegt "nou, dit gaat mij te ver, ik stap op" en dat de rest het allemaal maar prima vindt?
Er hangen al (sinterklaas)slingers, maar een paar extra slingers kunnen dan idd geen kwaad.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
De vlag gaat hier uit als dit kabinet valt.
Die problemen zijn er zeker.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:40 schreef JaxStrumleyII het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Racistische uitspraken zijn niet goed, maar ik ben op het punt dat ik dat soort uitspraken inmiddels minder erg vind dan de overlast uit de groep waar het om gaat. En daarin ben ik behoorlijk opgeschoven de afgelopen jaren.
Ik zou willen dat ik er nog zo idealistisch in kon staan als de meesten hier. Maar ik heb er gewoon geen vertrouwen meer in dat integratie kan werken op de manier zoals dat de afgelopen decennia is geprobeerd, zeker niet meer na wat persoonlijke ervaringen met Marokkaans straattuig. Het is bij velen (voornamelijk moslims) gewoon volledig mislukt en de bewijzen daarvan stapelen zich dag na dag op.
De enige manier is om het te gaan afdwingen. En dan ga je onherroepelijk maatregelen moeten nemen die als discriminerend of racistisch worden ervaren. Dus dat gaat nooit gebeuren.
Ik zal er geen traan om laten als dit kabinet valt, want zoals ik hier al vaker heb gezegd: Wilders heeft geen oplossingen en al helemaal geen capabel team.
Maar een nieuw kabinet zal waarschijnlijk over links gaan en dan gaat er dus niets veranderen. Want we hebben ook woensdag weer gezien dat men vooral bezig is met wat er benoemd wordt en op welke toon. Intussen blijft de overlast toenemen en krijgen er steeds meer mensen last van. En elke keer als iemand het waagt er in het openbaar iets van te zeggen, wordt hij in de PVV hoek geplaatst, een bruinhemd genoemd, etc. Zo komen we nooit tot een oplossing, want vanuit de moslimgemeenschap zelf gaat die óók niet komen. Die vinden het namelijk wel best zo; alles rolt steeds hun kant op.
Uiteindelijk zal de wal het schip wel een keer keren in Europa, maar ik maak me er steeds meer zorgen dat dit niet op een politieke manier zal gebeuren.
Is ook lastig iemand te vinden die dat niet vindt.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:47 schreef Droopie het volgende:
Nou op Radio 1 komt Frans Timmermans even zijn mening geven.
Voorlopig alleen maar gasten geweest die het niet erg vinden als het kabinet valt.
NSC kan niet met droge ogen in dit kabinet blijven zitten als Heinen niet opstapt. Als ze Heinen wegsturen, hoeft het niet te vallen. De vraag is of de VVD zo ver wil gaan.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:44 schreef capricia het volgende:
Ik heb het vermoeden dat het al gevallen is.
Of er moet wel heel veel gelijmd worden.
Het volk wil dat het kabinet valt!quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is ook lastig iemand te vinden die dat niet vindt.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:49 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Het volk wil dat het kabinet valt!
Ik zeg niet dat hun etniciteit de oorzaak is, wel dat de overlast grotendeels uit die groep komt. Dat onderscheid moet je kunnen maken, anders zie ik niet in hoe er ooit een oplossing komt. Is dat niet wat bv. geprobeerd is met buurtvaders? Of met het inzetten van agenten van dezelfde etniciteit?quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die problemen zijn er zeker.
EDOCH...
Zolang rechtse partijen het presteren om etniciteit i.p.v. cultuur of religie te benoemen als veroorzakende factor, blijven ze in bruin water vissen.
Marokkaan zijn ís geen probleem. Het is achterlijk om continu die etniciteit erbij te slepen... nog meer: je jaagt de welwillende, goed geïntegreerde en seculiere Marokkaanse Nederlanders weg.
Ik gruw van woke omdat het steevast naar vaststaande eigenschappen van mensen wijst om problemen te duiden ('wit privilege', 'witte onschuld', 'witte fragiliteit); ik gruw net zo hard van dat constant gezeik over Marokkanen. Etniciteit is volstrekt irrelevant!
Mensen vinden die een kabinet waar racistische drek de norm blijkt steunen is ook vrij ingewikkeld.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:47 schreef Droopie het volgende:
Nou op Radio 1 komt Frans Timmermans even zijn mening geven.
Voorlopig alleen maar gasten geweest die het niet erg vinden als het kabinet valt.
Als die DNA opmerking klopt misschien. Als het om de puist ging dan lijkt Heinen offeren me nogal wat. Daarbij een van de weinige capabalen in de regering wegbonjouren lijkt me ook nogal een aderlating.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
NSC kan niet met droge ogen in dit kabinet blijven zitten als Heinen niet opstapt. Als ze Heinen wegsturen, hoeft het niet te vallen. De vraag is of de VVD zo ver wil gaan.
Zolang de linkerkant in Nederland, in mijn beleving, heel matig vertegenwoordigt wordt zal het lang duren voor zij de scepter gaan zwaaien.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Als er eindelijk een kabinet over links gaat voor het eerst in 50 jaar ofzo gaan er juist wél dingen veranderen. Maar die mogelijkheid is er bijna niet. Gezien de peilingen moet het in elk geval weer met de VVD dus zal het aanmodderen blijven.
De overlast wordt feitelijk minder en minder maar juist deze rechtse regeringen weten die overlast erger en erger te laten voelen. Dan nu met PVV nemen ze ook daadwerkelijk maatregelen om de overlast te vergroten, budget verminderen, meer verdeeldheid zaaien, minder perspectief bieden.
Alleen al daarom zou een regering over links veel verbetering brengen. Zelfs zonder enige daadwerkelijke verandering zal debatteren over andere onderwerpen zoals de woningcrisis de asielcrisis minder laten voelen.
Het overleg is amper begonnen..quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:44 schreef capricia het volgende:
Ik heb het vermoeden dat het al gevallen is.
Of er moet wel heel veel gelijmd worden.
Wat gaat links dan doen tegen de overlast en criminaliteit?quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Als er eindelijk een kabinet over links gaat voor het eerst in 50 jaar ofzo gaan er juist wél dingen veranderen. Maar die mogelijkheid is er bijna niet. Gezien de peilingen moet het in elk geval weer met de VVD dus zal het aanmodderen blijven.
De overlast wordt feitelijk minder en minder maar juist deze rechtse regeringen weten die overlast erger en erger te laten voelen. Dan nu met PVV nemen ze ook daadwerkelijk maatregelen om de overlast te vergroten, budget verminderen, meer verdeeldheid zaaien, minder perspectief bieden.
Alleen al daarom zou een regering over links veel verbetering brengen. Zelfs zonder enige daadwerkelijke verandering zal debateren over andere onderwerpen zoals de woningcrisis de asielcrisis minder laten voelen.
Het maakt niet uit wat de opmerking precies was, lijkt me. Feit is dat het te ver ging voor Achahbar. Het zou heel raar zijn als de rest van NSC hun schouders ophaalt. Ze zeggen dan feitelijk dat hun eigen mensen zich aanstellen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:50 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Als die DNA opmerking klopt misschien. Als het om de puist ging dan lijkt Heinen offeren me nogal wat. Daarbij een van de weinige capabalen in de regering wegbonjouren lijkt me ook nogal een aderlating.
Er is geen overlast en geen criminaliteit /linksquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:51 schreef JaxStrumleyII het volgende:
[..]
Wat gaat links dan doen tegen de overlast en criminaliteit?
En dat is precies het probleem: de moslims die types als Timmermans en Jetten tegenkomen zijn allemaal perfect geïntegreerd. Van het straattuig zullen ze weinig last hebben als de dienstauto ze thuisbrengt.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:51 schreef xzaz het volgende:
[..]
Er is geen overlast en geen criminaliteit /links
Zeker wel, maar is flink aan het dalenquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:51 schreef xzaz het volgende:
[..]
Er is geen overlast en geen criminaliteit /links
Interessant, vraag me af waarom ik dan andere resultaten krijg. Dit is bij mij letterlijk het eerste resultaat:quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:40 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw google je laat zien maar bijna elke pagina stelt dat het beide kanten op kan gaan.
quote:Individuele of incidentele discriminatie jegens witte mensen kan om die reden geen racisme worden genoemd. Er bestaat namelijk geen systeem dat witte mensen stelselmatig onderdrukt vanwege hun huidskleur. Wanneer iemand de volgende keer begint over omgekeerd racisme, dan weet je wat je te doen staat
Volgens de cijfersquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:54 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Zeker wel, maar is flink aan het dalen
Wat heeft er rechts er de afgelopen 20 jaar aan gedaan?quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:51 schreef JaxStrumleyII het volgende:
[..]
Voor de koning van Marokko natuurlijk.quote:
He-le-maal niks.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat heeft er rechts er de afgelopen 20 jaar aan gedaan?
Onderbuik is waar mensen mee stemmen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:55 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ja.. inderdaad, niet volgens de onderbuik methode.
Google geeft hits naar aanleiding van hun cookies, dus jij zult dit vaak hebben gezocht.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:54 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Interessant, vraag me af waarom ik dan andere resultaten krijg. Dit is bij mij letterlijk het eerste resultaat:
[..]
Keihard het probleem benoemd.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gewoon de wet volgen, niet heel de tijd over doorzeuren.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:51 schreef JaxStrumleyII het volgende:
[..]
Maar formeel mogen de fractieleiders niet weten wat in de ministerraad gezegd is toch? Dat wordt een lekkere vage discussie dan als dat zo is...quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het overleg is amper begonnen..
Verwacht sowieso het 1e uur ervan niks en dat is nog niet om.
Als rechts er wat aan wil doen valt het kabinet steeds. Het is wachten zo op een kabinet met alleen maar rechtse partijenquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Veel te weinig. Ik zeg ook niet dat rechts de oplossingen heeft. Ze benoemen het tenmiste, dat is een eerste stap, maar niet voldoende.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als mensen het gevoel hebben dat die cijfers niet kloppen hebben we een probleem.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:58 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dat de boze rechtse types weinig hebben met ratio en feiten is weinig nieuws.
Volgens mij hebben we nu een rechts kabinet?quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:58 schreef xzaz het volgende:
[..]
Als rechts er wat aan wil doen valt het kabinet steeds. Het is wachten zo op een kabinet met alleen maar rechtse partijen
Ah- het is mijn schuld.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:56 schreef Hanca het volgende:
[..]
Google geeft hits naar aanleiding van hun cookies, dus jij zult dit vaak hebben gezocht.
Vind je dit een middenkabinet?quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:58 schreef xzaz het volgende:
[..]
Als rechts er wat aan wil doen valt het kabinet steeds. Het is wachten zo op een kabinet met alleen maar rechtse partijen
Hoeveel aangiftes denk je dat er gedaan worden van bedreigingen en overlast door straattuig? Weinig, want er gebeurt toch niets mee. In de statistieken zal het dus nauwelijks voorkomen, geen wonder dat de cijfers er dan goed uitzien.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Gewoon de wet volgen, niet heel de tijd over doorzeuren.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)ionele-criminaliteit
Zelfs met al die VVD ministers van justitie is er gewoon een dalende trend. Als je daar dan van sochtends vroeg tot savonds laat over gaat praten denken mensen dat het heel erg is. Zie je ook met van die mensen die blijkbaar geen aflevering opsporing verzocht aan zich voorbij laten gaan.
Niemand gaat 'dit probleem wegnemen' natuurlijk. Criminaliteit zal altijd blijven bestaan.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:59 schreef JaxStrumleyII het volgende:
[..]
Veel te weinig. Ik zeg ook niet dat rechts de oplossingen heeft. Ze benoemen het tenmiste, dat is een eerste stap, maar niet voldoende.
Maar ik ben benieuwd hoe Timmermans dit probleem zou wegnemen.
Dat sowieso. Je ziet, eigenlijk wereldwijd, dat ideologie het politiek wint van de ratio… In de VS is dat met Trump nog wel vermakelijk, hier in Europa zien we dat het funest is.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:59 schreef xzaz het volgende:
[..]
Als mensen het gevoel hebben dat die cijfers niet kloppen hebben we een probleem.
Ik ben geen staatsrechtexpert, dan moet je bij @trein2000 zijnquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:58 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Maar formeel mogen de fractieleiders niet weten wat in de ministerraad gezegd is toch? Dat wordt een lekkere vage discussie dan als dat zo is...
Wellicht eens stoppen met luisteren naar het geschreeuw van Herr Wilders en co danquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:56 schreef xzaz het volgende:
[..]
Onderbuik is waar mensen mee stemmen.
Denk alleen maar aan de Brexit.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:02 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat sowieso. Je ziet, eigenlijk wereldwijd, dat ideologie het politiek wint van de ratio… In de VS is dat met Trump nog wel vermakelijk, hier in Europa zien we dat het funest is.
Slecht nieuws, er is een treinstaking.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben geen staatsrechtexpert, dan moet je bij @:trein2000 zijn
Ideologie eindigt altijd in tranen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Denk alleen maar aan de Brexit.
Ideologie maakt dat er niet eens meer gekeken werd naar de economische (of geopolitieke ) gevolgen.
Bij ons zag je het ook al een tijdje met de steeds meer opzwellende kritiek op Rutte en zijn realpolitik.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:02 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat sowieso. Je ziet, eigenlijk wereldwijd, dat ideologie het politiek wint van de ratio… In de VS is dat met Trump nog wel vermakelijk, hier in Europa zien we dat het funest is.
En de libs werden geowned, ook altijd heel erg belangrijk.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Ideologie maakt dat er niet eens meer gekeken werd naar de economische (of geopolitieke ) gevolgen. Ze hebben zichzelf verarmd en hun wereldwijde invloed verkleind. Maar Ja, dan ben je wel uit de EU.
Niks mis met ideologie. De onderbuik, dat is de ziekte.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:02 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Eerste hitquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:54 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Interessant, vraag me af waarom ik dan andere resultaten krijg. Dit is bij mij letterlijk het eerste resultaat:
[..]
Dus hoe weet jij dan dat het er veel bedreigingen door straattuig plaatsvindenquote:Op vrijdag 15 november 2024 19:01 schreef JaxStrumleyII het volgende:
[..]
Hoeveel aangiftes denk je dat er gedaan worden van bedreigingen en overlast door straattuig? Weinig, want er gebeurt toch niets mee. In de statistieken zal het dus nauwelijks voorkomen, geen wonder dat de cijfers er dan goed uitzien.
Lijkt me voor NSC juist uitstekend om terug te keren naar thema's als "staatsrecht" en "democratische waarden" als ze meer zetels willen.quote:
En sommigen op dees forum vinden een Nexit nog steeds een geweldig ideequote:Op vrijdag 15 november 2024 19:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Ideologie maakt dat er niet eens meer gekeken werd naar de economische (of geopolitieke ) gevolgen. Ze hebben zichzelf verarmd en hun wereldwijde invloed verkleind. Maar Ja, dan ben je wel uit de EU.
Je knipt selectief. Dit komt letterlijk uit het tweede resultaat dat je aanhaalt, en is het centrale punt van het hele artikel:quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Eerste hit
Witte mensen kunnen wel slachtoffer worden van interpersoonlijk racisme. Deze vorm van racisme kan wél in alle richtingen gaan.
https://www.atlas-antwerp(...)en%20twee%20personen.
“Ook witte mensen zijn slachtoffer van racisme
https://radar.nl/ook-witte-mensen-zijn-slachtoffer-van-racisme/
Tweede hit
.
Ook het eerste artikel is niet geheel zuiver op de graat:quote:Vandaag weerleggen we argument #2: “Ook witte mensen zijn slachtoffer van racisme.”
quote:Wie het begrip ‘omgekeerd racisme’ aanhaalt zal ongetwijfeld al eens te horen hebben gekregen: omgekeerd racisme bestaat niet. Hoewel de uitspraak niet helemaal fout is, is ze ook niet helemaal correct. ‘Als we zeggen dat omgekeerd racisme niet bestaat, dan gaat het over omgekeerd structureel racisme’, zegt Mariam.
Niet iedereen hier is even nozel.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:10 schreef devlinmr het volgende:
[..]
En sommigen op dees forum vinden een Nexit nog steeds een geweldig idee
Enige mate van ideologie is prima natuurlijk. Maar zodra het zo ver afdrijft van het rationele politieke midden vind ik wel ingewikkeld.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Niks mis met ideologie. De onderbuik, dat is de ziekte.
Eens.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mijn verwachting: Alles komt goed. Kabinet blijft. Waarom? Al meerdere crises gehad. Lijmen werkt doorgaans goed in dit kabinet.
Een korte analyse
Ideologieen zijn niet per definitie gelijkwaardig aan elkaar.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:11 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Enige mate van ideologie is prima natuurlijk. Maar zodra het zo ver afdrijft van het rationele politieke midden vind ik wel ingewikkeld.
Het feit dat je een conclusie kan trekken dat lijmen goed werkt in een kabinet dat er nog geen 5 maanden zit is dan weer niet zo positief.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mijn verwachting: Alles komt goed. Kabinet blijft. Waarom? Al meerdere crises gehad. Lijmen werkt doorgaans goed in dit kabinet.
Een korte analyse
De term secondelijm komt ook ergens vandaanquote:Op vrijdag 15 november 2024 19:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het feit dat je een conclusie kan trekken dat lijmen goed werkt in een kabinet dat er nog geen 5 maanden zit is dan weer niet zo positief.
Wachten op nu?quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:58 schreef xzaz het volgende:
[..]
Kom eens langs hier in Rotterdam zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:07 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dus hoe weet jij dan dat het er veel bedreigingen door straattuig plaatsvinden
Lokaal zijn daar al jaren vooral de rechtse partijen aan de macht. Merk je al dat het beter is geworden?quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:18 schreef JaxStrumleyII het volgende:
[..]
Kom eens langs hier in Rotterdam zou ik zeggen.
Het is een paar jaar beter gegaan. Maar nu gaat het weer met sprongen achteruit. Zoals ik in een eerdere post al zei: ook rechts lost dit niet op. Het tuig weet dat ze geen strobreed in de weg wordt gelegd en gedraagt zich ook zo.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:20 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Lokaal zijn daar al jaren vooral de rechtse partijen aan de macht. Merk je al dat het beter is geworden?
2017, Garoeda met Pechtold en Segersquote:Op vrijdag 15 november 2024 19:23 schreef capricia het volgende:
Na het arriveren van Toko Eddo, denk ik aan het Bami-akkoord.
1993:
Het overleg tussen de coalitiepartijen CDA en PvdA, waarbij werd overeengekomen WAO’ers opnieuw te keuren. Gesloten onder het genot van een portie bami, thuis bij Bert de Vries, toenmalige minister van Sociale Zaken.
Dikke BMW!quote:
Hoe bedoel je. Juist nu het wat langer geleden is kunnen we toch zien dat de beloftes van wat het zou brengen allemaal niet uitgekomen zijn. Ze zijn er niet op vooruit gegaan financieel, juist achtergebleven op de EU, ze hebben niet minder migratie. Juist als je datzelfde jaar had gezegd kijk de Brexit is slecht hoorde je van iedereen die het een geweldig idee vond ja wacht maar. Dan wacht men, en dan zeg je het is zo lang geleden.quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:25 schreef Szura het volgende:
[..]
2017, Garoeda met Pechtold en Segers
https://www.ewmagazine.nl(...)aan-uit-eten-516349/quote:Na een etentje in het Indonesische restaurant Garoeda in Den Haag, zijn zowel D66-leider Alexander Pechtold als ChristenUnie-voorman Gert-Jan Segers positief gestemd. Beide mannen wilden niet al te veel kwijt over de inhoud van de gesprekken, maar er zouden ‘zowel politieke als a-politieke onderwerpen’ zijn besproken.
‘Een voedzame maaltijd, smaakt naar meer,’ zei Pechtold na afloop. Segers sprak van ‘een goede basis’.
Paar maanden later overigens gesloten vanwege slechte hygiëne en inmiddels overgenomen door Ron Blaauwquote:Op vrijdag 15 november 2024 19:27 schreef capricia het volgende:
[..]![]()
[..]
https://www.ewmagazine.nl(...)aan-uit-eten-516349/
quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Eten voor Caroline ook gearriveerd.
[ afbeelding ]
Net als in zowat alle Westerse steden en landen is ook in Nederland de criminaliteit behoorlijk gedaald.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:24 schreef JaxStrumleyII het volgende:
[..]
Het is een paar jaar beter gegaan. Maar nu gaat het weer met sprongen achteruit. Zoals ik in een eerdere post al zei: ook rechts lost dit niet op. Het tuig weet dat ze geen strobreed in de weg wordt gelegd en gedraagt zich ook zo.
Wat is het paasbest van Van der Plas?quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hoe zagen de fractievoorzitters er uit qua kleding? Op zn paasbest is geen goed teken. Tenminste, voor het kabinet dan
Je kan tegenwoordig beter naar Poentjak er naast.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Paar maanden later overigens gesloten vanwege slechte hygiëne en inmiddels overgenomen door Ron Blaauw
Geen etenswaren in de bustehouder.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:33 schreef Hanca het volgende:
[..]
Wat is het paasbest van Van der Plas?
Panterprintje, doc Martens met hak, Goaketting en een afkledend bovenstuk.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:33 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als je er zonder zonnebril naar kan kijkenquote:Op vrijdag 15 november 2024 19:33 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja heerlijk kneuterig en ouderwetsquote:Op vrijdag 15 november 2024 19:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig beter naar Poentjak er naast.
Is dat niet veel te exotisch voor haar?quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
Het voorgerecht...quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:40 schreef Lichtloper het volgende:
BREAKING: Amsterdamse gemeenteraad stemt vanavond nog over ontslag van dit kabinet!
80% zeker. Omdat de sfeer anders volgende week compleet verziekt is.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:42 schreef R-woud93 het volgende:
Denken jullie echt dat het kabinet gaat vallen?
Als je nu hapjes in de frituur gooit zijn ze nog warm als die valt.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:43 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik heb vanmiddag een krop sla gekocht. Is het al tijd om te kijken wat de langste houdbaarheidsdatum heeft?
Wilde Geert die wederom Timmermans gaat verwijten het eigen risico niet te hebben afgeschaft en het mokerdomme rechtsvolk dat er wederom met boter en suiker in gaat.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:44 schreef asco het volgende:
En dan nieuwe verkiezingen en weer dezelfde holle retoriek van ALLE partijen gaan aanhoren zeker.
Dat er écht nog mensen bestaan die geloven in oplossingen en een bright future voor dit land/continent.
Hahahahaha.
Jaïr Ferwerda mag van mij gerust zijn kleine teen stoten.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
Niet direct. Ze zijn allemaal bewust in deze ellende gestapt. Dan is stoppen complex.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:42 schreef R-woud93 het volgende:
Denken jullie echt dat het kabinet gaat vallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |