'Ik ben heel stoer om dit te zeggen' gespot.quote:
Jij vindt het normaal dat mensen in Nederland het gevang in moeten omdat ze niets te maken willen hebben met een oorlog 3 landen verder op? Ik denk dat dit soort mensen eindeloos gevaarlijker zijn voor de staatsveiligheid.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:17 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
User heeft gewoon gelijk toch.
Ah ja die. Wie zou wie verraden moeten hebben?quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:56 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal dat mensen in Nederland het gevang in moeten omdat ze niets te maken willen hebben met een oorlog 3 landen verder op? Ik denk dat dit soort mensen eindeloos gevaarlijker zijn voor de staatsveiligheid.
Twijfel niet. De echte verraders komen na 20 januari wel bovendrijven. Nadat de wind uit de VS volledig is overgewaaid zoals het uiteindelijk altijd doet.
Nee mensen die Rusland verheerlijken en de oorlog goedpraten mogen van mij achter de tralies voordat ze als NSBers inlichtingen doorgeven aan onze vijand. Ik zou zeggen kom een keer uit je FvD bubbel reis desnoods eens naar Oekrane en als de steden die platgebombardeerd zijn zodat je kan zien wat je geliefde Rusland doet.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:56 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal dat mensen in Nederland het gevang in moeten omdat ze niets te maken willen hebben met een oorlog 3 landen verder op? Ik denk dat dit soort mensen eindeloos gevaarlijker zijn voor de staatsveiligheid.
Twijfel niet. De echte verraders komen na 20 januari wel bovendrijven. Nadat de wind uit de VS volledig is overgewaaid zoals het uiteindelijk altijd doet.
Maar ondertussen wel schijnheilig olie op het vuur blijven gooien, terwijl diezelfde burgers en soldaten sterven, in plaats van te helpen blussen bij een oorlog waarvan je op dag n al wist dat je die zou verliezen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:48 schreef fjs het volgende:
[..]
'Ik ben heel stoer om dit te zeggen' gespot.
Valt een beetje in de lijn van: dan ga je toch vechten in Oekrane of Oekrane bad Nazi's en zo of jij warmonger, Etc.
Vatniks die niks anders kunnen doen dan de oorlog goedpraten over de rug van alle soldaten en burgers die omkomen.
Ik zou eens naar gevonden voorwerpen gaan en kijken of jou morele kompas daar ligt. Man je ben echt niet goed bij je hoofd.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:18 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel schijnheilig olie op het vuur blijven gooien, terwijl diezelfde burgers en soldaten sterven, in plaats van te helpen blussen bij een oorlog waarvan je op dag n al wist dat je die zou verliezen.
Vergeet zijn huis niet in de fik te steken als ie het toch waagt zich te verzetten.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:21 schreef fjs het volgende:
[..]
Ik zou eens naar gevonden voorwerpen gaan en kijken of jou morele kompas daar ligt. Man je ben echt niet goed bij je hoofd.
O en als je me even je adres geeft dan neem ik graag alles van je over (huis, bezittingen, etc) en ik verwacht geen tegenstand. En als je me dat niet geeft ben je schijnheilig en gooi je olie op het vuur.
Oekrane, isral en de VS mag iedereen ook ongelimiteerd 'verheerlijken'.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:18 schreef fjs het volgende:
[..]
Nee mensen die Rusland verheerlijken en de oorlog goedpraten mogen van mij achter de tralies voordat ze als NSBers inlichtingen doorgeven aan onze vijand. Ik zou zeggen kom een keer uit je FvD bubbel reis desnoods eens naar Oekrane en als de steden die platgebombardeerd zijn zodat je kan zien wat je geliefde Rusland doet.
ik kan mij voorstellen dat de oostelijke landen niet bang zijn voor de Nukes, want het gevolg met de steden is nu hetzelfde.
En anders wat? Ga je mijn vrouw wapens en een krediet lijn geven om mij uit mijn huis te vechten?quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:21 schreef fjs het volgende:
[..]
Ik zou eens naar gevonden voorwerpen gaan en kijken of jou morele kompas daar ligt. Man je ben echt niet goed bij je hoofd.
O en als je me even je adres geeft dan neem ik graag alles van je over (huis, bezittingen, etc) en ik verwacht geen tegenstand. En als je me dat niet geeft ben je schijnheilig en gooi je olie op het vuur.
Toch niet nodig?quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:27 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
En anders wat? Ga je mijn vrouw wapens en een krediet lijn geven om mij uit mijn huis te vechten?
Wijs mij de Russen in jouw tuin eens aan.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Toch niet nodig?
Je gaat toch niks terug doen?
Je wil immers geen olie op het vuur gooien.
ik snap nu waarom jij mislukt bent als conferencierquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Trek eens aan m'n casus bellie.
Dit bewijst maar weer eens hoe dom je bent dat je niet eens analogie begrijpt. Ik zou maar verhuizen naar Rusland daar denken en praten ze net zo. (Hoe weet je wanneer een Rus liegt? Als hij zijn mond open doet)quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:32 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Wijs mij de Russen in jouw tuin eens aan.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:38 schreef fjs het volgende:
[..]
Dit bewijst maar weer eens hoe dom je bent dat je niet eens analogie begrijpt. Ik zou maar verhuizen naar Rusland daar denken en praten ze net zo. (Hoe weet je wanneer een Rus liegt? Als hij zijn mond open doet)
Oja en nog graag je adres en huissleutels en bezittingen want dat is volgens jou heel normaal als iemand dat met geweld overneemt. En vanuit jou redenering ga je niks terug doen want dat is volgens jou morele kompas echt absurd.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:27 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
En anders wat? Ga je mijn vrouw wapens en een krediet lijn geven om mij uit mijn huis te vechten?
Dit lijkt me niet het moment.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik snap nu waarom jij mislukt bent als conferencier
En daarom wil jij Rusland ongelimiteerd kunnen verheerlijken....quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:24 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Oekrane, isral en de VS mag iedereen ook ongelimiteerd 'verheerlijken'.
Zie daar je gedachten kronkel. Jij denkt dat de Oekraners en Russen 'getrouwd' zijn en bij elkaar horen? Zeker nog nooit van de Holodomor gehoord? Rusland is het gekke moordende aangetrouwde neefje van de slavische volken.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:48 schreef Nyamuk het volgende:
En dan mag jij je verantwoorden voor het tribunaal.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:56 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Jij klaagt erover.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:05 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zie geen verschil tussen het mogen 'verheerlijken' van Rusland, Amerika, Isral of Oekrane. Sommige mensen lijken lekker rationeel, maar in werkelijkheid rationaliseren ze meer hun eigen emoties. Dit is een prima voorbeeld.
Ik klaag niet. Ik voorspel het e.e.a.quote:
Oeh het verboden woord.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dan mag jij je verantwoorden voor het tribunaal.
Dit is een prima voorbeeld van desinformatie. We pakken er van alles bij om maar niet toe te geven dat Rusland fout zit om een soeverein land binnen te vallen en waardoor hele steden weg zijn en ongelooflijk veel doden. Je bent echt te dom om te poepen of je bent gewoon aan het trollen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:05 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil tussen het mogen 'verheerlijken' van Rusland, Amerika, Isral of Oekrane. Sommige mensen lijken lekker rationeel, maar in werkelijkheid rationaliseren ze meer hun eigen emoties. Dit is een prima voorbeeld.
Jij doet je beklag dat Amerika etc verheerlijkt wordt.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:08 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Ik klaag niet. Ik voorspel het e.e.a.
[..]
Oeh het verboden woord.
Jij hoeft van mij niet te veranderen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij doet je beklag dat Amerika etc verheerlijkt wordt.
Ik verheerlijk Amerika niet.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:24 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Jij hoeft van mij niet te veranderen.
Jij kan gewoonweg lastig omgaan met het feit dat de oplossing van het conflict los staat van of Rusland de oorlog is begonnen of niet. Of dat deze al begon op het Maidanplein of niet. Daarom reageer je zo op de man.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:09 schreef fjs het volgende:
[..]
Dit is een prima voorbeeld van desinformatie. We pakken er van alles bij om maar niet toe te geven dat Rusland fout zit om een soeverein land binnen te vallen en waardoor hele steden weg zijn en ongelooflijk veel doden. Je bent echt te dom om te poepen of je bent gewoon aan het trollen.
Beetje raar dat oplossing van het conflict los staat van het feit dat Rusland Oekrane is binnen gevallen en hele gebieden heeft geannexeerd.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:30 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Jij kan gewoonweg lastig omgaan met het feit dat de oplossing van het conflict los staat van of Rusland de oorlog is begonnen of niet. Of dat deze al begon op het Maidanplein of niet. Daarom reageer je zo op de man.
Vooralsnog lijkt de bittere keuze:
1. Kleine Ruski mir
2. Grote Ruski mir
Jij kan gewoon niet omgaan met de realiteit dat het fout is dat een land een ander land aanvalt.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:30 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Jij kan gewoonweg lastig omgaan met het feit dat de oplossing van het conflict los staat van of Rusland de oorlog is begonnen of niet. Of dat deze al begon op het Maidanplein of niet. Daarom reageer je zo op de man.
1. Kleine Ruski mir
2. Grote Ruski mir
Zou niet te lang vasthouden aan die gedachte.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:56 schreef fjs het volgende:
[..]
Jij kan gewoon niet omgaan met de realiteit dat het fout is dat een land een ander land aanvalt.![]()
1. Nog meer dode Russen
2. Rusland trekt zich terug uit Oekrane waar ze niks te zoeken hebben.
3. Oekrane ontwikkelt/heeft zelf kernwapens.
Ik denk dat Oekrane wat ledematen moet gaan opofferen voor de goede vrede. Het liefst langs de grote rivier met een Oekraens West-Kiev en een Russisch Oost Kiev.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Beetje raar dat oplossing van het conflict los staat van het feit dat Rusland Oekrane is binnen gevallen en hele gebieden heeft geannexeerd.
Hoe zie je dat eigenlijk voor je.
Zei onze psycholoog die van de eerste leugen niet gebarsten is.quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:10 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Zou niet te lang vasthouden aan die gedachte.
En waarom vind jij dat Oekrane zoveel grondgebied moet afstaan?quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:14 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Ik denk dat Oekrane wat ledematen moet gaan opofferen voor de goede vrede. Het liefst langs de grote rivier met een Oekraens West-Kiev en een Russisch Oost Kiev.
Omdat dit met oog op de toekomst de meest stabiele staat van Oekrane is en voor Europa een natuurlijke buffer is tussen hen en de Russen. Even los van of de rompstaat Oekrane bij de NAVO zit of niet.quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
En waarom vind jij dat Oekrane zoveel grondgebied moet afstaan?
Heb je zo'n grote hekel aan dat land?
Tussen wie en de Russen zit dan een buffer?quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:21 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Omdat dit met oog op de toekomst de meest stabiele staat van Oekrane is en voor Europa een natuurlijke buffer is tussen hen en de Russen. Even los van of de rompstaat Oekrane bij de NAVO zit of niet.
ja dat geloof ik wel, ze trekken vok weg uit d egarages en de bouw om in de defense te gaan werkenquote:Op vrijdag 15 november 2024 00:08 schreef oheng het volgende:
[..]
Hier een russische bron met wat salaris informatie (twitter link). Let op de conclusie helemaal onderaan.
Deze vind je ook wel leuk:
RIA: Sverbank verhoogt hypotheek rente naar 28,1% - 28,4%
quote:Russia: Defense Industry Driving Economic Growth
Kirill Lysogorsky, Deputy Minister of Industry and Trade of the Russian Federation, reported that average employee salaries in the defense sector have risen by 20-60%.
Currently, the average salary in the Russian arms industry is around 90,000 rubles, with a significant increase in the workload.
To illustrate this transformation, one major Russian enterprise saw its workforce grow from 4,800 to 19,500 employees in just two years.
Estimates suggest that the war has created over 500,000 jobs in Russia, yet there remains a substantial workforce shortage in the military industry.
Recently, Roscosmos CEO Yuri Borisov predicted an impending shortage of 400,000 employees in military enterprises.
Dat is toch een hoge prijs voor de 600.000 dode russenquote:Op vrijdag 15 november 2024 15:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
En waarom vind jij dat Oekrane zoveel grondgebied moet afstaan?
Heb je zo'n grote hekel aan dat land?
In eerste instantie wellicht. Maar:quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:29 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja dat geloof ik wel, ze trekken vok weg uit d egarages en de bouw om in de defense te gaan werken
allemaal werk zonder winst , dat kost een godsvermogen voor het kremlin
[..]
Maar Rusland verdient het zoquote:Op vrijdag 15 november 2024 15:31 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat is toch een hoge prijs voor de 600.000 dode russen
nou daar ga je niet zo een vreselijke oorlog voor beginne , je kunt grondstoffen ook gewoon kopenquote:Op vrijdag 15 november 2024 15:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
In eerste instantie wellicht. Maar:
Oekrane heeft de grootste reserves van winbare grondstoffen in Europa
Op 12 juli 2021, ongeveer zeven maanden voor de Russische invasie, ging de Europese Unie zo’n strategisch partnerschap aan met Oekrane. Want 21 van de 30 kritieke grondstoffen van de EU-lijst zijn te vinden in Oekrane, met name in het oosten van het land. Dat maakt dat het land de grootste reserves van winbare grondstoffen in Europa heeft. Het partnerschap was volgens de Europese Commissie ‘doorslaggevend om het mondiale concurrentievermogen te behouden.'
En dat is belangrijk voor de machtspositie van de EU. Europa mag dan in de toekomst misschien minder afhankelijk zijn van Russisch gas, het risico dreigt dat dat ingeruild wordt voor een afhankelijkheid van een nog grotere wereldmacht: China
https://www.vpro.nl/progr(...)-de-nieuwe-olie.html
Dat is gewoon een hardliner die een stijfje krijgt van de vroegere glorie van de Sovjet unie. Die figuren heb je in Duitsland ook wel lopen met het oog op het Reich.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou daar ga je niet zo een vreselijke oorlog voor beginne , je kunt grondstoffen ook gewoon kopen
zulke grondstoffen zijn in ieder land te vinden,
Afrika zit er vol mee , is overal te koop
nee men wil de oude USSR herstellen
Bekijk deze YouTube-video
kijk vanaf 4:10
een oude manne droom van Poetin
jawel, Putin kan de oorlogseconomie niet stoppen, steeds meer bedrijven raken hun werknemers kwijt , die gaan voor fors geld in de defense industrie werkenquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is gewoon een hardliner die een stijfje krijgt van de vroegere glorie van de Sovjet unie. Die figuren heb je in Duitsland ook wel lopen met het oog op het Reich.
Voor de rest lijk je nogal angstig. Ik zie het Kremlin geen aanval op de Navo plaatsen tbh.
Laten de Russen de Dnjepr eerst weer bereiken voordat we in paniek raken.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:21 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
jawel, Putin kan de oorlogseconomie niet stoppen, steeds meer bedrijven raken hun werknemers kwijt , die gaan voor fors geld in de defense industrie werken
en hij heeft Noord Korea nu achter zich, die ook mee werkt aan de oorlogseconomie, Kim vind dat leuk , kan ie eindelijk vechten tegen de USA
alles gaat goed zolang de olie en gas duur is
Zal wel weer van een koude kermis zijn thuisgekomen omdat het maar niet wil doordringen dat ze daar in Rusland helemaal geen "vrede" willen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:21 schreef phpmystyle het volgende:
Beweging?
https://www.telegraaf.nl/(...)ebben-een-uur-gebeld
nee absoluut niet, als er een deal is dan gaat Putin na een paar maand weer lopen klotenquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:35 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Zal wel weer van een koude kermis zijn thuisgekomen omdat het maar niet wil doordringen dat ze daar in Rusland helemaal geen "vrede" willen.
Laten we het even afwachten.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:35 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Zal wel weer van een koude kermis zijn thuisgekomen omdat het maar niet wil doordringen dat ze daar in Rusland helemaal geen "vrede" willen.
Wij?quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Laten we het even afwachten.
Dat Poetin niet staat te trappelen om te onderhandelen snap ik, wij zullen de eerste grote stap moeten doen.
Ga je dit serieus elke dag een paar keer posten?quote:
'Het Westen' vecht daar toch niet?quote:
Ook een kapotte klok heeft 2 keer per dag gelijk.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ga je dit serieus elke dag een paar keer posten?
Al dagen, maanden, jaren lang zeg je steeds hetzelfde.
Wij leveren wel wapens, intelligence, onderhoud, of we daar ook operationele taken uitvoeren weten we niet..quote:
We hebben gewoon te maken met die oorlog. Rusland heeft met energiechantage de oorlog verklaard aan de EU, en we zitten met jou opgescheept.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:56 schreef Nyamuk het volgende:
Dat gaat op de lange termijn ook gebeuren.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
So what?quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wij leveren wel wapens, intelligence, onderhoud, of we daar ook operationele taken uitvoeren weten we niet..
Tip: niet alles geloven.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:07 schreef Opnaarutrecht het volgende:
De Russen (en Noord-Koreanen) leiden krankzinnige verliezen qua mankracht deze week: bijna 10k aan doden en gewonden.
Dus daarom wil Putin Ukraine kapot hebben. Gewoon jaloezie. Wat kinderachtig.quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
In eerste instantie wellicht. Maar:
Oekrane heeft de grootste reserves van winbare grondstoffen in Europa
Op 12 juli 2021, ongeveer zeven maanden voor de Russische invasie, ging de Europese Unie zo’n strategisch partnerschap aan met Oekrane. Want 21 van de 30 kritieke grondstoffen van de EU-lijst zijn te vinden in Oekrane, met name in het oosten van het land. Dat maakt dat het land de grootste reserves van winbare grondstoffen in Europa heeft. Het partnerschap was volgens de Europese Commissie ‘doorslaggevend om het mondiale concurrentievermogen te behouden.'
En dat is belangrijk voor de machtspositie van de EU. Europa mag dan in de toekomst misschien minder afhankelijk zijn van Russisch gas, het risico dreigt dat dat ingeruild wordt voor een afhankelijkheid van een nog grotere wereldmacht: China
https://www.vpro.nl/progr(...)-de-nieuwe-olie.html
Jazeker, Oekraiene hoeft ook niet te verliezen. Hoewel dat onvermijdelijk is dat zij wel verlies moeten nemen door slechte besluiten.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
So what?
Mag Oekrane nu ook al geen wapens hebben?
Wij moeten vooral Ukraine volpompen met wapens en de restricties opheffen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat Poetin niet staat te trappelen om te onderhandelen snap ik, wij zullen de eerste grote stap moeten doen.
De Moskwa.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:14 schreef sturmpie het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, maar als 't 'n deal wordt, dan kan je volgens mij 't beste een rivier gebruiken als grens.
Ik moet het allemaal nog zien.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:18 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Dat gaat op de lange termijn ook gebeuren.
Turkije is geen lid van de EU.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:12 schreef sturmpie het volgende:
schijnt dat de oligarchen olie verkopen aan Turkije, ik dacht dat Turkije lid is van EU, gelden sancties ?
Klopt gewoon sommeren dat de Russen Oekrane verlaten, anders escalatie van het conflict.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is het beste als Polen vast voorzichtig oekraine in gaat trekkenquote:Op vrijdag 15 november 2024 11:56 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Gaat primaquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ruble zakt ook weer lekkerquote:Ruwe olie 24 dec (CL=F) (CL=V)
67.04 -1.66 (-2,42%)
Hypotheekrente voor de russen gaat ook weer lekker omhoog naar nu 28, 4 %quote:1 Amerikaanse dollar is gelijk aan
100,05 Russische roebel
quote:Russische Sberbank verhoogt hypotheekrente met 3,5 procentpunt
Bron: XinhuaRedacteur: huaxia2024-11-15 08:59:45
MOSKOU, 15 november (Xinhua) - De grootste bank van Rusland, Sberbank, heeft vrijdag een verhoging van de basishypotheekrente met 3,5 procentpunt aangekondigd.
De minimale rente voor hypotheken op de primaire markt op het Domclick-platform van Sberbank bedraagt nu 28,4 procent.
Huh, wat snap je niet aan de post lieve jongen?quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus daarom wil Putin Ukraine kapot hebben. Gewoon jaloezie. Wat kinderachtig.
Ik zit persoonlijk te wachten op het moment dat het kremlin de *zwaar gesubsieerde* brandstof prijzen niet meer kan betalen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:29 schreef ExTec het volgende:
Over de huizenmarkt.
[ [url=url] ]quote:
quote:
ha haquote:This is bad for the oligarchs because they will have less windows to fall out of
de hele EU moet overstappen op een oorlogseconomie en drone fabricagequote:Op vrijdag 15 november 2024 12:35 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Prima, goed voor de lokale economie.
de kans is groot dat er op een dag een wapenrobot wordt gemaakt, zoals in de sci-fi movies.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:07 schreef michaelmoore het volgende:
de hele EU moet overstappen op een oorlogseconomie en drone fabricage
Dat soort dingen maken ze gewoon zelf.quote:Op zaterdag 16 november 2024 00:54 schreef LethalNinja het volgende:
Is dit niet wat voor Oekraine?
https://www.wired.com/story/us-military-robot-drone-guns/
Betaalbaar anti drone voertuig
Geen idee of het wel of niet waar is. Indien waar: Zalensky is niet in charge om Scholz/Westen te vertellen dat we niet met Poetin mogen bellen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:05 schreef Breekfast het volgende:
[ x ]
Isa heeft contacten in de hoogste kringen van de Oekraense regering
Hij heeft gelijk. Uiteindelijk gaat elke munt ooit wel eens ten onder.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:30 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik moet het allemaal nog zien.
Wow, bedankt voor deze immense wijsheid op de vrijdagavond.quote:Op zaterdag 16 november 2024 01:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Uiteindelijk gaat elke munt ooit wel eens ten onder.
quote:Rusland stopt zaterdag gaslevering aan Oostenrijk, Wenen zegt voorbereid te zijn
Het Russische staatsgasconcern Gazprom levert vanaf zaterdag geen gas meer aan Oostenrijk. Hoewel Oostenrijk al lange tijd sterk afhankelijk is van Russisch gas, zegt de Oostenrijkse kanselier voorbereid te zijn. "Geen enkel huis komt in de kou te staan."
De Oostenrijkse kanselier Karl Nehammer vertelde vrijdag bij een persconferentie welke voorbereidingen zijn getroffen. De gasopslag zou voldoende zijn voor een jaar, er zou minder gas worden verbruikt en er worden alternatieve energiebronnen ingezet.
quote:Grter Gasfund in sterreich seit 40 Jahren
Der sterreichische Energiekonzern OMV hat ein Gasfeld mit frderbaren Ressourcen von etwa 48 Terawattstunden entdeckt. Wie das Unternehmen mitteilte, wurde das Gas nahe dem Ort Wittau in 5.000 Metern Tiefe gefunden. Die Menge entspreche 28 Millionen Fass lquivalent. Damit knne die aktuelle heimische Gasfrderung voraussichtlich um 50 Prozent gesteigert werden, so OMV.
"Das ist ein wichtiger Baustein der Diversifizierungsstrategie", sagte OMV-Chef Alfred Stern. Um die Bedeutung von russischen Gaslieferungen weiter zu reduzieren, habe die OMV auerdem einen Vertrag mit dem Energiekonzern BP ber die Lieferung von bis zu einer Million Tonnen Flssigerdgas (LNG) pro Jahr fr zehn Jahre ab 2026 abgeschlossen.
Turkije zit niet in de EU, maar het heeft inderdaad wel zoveel olie te verkopen dat het waarschijnlijk is dat ze die niet zelf produceren, dat de lira redelijk stabiel is tegenover de euro ondanks extreme inflatie binnenlands.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:12 schreef sturmpie het volgende:
schijnt dat de oligarchen olie verkopen aan Turkije, ik dacht dat Turkije lid is van EU, gelden sancties ?
Isa de fantast...quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:05 schreef Breekfast het volgende:
[ x ]
De vraag is voor wiens belangen hij in de kamer zit, die van Oekrane of die van Nederland.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:05 schreef Breekfast het volgende:
[ x ]
Dat mag hij best vertellen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 01:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee of het wel of niet waar is. Indien waar: Zalensky is niet in charge om Scholz/Westen te vertellen dat we niet met Poetin mogen bellen.
Iedereen zit daar voor het eigenbelang.quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
De vraag is voor wiens belangen hij in de kamer zit, die van Oekrane of die van Nederland.
Hij zit helemaal niet in de kamer.quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
De vraag is voor wiens belangen hij in de kamer zit, die van Oekrane of die van Nederland.
goede zaak dat kost putin 6 miljard euro per jaarquote:
en terechtquote:Op vrijdag 15 november 2024 12:24 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Oekrane, isral en de VS mag iedereen ook ongelimiteerd 'verheerlijken'.
Jouw niveau daalt elke maand.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en terecht
wil jij de maffia staat Ruzzia verheerlijken , of Noord Korea /
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |