quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Misschien ben jij niet zo geschikt....
Laten we het realistische houden
Er zal natuurlijk enige druk op haar gelegd zijn door de Marokkaanse gemeenschap in nederland vanwege de uitspraken die wilders afgelopen week deed.
Het is net als bij die voetballers....Marokkaanse voetballers komen zelden of nooit uit voor het Nederlandse elftal vanwege de druk die ze krijgen vanuit de marokkaanse gemeenschap om voor Marokko uit te komen
Realistische gezien kan de dame niet blijven zitten vanwege wat er van de week allemaal gezegd is over Marokkanen.
Het zou gewoon verraad zijn van haar jegens de marokkaanse gemeenschap als ze zou blijven zitten in het wilders kabinet
Het is allemaal logica
De druk werd deze dame teveel en dat vind ik allemaal logische in dit geval.
En de hoofdprijs gaat naar klaasquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:31 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Deze plaats ik ook in NWS. Hoop ik dat hier er op een normale manier over gesproken wordt.
Kijk, dít is inderdaad racistische drek en het soort uitspraken waarvan ik me levendig voor kan stellen dat je dan een grens trekt.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:33 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[ twitter ]
Volgens PG Kroeger is het weer iets anders. Dat zou wel een botte en incorrecte uitspraak zijn inderdaad. Ik neem aan dat we uiteindelijk uitsluitsel krijgen vanuit de notulen of iets dergelijks.
Mag hopen van niet, die dingen zijn geheim met zeer goede redenen, dat ze een paar jaar geleden al (achteraf compleet overbodig) openbaar werden gemaakt over de toeslagaffaire was al een complete gotspe.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:33 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[ twitter ]
Volgens PG Kroeger is het weer iets anders. Dat zou wel een botte en incorrecte uitspraak zijn inderdaad. Ik neem aan dat we uiteindelijk uitsluitsel krijgen vanuit de notulen of iets dergelijks.
Dit lijkt me wel realistisch.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:33 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[ twitter ]
Dit klinkt wel anders dan een stas vanuit het niets opstapte omdat een relatief onschuldige opmerking haar in het verkeerde keelgat is geschoten.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:31 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Deze plaats ik ook in NWS. Hoop ik dat hier er op een normale manier over gesproken wordt.
Klopt, maar die kunnen dus openbaar gemaakt worden als de kamer daar om vraagt zoals in het geval van de toeslagenaffaire.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
De notulen van de MR zijn volgens mij (staats)geheim.
Lijkt me sterk. Zelfs voor PVV'ers lijkt me dat toch een grens over om dat zo expliciet te zeggen.quote:
Hoog tijd dat we hier eens maximaal 2 termijnen/8 jaar in gaan stellen voor het premierschap trouwens.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:35 schreef Toby56 het volgende:
Ach, volgend jaar wordt Rutte een keer of -tig uitgelachen en uitgescholden door Trump of 1 van diens trawanten, dus dan kan Markie gewoon terug naar het Torentje en komt alles toch nog goed.
Ja, gedurende 20 jaar.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
De notulen van de MR zijn volgens mij (staats)geheim.
Hmm dat klinkt wel als iets wezenlijkers dan die opmerking over een puistquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:33 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[ twitter ]
Aan de borreltafel zeker, in de ministerraad zou het me wel verbazen ja.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Zelfs voor PVV'ers lijkt me dat toch een grens over om dat zo expliciet te zeggen.
Onder elkaar? Volgens mij zeggen ze dat heel regelmatig. Doe niet alsof mensen als Faber en Klever ook maar enig diplomatiek gevoel hebben. Die hebben zich veilig gevoeld onder 'hun gelijken'.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Zelfs voor PVV'ers lijkt me dat toch een grens over om dat zo expliciet te zeggen.
Uitzondering op de regel die ze nooit hadden moeten inwilligen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, maar die kunnen dus openbaar gemaakt worden als de kamer daar om vraagt zoals in het geval van de toeslagenaffaire.
Eens.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk, dít is inderdaad racistische drek en het soort uitspraken waarvan ik me levendig voor kan stellen dat je dan een grens trekt.
In dat Paroolartikel dat hij linkt staat alleen niets over druk door de islamitische gemeenschap wat Siewert een veelzeggend detail noemt.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou ja, het is een link naar het parool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |